quote:Op donderdag 23 september 2010 16:43 schreef Rifoki het volgende:
Geen idee hoe hij heet, wat hij precies doet, wat hij heeft, wat 't voor de opening betekent en of het uberhaupt waar is omdat ik 't niet van Paul zelf hoorde. Ik check 't en ik laat je iets weten!
quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 17:28 schreef TheYoung1 het volgende:
6400 posts views en nog geen 200 reacties....
Trollpostquote:Op woensdag 13 oktober 2010 21:15 schreef huize het volgende:
Tsja helft van Heerlen is te onderontwikkeld voor Fok!....
De laatste 5 jaar is alleen het station veranderd en nu de Oranje Nassaustraat... je bedoelt denk ik eerder 15 jaar geleden.quote:Op woensdag 13 oktober 2010 21:34 schreef huize het volgende:
Nha ik was zondag even in de stad sinds een eeuw geleden. Tot mn spijt was het ook nog eens kermis. Miljaar dan word het tokkie blik toch wel even open getrokken.
Voor de rest is Heerlen is leuke stad en al heul lang niet meer het ranzige stadje van een 5 tal jaar geleden.
dus er is nog hoop voor me?quote:Op donderdag 14 oktober 2010 07:26 schreef huize het volgende:
Troost je ik ben er ook in geweest, wel een ander jaar maar toch.
Ja, beetje kort alleen.quote:
ik ken hetquote:Op donderdag 14 oktober 2010 10:01 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Ja, beetje kort alleen.![]()
En net vanuit Noord-Limburg naar werk gescheurd. Heerlijk 190 rijden 's ochtends.
Is die er ooit dan niet geweest?quote:
quote:Op donderdag 14 oktober 2010 17:19 schreef huize het volgende:
Tsja...draag je een grijze jogginbroek?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 14 oktober 2010 17:45 schreef Duimelot het volgende:
[..]
![]()
* Duimelotkijkt verschrikt om dr heen...
waar is die camera!? WAARRRRRRRRR
In Heerlen?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Overal......
ik zeg maar zoo, dierentuin is me te lang.
Patat, dat is het!!
quote:Op donderdag 14 oktober 2010 17:45 schreef Duimelot het volgende:
[..]
![]()
* Duimelotkijkt verschrikt om dr heen...
waar is die camera!? WAARRRRRRRRR
Maar dus niet in het openbaar. Dat is in je voordeel.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Draag je te grote oorbellen?How did we get from the blue lamp disco
To cracking up in San Francisco
I look at myself in a sober light
I'm not Elvis but I'm alright
Kerrukraadequote:Op woensdag 13 oktober 2010 21:33 schreef Neo-Mullen het volgende:
[..]
Trollpost
Maargoed, daarom zal er ook geen Kerkrade topic zijn
quote:Op donderdag 14 oktober 2010 21:36 schreef huize het volgende:
[..]
Maar dus niet in het openbaar. Dat is in je voordeel.
Draag je te grote oorbellen?
stiekem nietquote:Op vrijdag 15 oktober 2010 16:27 schreef huize het volgende:
Dus je bent geen typische kermisbezoekende Heerlense
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
oh dat is toch al een tijdje, waarom ben je vrijwillig hier komen wonen dan?quote:Op zaterdag 16 oktober 2010 10:25 schreef huize het volgende:
Woon er sinds 1999. Dus ben wel redelijk ingeburgerd
Omdat ik het een leuke stad vindquote:Op zaterdag 16 oktober 2010 10:28 schreef Duimelot het volgende:
[..]
oh dat is toch al een tijdje, waarom ben je vrijwillig hier komen wonen dan?
duidelijk!quote:Op zaterdag 16 oktober 2010 10:30 schreef huize het volgende:
[..]
Omdat ik het een leuke stad vind(op het tokkie kermis bezoekend volk na dan)
Oorspronkelijk ben ik hier gaan wonen omdat ik er helemaal genoeg van had om iedere ochtend als een sardientje in een te overvolle trein te worden geduwd. En toen ben ik hier in de buurt gaan werken, paar keer verhuisd binnen het centrum en uiteindelijk zit ik nu gekocht.
de bieb vind ik wel een leuke plek om te komen jaquote:Op zaterdag 16 oktober 2010 10:28 schreef Ynske het volgende:
Zometeen even naar de bieb in t glaspaleis.
K blijf heerlen een fijne stad vinden
Defineer oudquote:Op zaterdag 16 oktober 2010 10:32 schreef Duimelot het volgende:
[..]
duidelijk!
fijn dat het je zo bevalt![]()
je klinkt nu wel al heel oud eigenlijk
jullie zijn beide van 80 zie ikquote:Op zaterdag 16 oktober 2010 10:35 schreef huize het volgende:
[..]
Defineer oud![]()
Ik denk dat ik in de leeftijd van ynske zit aangezien ik haar op de fotos vaag herken als iemand die ik wel eens op de studenten verenigingen zag rondlopen. Waar ik overigens niet bijzat, bier voor een euro lokte me gewoon
dat bedoel ikquote:Op zaterdag 16 oktober 2010 10:38 schreef huize het volgende:
Hmm in vergelijk met jouw wellicht...jaartje 0
lache! Doet eens wat infoquote:Op zaterdag 16 oktober 2010 10:35 schreef huize het volgende:
[..]
Defineer oud![]()
Ik denk dat ik in de leeftijd van ynske zit aangezien ik haar op de fotos vaag herken als iemand die ik wel eens op de studenten verenigingen zag rondlopen. Waar ik overigens niet bijzat, bier voor een euuro lokte me gewoon
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |