quote:De "uncensored version" is al aan het binnenlopen.Op donderdag 21 oktober 2010 22:30 schreef Noek het volgende:
[..]
Cc ook! Anders trek je gewoon seizoen 1 binnen en kijk je of je het wat vindt. In vond Cherso dus ook echt minder toen ik Jersey Shore had gezien.
quote:Waar mag je het niet meer over hebben?Op donderdag 21 oktober 2010 22:32 schreef Laysa het volgende:
[..]
daar mag je het ni8et meer over hebben hoor
quote:Over niet toegewezen Rls'sOp donderdag 21 oktober 2010 22:36 schreef Gert het volgende:
[..]
Waar mag je het niet meer over hebben?
Fluister het maar
quote:Kweenie joh, ik volg ER niet meer. Voor ik het wist had ik een extra avond fietsen in mijn strot zitten.Op donderdag 21 oktober 2010 22:34 schreef Gert het volgende:
[..]
De "uncensored version" is al aan het binnenlopen.![]()
Qua volk ziet het er van hetzelfde niveau uit als OOC, als ik de plaatjes zo zie. Alleen zijn de mannen wat meer in de sportschool geweest. Maar goed: knokken, neuken, en een hoop dom- en lompheid dus.
Ik vind dat Haagse trouwens wel leuk hoor, de yanks is toch weer echt een andere cultuur.
Hoe is Kim Feenstra eigenlijk uit ER gegaan? Eruit gestemp?
quote:Gos ja, Kim............weet ik eigenlijk niet meer, moet je denk ik even op de site kijken?Op donderdag 21 oktober 2010 22:34 schreef Gert het volgende:
[..]
De "uncensored version" is al aan het binnenlopen.![]()
Qua volk ziet het er van hetzelfde niveau uit als OOC, als ik de plaatjes zo zie. Alleen zijn de mannen wat meer in de sportschool geweest. Maar goed: knokken, neuken, en een hoop dom- en lompheid dus.
Ik vind dat Haagse trouwens wel leuk hoor, de yanks is toch weer echt een andere cultuur.
Hoe is Kim Feenstra eigenlijk uit ER gegaan? Eruit gestemp?
quote:Op donderdag 21 oktober 2010 22:44 schreef Noek het volgende:
[..]
Kweenie joh, ik volg ER niet meer. Voor ik het wist had ik een extra avond fietsen in mijn strot zitten.
Ik wil het naderhand altijd wel kijken maar dat komt er gewoon niet van. Druk druk met topics om zeep helpen.
quote:Stuur een kaartjeOp donderdag 21 oktober 2010 22:56 schreef Toverheks het volgende:
Kim was er uit gestemd, mede dankzij die dikke belg Sergio.
laatste 2 weken niet meer gezien, al die bners, en het zijn niet eens leuke bners.
quote:
quote:hahahaOp donderdag 21 oktober 2010 23:01 schreef Toverheks het volgende:
[..]
Goed idee van jou, zal ik erop schrijven Groetjes van Soury van FOK, en natuurlijk drie xxx
quote:Die BV-ers zijn nog ergerOp donderdag 21 oktober 2010 22:56 schreef Toverheks het volgende:
Kim was er uit gestemd, mede dankzij die dikke belg Sergio.
laatste 2 weken niet meer gezien, al die bners, en het zijn niet eens leuke bners.
quote:ook, echt waarom niet gewoon huis tuin en keuken mensen, die nog wat te vertellen hebben tussendoor, krijg er echt iets van
quote:Mag ik mij daar bij aansluiten?
quote:Ekik ben u zeer erkentelijkOp donderdag 21 oktober 2010 23:20 schreef Toverheks het volgende:
[..]
je sluit maar een eind weg Gert
quote:Jij chagerijnig??? En je roept bijna altijd dat je nooit chagerijnig bent?? Wie heeft jou zo lopen pesten dat je het nu wel bent?Op donderdag 21 oktober 2010 23:37 schreef Toverheks het volgende:en ik zeg slaap lekker straks en sluit deze kutklotedag af en ga me bed in, heb het gehad met vandaag
![]()
voor het eerst in tijden rol ik strontchagerijnig me bed in maar maakt niet uit, morgen weer een mooie nieuwe dag met 9 uur Brammetje en zijn maatje Geert.
quote:I got hurt feelingsOp donderdag 21 oktober 2010 23:26 schreef CarOnline het volgende:
[..]
Ja. Maar alleen als je die kut smilie achterwege laat.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |