quote:Doe eens niet zo blijOp donderdag 21 oktober 2010 11:59 schreef Jian het volgende:
Nou, daar gaan we dan, geheel in Teunstijl.![]()
Iemand nog wat te janken over de algehele teloorgang van de wereld of die van deze SC in het bijzonder
quote:Nee, klinkt te jong. Vergeet het dakje op de e niet.Op donderdag 21 oktober 2010 11:59 schreef Jian het volgende:
Iemand nog wat te janken over de algehele teloorgang van de wereld of die van deze SC in het bijzonder
quote:Ga je je jurkje ruilen?Op donderdag 21 oktober 2010 12:01 schreef Noek het volgende:
[..]
Nee, klinkt te jong. Vergeet het dakje op de e niet.![]()
![]()
Nou, ik ga! Hou me niet tegen. Ik kom een volgend topic wel terug. Of misschien ook niet. Nee, ga weg, go away...
*hand op voorhoofd houdt, stervende zwaan..
Ik ga weg, nee echt hoor. Dag, doei, au revoir, laterz!![]()
quote:Ja, was ik nog even.Op donderdag 21 oktober 2010 12:02 schreef Laysa het volgende:
[..]
Ga je je jurkje ruilen?
DOeiiiiiiiii meiske kuskus
quote:daar is iedereen gewoon welkom....Op donderdag 21 oktober 2010 12:04 schreef Noek het volgende:
[..]
Ja, was ik nog even.
Nee, facebooken.De wereld aan mijn voeten.
Daaag, doe ze de groeten bij TAL en kijk of ze nog plek in de herberg hebben, wil je?
quote:teun?Op donderdag 21 oktober 2010 12:06 schreef rubje het volgende:
wie heeft de TT gemaakt? Moet het niet Liefdevolle! topic zijn ipv met die S?
quote:Krijgt hij dan ook zijn eigen poppetje? Nou fijn, opgelost.Op donderdag 21 oktober 2010 12:06 schreef Laysa het volgende:
[..]
daar is iedereen gewoon welkom....
quote:Check.Op donderdag 21 oktober 2010 12:06 schreef rubje het volgende:
quote:Op donderdag 21 oktober 2010 12:07 schreef Noek het volgende:
[..]
Krijgt hij dan ook zijn eigen poppetje? Nou fijn, opgelost.
quote:Nee...Doein...tot over een uurOp donderdag 21 oktober 2010 12:08 schreef Jian het volgende:
Dat kleffe gefriemel hier aan elkaar, ik wordt er af en toe helemaal wee van, zei ik trouwens af en toe, gadverdammeBlauw dekt trouwens Blauw, vertel eens wat nieuws, als ik zo'n opmerking maakt dan sta in meteen in het Banmeldtopic
Voorlopig ben ik weg, misschien kom ik nog wel eens kijken als de gelebber hier is afgelopen.
![]()
Iemand zin in een Barbeque ?
quote:en van Mekaar Houwen klopt ook niet hoor, maar die blijft gewoon lekker staan, gewoon op zijn Amsterdams, van mekaar houwen in plaats van ABN, we houden van elkander.Op donderdag 21 oktober 2010 12:06 schreef rubje het volgende:
quote:Nee, prima, je zat helemaal in de rol. Ik heb genoten.Op donderdag 21 oktober 2010 12:14 schreef Jian het volgende:
"Ik maakt", ik dacht ook aan hij, moet je maar denken
quote:Maar we hebben net allemaal geld aan je overgemaaktOp donderdag 21 oktober 2010 12:31 schreef liesje1979 het volgende:
En nee heksje, superlief idee van je maar ik ga niet nog een keer zo'n actie doen.
quote:Neeeeeeeeeeeeee!Op donderdag 21 oktober 2010 12:33 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Maar we hebben net allemaal geld aan je overgemaakt
quote:nee was niet mijn idee, Gert maakte geintje, hij verdient alle creditsOp donderdag 21 oktober 2010 12:31 schreef liesje1979 het volgende:
Loopt Teun weer te janken?
En nee heksje, superlief idee van je maar ik ga niet nog een keer zo'n actie doen.
Goedemorgen.
quote:Op donderdag 21 oktober 2010 12:37 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Ach, misschien is er iemand die een bloemist kent, dan is het zo gebeurd.
quote:Op donderdag 21 oktober 2010 12:37 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
quote:oke moppieOp donderdag 21 oktober 2010 12:38 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Man en de helft van alle drama's gingen nog achterlangs ook, via mij.
@Heksje weet ik maar Gert zei het als grap en jij meende het denk ik serieus, vandaar dat ik even op jou reageerde.
quote:Vanuit Duitsland, is dat handig, denk je?Op donderdag 21 oktober 2010 12:37 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
quote:We hadden het Cc even moeten laten regelen vanuit Indonesië. Gemiste kans.Op donderdag 21 oktober 2010 12:43 schreef CarOnline het volgende:
[..]
Vanuit Duitsland, is dat handig, denk je?
quote:Mis ik er nog iets aan?Op donderdag 21 oktober 2010 12:43 schreef Toverheks het volgende:
We gaan een bammetje eten met Brammetje, kwart voor 2 wordt de zitting hervat
quote:weinig, alleen maar opsommingen, gebeurt er echt wat leuks vanmiddag geef ik wel een gil, maar is nu uitgesproken saai, feiten en weetjes.
quote:Geert zwijgt waardoor de rechtbank niet kan weten of hij die uitlatingen echt zo heeft gedaan of echt zo heeft bedoeld, dus moet de rechter hem vrijspreken.
quote:Wel je handjes wassen na het proces, he?Op donderdag 21 oktober 2010 12:51 schreef Jian het volgende:
[..]
Nee, eigenlijk allemaal in het voordeel van Wilders, dus niet iets wat jij wilt weten
quote:Op donderdag 21 oktober 2010 12:51 schreef Jian het volgende:
[..]
Nee, eigenlijk allemaal in het voordeel van Wilders, dus niet iets wat jij wilt weten
quote:anders raakt Remlof in de stress, dus we houden wijselijk ons mondOp donderdag 21 oktober 2010 12:51 schreef Jian het volgende:
[..]
quote:er is nog niks bekend zeker bij het NOS journaal, want ze hebben het er niet over.
quote:Op mijn journaal wel.Op donderdag 21 oktober 2010 12:59 schreef Toverheks het volgende:
[..]
er is nog niks bekend zeker bij het NOS journaal, want ze hebben het er niet over.
quote:ja ouder journaal werd afgekapt nu nieuw journaal met ook sportjournaal.
quote:als hij komt kom ik ook
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[/spoiler]## I seek not to know the answers, but to understand the questions.##
Grasshopper Dialog
quote:en dit is ook KUTOp donderdag 21 oktober 2010 13:00 schreef hondjes het volgende:
http://www.telegraaf.nl/b(...)dam_ingestort__.html
NOG 4 SLACHTOFFERS ONDER HET PUIN..
quote:Update van GS.Op donderdag 21 oktober 2010 13:31 schreef Scrutinizer het volgende:
Sowieso, een appartementen-complex bouwen in deze tijd
quote:B Tower.Het betreft een deel van dit gebouw, dat nog in aanbouw was. Door de Jenga zal de opleverdatum wel niet gehaald worden.
quote:En toch zal alles weer wederom uit de as herrijzen.Op donderdag 21 oktober 2010 13:28 schreef Jian het volgende:
Eerst stort Feijenoord in en nu ook nog de gebouwen, wat een stad
quote:Het stond nog in de steigers dus dat zal wel meevallen.Op donderdag 21 oktober 2010 13:50 schreef hondjes het volgende:
Het gebouw moest 20 verdiepingen hoog worden..
Bij 3 al ingestort..hier gaan koppen rollen..
quote:Heb het net aan meneer hondjes gevraagd, die beton-constructeur is..Op donderdag 21 oktober 2010 13:53 schreef Dementor het volgende:
[..]
Het stond nog in de steigers dus dat zal wel meevallen.
quote:Als je zo die foto's ziet lijkt het meer op een verkeerde steiger contructie.Op donderdag 21 oktober 2010 14:03 schreef hondjes het volgende:
[..]
Heb het net aan meneer hondjes gevraagd, die beton-constructeur is..
Waarschijnlijk het yet-box (weet niet hoe je het schrijft) systeem.
Dan kunnen ze opnieuw beginnen, want dan klopt de hele constructie niet...
Anders is waarschijnlijk de steiger onder de vloer of de bekisting niet goed..dus gaat men beton storten dondert de hele boel in.
.
quote:Als ze Jorien zijn gang laten gaan welOp donderdag 21 oktober 2010 13:49 schreef Dementor het volgende:
[..]
En toch zal alles weer wederom uit de as herrijzen.
quote:6 maanden is wel errug snel...Op donderdag 21 oktober 2010 14:05 schreef Dementor het volgende:
[..]
Als je zo die foto's ziet lijkt het meer op een verkeerde steiger contructie.
Maar over een maand of 6 weten we meer (na het onderzoek en tien kamervragen).
quote:Waarschijnlijk de ondersteuning van de vloerbekisting niet goed..als hij de foto zo ziet..Op donderdag 21 oktober 2010 14:31 schreef beequeen het volgende:
Hondjes, misschien kan meneer Hondjes hier iets mee. Volgens een ooggetuige waren ze bezig met het storten van beton.
[ afbeelding ]
Wat een ravage.
quote:Op donderdag 21 oktober 2010 14:37 schreef Scrutinizer het volgende:
Het lijkt wel een Van der Valk hotel
quote:Hé Juud,Op donderdag 21 oktober 2010 19:23 schreef Juud79 het volgende:
Heeft iemand nog iets van Leandra/Nostalgist gehoord?
Ben benieuwd hoe het met hun gaat.
quote:Thanks voor de update!Op donderdag 21 oktober 2010 19:46 schreef Nostalgist het volgende:
[..]
Hé Juud,
Ze is nog in het ziekenhuis..
ik plaats net een update in oud..
Zwangerschap en geboorte deel 703
quote:You're welcome.Op donderdag 21 oktober 2010 20:28 schreef Juud79 het volgende:
[..]
Thanks voor de update!
Gewoon rustig afwachten dus, kan de ene of de andere kant opgaan, ik hoop maar op naar huis nog eventjes.
Groetjes aan haar en succes met het afwachten!
quote:Thanks!Op donderdag 21 oktober 2010 20:36 schreef Nostalgist het volgende:
[..]
You're welcome.
Dank je, ik hoop met je mee....
Gefeliciteerd nog, trouwens
quote:'t Is dan ook RLS-avond op TV hè.
quote:oh ja, en dat oh oh cheriso of hoe dat ook heet kwam ook, nou zit heerlijk op FOK overal te lezen, zitten wel gekke mensen bij hoor
quote:Coalitiepartijen VVD en CDA winnen flink, links verliest
De regeringspartijen VVD en CDA zijn de grootste stijgers van de politieke barometer. De VVD wint drie zetels en het CDA krijgt er drie bij. Met de PVV erbij, die het minderheidskabinet gedoogd, halen de partijen 85 zetels.
quote:ik heb t weleens gezienOp donderdag 21 oktober 2010 22:16 schreef Gert het volgende:
Hmm, iemand in het Cherso-topic zegt ook dat je Jersey Shore moet kijken als je Oh Oh Cherso niet vet genoeg vindt..
Zijn het in seizoen 2 weer andere deelnemers eigenlijk?
Kijkt alleen Noek dit, of nog meer mensen hier?
quote:Cc ook! Anders trek je gewoon seizoen 1 binnen en kijk je of je het wat vindt. In vond Cherso dus ook echt minder toen ik Jersey Shore had gezien.Op donderdag 21 oktober 2010 22:16 schreef Gert het volgende:
Hmm, iemand in het Cherso-topic zegt ook dat je Jersey Shore moet kijken als je Oh Oh Cherso niet vet genoeg vindt..
Zijn het in seizoen 2 weer andere deelnemers eigenlijk?
Kijkt alleen Noek dit, of nog meer mensen hier?
quote:Er is al een stel topics over op FOK! zie ik. Uiteraard in RLS, o nee wacht.Op donderdag 21 oktober 2010 22:17 schreef gomi het volgende:
[..]
ik heb t weleens gezien
is veel beter dan oh og cherso
zijn in s2 weer dezelfde mensen. ms dat er 1 weg was ofzo
quote:daar mag je het ni8et meer over hebben hoorOp donderdag 21 oktober 2010 22:31 schreef Gert het volgende:
[..]
Er is al een stel topics over op FOK! zie ik. Uiteraard in RLS, o nee wacht.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |