quote:wat is eng?
quote:je hebt t me zelf gegeven hoor liefieOp woensdag 20 oktober 2010 20:18 schreef Rifoki het volgende:
Dat je dat weet vind ik een beetje eng.
quote:laat je nog wel even weten wat het geworden was (nadat je t gegeven hebt)?Op woensdag 20 oktober 2010 20:18 schreef Neo-Mullen het volgende:
Ik was bezig met deel 5
Nouja, ik heb al ideeen. Inspiratie opdoen is nooit verkeerd
quote:geen idee roep eens watOp woensdag 20 oktober 2010 20:20 schreef Rifoki het volgende:
Dan laat mijn geheugen me in de steek, I don't remember.
Wanneer wordt er getoupt?
quote:Hmm vertel eens verder..Op woensdag 20 oktober 2010 20:42 schreef Rifoki het volgende:
Oh de pub. Daar mag ik niet meer komen, gaat 'm dus niet worden.
quote:Op woensdag 20 oktober 2010 20:39 schreef LimboFan het volgende:
Zie mensen die kijk mij alternief zijn gedragen
quote:Lang verhaal. Komt er op neer dat personeel zich onmogelijk opstelde en dat ik uit ergernis een tafel vol glaswerk om heb geschopt. Was stom, had ik niet moeten doen, maar ik was aardig pissig. Besides, eeuwen geleden.
quote:Ach wat kids bed in jagen, jas aan en klaar.
quote:Tsja ik weet 100% zeker als jij bij henk of shiobhan even sorry zegt dat het ok is. Zijn echt hele relaxte mensen.Op woensdag 20 oktober 2010 20:45 schreef Rifoki het volgende:
[..]
Lang verhaal. Komt er op neer dat personeel zich onmogelijk opstelde en dat ik uit ergernis een tafel vol glaswerk om heb geschopt. Was stom, had ik niet moeten doen, maar ik was aardig pissig. Besides, eeuwen geleden.
Maar evengoed niet meer welkom daar.
quote:als dat het alleen maar zou zijnOp woensdag 20 oktober 2010 20:49 schreef huize het volgende:
[..]
Ach wat kids bed in jagen, jas aan en klaar.
quote:zo snel kan ik niet lopen... Iets meer vooruit plannen is voor mij wat handiger
quote:dan is het nog de vraag of hij dat wel wilOp woensdag 20 oktober 2010 20:50 schreef huize het volgende:
[..]
Tsja ik weet 100% zeker als jij bij henk of shiobhan even sorry zegt dat het ok is. Zijn echt hele relaxte mensen.
quote:Ow en natuurlijk een beetje make-up enzo.Op woensdag 20 oktober 2010 20:50 schreef Duimelot het volgende:
[..]
als dat het alleen maar zou zijn
quote:Je moet natuurlijk wel wat over hebben om een pot te toupen.Op woensdag 20 oktober 2010 20:53 schreef Duimelot het volgende:
[..]
dan is het nog de vraag of hij dat wel wil
quote:nah daar de ik niet echt zo veel aanOp woensdag 20 oktober 2010 20:54 schreef huize het volgende:
Ja op die 7 minuten haal ik het nu ook nog maar net. Moet ik nog flink de pas inzetten ook.
[..]
Ow en natuurlijk een beetje make-up enzo.
quote:we zouden toch niet in de pub toupen?Op woensdag 20 oktober 2010 20:54 schreef huize het volgende:
[..]
Je moet natuurlijk wel wat over hebben om een pot te toupen.
quote:neee heb nu een zwarte erg elastische broek aan die letterlijk de maat one size fits al eer aan doetOp woensdag 20 oktober 2010 21:01 schreef huize het volgende:
huiskloffie = grijze jogging broek?
Nee oorspronkelijk in de klinker maar die gaat pas over 5 weken open. We kunnen ook nog altijd gezellig tussen het schorriemorrie van "ons heerlen' gaan zitten, is bij Rifoki om de hoek.
quote:Waarvandaan moet je ruwweg lopen ivm de volgende planning ?Op woensdag 20 oktober 2010 20:52 schreef Ynske het volgende:
[..]
zo snel kan ik niet lopen... Iets meer vooruit plannen is voor mij wat handiger
quote:brunssumOp woensdag 20 oktober 2010 21:09 schreef huize het volgende:
[..]
Waarvandaan moet je ruwweg lopen ivm de volgende planning ?
quote:het is geen leggingOp woensdag 20 oktober 2010 21:06 schreef huize het volgende:
In café Ons Heerlen. Schouwburgplein. Daar zit eigenlijk iedereen wat op het plein een café verbod heeft.
Is het een flubber legging?
quote:tsk tskOp woensdag 20 oktober 2010 21:47 schreef huize het volgende:
Ik heb mn vooroordelen![]()
Ze vragen je gewoon terug omdat ze een hubs metsje bis
quote:dan weet ik t nog niet, nu even abn voor deze nep limboOp woensdag 20 oktober 2010 21:55 schreef huize het volgende:
hupsj is de correcte versie.
http://www.limburghuis.nl/int_intro.html
quote:Op woensdag 20 oktober 2010 22:31 schreef huize het volgende:
Ik doelde op het knap gedeelte maar als je liever kwiek wilt zijn![]()
quote:Might do! Niet zo zeer onwil vanuit 'eergevoel' ofzo, maar ik kwam er sowieso al niet vaak. Nu is het alleen af en toe onhandig als andere mensen daar heen willen als we in de stad zijn.Op woensdag 20 oktober 2010 20:50 schreef huize het volgende:
[..]
Tsja ik weet 100% zeker als jij bij henk of shiobhan even sorry zegt dat het ok is. Zijn echt hele relaxte mensen.
quote:maar als het al zo lang geleden gebeurd is, is er niet gewoon kans dat men het niet eens meer weet en je er niets over gaat horen?Op donderdag 21 oktober 2010 08:47 schreef Rifoki het volgende:
[..]
Might do! Niet zo zeer onwil vanuit 'eergevoel' ofzo, maar ik kwam er sowieso al niet vaak. Nu is het alleen af en toe onhandig als andere mensen daar heen willen als we in de stad zijn.
quote:Ook mogelijk! Ben er voor 't laatst een half jaar geleden geweest, toen wisten ze het wel nog. Tot nog toe niet meer de neiging gehad daar naar toe te gaan dus wie weet.Op donderdag 21 oktober 2010 12:30 schreef Duimelot het volgende:
[..]
maar als het al zo lang geleden gebeurd is, is er niet gewoon kans dat men het niet eens meer weet en je er niets over gaat horen?
quote:ik ken er heel veel meer met 2 of meer uitgangenOp donderdag 21 oktober 2010 12:35 schreef rubje het volgende:
ff een vraagje waarom heeft station Heerlen 2 uitgangen en weet je als vreemde niet welke de juiste is?
Alleen in heerlen lijkt mij en typisch dorpsmentaliteit..
quote:waarschijnlijk wel want ltm?Op donderdag 21 oktober 2010 13:23 schreef TheYoung1 het volgende:
Kan me ook niet anders herrineren dat er 2 in/uitgangen waren. Vroeger al toen je nog door dat ouwe stenen gebouw moest. In de tijd dat de LTM nog met bussen reed....... ben ik echt al zoooo oud?
quote:you've got yourselve a crying talking sleeping walking living dollOp donderdag 21 oktober 2010 13:51 schreef TheYoung1 het volgende:
Ey!! Mijn nick is 100% gepast hè!!
Mijn achternaam is Jongen, ik ben de jongste van de Jongens, (nog steeds), The young ones vind ik een vette serie, (ook nog steeds), en de films ´The young guns´ kan ik ook blijven kijken.
Dussssss.....![]()
quote:`Im sorry for the elephant`.... Vind ik nog altijd de beste. Gewoon omdat bijna niemand ´m snapt..Op donderdag 21 oktober 2010 14:16 schreef Duimelot het volgende:
[..]
you've got yourselve a crying talking sleeping walking living doll
dat was het eerste en enige waar ik aan dacht
het past dus geheel bij je behalve bij je leeftij
quote:ach ik heb ook regelmatig mn id geshowed en zelfs dan nog komen de opmerkingen van: ik kan het niet gelovenOp donderdag 21 oktober 2010 14:19 schreef TheYoung1 het volgende:
[..]
`Im sorry for the elephant`.... Vind ik nog altijd de beste. Gewoon omdat bijna niemand ´m snapt..![]()
En tja, als ik mn echte leeftijd vertel, wil men altijd mn paspoort zien. Wordt niet gelooft. Kan makkelijk 10 jaar liegen
quote:Welke kant op mag jij dan liegenOp donderdag 21 oktober 2010 14:26 schreef Duimelot het volgende:
[..]
ach ik heb ook regelmatig mn id geshowed en zelfs dan nog komen de opmerkingen van: ik kan het niet geloven![]()
en fobo blijft leeg, laatst even een plaatje erin gezet voor huize,maar blijf niet aan de gang
Oh en huize vond mee hupsig meisje ofzoiets
quote:Zeg als je het compliment niet neemt zoals bedoeld neem ik em gewoon weer terug weet jeOp donderdag 21 oktober 2010 14:26 schreef Duimelot het volgende:
[..]
en fobo blijft leeg, laatst even een plaatje erin gezet voor huize,maar blijf niet aan de gang
Oh en huize vond mee hupsig meisje ofzoiets
quote:Pauper.Op donderdag 21 oktober 2010 12:35 schreef rubje het volgende:
ff een vraagje waarom heeft station Heerlen 2 uitgangen en weet je als vreemde niet welke de juiste is?
quote:Die meet schiet zo niet op. En ik heb nog wel zo een strakke toup skils!Op donderdag 21 oktober 2010 14:36 schreef TheYoung1 het volgende:
[..]
Welke kant op mag jij dan liegen![]()
En tja, je lege fobo.... Zou er een meet van komen..
quote:ik ben er juist enorm trots op daarom vertel ik het aan iedereenOp donderdag 21 oktober 2010 18:56 schreef huize het volgende:
[..]
Zeg als je het compliment niet neemt zoals bedoeld neem ik em gewoon weer terug weet je
quote:Op donderdag 21 oktober 2010 14:36 schreef TheYoung1 het volgende:
[..]
Welke kant op mag jij dan liegen![]()
En tja, je lege fobo.... Zou er een meet van komen..
quote:dat was een
quote:je wantrouwd me?Op donderdag 21 oktober 2010 19:56 schreef huize het volgende:
Ik mis een smiley nu....een wantrouwende smiley
quote:dat merk je toch wel aan mijn houding naar jou toe enzoOp donderdag 21 oktober 2010 20:03 schreef huize het volgende:
Wist geeneens dat ik pluspunten had. Iets duidelijker zijn lot.
quote:Same here..Maar andersom ookOp donderdag 21 oktober 2010 20:11 schreef huize het volgende:
Ja maar mup. Iedere vrouw doet lief tegen me...
quote:Toch zou je het niet zeggen zoOp donderdag 21 oktober 2010 20:10 schreef Duimelot het volgende:
[..]
dat merk je toch wel aan mijn houding naar jou toe enzo
echt mannen die vrouwen niet begrijpen
quote:als ik mn postaccounts zichtbaar zou maken dan is direct bewezen wie hier de aandachts hoer isOp donderdag 21 oktober 2010 21:55 schreef huize het volgende:
[..]
Toch zou je het niet zeggen zo![]()
Ow ik ben een aandachtshoer trouwens.
quote:nee zo bedoel ik het niet, ik heb dat nu toch uitstaanOp donderdag 21 oktober 2010 22:43 schreef huize het volgende:
Ah je hebt kloontjes?
Slaap lekker lotje
quote:ik ben nog niet wakkerOp zaterdag 23 oktober 2010 13:32 schreef huize het volgende:
Hey op onze leeftijd is iedere dag die we wakker worden weer een dag meegenomen.
quote:nee er moet concreets iets geregeld worden door iemand vrees ik...Op zondag 24 oktober 2010 22:20 schreef huize het volgende:
Dat toupen gaat zo nooit wat worden trouwens
quote:dat is echt een strak plan ja, maar die hebben t vaak gewoon te druk voor die dingen natuurlijkOp dinsdag 26 oktober 2010 16:21 schreef huize het volgende:
![]()
Ik heb een hekel aan dingen regelen
Eigenlijk zou een evaren regelaar dat moeten doen, iemand die veel in het dagelijks leven moet regelen, bijvoorbeel iemand met meerdere kids want dat is een hoop geregel.
quote:ga je 26/27e ook naar awakenings?Op dinsdag 26 oktober 2010 16:28 schreef Rifoki het volgende:
Ik zit zelf aardig vol tot en met 't weekend van 26/27/28 november.
quote:Sorry alvast maar cant resist the urge, zo een schot voor open doelOp maandag 25 oktober 2010 15:09 schreef Duimelot het volgende:
[..]
nee er moet concreets iets geregeld worden door iemand vrees ik...
ik kan voorlopig ook even niet dus ik ga niets regelen
quote:Nope!Op dinsdag 26 oktober 2010 16:30 schreef Duimelot het volgende:
[..]
ga je 26/27e ook naar awakenings?
quote:ik geef in die post aan dat ik voorlopig niet kanOp dinsdag 26 oktober 2010 18:32 schreef huize het volgende:
[..]
Sorry alvast maar cant resist the urge, zo een schot voor open doel![]()
Te druk met het poten in r&p aandachtsvrouwmensch.
quote:oh dat is ook veel leuker natuurlijkOp dinsdag 26 oktober 2010 19:19 schreef Rifoki het volgende:
[..]
Nope!
Dat weekend vier ik mijn verjaardag als 't goed is.
quote:Dat is zo!Op dinsdag 26 oktober 2010 19:22 schreef Duimelot het volgende:
[..]
oh dat is ook veel leuker natuurlijk
quote:Posten typo, :pOp dinsdag 26 oktober 2010 19:22 schreef Duimelot het volgende:
[..]
ik geef in die post aan dat ik voorlopig niet kan
wat heeft dat van doen met poeten?? in R&P
quote:Dat je dus geen tijd hebt om iets te regelen omdat je zo druk bent in r&p....vrouwen die mn subtiele humor niet begrijpenOp donderdag 21 oktober 2010 22:37 schreef Duimelot het volgende:
[..]
als ik mn postaccounts zichtbaar zou maken dan is direct bewezen wie hier de aandachts hoer is
slaap lekker later
quote:was dat alles?Op dinsdag 26 oktober 2010 19:40 schreef huize het volgende:
Zucht.. ik doelde hierop:
[..]
Dat je dus geen tijd hebt om iets te regelen omdat je zo druk bent in r&p....vrouwen die mn subtiele humor niet begrijpen
quote:wat wil je dan dat er allemaal geregeld moet worden?Op dinsdag 26 oktober 2010 19:46 schreef huize het volgende:
Eigenlijk...i got lost about 2 posts ago.
Maar wie gaat het nu regelen!
quote:dan komen we niet meer aan toupen toeOp dinsdag 26 oktober 2010 19:58 schreef TheYoung1 het volgende:
Sticky topic openen, Heerlen-users-meet...
quote:roep dan ook een datum... Had ik al eens gedaan maar daar kwam geen reactie opOp vrijdag 29 oktober 2010 16:51 schreef huize het volgende:
Pom pom pom, dat toupen gaat heel niks meer worden.
Ooit in Eindhoven geweest? Er zijn zoveel stations in NL die 2 uitgangen hebben. Als je het centrum in wilt duiken moet je in ieder geval niet naar de uitgang met trappen.quote:Op donderdag 21 oktober 2010 12:35 schreef rubje het volgende:
Daarom vertik ik het dus ook om dialect te praten...quote:Op zondag 31 oktober 2010 22:03 schreef huize het volgende:
Woa woanen dn ouwers daan?
Dat limburgs tikken zuigt btw.
wrom niet?quote:
Reeds andere afpraken staan.. Is ook een beetje op korte termijn zo opeens he.quote:
Deze niet...quote:Op donderdag 11 november 2010 21:25 schreef huize het volgende:
Afspraken kun je altijd verschuiven kerel!
Nou ja zeg... Hoe denk jij over mij!?quote:Op zaterdag 13 november 2010 13:11 schreef huize het volgende:
reclassering?![]()
bedoel tis nog altijd het heerlen topic heh
buitenmuur, maar komt waarschijnlijk via dakaansluiting van de bovenburenquote:Op zondag 14 november 2010 12:47 schreef huize het volgende:
Ai das balen bij een dak of een buitenmuur?
ja, t loopt nu via de kozijn.quote:Op zondag 14 november 2010 13:01 schreef huize het volgende:
Dus zeg maar via het dak, langs of in de muur en dan bij jouw naar binnen... das klote want dan zit het vocht goed door de muur heen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |