ik mis de zorginstellingquote:Op donderdag 16 december 2010 11:04 schreef Lon3 het volgende:
putgraaf is dat die studentenflat bij die zorginstelling?

wat heb je gestudeerd?quote:Op donderdag 16 december 2010 11:08 schreef Lon3 het volgende:
Had een aantal kennissen die daar hebben gezeten toen ik studeerde, was wel altijd gezellig daar moet ik zeggen.

hele maand decemberquote:Op donderdag 16 december 2010 11:22 schreef Lon3 het volgende:
Maar jij had het over een foto beurs in Heerlen? Wanneer is die?

http://www.afvhetmotief.nl/quote:Op donderdag 16 december 2010 11:36 schreef Lon3 het volgende:
Heb net even snel gegoogled maar kan er niets over vinden. Heb je een linkje of info voor mij hierover?

Tnx even een kijkje nemen.quote:

dr stond toch echt expo in mijn berichtjequote:Op donderdag 16 december 2010 11:41 schreef Lon3 het volgende:
aah, maar wat ik hier kan lezen is het een foto expositie en niet een beurs. Ik dacht dat er een beurs was waar je ook foto toebehoren kon kopen.Dacht al in heerlen!? normaal is dat in het mecc als het in het zuiden is

True... verkeerd begrepenquote:Op donderdag 16 december 2010 11:42 schreef Ynske het volgende:
[..]
dr stond toch echt expo in mijn berichtje

quote:Op donderdag 16 december 2010 11:52 schreef Lon3 het volgende:
BTW die vereniging ligt op de limburgiastraat is dat daar waar die flats nu zijn afgebroken? In die flats heb ik vroeger gewoond
wat wil je dan weten? stel ze maar, k weet aardig wat ervanquote:

Als ik de appelflappen te lang in de oven doe worden ze altijd te bruin....quote:Op donderdag 16 december 2010 12:01 schreef Ynske het volgende:
wat wil je dan weten? stel ze maar, k weet aardig wat ervan

Merci voor de nuttige infoquote:

kleine moeitequote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |