quote:veel plezier bij je tante, maar wat is er met je poezen aan de hand dan.Op vrijdag 22 oktober 2010 11:04 schreef remlof het volgende:
Goeiesmorgens, ik moet me haasten want moet bij m'n tante langs en dan vanmiddag ook nog naar de dierenarts met m'n poezen
quote:Hij zou zich eens moeten focussen op de Bijbel i.p.v. zich als een fazal van Wilders te gedragen.
quote:Prediker 7:26-28:Een oprechte man is wel te vinden, al is het maar één uit duizend, maar een oprechte vrouw vindt je niet.
Leviticus 20:13: Homosexuelen dienen te worden gedood
Exodus 22:18: Heksenvervolging moet weer worden ingesteld
Leviticus 20:10: Overspel dient gestraft te worden de doodstraf
Exodus 31:15: Wie de zondags rust verstoort dient gedood te worden
Leviticus 24:16: Godslastering zal bestraft moeten worden met de doodstraf
Deuteronomium 13:6-9: Afvallige Christelijke dienen gedood te worden.
quote:Oude Testament, dus oud nieuwsOp vrijdag 22 oktober 2010 11:33 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Hij zou zich eens moeten focussen op de Bijbel i.p.v. zich als een fazal van Wilders te gedragen.
Wat teksten uit die Bijbel, waar niemand problemen mee lijkt te hebben:
[..]
quote:VROOMSHOOP - Een Duitse vrachtwagenchauffeur heeft vanochtend in het Twentse Vroomshoop het plaatselijke Vredesmonument vernield.
De trucker wilde op het Vredesplein zijn combinatie keren, maar ramde daar bij het gedenkteken aan de gevallenen in de Tweede Wereldoorlog.
Het monument ligt in diggelen. Het plaatselijke 4 mei-comité gaat bekijken of het object nog valt te herstellen.
quote:Ja dat heeft echt enorm met Wilders te maken.Op vrijdag 22 oktober 2010 13:07 schreef Teun_ZHV het volgende:
Wilders maakt van alles los in de samenleving, ook bij hen over de grens![]()
[..]
quote:Je oude tante helemaal overstuur. Goed gedaan hoor, Remlof. Goed gedaan!Op vrijdag 22 oktober 2010 13:20 schreef remlof het volgende:
Ik ga een andere keer wel naar m'n tante, stond bij Ede al in de file en moet om half vier bij de dierenarts zijn, heb dus rechtsomkeert gemaakt
quote:Vrouwe Justitia maakt geen goede beurt, tijd om die blinddoek af te doen?Op vrijdag 22 oktober 2010 13:10 schreef Jian het volgende:
Het gaat nu van dik hout zaagt men planken in de Rechtszaal. Bram op dreef, zwaar, zwaar verontwaardigd over de nieuwe feiten aangaande het onderhavige diner
quote:Nou dawast!Op vrijdag 22 oktober 2010 13:33 schreef Gert het volgende:
Waar zijn deimamsrechters? Moeten ze effe met de kont omhoog?
quote:tot 4 uur vanmiddag geschorst.Op vrijdag 22 oktober 2010 13:33 schreef Gert het volgende:
Waar zijn deimamsrechters? Moeten ze effe met de kont omhoog?
quote:hahhhaa, maar hebben ze al geplaybackt of was dat vanmiddag.Op vrijdag 22 oktober 2010 13:37 schreef Noek het volgende:
[..]
Nou dawast!Geweldig genoten. Zal nog eens gaan streamen.
quote:Wilders krijgt vast en zeker nieuwe rechters, hier kunnen ze toch lastig omheen. Afijn, dat dacht ik de vorige keer ook
quote:Ja! Ook genoten hoor. Gelukkig kon de stereo de gebrande sweet about me niet verdragen dus werd het:Op vrijdag 22 oktober 2010 13:37 schreef Toverheks het volgende:
[..]
hahhhaa, maar hebben ze al geplaybackt of was dat vanmiddag.
quote:Tav Wilders durf ik al helemaal geen voorspellingen meer te doenOp vrijdag 22 oktober 2010 13:44 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Wilders krijgt vast en zeker nieuwe rechters, hier kunnen ze toch lastig omheen. Afijn, dat dacht ik de vorige keer ook![]()
quote:Ik weet te weinig van de rechtspraak om daar ook maar iets zinnigs over te kunnen zeggen. In het NWS-topic over de rechtszaak post zo nu en dan ook een user, Consurechter, die het allemaal behoorlijk lijkt te begrijpen. Dat is wel weer handig.Geen fan zijnde van Wilders, vind ik het proces aan alle kanten stinken.
quote:hahahahaOp vrijdag 22 oktober 2010 13:44 schreef Noek het volgende:
[..]
Ja! Ook genoten hoor. Gelukkig kon de stereo de gebrande sweet about me niet verdragen dus werd het:
En dat was fantastisch want de zang deed een meissie en zoonlief plus vriendje waren de backing dansers. Echt hele goede motorisch gestoorde dansers. Het was een so you think you can't dance. Echt zo slecht! Dat is toch pijnlijk om te moeten zien hoe ze net de beat niet raken maar het springen ging ze dan weer goed af.
En dat is ook belangrijk: Springen!
quote:Teven vrijspraak in hoger beroep gaan lijkt met niet echt een optie.Op vrijdag 22 oktober 2010 13:50 schreef Scrutinizer het volgende:
Ik zou trouwens denken dat Wilders in alle gevallen, of hij nu vrijgesproken wordt of niet, in beroep moet gaan tegen de uitspraak. Een oneerlijke rechtsgang blijft een oneerlijke rechtsgang, onafhankelijk van de uitkomst, lijkt me. Maar ja, ik zei al: ik heb er weinig verstand van
quote:Dus als hij vrijgesproken wordt is het opeens wel een eerlijk proces?Op vrijdag 22 oktober 2010 13:56 schreef Jian het volgende:
[..]
Teven vrijspraak in hoger beroep gaan lijkt met niet echt een optie.
quote:Als hij andere rechters krijgt wel?Op vrijdag 22 oktober 2010 13:58 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Dus als hij vrijgesproken wordt is het opeens wel een eerlijk proces?
quote:Ik gok dat wanneer die hem vrijspreken wel, maar als die het ook maar op één punt niet eens zijn met Wilders ... dan weer niet.Op vrijdag 22 oktober 2010 14:05 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Als hij andere rechters krijgt wel?
quote:Wellicht, je moet je realiseren dat door de verdediging nimmer de partijdigheid van de rechtbank is beweerd, doch slechts dat de schijn van partijdigheid is gewekt. Sterker nog Moszkowicz benadrukt, zoals elke advocaat zou doen, dat hij ervan uitgaat dat de rechtbank niet partijdig is, maar dat alle schijn, juist in een dergelijk proces moet worden weggenomen.Op vrijdag 22 oktober 2010 13:58 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Dus als hij vrijgesproken wordt is het opeens wel een eerlijk proces?
quote:Wilders beticht in een tweet het Hof van maffiapraktijken. Hoe moet ik dat dan interpreteren?Op vrijdag 22 oktober 2010 14:10 schreef Jian het volgende:
[..]
Wellicht, je moet je realiseren dat door de verdediging nimmer de partijdigheid van de rechtbank is beweerd, doch slechts dat de schijn van partijdigheid is gewekt.
quote:Hij moet, zoals hij zegt, aangifte doen. Dat maakt die uitspraak geloofwaardig, anders was het enkel retoriek.Op vrijdag 22 oktober 2010 14:15 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Wilders beticht in een tweet het Hof van maffiapraktijken. Hoe moet ik dat dan interpreteren?
quote:welkom thuis weer CcOp vrijdag 22 oktober 2010 14:28 schreef Copycat het volgende:
Weer thuis. Met een omweg omdat er iemand besloot dood te vallen in de Schipholtunnel. Sommige mensen.
Aardig doodop. Eerst maar eens een beetje bijkomen en een nieuwe iPhone regelen.
quote:Maar Jian zegt dat de verdediging nooit beweerd heeft dat het Hof partijdig is, dat ze slechts aangeven dat er een schijn van partijdigheid lijkt te zijn. Maar Bram heeft gisteren ook al letterlijk aangegeven dat het Hof partijdig is en het proces oneerlijk is.Op vrijdag 22 oktober 2010 14:26 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Hij moet, zoals hij zegt, aangifte doen. Dat maakt die uitspraak geloofwaardig, anders was het enkel retoriek.
quote:Schattig tochOp vrijdag 22 oktober 2010 13:44 schreef Noek het volgende:
[..]
Echt zo slecht! Dat is toch pijnlijk om te moeten zien hoe ze net de beat niet raken maar het springen ging ze dan weer goed af.
quote:Ben je weggeweest?Op vrijdag 22 oktober 2010 14:28 schreef Copycat het volgende:
Weer thuis. Met een omweg omdat er iemand besloot dood te vallen in de Schipholtunnel. Sommige mensen.
Aardig doodop. Eerst maar eens een beetje bijkomen en een nieuwe iPhone regelen.
quote:Beetje kunnen slapen in het vliegtuig?Op vrijdag 22 oktober 2010 14:28 schreef Copycat het volgende:
quote:Wel een paar uurtjes geslapen in totaal. Was onderweg gelukkig in leuk gezelschap en ik mocht gewoon met mijn voeten op de ene schoot en mijn hoofd op de andere schouder liggen. Een negerschouder zelfs!Op vrijdag 22 oktober 2010 14:41 schreef Gert het volgende:
Beetje kunnen slapen in het vliegtuig?
En dan is het nu volgens je bioritme een uur of 11 's avonds hè?
Na ja, nog een paar uur proberen wakker te blijven als dat lukt en dan lekker naar bed. Onder iets meer dan het lakentje van de afgelopen weken.
quote:Even op en neer naar de Appie. Mag geen naam hebben.
quote:Neuh, gewoon naar de Appie op BaliOp vrijdag 22 oktober 2010 14:52 schreef Copycat het volgende:
[..]
Even op en neer naar de Appie. Mag geen naam hebben.
quote:Ik ken de betreffende tweet niet, maar ik zou het sowieso niet verstandig vinden van Wilders om dit soort uitlatingen via die weg nu te doen[............... b]. MAAR[/b], het gaat hier wel over de schijn bij de Rechters !!! Het Hof in deze is het Hof Amsterdam, die naar de mening van de verdediging in de beschikking, waarin zij de motivatie gaven om Wilders te vervolgen, Wilders van "geen verdachte" naar schuldige hebben getransformeerd !!!! Eén van de grote bezwaren van de verdediging ook weer aangehaald bij het wrakingsverzoek !Op vrijdag 22 oktober 2010 14:15 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Wilders beticht in een tweet het Hof van maffiapraktijken. Hoe moet ik dat dan interpreteren?
quote:Nee Scrut dat zegt Jian niet, Jian zegt De Rechtbank (zij die zullen oordelen) Het Hof Amsterdam is opsteller van de beschikking en de opdrachtgever van het OM om tot het proces over te gaan.Op vrijdag 22 oktober 2010 14:34 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Maar Jian zegt dat de verdediging nooit beweerd heeft dat het Hof partijdig is, dat ze slechts aangeven dat er een schijn van partijdigheid lijkt te zijn. Maar Bram heeft gisteren ook al letterlijk aangegeven dat het Hof partijdig is en het proces oneerlijk is.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |