Heueul late reactie... Is het oude belastingkantoor aan De Groen Boord tov het Aambos...quote:Op donderdag 16 december 2010 11:06 schreef Ynske het volgende:
[..]
ik mis de zorginstelling
[ afbeelding ]
ooit de verpleegstersflat geweest als ik t goed heb, toen t ziekenhuis nog in de stad lag, iig naast t kerkhof
quote:Op maandag 20 december 2010 20:44 schreef huize het volgende:
OI ninja edit!
Je was in de sex bioscoop!
nee, vroegâh had je een passage (op de plek waar nu een deel van de garage is) die van de Putgraaf richting de Morenhoek liep (richting de oude klinker op aan) en daar was aan de rechterkant een sexbios. Die lag zegmaar achter die schoenenzaak die op de Akerstraat lag (naast die bonbonzaak) dat pand is nu doorgebroken, best een gave locatiequote:Op maandag 20 december 2010 21:00 schreef huize het volgende:
Enige die ik ken is daar op de stationstraat weet niet of je die bedoelt.
dr hing nl een foto bij die expo daarvan, en men zei dat dat was waar nu Douvenrade is, maar volgens mij aan de foto te zien, lag dat hogerop in de straat (meer richting die hoeve die daar nu nog ligt)quote:Valkenburgerweg weet ik niet moet ik eens vragen als ik weer eens in het cafe daar ben.
waar zit je ergens?quote:Op woensdag 22 december 2010 22:56 schreef JwHw het volgende:
Heerlen! Woon d'r sinds kortwel leuk, alleen houdt die rot trein me altijd wakker
Het went, zeggen zequote:Op woensdag 22 december 2010 23:03 schreef huize het volgende:
dan moet je niet bij et station gaan wonen...duh.
quote:Op donderdag 23 december 2010 20:50 schreef Ynske het volgende:
Nieuwe
Ben gestrandkom niet weg, dus gezellig bij mn ouders nu
Die bouwput daar bij kinderstad bedoel je? Daar kom ik gelukkig nietquote:Op donderdag 23 december 2010 22:09 schreef huize het volgende:
Ik vrees de ochten en de heerlijke open wegen van eikenderveld
t zelfde!quote:Op woensdag 5 januari 2011 15:47 schreef TheYoung1 het volgende:
De eerste post hier in 2011.... Iedereen het gewenste en blij dat de feestdagen weer voorbij zijn.
Nu nog een beetje temp om van al die sneeuwijswatermush af te komen..
HAPPY 2011![]()
![]()
Kuch....quote:Op vrijdag 21 januari 2011 15:13 schreef Lon3 het volgende:
Toch maar ook even het mooie heerlen topic omhoog kicken voordat deze *kuch* heerlijke stad in vergetenheid geraakt
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |