quote:ik ken er heel veel meer met 2 of meer uitgangenOp donderdag 21 oktober 2010 12:35 schreef rubje het volgende:
ff een vraagje waarom heeft station Heerlen 2 uitgangen en weet je als vreemde niet welke de juiste is?
Alleen in heerlen lijkt mij en typisch dorpsmentaliteit..
quote:waarschijnlijk wel want ltm?Op donderdag 21 oktober 2010 13:23 schreef TheYoung1 het volgende:
Kan me ook niet anders herrineren dat er 2 in/uitgangen waren. Vroeger al toen je nog door dat ouwe stenen gebouw moest. In de tijd dat de LTM nog met bussen reed....... ben ik echt al zoooo oud?
quote:you've got yourselve a crying talking sleeping walking living dollOp donderdag 21 oktober 2010 13:51 schreef TheYoung1 het volgende:
Ey!! Mijn nick is 100% gepast hè!!
Mijn achternaam is Jongen, ik ben de jongste van de Jongens, (nog steeds), The young ones vind ik een vette serie, (ook nog steeds), en de films ´The young guns´ kan ik ook blijven kijken.
Dussssss.....![]()
quote:`Im sorry for the elephant`.... Vind ik nog altijd de beste. Gewoon omdat bijna niemand ´m snapt..Op donderdag 21 oktober 2010 14:16 schreef Duimelot het volgende:
[..]
you've got yourselve a crying talking sleeping walking living doll
dat was het eerste en enige waar ik aan dacht
het past dus geheel bij je behalve bij je leeftij
quote:ach ik heb ook regelmatig mn id geshowed en zelfs dan nog komen de opmerkingen van: ik kan het niet gelovenOp donderdag 21 oktober 2010 14:19 schreef TheYoung1 het volgende:
[..]
`Im sorry for the elephant`.... Vind ik nog altijd de beste. Gewoon omdat bijna niemand ´m snapt..![]()
En tja, als ik mn echte leeftijd vertel, wil men altijd mn paspoort zien. Wordt niet gelooft. Kan makkelijk 10 jaar liegen
quote:Welke kant op mag jij dan liegenOp donderdag 21 oktober 2010 14:26 schreef Duimelot het volgende:
[..]
ach ik heb ook regelmatig mn id geshowed en zelfs dan nog komen de opmerkingen van: ik kan het niet geloven![]()
en fobo blijft leeg, laatst even een plaatje erin gezet voor huize,maar blijf niet aan de gang
Oh en huize vond mee hupsig meisje ofzoiets
quote:Zeg als je het compliment niet neemt zoals bedoeld neem ik em gewoon weer terug weet jeOp donderdag 21 oktober 2010 14:26 schreef Duimelot het volgende:
[..]
en fobo blijft leeg, laatst even een plaatje erin gezet voor huize,maar blijf niet aan de gang
Oh en huize vond mee hupsig meisje ofzoiets
quote:Pauper.Op donderdag 21 oktober 2010 12:35 schreef rubje het volgende:
ff een vraagje waarom heeft station Heerlen 2 uitgangen en weet je als vreemde niet welke de juiste is?
Alleen in heerlen lijkt mij en typisch dorpsmentaliteit..
quote:Die meet schiet zo niet op. En ik heb nog wel zo een strakke toup skils!Op donderdag 21 oktober 2010 14:36 schreef TheYoung1 het volgende:
[..]
Welke kant op mag jij dan liegen![]()
En tja, je lege fobo.... Zou er een meet van komen..
quote:ik ben er juist enorm trots op daarom vertel ik het aan iedereenOp donderdag 21 oktober 2010 18:56 schreef huize het volgende:
[..]
Zeg als je het compliment niet neemt zoals bedoeld neem ik em gewoon weer terug weet je
quote:Op donderdag 21 oktober 2010 14:36 schreef TheYoung1 het volgende:
[..]
Welke kant op mag jij dan liegen![]()
En tja, je lege fobo.... Zou er een meet van komen..
quote:dat was een
quote:je wantrouwd me?Op donderdag 21 oktober 2010 19:56 schreef huize het volgende:
Ik mis een smiley nu....een wantrouwende smiley
quote:dat merk je toch wel aan mijn houding naar jou toe enzoOp donderdag 21 oktober 2010 20:03 schreef huize het volgende:
Wist geeneens dat ik pluspunten had. Iets duidelijker zijn lot.
quote:Same here..Maar andersom ookOp donderdag 21 oktober 2010 20:11 schreef huize het volgende:
Ja maar mup. Iedere vrouw doet lief tegen me...
quote:Toch zou je het niet zeggen zoOp donderdag 21 oktober 2010 20:10 schreef Duimelot het volgende:
[..]
dat merk je toch wel aan mijn houding naar jou toe enzo
echt mannen die vrouwen niet begrijpen
quote:als ik mn postaccounts zichtbaar zou maken dan is direct bewezen wie hier de aandachts hoer isOp donderdag 21 oktober 2010 21:55 schreef huize het volgende:
[..]
Toch zou je het niet zeggen zo![]()
Ow ik ben een aandachtshoer trouwens.
quote:nee zo bedoel ik het niet, ik heb dat nu toch uitstaanOp donderdag 21 oktober 2010 22:43 schreef huize het volgende:
Ah je hebt kloontjes?
Slaap lekker lotje
quote:ik ben nog niet wakkerOp zaterdag 23 oktober 2010 13:32 schreef huize het volgende:
Hey op onze leeftijd is iedere dag die we wakker worden weer een dag meegenomen.
quote:nee er moet concreets iets geregeld worden door iemand vrees ik...Op zondag 24 oktober 2010 22:20 schreef huize het volgende:
Dat toupen gaat zo nooit wat worden trouwens
quote:dat is echt een strak plan ja, maar die hebben t vaak gewoon te druk voor die dingen natuurlijkOp dinsdag 26 oktober 2010 16:21 schreef huize het volgende:
![]()
Ik heb een hekel aan dingen regelen
Eigenlijk zou een evaren regelaar dat moeten doen, iemand die veel in het dagelijks leven moet regelen, bijvoorbeel iemand met meerdere kids want dat is een hoop geregel.
quote:ga je 26/27e ook naar awakenings?Op dinsdag 26 oktober 2010 16:28 schreef Rifoki het volgende:
Ik zit zelf aardig vol tot en met 't weekend van 26/27/28 november.
quote:Sorry alvast maar cant resist the urge, zo een schot voor open doelOp maandag 25 oktober 2010 15:09 schreef Duimelot het volgende:
[..]
nee er moet concreets iets geregeld worden door iemand vrees ik...
ik kan voorlopig ook even niet dus ik ga niets regelen
quote:Nope!Op dinsdag 26 oktober 2010 16:30 schreef Duimelot het volgende:
[..]
ga je 26/27e ook naar awakenings?
quote:ik geef in die post aan dat ik voorlopig niet kanOp dinsdag 26 oktober 2010 18:32 schreef huize het volgende:
[..]
Sorry alvast maar cant resist the urge, zo een schot voor open doel![]()
Te druk met het poten in r&p aandachtsvrouwmensch.
quote:oh dat is ook veel leuker natuurlijkOp dinsdag 26 oktober 2010 19:19 schreef Rifoki het volgende:
[..]
Nope!
Dat weekend vier ik mijn verjaardag als 't goed is.
quote:Dat is zo!Op dinsdag 26 oktober 2010 19:22 schreef Duimelot het volgende:
[..]
oh dat is ook veel leuker natuurlijk
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |