quote:Maar we hebben net allemaal geld aan je overgemaaktOp donderdag 21 oktober 2010 12:31 schreef liesje1979 het volgende:
En nee heksje, superlief idee van je maar ik ga niet nog een keer zo'n actie doen.
quote:Neeeeeeeeeeeeee!Op donderdag 21 oktober 2010 12:33 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Maar we hebben net allemaal geld aan je overgemaakt
quote:nee was niet mijn idee, Gert maakte geintje, hij verdient alle creditsOp donderdag 21 oktober 2010 12:31 schreef liesje1979 het volgende:
Loopt Teun weer te janken?
En nee heksje, superlief idee van je maar ik ga niet nog een keer zo'n actie doen.
Goedemorgen.
quote:Op donderdag 21 oktober 2010 12:37 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Ach, misschien is er iemand die een bloemist kent, dan is het zo gebeurd.
quote:Op donderdag 21 oktober 2010 12:37 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
quote:oke moppieOp donderdag 21 oktober 2010 12:38 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Man en de helft van alle drama's gingen nog achterlangs ook, via mij.
@Heksje weet ik maar Gert zei het als grap en jij meende het denk ik serieus, vandaar dat ik even op jou reageerde.
quote:Vanuit Duitsland, is dat handig, denk je?Op donderdag 21 oktober 2010 12:37 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
quote:We hadden het Cc even moeten laten regelen vanuit Indonesië. Gemiste kans.Op donderdag 21 oktober 2010 12:43 schreef CarOnline het volgende:
[..]
Vanuit Duitsland, is dat handig, denk je?
quote:Mis ik er nog iets aan?Op donderdag 21 oktober 2010 12:43 schreef Toverheks het volgende:
We gaan een bammetje eten met Brammetje, kwart voor 2 wordt de zitting hervat
quote:weinig, alleen maar opsommingen, gebeurt er echt wat leuks vanmiddag geef ik wel een gil, maar is nu uitgesproken saai, feiten en weetjes.
quote:Geert zwijgt waardoor de rechtbank niet kan weten of hij die uitlatingen echt zo heeft gedaan of echt zo heeft bedoeld, dus moet de rechter hem vrijspreken.
quote:Wel je handjes wassen na het proces, he?Op donderdag 21 oktober 2010 12:51 schreef Jian het volgende:
[..]
Nee, eigenlijk allemaal in het voordeel van Wilders, dus niet iets wat jij wilt weten
quote:Op donderdag 21 oktober 2010 12:51 schreef Jian het volgende:
[..]
Nee, eigenlijk allemaal in het voordeel van Wilders, dus niet iets wat jij wilt weten
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |