quote:Op donderdag 21 oktober 2010 14:37 schreef Scrutinizer het volgende:
Het lijkt wel een Van der Valk hotel
quote:Hé Juud,Op donderdag 21 oktober 2010 19:23 schreef Juud79 het volgende:
Heeft iemand nog iets van Leandra/Nostalgist gehoord?
Ben benieuwd hoe het met hun gaat.
quote:Thanks voor de update!Op donderdag 21 oktober 2010 19:46 schreef Nostalgist het volgende:
[..]
Hé Juud,
Ze is nog in het ziekenhuis..
ik plaats net een update in oud..
Zwangerschap en geboorte deel 703
quote:You're welcome.Op donderdag 21 oktober 2010 20:28 schreef Juud79 het volgende:
[..]
Thanks voor de update!
Gewoon rustig afwachten dus, kan de ene of de andere kant opgaan, ik hoop maar op naar huis nog eventjes.
Groetjes aan haar en succes met het afwachten!
quote:Thanks!Op donderdag 21 oktober 2010 20:36 schreef Nostalgist het volgende:
[..]
You're welcome.
Dank je, ik hoop met je mee....
Gefeliciteerd nog, trouwens
quote:'t Is dan ook RLS-avond op TV hè.
quote:oh ja, en dat oh oh cheriso of hoe dat ook heet kwam ook, nou zit heerlijk op FOK overal te lezen, zitten wel gekke mensen bij hoor
quote:Coalitiepartijen VVD en CDA winnen flink, links verliest
De regeringspartijen VVD en CDA zijn de grootste stijgers van de politieke barometer. De VVD wint drie zetels en het CDA krijgt er drie bij. Met de PVV erbij, die het minderheidskabinet gedoogd, halen de partijen 85 zetels.
quote:ik heb t weleens gezienOp donderdag 21 oktober 2010 22:16 schreef Gert het volgende:
Hmm, iemand in het Cherso-topic zegt ook dat je Jersey Shore moet kijken als je Oh Oh Cherso niet vet genoeg vindt..
Zijn het in seizoen 2 weer andere deelnemers eigenlijk?
Kijkt alleen Noek dit, of nog meer mensen hier?
quote:Cc ook! Anders trek je gewoon seizoen 1 binnen en kijk je of je het wat vindt. In vond Cherso dus ook echt minder toen ik Jersey Shore had gezien.Op donderdag 21 oktober 2010 22:16 schreef Gert het volgende:
Hmm, iemand in het Cherso-topic zegt ook dat je Jersey Shore moet kijken als je Oh Oh Cherso niet vet genoeg vindt..
Zijn het in seizoen 2 weer andere deelnemers eigenlijk?
Kijkt alleen Noek dit, of nog meer mensen hier?
quote:Er is al een stel topics over op FOK! zie ik. Uiteraard in RLS, o nee wacht.Op donderdag 21 oktober 2010 22:17 schreef gomi het volgende:
[..]
ik heb t weleens gezien
is veel beter dan oh og cherso
zijn in s2 weer dezelfde mensen. ms dat er 1 weg was ofzo
quote:daar mag je het ni8et meer over hebben hoorOp donderdag 21 oktober 2010 22:31 schreef Gert het volgende:
[..]
Er is al een stel topics over op FOK! zie ik. Uiteraard in RLS, o nee wacht.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |