quote:'t Is dan ook RLS-avond op TV hè.
quote:oh ja, en dat oh oh cheriso of hoe dat ook heet kwam ook, nou zit heerlijk op FOK overal te lezen, zitten wel gekke mensen bij hoor
quote:Coalitiepartijen VVD en CDA winnen flink, links verliest
De regeringspartijen VVD en CDA zijn de grootste stijgers van de politieke barometer. De VVD wint drie zetels en het CDA krijgt er drie bij. Met de PVV erbij, die het minderheidskabinet gedoogd, halen de partijen 85 zetels.
quote:ik heb t weleens gezienOp donderdag 21 oktober 2010 22:16 schreef Gert het volgende:
Hmm, iemand in het Cherso-topic zegt ook dat je Jersey Shore moet kijken als je Oh Oh Cherso niet vet genoeg vindt..
Zijn het in seizoen 2 weer andere deelnemers eigenlijk?
Kijkt alleen Noek dit, of nog meer mensen hier?
quote:Cc ook! Anders trek je gewoon seizoen 1 binnen en kijk je of je het wat vindt. In vond Cherso dus ook echt minder toen ik Jersey Shore had gezien.Op donderdag 21 oktober 2010 22:16 schreef Gert het volgende:
Hmm, iemand in het Cherso-topic zegt ook dat je Jersey Shore moet kijken als je Oh Oh Cherso niet vet genoeg vindt..
Zijn het in seizoen 2 weer andere deelnemers eigenlijk?
Kijkt alleen Noek dit, of nog meer mensen hier?
quote:Er is al een stel topics over op FOK! zie ik. Uiteraard in RLS, o nee wacht.Op donderdag 21 oktober 2010 22:17 schreef gomi het volgende:
[..]
ik heb t weleens gezien
is veel beter dan oh og cherso
zijn in s2 weer dezelfde mensen. ms dat er 1 weg was ofzo
quote:daar mag je het ni8et meer over hebben hoorOp donderdag 21 oktober 2010 22:31 schreef Gert het volgende:
[..]
Er is al een stel topics over op FOK! zie ik. Uiteraard in RLS, o nee wacht.
quote:De "uncensored version" is al aan het binnenlopen.Op donderdag 21 oktober 2010 22:30 schreef Noek het volgende:
[..]
Cc ook! Anders trek je gewoon seizoen 1 binnen en kijk je of je het wat vindt. In vond Cherso dus ook echt minder toen ik Jersey Shore had gezien.
quote:Waar mag je het niet meer over hebben?Op donderdag 21 oktober 2010 22:32 schreef Laysa het volgende:
[..]
daar mag je het ni8et meer over hebben hoor
quote:Over niet toegewezen Rls'sOp donderdag 21 oktober 2010 22:36 schreef Gert het volgende:
[..]
Waar mag je het niet meer over hebben?
Fluister het maar
quote:Kweenie joh, ik volg ER niet meer. Voor ik het wist had ik een extra avond fietsen in mijn strot zitten.Op donderdag 21 oktober 2010 22:34 schreef Gert het volgende:
[..]
De "uncensored version" is al aan het binnenlopen.![]()
Qua volk ziet het er van hetzelfde niveau uit als OOC, als ik de plaatjes zo zie. Alleen zijn de mannen wat meer in de sportschool geweest. Maar goed: knokken, neuken, en een hoop dom- en lompheid dus.
Ik vind dat Haagse trouwens wel leuk hoor, de yanks is toch weer echt een andere cultuur.
Hoe is Kim Feenstra eigenlijk uit ER gegaan? Eruit gestemp?
quote:Gos ja, Kim............weet ik eigenlijk niet meer, moet je denk ik even op de site kijken?Op donderdag 21 oktober 2010 22:34 schreef Gert het volgende:
[..]
De "uncensored version" is al aan het binnenlopen.![]()
Qua volk ziet het er van hetzelfde niveau uit als OOC, als ik de plaatjes zo zie. Alleen zijn de mannen wat meer in de sportschool geweest. Maar goed: knokken, neuken, en een hoop dom- en lompheid dus.
Ik vind dat Haagse trouwens wel leuk hoor, de yanks is toch weer echt een andere cultuur.
Hoe is Kim Feenstra eigenlijk uit ER gegaan? Eruit gestemp?
quote:Op donderdag 21 oktober 2010 22:44 schreef Noek het volgende:
[..]
Kweenie joh, ik volg ER niet meer. Voor ik het wist had ik een extra avond fietsen in mijn strot zitten.
Ik wil het naderhand altijd wel kijken maar dat komt er gewoon niet van. Druk druk met topics om zeep helpen.
quote:Stuur een kaartjeOp donderdag 21 oktober 2010 22:56 schreef Toverheks het volgende:
Kim was er uit gestemd, mede dankzij die dikke belg Sergio.
laatste 2 weken niet meer gezien, al die bners, en het zijn niet eens leuke bners.
quote:
quote:hahahaOp donderdag 21 oktober 2010 23:01 schreef Toverheks het volgende:
[..]
Goed idee van jou, zal ik erop schrijven Groetjes van Soury van FOK, en natuurlijk drie xxx
quote:Die BV-ers zijn nog ergerOp donderdag 21 oktober 2010 22:56 schreef Toverheks het volgende:
Kim was er uit gestemd, mede dankzij die dikke belg Sergio.
laatste 2 weken niet meer gezien, al die bners, en het zijn niet eens leuke bners.
quote:ook, echt waarom niet gewoon huis tuin en keuken mensen, die nog wat te vertellen hebben tussendoor, krijg er echt iets van
quote:Mag ik mij daar bij aansluiten?
quote:Ekik ben u zeer erkentelijkOp donderdag 21 oktober 2010 23:20 schreef Toverheks het volgende:
[..]
je sluit maar een eind weg Gert
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |