quote:ik sms je wel als ik er bijna benOp woensdag 20 oktober 2010 16:18 schreef huize het volgende:
Hoe kun je nou na je 17e niet meer hebben getoupt...
Het word wel een issue met die deur trouwens stel je komt later dan moet je je eerst aankondingen zodat ik naar buiten kan gaan om die deur te openen.
Zal ik anders je stoel aanschuiven?
quote:we gaan elkaar liefdevol helpen danOp woensdag 20 oktober 2010 16:31 schreef Rifoki het volgende:
[..]
Ik denk dat men daar al vrij snel niet meer toe in staat is nee.
quote:Tegenover die chinees die failliet is sinds een paar jaar
quote:Zul je me toch eerst mn nummer moeten ontfutselenOp woensdag 20 oktober 2010 18:35 schreef Duimelot het volgende:
[..]
ik sms je wel als ik er bijna ben
quote:Op woensdag 20 oktober 2010 19:05 schreef Neo-Mullen het volgende:
Laat dit nou niet zo'n kut SC topic worden als de Limburg reeks
quote:ik sms rifoki wel die dan jou erop aanspreektOp woensdag 20 oktober 2010 18:49 schreef huize het volgende:
[..]
Zul je me toch eerst mn nummer moeten ontfutselen
quote:als je t niet leuk vind dan lees je toch niet?Op woensdag 20 oktober 2010 19:46 schreef Neo-Mullen het volgende:
[..]
voorkomen is beter dan genezen. Zo begon het in het Limburg topic ook
quote:Ja kanker, hou het gewoon leuk voor iedereenOp woensdag 20 oktober 2010 19:47 schreef Duimelot het volgende:
[..]
als je t niet leuk vind dan lees je toch niet?
quote:Op woensdag 20 oktober 2010 19:43 schreef Duimelot het volgende:
[..]
ik sms rifoki wel die dan jou erop aanspreekt
quote:kan helaas niet iedereen plezieren srryOp woensdag 20 oktober 2010 19:48 schreef Neo-Mullen het volgende:
[..]
Ja kanker, hou het gewoon leuk voor iedereen
quote:De Noord-Fransen van Noord-Afrikaanse origine van het concurrerende forum.foque.fr hebben ook hele goede ervaringen met Heerlen hoorOp dinsdag 19 oktober 2010 19:05 schreef Neo-Mullen het volgende:
[..]
Die zitten in elke stad
Goed om te horen dat er steeds meer mensen wél goede ervaringen met Heerlen hebben
quote:ben je me nu aan het volgenOp woensdag 20 oktober 2010 19:51 schreef macondo het volgende:
[..]
De Noord-Fransen van Noord-Afrikaanse origine van het concurrerende forum.foque.fr hebben ook hele goede ervaringen met Heerlen hoor
quote:Een SC is leuk voor degenen die erin betrokken zijn, maar voor buitenstaanders totaal niet. Aangezien ik niet minimaal 5u per dag aan Fok! besteed vol ik me een buitenstaander en das niet leuk. Laten we Heerlen centraal houdenOp woensdag 20 oktober 2010 19:50 schreef Duimelot het volgende:
[..]
kan helaas niet iedereen plezieren srry
quote:om dit tot sc om te dopen zijn heel wat meer posts nodigOp woensdag 20 oktober 2010 19:58 schreef Neo-Mullen het volgende:
[..]
Een SC is leuk voor degenen die erin betrokken zijn, maar voor buitenstaanders totaal niet. Aangezien ik niet minimaal 5u per dag aan Fok! besteed vol ik me een buitenstaander en das niet leuk. Laten we Heerlen centraal houden
quote:Like I said: voorkomen is beter dan genezenOp woensdag 20 oktober 2010 20:01 schreef Duimelot het volgende:
[..]
om dit tot sc om te dopen zijn heel wat meer posts nodig
dus doe niet zo poeperig al voor er wat aan de hand is
quote:natuurlijk nietOp woensdag 20 oktober 2010 20:03 schreef Neo-Mullen het volgende:
[..]
Like I said: voorkomen is beter dan genezen
Je bent verder niet boos op me?
OT: vrijdag voor vriendinlief een kado zien te vinden in onze mooie stad
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |