Gister was Limbofan weer terug in zijn geliefde Limburg om daar met een paar maten naar de bios te gaan. We gingen naar Machete, wat een keiharde bazenfilm is, daar moet iedereen heen. Maar, daar gaat het niet om.
Na de film wilden mijn maten perse naar de 'Irish Pub', een café in de buurt van de bioscoop. Op zich is er niks mis mee met het café zelf. Als je niet echt wil uitgaan, maar gewoon beetje wil drinken met een paar maten is het in principe een geschikt cafe. Ze draaien redelijk lekkere muziek, veel verschillende bieren en natuurlijk ook Guinness van de tap. Dat was echt fantastisch. Over het café heb ik dan ook geen klacht, mijn klacht gaat over de mensen die in het café waren.
Die mensen waren allemaal mislukte emo's of alto's. Ze hadden allemaal een attitude van: ' kijk mij nou eens alternatief zijn'. Lekker met zijn tweeën met een Red Bull in de hand een mosh pit maken op Enter Sandman. Lekker keihard mee blèren om te laten zien dat je alternatief bent, want je kent de tekst. Kijk mij nou eens alternatief zijn met mijn band-shirt, mijn volbeat-shirt, nu ben ik alternatief.
Kijk ik zit in een alternatief café en ik drink Red Bull, zo kan ik de hele nacht door gaan, zodat ik als ik terug kom van het uitgaan lekker terug kan gaan naar WOW.
Wat een trieste mensen dat, ook allemaal natuurlijk met paardenstaart en vieze baardjes met de etensresten van vorige week donderdag er nog in.
En dan de vrouwen, stuk voor stuk zo lelijk als de nacht. Zelfs een volgroeid autist zou daar zijn gereedschap nog niet insteken.
En dan heb ik het nog niet eens gehad over de geur wat die mensen produceren....