quote:Posten typo, :pOp dinsdag 26 oktober 2010 19:22 schreef Duimelot het volgende:
[..]
ik geef in die post aan dat ik voorlopig niet kan
wat heeft dat van doen met poeten?? in R&P

quote:Dat je dus geen tijd hebt om iets te regelen omdat je zo druk bent in r&p....vrouwen die mn subtiele humor niet begrijpenOp donderdag 21 oktober 2010 22:37 schreef Duimelot het volgende:
[..]
als ik mn postaccounts zichtbaar zou maken dan is direct bewezen wie hier de aandachts hoer is
slaap lekker later

quote:was dat alles?Op dinsdag 26 oktober 2010 19:40 schreef huize het volgende:
Zucht.. ik doelde hierop:
[..]
Dat je dus geen tijd hebt om iets te regelen omdat je zo druk bent in r&p....vrouwen die mn subtiele humor niet begrijpen

quote:wat wil je dan dat er allemaal geregeld moet worden?Op dinsdag 26 oktober 2010 19:46 schreef huize het volgende:
Eigenlijk...i got lost about 2 posts ago.
Maar wie gaat het nu regelen!

quote:dan komen we niet meer aan toupen toeOp dinsdag 26 oktober 2010 19:58 schreef TheYoung1 het volgende:
Sticky topic openen, Heerlen-users-meet...

quote:roep dan ook een datum... Had ik al eens gedaan maar daar kwam geen reactie opOp vrijdag 29 oktober 2010 16:51 schreef huize het volgende:
Pom pom pom, dat toupen gaat heel niks meer worden.

Ooit in Eindhoven geweest? Er zijn zoveel stations in NL die 2 uitgangen hebben. Als je het centrum in wilt duiken moet je in ieder geval niet naar de uitgang met trappen.quote:Op donderdag 21 oktober 2010 12:35 schreef rubje het volgende:
ff een vraagje waarom heeft station Heerlen 2 uitgangen en weet je als vreemde niet welke de juiste is?
Alleen in heerlen lijkt mij en typisch dorpsmentaliteit..

Daarom vertik ik het dus ook om dialect te praten...quote:Op zondag 31 oktober 2010 22:03 schreef huize het volgende:
Woa woanen dn ouwers daan?
Dat limburgs tikken zuigt btw.

wrom niet?quote:

Reeds andere afpraken staan.. Is ook een beetje op korte termijn zo opeens he.quote:

Deze niet...quote:Op donderdag 11 november 2010 21:25 schreef huize het volgende:
Afspraken kun je altijd verschuiven kerel!

Nou ja zeg... Hoe denk jij over mij!?quote:Op zaterdag 13 november 2010 13:11 schreef huize het volgende:
reclassering?![]()
bedoel tis nog altijd het heerlen topic heh

buitenmuur, maar komt waarschijnlijk via dakaansluiting van de bovenburenquote:Op zondag 14 november 2010 12:47 schreef huize het volgende:
Ai das balen bij een dak of een buitenmuur?

ja, t loopt nu via de kozijn.quote:Op zondag 14 november 2010 13:01 schreef huize het volgende:
Dus zeg maar via het dak, langs of in de muur en dan bij jouw naar binnen... das klote want dan zit het vocht goed door de muur heen.

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |