quote:Jij chagerijnig??? En je roept bijna altijd dat je nooit chagerijnig bent?? Wie heeft jou zo lopen pesten dat je het nu wel bent?Op donderdag 21 oktober 2010 23:37 schreef Toverheks het volgende:en ik zeg slaap lekker straks en sluit deze kutklotedag af en ga me bed in, heb het gehad met vandaag
![]()
voor het eerst in tijden rol ik strontchagerijnig me bed in maar maakt niet uit, morgen weer een mooie nieuwe dag met 9 uur Brammetje en zijn maatje Geert.
quote:I got hurt feelingsOp donderdag 21 oktober 2010 23:26 schreef CarOnline het volgende:
[..]
Ja. Maar alleen als je die kut smilie achterwege laat.
quote:Ehm... tja.. laten we zeggen: apart!
quote:Op vrijdag 22 oktober 2010 10:49 schreef Noek het volgende:
Hallootjes, daar was ik weertje.![]()
![]()
Hoe is het Heks?
quote:Je hebt het overleefd!Op vrijdag 22 oktober 2010 10:54 schreef Toverheks het volgende:
[..]
had gister gewoon mijn bui niet hahah oh wat was ik blij dat ik me bed in kon, gebeurt me echt zelden dat ik chagie ben, gewoon gister de ene visite ging weg stond de andere al weer voor de deur was druk in huis bezig moest naar tante in ziekenhuis, naar de kapper, vergeten me griepprik te halen, teek in mijn been eruit zitten poeren dus had me een dagje wel. en tot overmaat van ramp was er geen ondertiteling bij iets wat ik volg op BBC Entertaiment dus toen had ik het echt wel gehad.
dank je noek dat je het vroeg gelijk hele waslijst hahaha
quote:
quote:Coming back from work on friday
quote:"Lessons to be lea-hea-hearnd". Ja dat d'r zeurklep dicht moet blijven.Op vrijdag 22 oktober 2010 11:00 schreef Noek het volgende:
Zo, en dan nu naar een voorstelling op school. Mijn kind gaat playbacken met een vriendje. Ik vond Metallica wel oké. Dat verwachten de juffen nooit maar ze wilden toch iets anders. Dit vonden ze wel een leuk liedje.
God, dit raakt toch echt bijna mijn Katie Melua-zenuw.
![]()
![]()
quote:oh wat leuk playbacken, veel plezier en ga genieten, ondertussen heb ik Katie opstaan van je, mijn zuster is ook zo een fan van Katie.Op vrijdag 22 oktober 2010 11:00 schreef Noek het volgende:
Zo, en dan nu naar een voorstelling op school. Mijn kind gaat playbacken met een vriendje. Ik vond Metallica wel oké. Dat verwachten de juffen nooit maar ze wilden toch iets anders. Dit vonden ze wel een leuk liedje.
God, dit raakt toch echt bijna mijn Katie Melua-zenuw.
![]()
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |