daar jaquote:Op woensdag 24 november 2010 20:10 schreef huize het volgende:
Ghehe w&d boven de miller of hoet toen al weer heette. Et gaat over zaterag btw.

gaat me niet lukken, ben momenteel een vriendschap met een emmer aan t opbouwenquote:Op vrijdag 26 november 2010 17:25 schreef huize het volgende:
Toupen vanavond? bored as fuck anyways!

nee, voel me niet goed...quote:Op vrijdag 26 november 2010 17:32 schreef huize het volgende:
Nog steeds een lekkend dak/muur? Geen handige klusser in de familie?

als fok voor de accreditatie zorgtquote:Op donderdag 16 december 2010 00:59 schreef Neo-Mullen het volgende:
Gaan we naar Pinkpop btw?
Is dan wel geen Heerlen, maar dat boeit niet

Mag ik mee? Ik draag je camera tasje wel ofzoquote:Op donderdag 16 december 2010 10:30 schreef Ynske het volgende:
[..]
als fok voor de accreditatie zorgtzou natuurlijk wel tof zijn

Daar kom ik wellicht binnenkort te werken.quote:Op donderdag 16 december 2010 00:53 schreef johnybh het volgende:
ik woon ook in heerlenPutgraaf ftw

weehee kleine kamertjes maar dan wel weer met al je eigen dingen. Zijn er nog steeds gangfeesten?quote:Op donderdag 16 december 2010 00:53 schreef johnybh het volgende:
ik woon ook in heerlenPutgraaf ftw

Gangfeestenquote:Op donderdag 16 december 2010 10:59 schreef huize het volgende:
[..]
weehee kleine kamertjes maar dan wel weer met al je eigen dingen. Zijn er nog steeds gangfeesten?

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |