quote:Op zaterdag 19 februari 2011 00:15 schreef Tammymara het volgende:
Wat grappig Ynske, Ik ben door iemand uitgenodigd daarvoor. (iemand die meewerkt aan onze film, als figurant)
nee, zijn er nog bijgekomen nuquote:Op zaterdag 19 februari 2011 13:15 schreef Tammymara het volgende:
Trouwens, Ben jij de enige vrouw in die club??
gevondenquote:Op zaterdag 19 februari 2011 17:17 schreef Tammymara het volgende:
Zondagsnieuws regio Heerlen pagina 17
kloptquote:Op zaterdag 26 februari 2011 23:23 schreef Tammymara het volgende:
Ynske, volgens mij sta jij nu in de krant
ik dacht eens ff checken welke fokkers uit heerlen daar rond zullen hangenquote:Op zondag 27 februari 2011 20:46 schreef Neo-Mullen het volgende:
Komend weekend als een puber weer in de tent zuipen
Was er vanavond ookquote:Op vrijdag 4 maart 2011 18:12 schreef Duimelot het volgende:
[..]
ik dacht eens ff checken welke fokkers uit heerlen daar rond zullen hangen
ben vanmiddag al geweest nu even goed eten hihi en vanaaf weer verder whoeiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii
expo? Bedoel je die winkel? Wat is daarmee?quote:Op zaterdag 5 maart 2011 08:53 schreef Ynske het volgende:
Ik zal wel hopeloos achter lopen maar wat is de sstatus van nieuwe klinker?
Vandaag laatste dag expo, en dan morgen de optocht fotograferen....
nee de expositie in mondriaan, zie eerder in t topicquote:Op zaterdag 5 maart 2011 09:57 schreef Neo-Mullen het volgende:
[..]
expo? Bedoel je die winkel? Wat is daarmee?
Ah oke, ik dacht al zoietsquote:Op zaterdag 5 maart 2011 10:08 schreef Ynske het volgende:
[..]
nee de expositie in mondriaan, zie eerder in t topic
Het krijgt langzaam vorm, bar staat er bijvoorbeeld inmiddels in, sanitair is volgens mij geregeld. Maar hij is er nog lang niet en durft zich niet meer aan uitspraken te wagen.quote:Op zaterdag 5 maart 2011 08:53 schreef Ynske het volgende:
Ik zal wel hopeloos achter lopen maar wat is de sstatus van nieuwe klinker?
Vandaag laatste dag expo, en dan morgen de optocht fotograferen....
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |