quote:Op donderdag 23 september 2010 16:43 schreef Rifoki het volgende:
Geen idee hoe hij heet, wat hij precies doet, wat hij heeft, wat 't voor de opening betekent en of het uberhaupt waar is omdat ik 't niet van Paul zelf hoorde. Ik check 't en ik laat je iets weten!

(maar ik zal t wel missen)
  (maar ik zal t wel missen)

Ynske

Ynske

quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 17:28 schreef TheYoung1 het volgende:
6400 posts views en nog geen 200 reacties....

Trollpostquote:Op woensdag 13 oktober 2010 21:15 schreef huize het volgende:
Tsja helft van Heerlen is te onderontwikkeld voor Fok!....

De laatste 5 jaar is alleen het station veranderd en nu de Oranje Nassaustraat... je bedoelt denk ik eerder 15 jaar geleden.quote:Op woensdag 13 oktober 2010 21:34 schreef huize het volgende:
Nha ik was zondag even in de stad sinds een eeuw geleden. Tot mn spijt was het ook nog eens kermis. Miljaar dan word het tokkie blik toch wel even open getrokken.
Voor de rest is Heerlen is leuke stad en al heul lang niet meer het ranzige stadje van een 5 tal jaar geleden.

dus er is nog hoop voor me?quote:Op donderdag 14 oktober 2010 07:26 schreef huize het volgende:
Troost je ik ben er ook in geweest, wel een ander jaar maar toch.

Ja, beetje kort alleen.quote:

ik ken hetquote:Op donderdag 14 oktober 2010 10:01 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Ja, beetje kort alleen.
En net vanuit Noord-Limburg naar werk gescheurd. Heerlijk 190 rijden 's ochtends.

)
) superrrrrrrrr
  superrrrrrrrr

Is die er ooit dan niet geweest?quote:

quote:Op donderdag 14 oktober 2010 17:19 schreef huize het volgende:
Tsja...draag je een grijze jogginbroek?

SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.

quote:Op donderdag 14 oktober 2010 17:45 schreef Duimelot het volgende:
[..]

* Duimelotkijkt verschrikt om dr heen...
waar is die camera!? WAARRRRRRRRR In Heerlen?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
In Heerlen?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Overal...... ik zeg maar zoo, dierentuin is me te lang.
ik zeg maar zoo, dierentuin is me te lang.
Patat, dat is het!!

quote:Op donderdag 14 oktober 2010 17:45 schreef Duimelot het volgende:
[..]

* Duimelotkijkt verschrikt om dr heen...
waar is die camera!? WAARRRRRRRRR Maar dus niet in het openbaar. Dat is in je voordeel.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Maar dus niet in het openbaar. Dat is in je voordeel.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Draag je te grote oorbellen?How did we get from the blue lamp disco
To cracking up in San Francisco
I look at myself in a sober light
I'm not Elvis but I'm alright

Kerrukraadequote:Op woensdag 13 oktober 2010 21:33 schreef Neo-Mullen het volgende:
[..]
Trollpost
Maargoed, daarom zal er ook geen Kerkrade topic zijn

quote:Op donderdag 14 oktober 2010 21:36 schreef huize het volgende:
[..]
Maar dus niet in het openbaar. Dat is in je voordeel.
Draag je te grote oorbellen?

stiekem nietquote:Op vrijdag 15 oktober 2010 16:27 schreef huize het volgende:
Dus je bent geen typische kermisbezoekende Heerlense

SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.

oh dat is toch al een tijdje, waarom ben je vrijwillig hier komen wonen dan?quote:Op zaterdag 16 oktober 2010 10:25 schreef huize het volgende:
Woon er sinds 1999. Dus ben wel redelijk ingeburgerd

Omdat ik het een leuke stad vindquote:Op zaterdag 16 oktober 2010 10:28 schreef Duimelot het volgende:
[..]
oh dat is toch al een tijdje, waarom ben je vrijwillig hier komen wonen dan?
 (op het tokkie kermis bezoekend volk na dan)
  (op het tokkie kermis bezoekend volk na dan) 

duidelijk!quote:Op zaterdag 16 oktober 2010 10:30 schreef huize het volgende:
[..]
Omdat ik het een leuke stad vind(op het tokkie kermis bezoekend volk na dan)
Oorspronkelijk ben ik hier gaan wonen omdat ik er helemaal genoeg van had om iedere ochtend als een sardientje in een te overvolle trein te worden geduwd. En toen ben ik hier in de buurt gaan werken, paar keer verhuisd binnen het centrum en uiteindelijk zit ik nu gekocht.

de bieb vind ik wel een leuke plek om te komen jaquote:Op zaterdag 16 oktober 2010 10:28 schreef Ynske het volgende:
Zometeen even naar de bieb in t glaspaleis.
K blijf heerlen een fijne stad vinden

Defineer oudquote:Op zaterdag 16 oktober 2010 10:32 schreef Duimelot het volgende:
[..]
duidelijk!
fijn dat het je zo bevalt
je klinkt nu wel al heel oud eigenlijk

jullie zijn beide van 80 zie ikquote:Op zaterdag 16 oktober 2010 10:35 schreef huize het volgende:
[..]
Defineer oud
Ik denk dat ik in de leeftijd van ynske zit aangezien ik haar op de fotos vaag herken als iemand die ik wel eens op de studenten verenigingen zag rondlopen. Waar ik overigens niet bijzat, bier voor een euro lokte me gewoon

dat bedoel ikquote:Op zaterdag 16 oktober 2010 10:38 schreef huize het volgende:
Hmm in vergelijk met jouw wellicht...jaartje 0

lache! Doet eens wat infoquote:Op zaterdag 16 oktober 2010 10:35 schreef huize het volgende:
[..]
Defineer oud
Ik denk dat ik in de leeftijd van ynske zit aangezien ik haar op de fotos vaag herken als iemand die ik wel eens op de studenten verenigingen zag rondlopen. Waar ik overigens niet bijzat, bier voor een euuro lokte me gewoon

ah dus ik zou je ook nog kunnen herkennen misschien?quote:Op zaterdag 16 oktober 2010 10:54 schreef huize het volgende:
Dat zou ik indd kunnen doen.
En dat zou jij ook kunnen, ik heb in mn horeca dagen wellicht half Heerlen gezien..

.... weer iets waar ik nog nooit ben geweest.
 .... weer iets waar ik nog nooit ben geweest. 

bij antares check, zo ook voor w&dquote:Op zaterdag 16 oktober 2010 10:44 schreef huize het volgende:
Erm..
Nha ik kwam gewoon weleens in de tijd en bij antares in de oude nor en woord en daad boven de oude miller time wat toen alweer anders heette.
En ik ben een flinke tijd heel veel wezen stappen, zelfs zo erg dat we werden omgeroepen als we de kromme toeter ingingen, vond ikzelf nooit zo leuk eerlijk gezegd maja.

in de regen een stuk minder leuk!quote:Op zaterdag 16 oktober 2010 11:00 schreef huize het volgende:
Ik zal ze er eens een inzetten maar it will have to wait.
Tijd voor het gaiapark...in de regen.... weer iets waar ik nog nooit ben geweest.
Doei

volgende week op een van m'n vrije dagen maar gaan dan.
 volgende week op een van m'n vrije dagen maar gaan dan.

Je bent toch niet van suiker hé?quote:Op zaterdag 16 oktober 2010 11:46 schreef Neo-Mullen het volgende:
Wou vandaag een cadeautje kopen voor vriendin-lief die binnenkort jarig is, maar daar zie ik toch van afvolgende week op een van m'n vrije dagen maar gaan dan.

Nouja, ik heb tot 25 oktober de tijd om iets te halenquote:Op zaterdag 16 oktober 2010 11:55 schreef Tammymara het volgende:
[..]
Je bent toch niet van suiker hé?
Ik ben net ook broodjes gaan halen... ( Bel wel kletsnat van 200 meter,maar goed)
 Dan wacht ik liever tot het wat droger is
 Dan wacht ik liever tot het wat droger is 
quote:

__! En stoer trouwens dat je je eigen stekkie niet vermeld in je profiel 14.gif
__! En stoer trouwens dat je je eigen stekkie niet vermeld in je profiel 14.gif

De Kerkraderweg 100 meter, die bakker ongeveer 800 meterquote:Op zaterdag 16 oktober 2010 12:47 schreef Neo-Mullen het volgende:
[..]
Dat is hier echt nog geen 500 meter vandaan

Uiteindelijk maar niet gegaan. Ga wel een keer als het wat droger is.quote:Op zaterdag 16 oktober 2010 11:02 schreef Duimelot het volgende:
[..]
in de regen een stuk minder leuk!
toch veel plezier

en welke zijn dat?quote:Op zaterdag 16 oktober 2010 18:33 schreef huize het volgende:
[..]
Uiteindelijk maar niet gegaan. Ga wel een keer als het wat droger is.
Tsja als je ooit op het pancratiusplein op 1 van de 2 meest saaie terrassen hebt gezeten dan heb je wel kans erop dat je me hebt gezien. Stressend en vloekend (en dan meestal vanwege bepaalde collega's)

oh die ja ik ken ze en nog nooit gezetenquote:Op zaterdag 16 oktober 2010 19:11 schreef huize het volgende:
Er liggen 2 terassen redelijk apart van de rest. Naast de kerk. Wel de hele dag zon! En daar werk ik nu zo een dikke drie jaar niet meer.
Maar waarom heb je je fotos weggehaalt ? last van een fok stalker?

mischien toch wel iets verstandiger in. Maar nou kan ik dus niet spieken .
  mischien toch wel iets verstandiger in. Maar nou kan ik dus niet spieken .

Ik heb nog ooit iets beschamends gehad met een bekende w&d-ster. En nee geen namen ook al is het jaaaaaren geleden.quote:Op zaterdag 16 oktober 2010 11:00 schreef Ynske het volgende:
P
[..]
bij antares check, zo ook voor w&d

ach genoeg mensen kennen me hier wel maar de meeste wonen niet om de hoek hahaquote:Op zaterdag 16 oktober 2010 19:20 schreef huize het volgende:
Je kunt er allicht spieken ben er af en toe nog wel eens te vinden voor een biertje met oud collega's .
Ah ja lang leven de anonimiteit online, zijn wij dertigersmischien toch wel iets verstandiger in. Maar nou kan ik dus niet spieken .

die stond er net nog nietquote:Op zaterdag 16 oktober 2010 19:33 schreef huize het volgende:
Yes. ..maar zoals ik al vanmiddag poste...er staat een foto in mn fobo..tijdelijk. En een foto waar ik tenminste een beetje uit de verf kom haha

ik sta er ook heel even in danquote:Op zaterdag 16 oktober 2010 19:37 schreef huize het volgende:
Ben je aan het f-5en geweest ? Tsja ik laat kennelijk weinig indruk achter om herkend te worden
Ow en je noemde me cute

quote:Op zaterdag 16 oktober 2010 19:40 schreef huize het volgende:
En opeens begrijp ik waarom je pm-box vol stroomde.
 ah een charmeur
  ah een charmeur   

quote:Op zaterdag 16 oktober 2010 19:23 schreef huize het volgende:
[..]
Ik heb nog ooit iets beschamends gehad met een bekende w&d-ster. En nee geen namen ook al is het jaaaaaren geleden.
 hier ooit met een volupiaan
 hier ooit met een volupiaan  

toe maarquote:Op zaterdag 16 oktober 2010 19:43 schreef huize het volgende:
Je moest eens weten, ik hou zelfs deuren open.

fijne avond
 fijne avond

Ik kon er altijd van genieten hoe op sommige "feesten" allerlei groepjes tegen melkaar begonnen te "zingen' met hun clubliedjes. Ging heel vaak met een huisgenoot diverse feesten langs. Ook al zaten we beide bij geen enkele vereniging we kwamen altijd binnen.quote:

quote:Op zondag 17 oktober 2010 19:38 schreef huize het volgende:
En de andere Heerlenaren zijn ook allemaal verdwenen...must repopulate the city!
 was ff je fobo spieken, je komt me ergens wel bekend voor
 was ff je fobo spieken, je komt me ergens wel bekend voor  

Je neemt je tijd wel met dat laterquote:Op zaterdag 16 oktober 2010 19:56 schreef Duimelot het volgende:
[..]
toe maar
daar wil ik meer van weten, later....fijne avond

he jaquote:Op maandag 18 oktober 2010 20:51 schreef huize het volgende:
Minimaal 4 man, Wil natuurlijk wel een pot kunnen toupen

Koud heel koudquote:

quote:Op maandag 18 oktober 2010 21:01 schreef huize het volgende:
Mooi nemen we duimelot mee kan ik tenminste de deur open houden voor haar.
 ik doe mee
  ik doe mee  

Ah, wel gezellig hoor, der zaten alleen een groepje getinte, wat oudere jongens in een hoekje, wat ze er kwamen doet weet ik niet, op de muziek bewogen ze niet. staarde maar wat voor zich uit en het schuim was van het bier verdwenen. (ik dacht dat ze geen alcohol mochten?)quote:

Die zitten in elke stadquote:Op dinsdag 19 oktober 2010 10:00 schreef Ivo1986 het volgende:
[..]
Ah, wel gezellig hoor, der zaten alleen een groepje getinte, wat oudere jongens in een hoekje, wat ze er kwamen doet weet ik niet, op de muziek bewogen ze niet. staarde maar wat voor zich uit en het schuim was van het bier verdwenen. (ik dacht dat ze geen alcohol mochten?)
Maja als je met leuke mensen bent is het meestal wel gezellig

Je begrijpt dat je dus als je er eerer bent weer naar buiten zult moeten..quote:

Ken je regelsquote:Op dinsdag 19 oktober 2010 19:49 schreef huize het volgende:
Goed wanneer gaan we een potje toupen?
En alvast op voorhand, 4 plaatjes is GEEN ruilen en GEEN fluiten, tis geen kindertoupen zeg!
[..]
Je begrijpt dat je dus als je er eerer bent weer naar buiten zult moeten..
 vuile was is ruilen voor schone was
 vuile was is ruilen voor schone was

quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 19:49 schreef huize het volgende:
Goed wanneer gaan we een potje toupen?
En alvast op voorhand, 4 plaatjes is GEEN ruilen en GEEN fluiten, tis geen kindertoupen zeg!
 iemand naar mijn hart.
 iemand naar mijn hart. 

iets met ingescheurde enkelbanden
 iets met ingescheurde enkelbanden

quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 19:56 schreef huize het volgende:
Zolang je maar niet met die krukken gaat overkloppen vind ik et best

weet je hoe lang ik daar niet gwweest benquote:Op dinsdag 19 oktober 2010 20:00 schreef huize het volgende:
Man naar je hart?
Moet wel even vermelden dat ik echt heeeeel heeeeel weinig in de klinker kwam.
 en dan niet met vuile was... Een echte man, dan ook een met klerekaarten
 en dan niet met vuile was... Een echte man, dan ook een met klerekaarten

Mooi dus ik neem aan dat we hier allemaal een uitnodiging krijgen?quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 19:59 schreef Rifoki het volgende:
Zondag overigens nog met Paulus gebeld, toen gaf hij aan 4 a 5 weken 'till opening!
Zou mooi zijn als ie in elk geval 27 november open is, de zaterdag voor mijn verjaardag. Die werd steevast in de Klinker gevierd.

Definitely! Zodra ik 't van Paul hoor FoK ik 't door!quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 21:29 schreef huize het volgende:
[..]
Mooi dus ik neem aan dat we hier allemaal een uitnodiging krijgen?

quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 19:49 schreef huize het volgende:
!
[..]
Je begrijpt dat je dus als je er eerer bent weer naar buiten zult moeten..
 ik kom wel te laat
  ik kom wel te laat   

quote:Ik denk dat men daar al vrij snel niet meer toe in staat is nee.Op woensdag 20 oktober 2010 13:16 schreef Duimelot het volgende:
[..]
feestjes van rifoki gaan niet samen met serieuze kaartspelletjes volgens mij

quote:ik sms je wel als ik er bijna benOp woensdag 20 oktober 2010 16:18 schreef huize het volgende:
Hoe kun je nou na je 17e niet meer hebben getoupt...
Het word wel een issue met die deur trouwens stel je komt later dan moet je je eerst aankondingen zodat ik naar buiten kan gaan om die deur te openen.
Zal ik anders je stoel aanschuiven?

quote:we gaan elkaar liefdevol helpen danOp woensdag 20 oktober 2010 16:31 schreef Rifoki het volgende:
[..]
Ik denk dat men daar al vrij snel niet meer toe in staat is nee.

quote:Tegenover die chinees die failliet is sinds een paar jaar

quote:Zul je me toch eerst mn nummer moeten ontfutselenOp woensdag 20 oktober 2010 18:35 schreef Duimelot het volgende:
[..]
ik sms je wel als ik er bijna ben

quote:Op woensdag 20 oktober 2010 19:05 schreef Neo-Mullen het volgende:
Laat dit nou niet zo'n kut SC topic worden als de Limburg reeks

quote:ik sms rifoki wel die dan jou erop aanspreektOp woensdag 20 oktober 2010 18:49 schreef huize het volgende:
[..]
Zul je me toch eerst mn nummer moeten ontfutselen

quote:als je t niet leuk vind dan lees je toch niet?Op woensdag 20 oktober 2010 19:46 schreef Neo-Mullen het volgende:
[..]
voorkomen is beter dan genezen. Zo begon het in het Limburg topic ook

quote:Ja kanker, hou het gewoon leuk voor iedereenOp woensdag 20 oktober 2010 19:47 schreef Duimelot het volgende:
[..]
als je t niet leuk vind dan lees je toch niet?

quote:Op woensdag 20 oktober 2010 19:43 schreef Duimelot het volgende:
[..]
ik sms rifoki wel die dan jou erop aanspreekt

quote:kan helaas niet iedereen plezieren srryOp woensdag 20 oktober 2010 19:48 schreef Neo-Mullen het volgende:
[..]
Ja kanker, hou het gewoon leuk voor iedereen

quote:De Noord-Fransen van Noord-Afrikaanse origine van het concurrerende forum.foque.fr hebben ook hele goede ervaringen met Heerlen hoorOp dinsdag 19 oktober 2010 19:05 schreef Neo-Mullen het volgende:
[..]
Die zitten in elke stad
Goed om te horen dat er steeds meer mensen wél goede ervaringen met Heerlen hebben

quote:ben je me nu aan het volgenOp woensdag 20 oktober 2010 19:51 schreef macondo het volgende:
[..]
De Noord-Fransen van Noord-Afrikaanse origine van het concurrerende forum.foque.fr hebben ook hele goede ervaringen met Heerlen hoor

quote:Een SC is leuk voor degenen die erin betrokken zijn, maar voor buitenstaanders totaal niet. Aangezien ik niet minimaal 5u per dag aan Fok! besteed vol ik me een buitenstaander en das niet leuk. Laten we Heerlen centraal houdenOp woensdag 20 oktober 2010 19:50 schreef Duimelot het volgende:
[..]
kan helaas niet iedereen plezieren srry

quote:om dit tot sc om te dopen zijn heel wat meer posts nodigOp woensdag 20 oktober 2010 19:58 schreef Neo-Mullen het volgende:
[..]
Een SC is leuk voor degenen die erin betrokken zijn, maar voor buitenstaanders totaal niet. Aangezien ik niet minimaal 5u per dag aan Fok! besteed vol ik me een buitenstaander en das niet leuk. Laten we Heerlen centraal houden

quote:Like I said: voorkomen is beter dan genezenOp woensdag 20 oktober 2010 20:01 schreef Duimelot het volgende:
[..]
om dit tot sc om te dopen zijn heel wat meer posts nodig
dus doe niet zo poeperig al voor er wat aan de hand is

quote:natuurlijk nietOp woensdag 20 oktober 2010 20:03 schreef Neo-Mullen het volgende:
[..]
Like I said: voorkomen is beter dan genezen
Je bent verder niet boos op me?
OT: vrijdag voor vriendinlief een kado zien te vinden in onze mooie stad

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |