Maakt niet uit, de inhoud van je OP is een van de betere de laatste tijd op KLB.quote:
Ja he.quote:Op zaterdag 2 oktober 2010 15:12 schreef Luchtkoker het volgende:
alternief
Tevens MacheteGister ook gezien, wat een extreem baze film!
Niet afdwalen, in dit topic horen alto's gebashed te worden.quote:Op zaterdag 2 oktober 2010 15:19 schreef Hardrebel het volgende:
They just fucked with the wrong mexican
Nee man, die lui zijn gewoon een minderheid (op FOK! juist een meerderheid). Met name te vinden in de ICT-sector.quote:Op zaterdag 2 oktober 2010 15:33 schreef ejvdb het volgende:
Het zijn geen alto's of alternatievelingen... ze vormen namelijk zelf 1 van de grotere ''groepe'n'' in Nederland. Niks alternatiefs aan, meelopers zijn het.
Wil ik best geloven, daarom dat dit topic niet echt veel volk trekt. FOK! voelt zich aangesproken.quote:Op zaterdag 2 oktober 2010 15:34 schreef Ritmo het volgende:
100 % volledig terechte klacht.
Op FOK! zit het echt vol met van dat stinkvolk.
Machete improvises.quote:
Lekker generaliserenquote:Op zaterdag 2 oktober 2010 15:36 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Nee man, die lui zijn gewoon een minderheid (op FOK! juist een meerderheid). Met name te vinden in de ICT-sector.
Eerder andersom.quote:
Booth: Machete sent me a text.quote:Op zaterdag 2 oktober 2010 16:33 schreef Luchtkoker het volgende:
[..]
Machete improvises.
[..]
Lekker generaliserenIk studeer Informatica en ik heb echt een tyfushekel aan altos.
Je komt er zonder schaamte voor uit dat je zo iemand bent?quote:Op zaterdag 2 oktober 2010 16:04 schreef drietweenuleenvijfacht het volgende:
TS heeft mij in het café gezien
Ik zeg toch met name te vinden, niet dat alle ICT'ers zo zijn.quote:Op zaterdag 2 oktober 2010 16:33 schreef Luchtkoker het volgende:
[..]
Machete improvises.
[..]
Lekker generaliserenIk studeer Informatica en ik heb echt een tyfushekel aan altos.
Idd, voor goed uitgaan ga je naar een dikke club.quote:Op zaterdag 2 oktober 2010 16:35 schreef 9611Niels het volgende:
Ga dan ook niet naar een Irish Pub, je weet dat daar dat soort tuig zit.
Volgens mij was TS ook niet van plan om echt uit te gaan, maar om eventjes met paar maten bier te gaan drinken nadat ze naar de film waren geweest.quote:Op zaterdag 2 oktober 2010 17:33 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Idd, voor goed uitgaan ga je naar een dikke club.
quote:Op zaterdag 2 oktober 2010 17:34 schreef ThaTim het volgende:
[..]
Volgens mij was TS ook niet van plan om echt uit te gaan, maar om eventjes met paar maten bier te gaan drinken nadat ze naar de film waren geweest.
Voor echt uitgaan ga je sowieso niet naar the Irish Pub
Exit, lightquote:Op zaterdag 2 oktober 2010 17:32 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Je komt er zonder schaamte voor uit dat je zo iemand bent?
Hier is de Irish Pub juist helemaal geen altotentquote:Op zaterdag 2 oktober 2010 16:35 schreef 9611Niels het volgende:
Ga dan ook niet naar een Irish Pub, je weet dat daar dat soort tuig zit.
Maar als je alternatief aan alternatievelingen bent ben je eigenlijk toch normaal? Al zou ik een Limburgse emo nou ook weer niet echt normaal willen noemen. Moeilijk..quote:Op zaterdag 2 oktober 2010 17:39 schreef AgLarrr het volgende:
Mensen die zich in een topic als Limburger profileren -en daarmee aan willen tonen dat ze alternatief zijn- en vervolgens gaan lopen zeiken over andere mensen die zogenaamd alternatief zijn.
Hier ook niet.quote:Op zaterdag 2 oktober 2010 17:38 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Hier is de Irish Pub juist helemaal geen altotent
Idd, zie ook mijn eerste post hier. Is blijkbaar iets limburgs.quote:Op zaterdag 2 oktober 2010 17:38 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Hier is de Irish Pub juist helemaal geen altotent
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |