abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 22 oktober 2010 @ 16:08:00 #201
241662 Jian
Well, well, well
pi_87834719
En we hebben een toewijzing van de wrakingskamer, bingo ! :D
pi_87834821
En terecht, had ook niet anders verwacht.
pi_87834986
Wilders heeft aangifte gedaan tegen Schalken wegens beinvloeding van een getuige.
  vrijdag 22 oktober 2010 @ 16:24:14 #204
217224 Juud79
Ik zie rond in de wereld
pi_87835391
Welkom thuis Cc!

Morgen heb ik een Personal metamorfose bij Rob Peetoom in Haarlem. Cadeau gekregen van mijn werkgevers. Best wel heul spannend, ik was vroeger wel van gekke dingen met mijn haar, maar tegen woordig is het een staartje of een knip, of los met zonnebril, en behalve een kam er doorheen halen doe ik er weinig aan, ook geen verf of iets.

Ben best wel een beetje nerveus, ze mogen van mij alles wel doen, wat betreft kleur en knippen, ik wil alleen geen kort geknipt kapsel. Dat ik moeder word betekend niet automatisch een bijpassend kapsel. :)
pi_87835803
quote:
Op vrijdag 22 oktober 2010 16:08 schreef Jian het volgende:
Prima, de rechtsstaat kraakte wat mij betreft in al haar voegen.
pi_87835881
quote:
Op vrijdag 22 oktober 2010 16:08 schreef Jian het volgende:
En dat wil dus zeggen dat alles opnieuw gaat beginnen? Pfff, nou Heksie kan nog lang genieten van Brammetje :)
  vrijdag 22 oktober 2010 @ 16:44:14 #207
241662 Jian
Well, well, well
pi_87836271
quote:
Op vrijdag 22 oktober 2010 16:34 schreef spuitje het volgende:

[..]

En dat wil dus zeggen dat alles opnieuw gaat beginnen? Pfff, nou Heksie kan nog lang genieten van Brammetje :)
Ach, het gaat allemaal bij elkaar wel een paar maanden duren, dus dan zetten we ons weer vol goede moed aan de stream :D
pi_87836571
Alles wat jij vindt is een realiteit
pi_87836657
quote:
Op vrijdag 22 oktober 2010 16:44 schreef Jian het volgende:

[..]

Ach, het gaat allemaal bij elkaar wel een paar maanden duren, dus dan zetten we ons weer vol goede moed aan de stream :D
Maar doen ze dan echt weer alles opnieuw? De film, dat urenlange voorlezen van de aanklachten, de urenlange verdediging van Brammetje? Echt alles?
pi_87836735
quote:
Op vrijdag 22 oktober 2010 16:44 schreef Jian het volgende:

[..]

Jij hebt bijna alles op de voet gevolgd he? Kun je me nu eens in Jip en Janneke taal uitleggen waarom het terecht is dat er andere rechters komen?
pi_87837172
quote:
Op vrijdag 22 oktober 2010 16:54 schreef spuitje het volgende:

[..]

Jij hebt bijna alles op de voet gevolgd he? Kun je me nu eens in Jip en Janneke taal uitleggen waarom het terecht is dat er andere rechters komen?
Een van die rechters heeft zitten vreten met een getuige, die getuige kan dus niet meer "objectief" zijn envenals die rechter..
Slimme ondertextjes is voor zieligerts
pi_87837416
of letterlijk:

De wrakingskamer vindt de vrees van Moszkowicz dat de beslissing (het niet direct horen van getuige Hans Janssen) van de rechtbank getuigt van een zekere mate van vooringenomenheid ook in het licht van de eerdere incidenten begrijpelijk en in die omstandigheden dient het verzoek (wraking van de rechtbank) te worden toegewezen.
  vrijdag 22 oktober 2010 @ 17:17:02 #213
241662 Jian
Well, well, well
pi_87837601
quote:
Op vrijdag 22 oktober 2010 16:54 schreef spuitje het volgende:

[..]

Vandaag bleek dat één van de getuigen van Wilders 3 dagen voor het proces was uitgenodigd voor een zeg maar exclusief diner, waar ook één van de leden van het hof Amsterdam aanwezig was. (het hof Amsterdam heeft deze vervolging min of meer ingesteld, tegen de wil van het Openbaar ministerie) Deze man heeft volgens zeggen geprobeerd de betreffende getuige (Jansen) te beïnvloeden. Mosko, wilde deze getuige hierover horen. De rechters kunnen dit verzoek honoreren of afwijzen. Maar de Rechters beslisten om te wachten met het wel of niet horen van deze getuige tot aan het vonnis. Mosko wraakte de rechtbank toen met de motivatie dat hij wanneer de rechtbank het verhoor van de getuige dan alsnog zou afwijzen hij niets meer kon doen, er zou immers al vonnis zijn. Terwijl bij afwijzing nu meteen, hij gewoon een door de notaris bekrachtigde schriftelijk getuigenis zou kunnen inbrengen. De wrakingskamer (andere rechters) oordeelden dat in combinatie met het eerdere wrakingsverzoek en de discutabele beschikking van het Hof Amsterdam volgens hen de schijn van partijdigheid van de Rechters was gewekt. Klaar voor mekaar ;) Alles overnieuw :P
  vrijdag 22 oktober 2010 @ 17:18:18 #214
241662 Jian
Well, well, well
pi_87837652
quote:
Op vrijdag 22 oktober 2010 17:06 schreef SeventhDay het volgende:

[..]

Een van die rechters heeft zitten vreten met een getuige, die getuige kan dus niet meer "objectief" zijn envenals die rechter..
Neuh, zo zit het nie ;)
pi_87837763
quote:
Op vrijdag 22 oktober 2010 17:17 schreef Jian het volgende:

[..]

Vandaag bleek dat één van de getuigen van Wilders 3 dagen voor het proces was uitgenodigd voor een zeg maar exclusief diner, waar ook één van de leden van het hof Amsterdam aanwezig was. (het hof Amsterdam heeft deze vervolging min of meer ingesteld, tegen de wil van het Openbaar ministerie) Deze man heeft volgens zeggen geprobeerd de betreffende getuige (Jansen) te beïnvloeden. Mosko, wilde deze getuige hierover horen. De rechters kunnen dit verzoek honoreren of afwijzen. Maar de Rechters beslisten om te wachten met het wel of niet horen van deze getuige tot aan het vonnis. Mosko wraakte de rechtbank toen met de motivatie dat hij wanneer de rechtbank het verhoor van de getuige dan alsnog zou afwijzen hij niets meer kon doen, er zou immers al vonnis zijn. Terwijl bij afwijzing nu meteen, hij gewoon een door de notaris bekrachtigde schriftelijk getuigenis zou kunnen inbrengen. De wrakingskamer (andere rechters) oordeelden dat in combinatie met het eerdere wrakingsverzoek en de discutabele beschikking van het Hof Amsterdam volgens hen de schijn van partijdigheid van de Rechters was gewekt. Klaar voor mekaar ;) Alles overnieuw :P
Een van die rechters heeft dus zitten vreten met een getuige dan toch? :6
  vrijdag 22 oktober 2010 @ 17:23:58 #216
241662 Jian
Well, well, well
pi_87837868
quote:
Op vrijdag 22 oktober 2010 17:21 schreef SeventhDay het volgende:

[..]

Een van die rechters heeft dus zitten vreten met een getuige dan toch? :6
Eén van de leden van het Hof Amsterdam ja, niet één van deze rechters. En dat kan natuurlijk niet, vandaar dat Wilders net ook aangifte heeft gedaan tegen die betreffende rechter van het Hof Amsterdam! Maar dat was niet de reden van het wrakingsverzoek, dat was dus dat deze rechters geen beslissing wilde nemen over het wel of niet horen van deze getuige tot bij het vonnis.
pi_87838007
Inderdaad Jian, het uitstellen van de beslissing deskundige Jansen te horen wekte de schijn van partijdigheid.
:|W

[ Bericht 3% gewijzigd door BobdeStreamer op 22-10-2010 17:38:40 ]
pi_87838033
quote:
Op vrijdag 22 oktober 2010 17:23 schreef Jian het volgende:

[..]

Eén van de leden van het Hof Amsterdam ja, niet één van deze rechters. En dat kan natuurlijk niet, vandaar dat Wilders net ook aangifte heeft gedaan tegen die betreffende rechter van het Hof Amsterdam! Maar dat was niet de reden van het wrakingsverzoek, dat was dus dat deze rechters geen beslissing wilde nemen over het wel of niet horen van deze getuige tot bij het vonnis.
Wat hebben ze gegeten eigenlijk? :9
  vrijdag 22 oktober 2010 @ 17:29:53 #219
241662 Jian
Well, well, well
pi_87838061
quote:
Op vrijdag 22 oktober 2010 17:28 schreef SeventhDay het volgende:

[..]

prakkie zuurkool, met worst en jus in een kuiltje in het midden :9
pi_87838101
quote:
Op vrijdag 22 oktober 2010 17:28 schreef SeventhDay het volgende:

[..]

Naar verluidt koeskoes 8-)
pi_87838111
quote:
Op vrijdag 22 oktober 2010 17:29 schreef Jian het volgende:

[..]

prakkie zuurkool, met worst en jus in een kuiltje in het midden :9
Wel lekkere worst van de Hema? :s)
pi_87838157
o ik dacht bananen
  vrijdag 22 oktober 2010 @ 17:32:52 #223
241662 Jian
Well, well, well
pi_87838158
quote:
Op vrijdag 22 oktober 2010 17:31 schreef SeventhDay het volgende:

[..]

Wel lekkere worst van de Hema? :s)
Bestaat er ook andere dan? :9~
pi_87838238
Als het vlees maar niet halal geslacht is want daar schijn je islamitisch van te worden.
pi_87838249
quote:
Op vrijdag 22 oktober 2010 17:17 schreef Jian het volgende:

[..]

Dank je voor je heldere uitleg! En ik denk dat Brammetje groot gelijk heeft! Op naar de volgende ronde dan maar :)
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')