quote:nee zo bedoel ik het niet, ik heb dat nu toch uitstaanOp donderdag 21 oktober 2010 22:43 schreef huize het volgende:
Ah je hebt kloontjes?
Slaap lekker lotje

quote:ik ben nog niet wakkerOp zaterdag 23 oktober 2010 13:32 schreef huize het volgende:
Hey op onze leeftijd is iedere dag die we wakker worden weer een dag meegenomen.

quote:nee er moet concreets iets geregeld worden door iemand vrees ik...Op zondag 24 oktober 2010 22:20 schreef huize het volgende:
Dat toupen gaat zo nooit wat worden trouwens

quote:dat is echt een strak plan ja, maar die hebben t vaak gewoon te druk voor die dingen natuurlijkOp dinsdag 26 oktober 2010 16:21 schreef huize het volgende:
![]()
Ik heb een hekel aan dingen regelen
Eigenlijk zou een evaren regelaar dat moeten doen, iemand die veel in het dagelijks leven moet regelen, bijvoorbeel iemand met meerdere kids want dat is een hoop geregel.

quote:ga je 26/27e ook naar awakenings?Op dinsdag 26 oktober 2010 16:28 schreef Rifoki het volgende:
Ik zit zelf aardig vol tot en met 't weekend van 26/27/28 november.

quote:Sorry alvast maar cant resist the urge, zo een schot voor open doelOp maandag 25 oktober 2010 15:09 schreef Duimelot het volgende:
[..]
nee er moet concreets iets geregeld worden door iemand vrees ik...
ik kan voorlopig ook even niet dus ik ga niets regelen

quote:Nope!Op dinsdag 26 oktober 2010 16:30 schreef Duimelot het volgende:
[..]
ga je 26/27e ook naar awakenings?

quote:ik geef in die post aan dat ik voorlopig niet kanOp dinsdag 26 oktober 2010 18:32 schreef huize het volgende:
[..]
Sorry alvast maar cant resist the urge, zo een schot voor open doel![]()
Te druk met het poten in r&p aandachtsvrouwmensch.

quote:oh dat is ook veel leuker natuurlijkOp dinsdag 26 oktober 2010 19:19 schreef Rifoki het volgende:
[..]
Nope!
Dat weekend vier ik mijn verjaardag als 't goed is.

quote:Dat is zo!Op dinsdag 26 oktober 2010 19:22 schreef Duimelot het volgende:
[..]
oh dat is ook veel leuker natuurlijk
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |