ah dus ik zou je ook nog kunnen herkennen misschien?quote:Op zaterdag 16 oktober 2010 10:54 schreef huize het volgende:
Dat zou ik indd kunnen doen.
En dat zou jij ook kunnen, ik heb in mn horeca dagen wellicht half Heerlen gezien..
bij antares check, zo ook voor w&dquote:Op zaterdag 16 oktober 2010 10:44 schreef huize het volgende:
Erm..
Nha ik kwam gewoon weleens in de tijd en bij antares in de oude nor en woord en daad boven de oude miller time wat toen alweer anders heette.
En ik ben een flinke tijd heel veel wezen stappen, zelfs zo erg dat we werden omgeroepen als we de kromme toeter ingingen, vond ikzelf nooit zo leuk eerlijk gezegd maja.
in de regen een stuk minder leuk!quote:Op zaterdag 16 oktober 2010 11:00 schreef huize het volgende:
Ik zal ze er eens een inzetten maar it will have to wait.
Tijd voor het gaiapark...in de regen.... weer iets waar ik nog nooit ben geweest.
Doei
Je bent toch niet van suiker hé?quote:Op zaterdag 16 oktober 2010 11:46 schreef Neo-Mullen het volgende:
Wou vandaag een cadeautje kopen voor vriendin-lief die binnenkort jarig is, maar daar zie ik toch van afvolgende week op een van m'n vrije dagen maar gaan dan.
Nouja, ik heb tot 25 oktober de tijd om iets te halenquote:Op zaterdag 16 oktober 2010 11:55 schreef Tammymara het volgende:
[..]
Je bent toch niet van suiker hé?
Ik ben net ook broodjes gaan halen... ( Bel wel kletsnat van 200 meter,maar goed)
quote:
De Kerkraderweg 100 meter, die bakker ongeveer 800 meterquote:Op zaterdag 16 oktober 2010 12:47 schreef Neo-Mullen het volgende:
[..]
Dat is hier echt nog geen 500 meter vandaan
Uiteindelijk maar niet gegaan. Ga wel een keer als het wat droger is.quote:Op zaterdag 16 oktober 2010 11:02 schreef Duimelot het volgende:
[..]
in de regen een stuk minder leuk!
toch veel plezier
en welke zijn dat?quote:Op zaterdag 16 oktober 2010 18:33 schreef huize het volgende:
[..]
Uiteindelijk maar niet gegaan. Ga wel een keer als het wat droger is.
Tsja als je ooit op het pancratiusplein op 1 van de 2 meest saaie terrassen hebt gezeten dan heb je wel kans erop dat je me hebt gezien. Stressend en vloekend (en dan meestal vanwege bepaalde collega's)
oh die ja ik ken ze en nog nooit gezetenquote:Op zaterdag 16 oktober 2010 19:11 schreef huize het volgende:
Er liggen 2 terassen redelijk apart van de rest. Naast de kerk. Wel de hele dag zon! En daar werk ik nu zo een dikke drie jaar niet meer.
Maar waarom heb je je fotos weggehaalt ? last van een fok stalker?
Ik heb nog ooit iets beschamends gehad met een bekende w&d-ster. En nee geen namen ook al is het jaaaaaren geleden.quote:Op zaterdag 16 oktober 2010 11:00 schreef Ynske het volgende:
P
[..]
bij antares check, zo ook voor w&d
ach genoeg mensen kennen me hier wel maar de meeste wonen niet om de hoek hahaquote:Op zaterdag 16 oktober 2010 19:20 schreef huize het volgende:
Je kunt er allicht spieken ben er af en toe nog wel eens te vinden voor een biertje met oud collega's .
Ah ja lang leven de anonimiteit online, zijn wij dertigersmischien toch wel iets verstandiger in. Maar nou kan ik dus niet spieken .
die stond er net nog nietquote:Op zaterdag 16 oktober 2010 19:33 schreef huize het volgende:
Yes. ..maar zoals ik al vanmiddag poste...er staat een foto in mn fobo..tijdelijk. En een foto waar ik tenminste een beetje uit de verf kom haha
ik sta er ook heel even in danquote:Op zaterdag 16 oktober 2010 19:37 schreef huize het volgende:
Ben je aan het f-5en geweest ? Tsja ik laat kennelijk weinig indruk achter om herkend te worden![]()
Ow en je noemde me cute![]()
quote:Op zaterdag 16 oktober 2010 19:40 schreef huize het volgende:
En opeens begrijp ik waarom je pm-box vol stroomde.
quote:Op zaterdag 16 oktober 2010 19:23 schreef huize het volgende:
[..]
Ik heb nog ooit iets beschamends gehad met een bekende w&d-ster. En nee geen namen ook al is het jaaaaaren geleden.
toe maarquote:Op zaterdag 16 oktober 2010 19:43 schreef huize het volgende:
Je moest eens weten, ik hou zelfs deuren open.
Ik kon er altijd van genieten hoe op sommige "feesten" allerlei groepjes tegen melkaar begonnen te "zingen' met hun clubliedjes. Ging heel vaak met een huisgenoot diverse feesten langs. Ook al zaten we beide bij geen enkele vereniging we kwamen altijd binnen.quote:
quote:Op zondag 17 oktober 2010 19:38 schreef huize het volgende:
En de andere Heerlenaren zijn ook allemaal verdwenen...must repopulate the city!
Je neemt je tijd wel met dat laterquote:Op zaterdag 16 oktober 2010 19:56 schreef Duimelot het volgende:
[..]
toe maar![]()
daar wil ik meer van weten, later....fijne avond
he jaquote:Op maandag 18 oktober 2010 20:51 schreef huize het volgende:
Minimaal 4 man, Wil natuurlijk wel een pot kunnen toupen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |