quote:wat is eng?
quote:je hebt t me zelf gegeven hoor liefieOp woensdag 20 oktober 2010 20:18 schreef Rifoki het volgende:
Dat je dat weet vind ik een beetje eng.
quote:laat je nog wel even weten wat het geworden was (nadat je t gegeven hebt)?Op woensdag 20 oktober 2010 20:18 schreef Neo-Mullen het volgende:
Ik was bezig met deel 5
Nouja, ik heb al ideeen. Inspiratie opdoen is nooit verkeerd
quote:geen idee roep eens watOp woensdag 20 oktober 2010 20:20 schreef Rifoki het volgende:
Dan laat mijn geheugen me in de steek, I don't remember.
Wanneer wordt er getoupt?
quote:Hmm vertel eens verder..Op woensdag 20 oktober 2010 20:42 schreef Rifoki het volgende:
Oh de pub. Daar mag ik niet meer komen, gaat 'm dus niet worden.
quote:Op woensdag 20 oktober 2010 20:39 schreef LimboFan het volgende:
Zie mensen die kijk mij alternief zijn gedragen
quote:Lang verhaal. Komt er op neer dat personeel zich onmogelijk opstelde en dat ik uit ergernis een tafel vol glaswerk om heb geschopt. Was stom, had ik niet moeten doen, maar ik was aardig pissig. Besides, eeuwen geleden.
quote:Ach wat kids bed in jagen, jas aan en klaar.
quote:Tsja ik weet 100% zeker als jij bij henk of shiobhan even sorry zegt dat het ok is. Zijn echt hele relaxte mensen.Op woensdag 20 oktober 2010 20:45 schreef Rifoki het volgende:
[..]
Lang verhaal. Komt er op neer dat personeel zich onmogelijk opstelde en dat ik uit ergernis een tafel vol glaswerk om heb geschopt. Was stom, had ik niet moeten doen, maar ik was aardig pissig. Besides, eeuwen geleden.
Maar evengoed niet meer welkom daar.
quote:als dat het alleen maar zou zijnOp woensdag 20 oktober 2010 20:49 schreef huize het volgende:
[..]
Ach wat kids bed in jagen, jas aan en klaar.
quote:zo snel kan ik niet lopen... Iets meer vooruit plannen is voor mij wat handiger
quote:dan is het nog de vraag of hij dat wel wilOp woensdag 20 oktober 2010 20:50 schreef huize het volgende:
[..]
Tsja ik weet 100% zeker als jij bij henk of shiobhan even sorry zegt dat het ok is. Zijn echt hele relaxte mensen.
quote:Ow en natuurlijk een beetje make-up enzo.Op woensdag 20 oktober 2010 20:50 schreef Duimelot het volgende:
[..]
als dat het alleen maar zou zijn
quote:Je moet natuurlijk wel wat over hebben om een pot te toupen.Op woensdag 20 oktober 2010 20:53 schreef Duimelot het volgende:
[..]
dan is het nog de vraag of hij dat wel wil
quote:nah daar de ik niet echt zo veel aanOp woensdag 20 oktober 2010 20:54 schreef huize het volgende:
Ja op die 7 minuten haal ik het nu ook nog maar net. Moet ik nog flink de pas inzetten ook.
[..]
Ow en natuurlijk een beetje make-up enzo.
quote:we zouden toch niet in de pub toupen?Op woensdag 20 oktober 2010 20:54 schreef huize het volgende:
[..]
Je moet natuurlijk wel wat over hebben om een pot te toupen.
quote:neee heb nu een zwarte erg elastische broek aan die letterlijk de maat one size fits al eer aan doetOp woensdag 20 oktober 2010 21:01 schreef huize het volgende:
huiskloffie = grijze jogging broek?
Nee oorspronkelijk in de klinker maar die gaat pas over 5 weken open. We kunnen ook nog altijd gezellig tussen het schorriemorrie van "ons heerlen' gaan zitten, is bij Rifoki om de hoek.
quote:Waarvandaan moet je ruwweg lopen ivm de volgende planning ?Op woensdag 20 oktober 2010 20:52 schreef Ynske het volgende:
[..]
zo snel kan ik niet lopen... Iets meer vooruit plannen is voor mij wat handiger
quote:brunssumOp woensdag 20 oktober 2010 21:09 schreef huize het volgende:
[..]
Waarvandaan moet je ruwweg lopen ivm de volgende planning ?
quote:het is geen leggingOp woensdag 20 oktober 2010 21:06 schreef huize het volgende:
In café Ons Heerlen. Schouwburgplein. Daar zit eigenlijk iedereen wat op het plein een café verbod heeft.
Is het een flubber legging?
quote:tsk tskOp woensdag 20 oktober 2010 21:47 schreef huize het volgende:
Ik heb mn vooroordelen![]()
Ze vragen je gewoon terug omdat ze een hubs metsje bis
quote:dan weet ik t nog niet, nu even abn voor deze nep limboOp woensdag 20 oktober 2010 21:55 schreef huize het volgende:
hupsj is de correcte versie.
http://www.limburghuis.nl/int_intro.html
quote:Op woensdag 20 oktober 2010 22:31 schreef huize het volgende:
Ik doelde op het knap gedeelte maar als je liever kwiek wilt zijn![]()
quote:Might do! Niet zo zeer onwil vanuit 'eergevoel' ofzo, maar ik kwam er sowieso al niet vaak. Nu is het alleen af en toe onhandig als andere mensen daar heen willen als we in de stad zijn.Op woensdag 20 oktober 2010 20:50 schreef huize het volgende:
[..]
Tsja ik weet 100% zeker als jij bij henk of shiobhan even sorry zegt dat het ok is. Zijn echt hele relaxte mensen.
quote:maar als het al zo lang geleden gebeurd is, is er niet gewoon kans dat men het niet eens meer weet en je er niets over gaat horen?Op donderdag 21 oktober 2010 08:47 schreef Rifoki het volgende:
[..]
Might do! Niet zo zeer onwil vanuit 'eergevoel' ofzo, maar ik kwam er sowieso al niet vaak. Nu is het alleen af en toe onhandig als andere mensen daar heen willen als we in de stad zijn.
quote:Ook mogelijk! Ben er voor 't laatst een half jaar geleden geweest, toen wisten ze het wel nog. Tot nog toe niet meer de neiging gehad daar naar toe te gaan dus wie weet.Op donderdag 21 oktober 2010 12:30 schreef Duimelot het volgende:
[..]
maar als het al zo lang geleden gebeurd is, is er niet gewoon kans dat men het niet eens meer weet en je er niets over gaat horen?
quote:ik ken er heel veel meer met 2 of meer uitgangenOp donderdag 21 oktober 2010 12:35 schreef rubje het volgende:
ff een vraagje waarom heeft station Heerlen 2 uitgangen en weet je als vreemde niet welke de juiste is?
Alleen in heerlen lijkt mij en typisch dorpsmentaliteit..
quote:waarschijnlijk wel want ltm?Op donderdag 21 oktober 2010 13:23 schreef TheYoung1 het volgende:
Kan me ook niet anders herrineren dat er 2 in/uitgangen waren. Vroeger al toen je nog door dat ouwe stenen gebouw moest. In de tijd dat de LTM nog met bussen reed....... ben ik echt al zoooo oud?
quote:you've got yourselve a crying talking sleeping walking living dollOp donderdag 21 oktober 2010 13:51 schreef TheYoung1 het volgende:
Ey!! Mijn nick is 100% gepast hè!!
Mijn achternaam is Jongen, ik ben de jongste van de Jongens, (nog steeds), The young ones vind ik een vette serie, (ook nog steeds), en de films ´The young guns´ kan ik ook blijven kijken.
Dussssss.....![]()
quote:`Im sorry for the elephant`.... Vind ik nog altijd de beste. Gewoon omdat bijna niemand ´m snapt..Op donderdag 21 oktober 2010 14:16 schreef Duimelot het volgende:
[..]
you've got yourselve a crying talking sleeping walking living doll
dat was het eerste en enige waar ik aan dacht
het past dus geheel bij je behalve bij je leeftij
quote:ach ik heb ook regelmatig mn id geshowed en zelfs dan nog komen de opmerkingen van: ik kan het niet gelovenOp donderdag 21 oktober 2010 14:19 schreef TheYoung1 het volgende:
[..]
`Im sorry for the elephant`.... Vind ik nog altijd de beste. Gewoon omdat bijna niemand ´m snapt..![]()
En tja, als ik mn echte leeftijd vertel, wil men altijd mn paspoort zien. Wordt niet gelooft. Kan makkelijk 10 jaar liegen
quote:Welke kant op mag jij dan liegenOp donderdag 21 oktober 2010 14:26 schreef Duimelot het volgende:
[..]
ach ik heb ook regelmatig mn id geshowed en zelfs dan nog komen de opmerkingen van: ik kan het niet geloven![]()
en fobo blijft leeg, laatst even een plaatje erin gezet voor huize,maar blijf niet aan de gang
Oh en huize vond mee hupsig meisje ofzoiets
quote:Zeg als je het compliment niet neemt zoals bedoeld neem ik em gewoon weer terug weet jeOp donderdag 21 oktober 2010 14:26 schreef Duimelot het volgende:
[..]
en fobo blijft leeg, laatst even een plaatje erin gezet voor huize,maar blijf niet aan de gang
Oh en huize vond mee hupsig meisje ofzoiets
quote:Pauper.Op donderdag 21 oktober 2010 12:35 schreef rubje het volgende:
ff een vraagje waarom heeft station Heerlen 2 uitgangen en weet je als vreemde niet welke de juiste is?
quote:Die meet schiet zo niet op. En ik heb nog wel zo een strakke toup skils!Op donderdag 21 oktober 2010 14:36 schreef TheYoung1 het volgende:
[..]
Welke kant op mag jij dan liegen![]()
En tja, je lege fobo.... Zou er een meet van komen..
quote:ik ben er juist enorm trots op daarom vertel ik het aan iedereenOp donderdag 21 oktober 2010 18:56 schreef huize het volgende:
[..]
Zeg als je het compliment niet neemt zoals bedoeld neem ik em gewoon weer terug weet je
quote:Op donderdag 21 oktober 2010 14:36 schreef TheYoung1 het volgende:
[..]
Welke kant op mag jij dan liegen![]()
En tja, je lege fobo.... Zou er een meet van komen..
quote:dat was een
quote:je wantrouwd me?Op donderdag 21 oktober 2010 19:56 schreef huize het volgende:
Ik mis een smiley nu....een wantrouwende smiley
quote:dat merk je toch wel aan mijn houding naar jou toe enzoOp donderdag 21 oktober 2010 20:03 schreef huize het volgende:
Wist geeneens dat ik pluspunten had. Iets duidelijker zijn lot.
quote:Same here..Maar andersom ookOp donderdag 21 oktober 2010 20:11 schreef huize het volgende:
Ja maar mup. Iedere vrouw doet lief tegen me...
quote:Toch zou je het niet zeggen zoOp donderdag 21 oktober 2010 20:10 schreef Duimelot het volgende:
[..]
dat merk je toch wel aan mijn houding naar jou toe enzo
echt mannen die vrouwen niet begrijpen
quote:als ik mn postaccounts zichtbaar zou maken dan is direct bewezen wie hier de aandachts hoer isOp donderdag 21 oktober 2010 21:55 schreef huize het volgende:
[..]
Toch zou je het niet zeggen zo![]()
Ow ik ben een aandachtshoer trouwens.
quote:nee zo bedoel ik het niet, ik heb dat nu toch uitstaanOp donderdag 21 oktober 2010 22:43 schreef huize het volgende:
Ah je hebt kloontjes?
Slaap lekker lotje
quote:ik ben nog niet wakkerOp zaterdag 23 oktober 2010 13:32 schreef huize het volgende:
Hey op onze leeftijd is iedere dag die we wakker worden weer een dag meegenomen.
quote:nee er moet concreets iets geregeld worden door iemand vrees ik...Op zondag 24 oktober 2010 22:20 schreef huize het volgende:
Dat toupen gaat zo nooit wat worden trouwens
quote:dat is echt een strak plan ja, maar die hebben t vaak gewoon te druk voor die dingen natuurlijkOp dinsdag 26 oktober 2010 16:21 schreef huize het volgende:
![]()
Ik heb een hekel aan dingen regelen
Eigenlijk zou een evaren regelaar dat moeten doen, iemand die veel in het dagelijks leven moet regelen, bijvoorbeel iemand met meerdere kids want dat is een hoop geregel.
quote:ga je 26/27e ook naar awakenings?Op dinsdag 26 oktober 2010 16:28 schreef Rifoki het volgende:
Ik zit zelf aardig vol tot en met 't weekend van 26/27/28 november.
quote:Sorry alvast maar cant resist the urge, zo een schot voor open doelOp maandag 25 oktober 2010 15:09 schreef Duimelot het volgende:
[..]
nee er moet concreets iets geregeld worden door iemand vrees ik...
ik kan voorlopig ook even niet dus ik ga niets regelen
quote:Nope!Op dinsdag 26 oktober 2010 16:30 schreef Duimelot het volgende:
[..]
ga je 26/27e ook naar awakenings?
quote:ik geef in die post aan dat ik voorlopig niet kanOp dinsdag 26 oktober 2010 18:32 schreef huize het volgende:
[..]
Sorry alvast maar cant resist the urge, zo een schot voor open doel![]()
Te druk met het poten in r&p aandachtsvrouwmensch.
quote:oh dat is ook veel leuker natuurlijkOp dinsdag 26 oktober 2010 19:19 schreef Rifoki het volgende:
[..]
Nope!
Dat weekend vier ik mijn verjaardag als 't goed is.
quote:Dat is zo!Op dinsdag 26 oktober 2010 19:22 schreef Duimelot het volgende:
[..]
oh dat is ook veel leuker natuurlijk
quote:Posten typo, :pOp dinsdag 26 oktober 2010 19:22 schreef Duimelot het volgende:
[..]
ik geef in die post aan dat ik voorlopig niet kan
wat heeft dat van doen met poeten?? in R&P
quote:Dat je dus geen tijd hebt om iets te regelen omdat je zo druk bent in r&p....vrouwen die mn subtiele humor niet begrijpenOp donderdag 21 oktober 2010 22:37 schreef Duimelot het volgende:
[..]
als ik mn postaccounts zichtbaar zou maken dan is direct bewezen wie hier de aandachts hoer is
slaap lekker later
quote:was dat alles?Op dinsdag 26 oktober 2010 19:40 schreef huize het volgende:
Zucht.. ik doelde hierop:
[..]
Dat je dus geen tijd hebt om iets te regelen omdat je zo druk bent in r&p....vrouwen die mn subtiele humor niet begrijpen
quote:wat wil je dan dat er allemaal geregeld moet worden?Op dinsdag 26 oktober 2010 19:46 schreef huize het volgende:
Eigenlijk...i got lost about 2 posts ago.
Maar wie gaat het nu regelen!
quote:dan komen we niet meer aan toupen toeOp dinsdag 26 oktober 2010 19:58 schreef TheYoung1 het volgende:
Sticky topic openen, Heerlen-users-meet...
quote:roep dan ook een datum... Had ik al eens gedaan maar daar kwam geen reactie opOp vrijdag 29 oktober 2010 16:51 schreef huize het volgende:
Pom pom pom, dat toupen gaat heel niks meer worden.
Ooit in Eindhoven geweest? Er zijn zoveel stations in NL die 2 uitgangen hebben. Als je het centrum in wilt duiken moet je in ieder geval niet naar de uitgang met trappen.quote:Op donderdag 21 oktober 2010 12:35 schreef rubje het volgende:
Daarom vertik ik het dus ook om dialect te praten...quote:Op zondag 31 oktober 2010 22:03 schreef huize het volgende:
Woa woanen dn ouwers daan?
Dat limburgs tikken zuigt btw.
wrom niet?quote:
Reeds andere afpraken staan.. Is ook een beetje op korte termijn zo opeens he.quote:
Deze niet...quote:Op donderdag 11 november 2010 21:25 schreef huize het volgende:
Afspraken kun je altijd verschuiven kerel!
Nou ja zeg... Hoe denk jij over mij!?quote:Op zaterdag 13 november 2010 13:11 schreef huize het volgende:
reclassering?![]()
bedoel tis nog altijd het heerlen topic heh
buitenmuur, maar komt waarschijnlijk via dakaansluiting van de bovenburenquote:Op zondag 14 november 2010 12:47 schreef huize het volgende:
Ai das balen bij een dak of een buitenmuur?
ja, t loopt nu via de kozijn.quote:Op zondag 14 november 2010 13:01 schreef huize het volgende:
Dus zeg maar via het dak, langs of in de muur en dan bij jouw naar binnen... das klote want dan zit het vocht goed door de muur heen.
daar jaquote:Op woensdag 24 november 2010 20:10 schreef huize het volgende:
Ghehe w&d boven de miller of hoet toen al weer heette. Et gaat over zaterag btw.
gaat me niet lukken, ben momenteel een vriendschap met een emmer aan t opbouwenquote:Op vrijdag 26 november 2010 17:25 schreef huize het volgende:
Toupen vanavond? bored as fuck anyways!
nee, voel me niet goed...quote:Op vrijdag 26 november 2010 17:32 schreef huize het volgende:
Nog steeds een lekkend dak/muur? Geen handige klusser in de familie?
als fok voor de accreditatie zorgtquote:Op donderdag 16 december 2010 00:59 schreef Neo-Mullen het volgende:
Gaan we naar Pinkpop btw?
Is dan wel geen Heerlen, maar dat boeit niet
Mag ik mee? Ik draag je camera tasje wel ofzoquote:Op donderdag 16 december 2010 10:30 schreef Ynske het volgende:
[..]
als fok voor de accreditatie zorgtzou natuurlijk wel tof zijn
Daar kom ik wellicht binnenkort te werken.quote:Op donderdag 16 december 2010 00:53 schreef johnybh het volgende:
ik woon ook in heerlenPutgraaf ftw
weehee kleine kamertjes maar dan wel weer met al je eigen dingen. Zijn er nog steeds gangfeesten?quote:Op donderdag 16 december 2010 00:53 schreef johnybh het volgende:
ik woon ook in heerlenPutgraaf ftw
Gangfeestenquote:Op donderdag 16 december 2010 10:59 schreef huize het volgende:
[..]
weehee kleine kamertjes maar dan wel weer met al je eigen dingen. Zijn er nog steeds gangfeesten?
ik mis de zorginstellingquote:Op donderdag 16 december 2010 11:04 schreef Lon3 het volgende:
putgraaf is dat die studentenflat bij die zorginstelling?
wat heb je gestudeerd?quote:Op donderdag 16 december 2010 11:08 schreef Lon3 het volgende:
Had een aantal kennissen die daar hebben gezeten toen ik studeerde, was wel altijd gezellig daar moet ik zeggen.
hele maand decemberquote:Op donderdag 16 december 2010 11:22 schreef Lon3 het volgende:
Maar jij had het over een foto beurs in Heerlen? Wanneer is die?
http://www.afvhetmotief.nl/quote:Op donderdag 16 december 2010 11:36 schreef Lon3 het volgende:
Heb net even snel gegoogled maar kan er niets over vinden. Heb je een linkje of info voor mij hierover?
Tnx even een kijkje nemen.quote:
dr stond toch echt expo in mijn berichtjequote:Op donderdag 16 december 2010 11:41 schreef Lon3 het volgende:
aah, maar wat ik hier kan lezen is het een foto expositie en niet een beurs. Ik dacht dat er een beurs was waar je ook foto toebehoren kon kopen.Dacht al in heerlen!? normaal is dat in het mecc als het in het zuiden is
True... verkeerd begrepenquote:Op donderdag 16 december 2010 11:42 schreef Ynske het volgende:
[..]
dr stond toch echt expo in mijn berichtje
quote:Op donderdag 16 december 2010 11:52 schreef Lon3 het volgende:
BTW die vereniging ligt op de limburgiastraat is dat daar waar die flats nu zijn afgebroken? In die flats heb ik vroeger gewoond
wat wil je dan weten? stel ze maar, k weet aardig wat ervanquote:
Als ik de appelflappen te lang in de oven doe worden ze altijd te bruin....quote:Op donderdag 16 december 2010 12:01 schreef Ynske het volgende:
wat wil je dan weten? stel ze maar, k weet aardig wat ervan
Merci voor de nuttige infoquote:
kleine moeitequote:
Heueul late reactie... Is het oude belastingkantoor aan De Groen Boord tov het Aambos...quote:Op donderdag 16 december 2010 11:06 schreef Ynske het volgende:
[..]
ik mis de zorginstelling
[ afbeelding ]
ooit de verpleegstersflat geweest als ik t goed heb, toen t ziekenhuis nog in de stad lag, iig naast t kerkhof
quote:Op maandag 20 december 2010 20:44 schreef huize het volgende:
OI ninja edit!
Je was in de sex bioscoop!
nee, vroegâh had je een passage (op de plek waar nu een deel van de garage is) die van de Putgraaf richting de Morenhoek liep (richting de oude klinker op aan) en daar was aan de rechterkant een sexbios. Die lag zegmaar achter die schoenenzaak die op de Akerstraat lag (naast die bonbonzaak) dat pand is nu doorgebroken, best een gave locatiequote:Op maandag 20 december 2010 21:00 schreef huize het volgende:
Enige die ik ken is daar op de stationstraat weet niet of je die bedoelt.
dr hing nl een foto bij die expo daarvan, en men zei dat dat was waar nu Douvenrade is, maar volgens mij aan de foto te zien, lag dat hogerop in de straat (meer richting die hoeve die daar nu nog ligt)quote:Valkenburgerweg weet ik niet moet ik eens vragen als ik weer eens in het cafe daar ben.
waar zit je ergens?quote:Op woensdag 22 december 2010 22:56 schreef JwHw het volgende:
Heerlen! Woon d'r sinds kortwel leuk, alleen houdt die rot trein me altijd wakker
Het went, zeggen zequote:Op woensdag 22 december 2010 23:03 schreef huize het volgende:
dan moet je niet bij et station gaan wonen...duh.
quote:Op donderdag 23 december 2010 20:50 schreef Ynske het volgende:
Nieuwe
Ben gestrandkom niet weg, dus gezellig bij mn ouders nu
Die bouwput daar bij kinderstad bedoel je? Daar kom ik gelukkig nietquote:Op donderdag 23 december 2010 22:09 schreef huize het volgende:
Ik vrees de ochten en de heerlijke open wegen van eikenderveld
t zelfde!quote:Op woensdag 5 januari 2011 15:47 schreef TheYoung1 het volgende:
De eerste post hier in 2011.... Iedereen het gewenste en blij dat de feestdagen weer voorbij zijn.
Nu nog een beetje temp om van al die sneeuwijswatermush af te komen..
HAPPY 2011![]()
![]()
Kuch....quote:Op vrijdag 21 januari 2011 15:13 schreef Lon3 het volgende:
Toch maar ook even het mooie heerlen topic omhoog kicken voordat deze *kuch* heerlijke stad in vergetenheid geraakt
quote:
quote:Op zaterdag 19 februari 2011 00:15 schreef Tammymara het volgende:
Wat grappig Ynske, Ik ben door iemand uitgenodigd daarvoor. (iemand die meewerkt aan onze film, als figurant)
nee, zijn er nog bijgekomen nuquote:Op zaterdag 19 februari 2011 13:15 schreef Tammymara het volgende:
Trouwens, Ben jij de enige vrouw in die club??
gevondenquote:Op zaterdag 19 februari 2011 17:17 schreef Tammymara het volgende:
Zondagsnieuws regio Heerlen pagina 17
kloptquote:Op zaterdag 26 februari 2011 23:23 schreef Tammymara het volgende:
Ynske, volgens mij sta jij nu in de krant
ik dacht eens ff checken welke fokkers uit heerlen daar rond zullen hangenquote:Op zondag 27 februari 2011 20:46 schreef Neo-Mullen het volgende:
Komend weekend als een puber weer in de tent zuipen
Was er vanavond ookquote:Op vrijdag 4 maart 2011 18:12 schreef Duimelot het volgende:
[..]
ik dacht eens ff checken welke fokkers uit heerlen daar rond zullen hangen
ben vanmiddag al geweest nu even goed eten hihi en vanaaf weer verder whoeiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii
expo? Bedoel je die winkel? Wat is daarmee?quote:Op zaterdag 5 maart 2011 08:53 schreef Ynske het volgende:
Ik zal wel hopeloos achter lopen maar wat is de sstatus van nieuwe klinker?
Vandaag laatste dag expo, en dan morgen de optocht fotograferen....
nee de expositie in mondriaan, zie eerder in t topicquote:Op zaterdag 5 maart 2011 09:57 schreef Neo-Mullen het volgende:
[..]
expo? Bedoel je die winkel? Wat is daarmee?
Ah oke, ik dacht al zoietsquote:Op zaterdag 5 maart 2011 10:08 schreef Ynske het volgende:
[..]
nee de expositie in mondriaan, zie eerder in t topic
Het krijgt langzaam vorm, bar staat er bijvoorbeeld inmiddels in, sanitair is volgens mij geregeld. Maar hij is er nog lang niet en durft zich niet meer aan uitspraken te wagen.quote:Op zaterdag 5 maart 2011 08:53 schreef Ynske het volgende:
Ik zal wel hopeloos achter lopen maar wat is de sstatus van nieuwe klinker?
Vandaag laatste dag expo, en dan morgen de optocht fotograferen....
waar ben je dan geweest? Vanaaf ga ik nog ff, bijkomen komt morgen op t werk welquote:Op zondag 6 maart 2011 17:10 schreef Rifoki het volgende:
Gisteren was voor mij de enige avond deze carnaval en de laatste carnavalsavond. Wat een droevige, vervelende bende, niet (meer) aan mij besteed.
In de Kroniek, in Bolero en in HaZus om in de nieuwe nor te eindigen. Muziek en sfeer was daar minder maar ik kon in ieder geval gewoon bewegen richting bar, toilet, vrienden en noem maar op.quote:Op zondag 6 maart 2011 18:41 schreef Ynske het volgende:
[..]
waar ben je dan geweest? Vanaaf ga ik nog ff, bijkomen komt morgen op t werk wel
toch de volgende keer maar naar een andere plek?quote:Op zondag 6 maart 2011 19:30 schreef Rifoki het volgende:
[..]
In de Kroniek, in Bolero en in HaZus om in de nieuwe nor te eindigen. Muziek en sfeer was daar minder maar ik kon in ieder geval gewoon bewegen richting bar, toilet, vrienden en noem maar op.
lolquote:Op dinsdag 29 maart 2011 23:47 schreef Neo-Mullen het volgende:
Sinds wanneer ziet Heerlen centraal er zo uit?
[ afbeelding ]
dat dacht ik dus ook... dit staat op google earth zo weergegeven. Vind dat veul mooier dat dit schijthok... er is niet eens een mooie entree.quote:Op woensdag 30 maart 2011 07:43 schreef Ynske het volgende:
[..]
lol
is dat niet het oude stationsgebouw wat in de tekening op de plaats van het parkeerterrein gezet is?
Nee, ik doel meer op wat Ynske zei. De taxiparkeerplaats van het station is op dit plaatje opgevuld met een oud-uitziend gebouwquote:Op woensdag 30 maart 2011 12:31 schreef Tammymara het volgende:
Dat zwarte koepeltje is het station (Waar de bussen staan), rechtsboven. Links is dat gebouw waar UWV inzit en zo....
Drama-Queenquote:Op maandag 6 juni 2011 20:17 schreef TheYoung1 het volgende:
Een laatste schreeuw om aandacht, een laatste roep in een stervend topic..
Heerlen is toch niet zo slecht, dat ik de laatste inwoner van dit groeiende dorp, de laatste fok!-user alhier ga zijn?
iddquote:Op zondag 4 december 2011 12:17 schreef Neo-Mullen het volgende:
Waarom the fuck staat er een foto met lelijke negerts die ik niet ken in mijn post
Ouwhoer niet, 't Loon gaat eraan
Bij mij werkt alleen die van L1quote:Op zondag 4 december 2011 12:31 schreef Ynske het volgende:
Mocht je t nog niet weten, hier draaien twee webcamshttp://www.greenhood.nl/Heerlen/
Whaha XD ja goeiequote:Op woensdag 7 december 2011 15:39 schreef JustAsEasy het volgende:
Kromme toeter en Naar Huis zijn de leukste plekjes van Heerlen.
En voor te winkelen moet je naar 'T Loon
klopt ja, hoorde ook zoiets, moet druk bezocht worden zei menquote:Op zondag 29 april 2012 20:01 schreef sl44 het volgende:
Ik hoorde dat ons prachtige stadsdeel hoensbroek, een oranjemarkt/braderie op de markt georganiseerd door de lokale scoutings op het programma heeft staan morgen?
Nope het tijdelijke station komt in het kantoorgebouw naast het zorgkantoor wat weer direct naast het station ligt, het afsluiten van de stationsstraat is voor de cityring.quote:Op maandag 30 april 2012 11:00 schreef huize het volgende:
Voor zover ik het begrijp kun je vanuit de kant van kinderstad niet meer langs het station maar moet je naar rechts richting schouwburg. Er komt een tijdelijk treinstation op de parkeerplek voorbij het station richting kinderstad.
Dit samen met die achterlijke rotondes bij de laanderstraat en het loon, afsluiten van de laanderstraat richting het centrum maakt de binnnenstad autoluw.
Nee die gedeeltes zijn afgezet ivm overlast voor de buurt.quote:Op maandag 30 april 2012 18:42 schreef huize het volgende:
Ow ok, ik dacht dat ze een gedeelte van de parking meenamen omdat ze zowel links als rechts gedeeltes hebben afgezet.
En de cityring...wat moet ik me hier bij voorstellen? (Ik denk praktisch en baal dus dat als ik met de auto richting centrum wil nu dus constant moet omrijden)
Vanaf het appartement van je moeder zie je deze mensen?quote:Op woensdag 10 augustus 2011 22:16 schreef Neo-Mullen het volgende:
http://www.l1.nl/L1NWS/_p(...)_hasclickpage/1_1013
Eigen foto's vanaf Elkenrade (onderweg op de fiets) bijna 10 km van de brand:
[ afbeelding ]
En vanaf het appartement van m'n moeder:
[ afbeelding ]
Tinypic verwijderd automatisch na een x tijd de foto en de url word weer in omloop gebrachtquote:Op donderdag 15 mei 2014 15:59 schreef Tammymara het volgende:
[..]
Vanaf het appartement van je moeder zie je deze mensen?hahaha. Ik kwam bij dit topic uit (Dood ja, ik weet het
) en scrolde langs die foto's , huh?!
Omdat de oude te klein was.quote:Op vrijdag 16 mei 2014 15:12 schreef icloud het volgende:
Is er iemand die weet waarom gamma een nieuwe vestiging heeft gebouwd op de woonboulevard? Terwijl de oude leeg staat?
dr heeft een stuk van in de krant gestaan een tijdje terugquote:Op vrijdag 16 mei 2014 15:14 schreef icloud het volgende:
[..]
Nee de oude is juist groter dan de nieuwe.
Dat weet ik heel zeker, de nieuwe is 4700m2 de oude was 5300m2 allebei inclusief kantoorquote:Op vrijdag 16 mei 2014 15:14 schreef Ynske het volgende:
[..]
dat betwijfel ik, dr heeft een stuk van in de krant gestaan een tijdje terug
Ach zooooooooo....... (had ik zelf ook kunnen bedenken...stom!)quote:Op donderdag 15 mei 2014 16:47 schreef icloud het volgende:
[..]
Tinypic verwijderd automatisch na een x tijd de foto en de url word weer in omloop gebracht
Yns! Babe!!!quote:Op vrijdag 16 mei 2014 15:14 schreef Ynske het volgende:
[..]
dr heeft een stuk van in de krant gestaan een tijdje terug
hoor net dat t ook te maken heeft met de regels van de woonboulevard waar ze zich dan niet meer aan hoeven te houden.
en ook de concurrentie met de praxis
Heey Sexy!quote:Op vrijdag 16 mei 2014 15:34 schreef Tammymara het volgende:
[..]
Ach zooooooooo....... (had ik zelf ook kunnen bedenken...stom!)
[..]
Yns! Babe!!!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |