quote:ik ken er heel veel meer met 2 of meer uitgangenOp donderdag 21 oktober 2010 12:35 schreef rubje het volgende:
ff een vraagje waarom heeft station Heerlen 2 uitgangen en weet je als vreemde niet welke de juiste is?
Alleen in heerlen lijkt mij en typisch dorpsmentaliteit..
quote:waarschijnlijk wel want ltm?Op donderdag 21 oktober 2010 13:23 schreef TheYoung1 het volgende:
Kan me ook niet anders herrineren dat er 2 in/uitgangen waren. Vroeger al toen je nog door dat ouwe stenen gebouw moest. In de tijd dat de LTM nog met bussen reed....... ben ik echt al zoooo oud?
quote:you've got yourselve a crying talking sleeping walking living dollOp donderdag 21 oktober 2010 13:51 schreef TheYoung1 het volgende:
Ey!! Mijn nick is 100% gepast hè!!
Mijn achternaam is Jongen, ik ben de jongste van de Jongens, (nog steeds), The young ones vind ik een vette serie, (ook nog steeds), en de films ´The young guns´ kan ik ook blijven kijken.
Dussssss.....![]()
quote:`Im sorry for the elephant`.... Vind ik nog altijd de beste. Gewoon omdat bijna niemand ´m snapt..Op donderdag 21 oktober 2010 14:16 schreef Duimelot het volgende:
[..]
you've got yourselve a crying talking sleeping walking living doll
dat was het eerste en enige waar ik aan dacht
het past dus geheel bij je behalve bij je leeftij
quote:ach ik heb ook regelmatig mn id geshowed en zelfs dan nog komen de opmerkingen van: ik kan het niet gelovenOp donderdag 21 oktober 2010 14:19 schreef TheYoung1 het volgende:
[..]
`Im sorry for the elephant`.... Vind ik nog altijd de beste. Gewoon omdat bijna niemand ´m snapt..![]()
En tja, als ik mn echte leeftijd vertel, wil men altijd mn paspoort zien. Wordt niet gelooft. Kan makkelijk 10 jaar liegen
quote:Welke kant op mag jij dan liegenOp donderdag 21 oktober 2010 14:26 schreef Duimelot het volgende:
[..]
ach ik heb ook regelmatig mn id geshowed en zelfs dan nog komen de opmerkingen van: ik kan het niet geloven![]()
en fobo blijft leeg, laatst even een plaatje erin gezet voor huize,maar blijf niet aan de gang
Oh en huize vond mee hupsig meisje ofzoiets
quote:Zeg als je het compliment niet neemt zoals bedoeld neem ik em gewoon weer terug weet jeOp donderdag 21 oktober 2010 14:26 schreef Duimelot het volgende:
[..]
en fobo blijft leeg, laatst even een plaatje erin gezet voor huize,maar blijf niet aan de gang
Oh en huize vond mee hupsig meisje ofzoiets
quote:Pauper.Op donderdag 21 oktober 2010 12:35 schreef rubje het volgende:
ff een vraagje waarom heeft station Heerlen 2 uitgangen en weet je als vreemde niet welke de juiste is?
Alleen in heerlen lijkt mij en typisch dorpsmentaliteit..
quote:Die meet schiet zo niet op. En ik heb nog wel zo een strakke toup skils!Op donderdag 21 oktober 2010 14:36 schreef TheYoung1 het volgende:
[..]
Welke kant op mag jij dan liegen![]()
En tja, je lege fobo.... Zou er een meet van komen..
quote:ik ben er juist enorm trots op daarom vertel ik het aan iedereenOp donderdag 21 oktober 2010 18:56 schreef huize het volgende:
[..]
Zeg als je het compliment niet neemt zoals bedoeld neem ik em gewoon weer terug weet je
quote:Op donderdag 21 oktober 2010 14:36 schreef TheYoung1 het volgende:
[..]
Welke kant op mag jij dan liegen![]()
En tja, je lege fobo.... Zou er een meet van komen..
quote:dat was een
quote:je wantrouwd me?Op donderdag 21 oktober 2010 19:56 schreef huize het volgende:
Ik mis een smiley nu....een wantrouwende smiley
quote:dat merk je toch wel aan mijn houding naar jou toe enzoOp donderdag 21 oktober 2010 20:03 schreef huize het volgende:
Wist geeneens dat ik pluspunten had. Iets duidelijker zijn lot.
quote:Same here..Maar andersom ookOp donderdag 21 oktober 2010 20:11 schreef huize het volgende:
Ja maar mup. Iedere vrouw doet lief tegen me...
quote:Toch zou je het niet zeggen zoOp donderdag 21 oktober 2010 20:10 schreef Duimelot het volgende:
[..]
dat merk je toch wel aan mijn houding naar jou toe enzo
echt mannen die vrouwen niet begrijpen
quote:als ik mn postaccounts zichtbaar zou maken dan is direct bewezen wie hier de aandachts hoer isOp donderdag 21 oktober 2010 21:55 schreef huize het volgende:
[..]
Toch zou je het niet zeggen zo![]()
Ow ik ben een aandachtshoer trouwens.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |