Door jou gaat de wereld naar de klote, weet je dat, REALISEER JE DAT!!!! GEWOON HELEMAAL NAAR DE KLOTE!!!!quote:Op woensdag 20 oktober 2010 13:55 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Sowieso "maatschappij". Flikker op, willekeurige andere mensen boeien me gewoon NIET.
Ik geef om mijzelf (op 1), mijn knuffelmeisje (gedeeld op 2) en mijn vrienden (gedeeld op 2).
Ouwe zeiksnor!quote:Op woensdag 20 oktober 2010 13:55 schreef rival het volgende:
[..]
ik krijg nooit een hartje van jullie
Als je nou XTC neemt is de wereld niet meer zo naar de klote.quote:Op woensdag 20 oktober 2010 13:56 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Door jou gaat de wereld naar de klote, weet je dat, REALISEER JE DAT!!!! GEWOON HELEMAAL NAAR DE KLOTE!!!!
Je moet echt eens verder kijken dan de bijbel. Dan zal er een wereld voor je open gaan.quote:Op woensdag 20 oktober 2010 13:56 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Door jou gaat de wereld naar de klote, weet je dat, REALISEER JE DAT!!!! GEWOON HELEMAAL NAAR DE KLOTE!!!!
wat ben je harteloosquote:
Dat mag bij je wederhelft. Dan hoef je je niet meer anders voor te doen dan je bentquote:
De wereld is schitterend. En je maakt je eigen wereld uiteindelijk. Allemaal keuzes. Zeker in het rijke Westen. Er wordt zo gezeken over onzin.quote:Op woensdag 20 oktober 2010 13:56 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Verdomme. Ik heb heroine ingeslagen voor komend weekend.quote:Op woensdag 20 oktober 2010 13:58 schreef L-E het volgende:
Ik ben moeeee.
Toch eens wat minder drugs gebruiken.
owjaquote:Op woensdag 20 oktober 2010 13:58 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Dat mag bij je wederhelft. Dan hoef je je niet meer anders voor te doen dan je bent
het gros denkt toch echt andersquote:Op woensdag 20 oktober 2010 13:55 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Sowieso "maatschappij". Flikker op
Eens, je hebt je leven in de hand. Dat is toch heerlijk?quote:Op woensdag 20 oktober 2010 13:58 schreef El_Matador het volgende:
[..]
De wereld is schitterend. En je maakt je eigen wereld uiteindelijk. Allemaal keuzes. Zeker in het rijke Westen. Er wordt zo gezeken over onzin.
Hoeveel kilo?quote:Op woensdag 20 oktober 2010 13:58 schreef Rifoki het volgende:
[..]
Verdomme. Ik heb heroine ingeslagen voor komend weekend.
je hebt zwartquote:Op woensdag 20 oktober 2010 13:55 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik snap wel wat je bedoelt. Maar dan nog staat het je vrij, vooral in Nederland, waar voor iedereen hulp is, deze hulp te zoeken voor het zover is dat je in een verslaving valt
Hoe ging het op het circuit?quote:Op woensdag 20 oktober 2010 13:55 schreef rival het volgende:
[..]
ik krijg nooit een hartje van jullie
O ja natuurlijkquote:
Dacht ik nu dus gewoon te foutquote:
Op FOK! geen probleem, en anders moet ik je hart brekenquote:Op woensdag 20 oktober 2010 13:56 schreef mahlah het volgende:
[..]
van Flippiee = [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ]
Deze prins heeft een leuk prinsesje gevonden [ afbeelding ]
Dat kun je toch delen met Peuter?quote:Op woensdag 20 oktober 2010 13:58 schreef Rifoki het volgende:
[..]
Verdomme. Ik heb heroine ingeslagen voor komend weekend.
500 gram, maar alleen de aller aller beste. Iemand nog een spuit11?quote:
Ja precies, mij heeft ie er niet mee hoor. Mag ik het weer gaan rechtbreien...quote:Op woensdag 20 oktober 2010 13:51 schreef JoeBravo het volgende:
[..]
idd, met name voor de kleine meneer in kwestie
Dat weet ik. Maar ik snap dus niet waarom iemand niet in staat is hulp te vragen. Maar dat zal wel aan mij liggen.quote:Op woensdag 20 oktober 2010 13:59 schreef Duimelot het volgende:
[..]
je hebt zwart
je hebt wit
en je hebt een heeeeeeeeleboel grijs![]()
ik begrijp je punt maar theorie en praktijk verschillen nu eenmaal enorm
niet iedereen is in staat hulp te vragen
Quantum Physics, overigens meende ik dat niet hehquote:Op woensdag 20 oktober 2010 13:58 schreef El_Matador het volgende:
[..]
De wereld is schitterend. En je maakt je eigen wereld uiteindelijk. Allemaal keuzes. Zeker in het rijke Westen. Er wordt zo gezeken over onzin.
What the bleep do we know?quote:Op woensdag 20 oktober 2010 13:59 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Quantum Physics, overigens meende ik dat niet hehZie PI
Dat is HUN probleem!quote:
En je gaat vanavond 19h toch wel luisteren hehquote:
quote:[..]
Dacht ik nu dus gewoon te fout
[..]
Op FOK! geen probleem, en anders moet ik je hart breken
quote:Op woensdag 20 oktober 2010 13:59 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ja precies, mij heeft ie er niet mee hoor. Mag ik het weer gaan rechtbreien...
Godver zeg, kind is al 4 weekends niet bij m geweest, en dan ben ik een kutmoeder die haar kind altijd dumpt, omdat ie m zaterdag bij mijn moeder op zou halen?![]()
Je kunt je echt niet voorstellen dat er gevoelens als trots, schaamte, pijn, etc bij komen kijken als iemand hulp moet vragen?quote:Op woensdag 20 oktober 2010 13:59 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dat weet ik. Maar ik snap dus niet waarom iemand niet in staat is hulp te vragen. Maar dat zal wel aan mij liggen.
Vertelquote:Op woensdag 20 oktober 2010 14:00 schreef rival het volgende:
[..]
het was een redelijke dag waaruit bleek dat er veel potentie is totdat het noodlot toesloeg
Daar noem je ook iets. Zet 't eens af tegen wiet / xtc?quote:Op woensdag 20 oktober 2010 14:00 schreef stbabylon het volgende:
Drugs are bad mkay.
Ja alcohol ook. Maar zolang niemand mij kan laten zien dat er substantieel meer cocaine en heroine gebruikers zijn, dan mensen waar het fout mee gaat, blijven die verboden, en alcohol legaal.
Dit geldt uiteraard ook voor speed, pep en lsd.
Verdomme ik haat dat soort vaders.quote:Op woensdag 20 oktober 2010 13:59 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ja precies, mij heeft ie er niet mee hoor. Mag ik het weer gaan rechtbreien...
Godver zeg, kind is al 4 weekends niet bij m geweest, en dan ben ik een kutmoeder die haar kind altijd dumpt, omdat ie m zaterdag bij mijn moeder op zou halen?![]()
Goed dat je me er aan herinnert , ik ga mijn best doen, beloofdquote:Op woensdag 20 oktober 2010 14:00 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
En je gaat vanavond 19h toch wel luisteren heh![]()
![]()
![]()
[..]
wa..wa ... wat bedoel jequote:Op woensdag 20 oktober 2010 13:59 schreef Flippiee het volgende:
Op FOK! geen probleem, en anders moet ik je hart breken
trots en schaamte doen een hoop.quote:Op woensdag 20 oktober 2010 13:59 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dat weet ik. Maar ik snap dus niet waarom iemand niet in staat is hulp te vragen. Maar dat zal wel aan mij liggen.
Wiet en xtc (mits niet gemengt met echte rommel) heb ik geen probleem mee.quote:Op woensdag 20 oktober 2010 14:01 schreef Rifoki het volgende:
[..]
Daar noem je ook iets. Zet 't eens af tegen wiet / xtc?
ik hou daar niet zo van, ik doe lekker mijn dingquote:Op woensdag 20 oktober 2010 14:00 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Dat is HUN probleem!![]()
"Dat hoort niet"
"Dat is niet de bedoeling" (filosofisch stukje van Maassen valt me in)
![]()
Mensen bemoeien zich veel teveel met ANDERMANS leven uit onvrede over hun eigen leven.
Vol goede moed gekeken.quote:
Natuurlijk wel. Maar ik zie niet waarom dat een remmend effect moet hebben, soms heb je hulp nodig om je leven op de rails te krijgen. Maar ook dat is een keuze.quote:Op woensdag 20 oktober 2010 14:00 schreef L-E het volgende:
[..]
Je kunt je echt niet voorstellen dat er gevoelens als trots, schaamte, pijn, etc bij komen kijken als iemand hulp moet vragen?
Ooooh dat zou ik doen vandaagquote:Op woensdag 20 oktober 2010 14:01 schreef Spirit82 het volgende:
Ik ga straks de ultieme chocoladetaart maken
Ja nou zoals ik het zegquote:Op woensdag 20 oktober 2010 14:01 schreef mahlah het volgende:
[..]
wa..wa ... wat bedoel je [ afbeelding ]
Ik blijf het geniaal vinden dat je dus eigenlijk gewoon je speelgoed kan laten praten met Quantum Physicsquote:
omdat jij het niet snapt wil niet zeggen dat het onmogelijk isquote:Op woensdag 20 oktober 2010 13:59 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik vind dat je dan maar moet leren om dat opzij te zetten.quote:Op woensdag 20 oktober 2010 14:00 schreef L-E het volgende:
[..]
Je kunt je echt niet voorstellen dat er gevoelens als trots, schaamte, pijn, etc bij komen kijken als iemand hulp moet vragen?
datquote:
Mee eens. Maar je kunt er zinnige dingen uit filteren.quote:Op woensdag 20 oktober 2010 14:02 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Vol goede moed gekeken.
Wat een new age baggerzooi was dat. Het concept is leuk, maar veel te ver doorgevoerd.
Nou...quote:Op woensdag 20 oktober 2010 14:02 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Ik blijf het geniaal vinden dat je dus eigenlijk gewoon je speelgoed kan laten praten met Quantum Physics
je best doen, dat zei ik ook toen ik voor het eerst klas 3 deed, dat ik mijn best ging doenquote:Op woensdag 20 oktober 2010 14:01 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Goed dat je me er aan herinnert , ik ga mijn best doen, beloofd
De avond waarop ik van 10 uur 's avonds tot 2 uur 's nachts moet vakkenvullen zodat de 5000 dozen aan vulling erin zit op de dag voor kerstquote:Op woensdag 20 oktober 2010 14:02 schreef L-E het volgende:
[..]
Zullen we het weer over 23 december hebben?
Ik weet dat het mogelijk is.quote:Op woensdag 20 oktober 2010 14:02 schreef Duimelot het volgende:
[..]
omdat jij het niet snapt wil niet zeggen dat het onmogelijk is
*zet vinkje bij uit te nodigen voor Aachens hippiefeestje*quote:Op woensdag 20 oktober 2010 14:02 schreef rival het volgende:
[..]
ik hou daar niet zo van, ik doe lekker mijn ding
Iedereen veroordeelt andermans leven, zeker als men een andere levensinstelling op na houdt. Jij doet dat ook. En ik nu ookquote:Op woensdag 20 oktober 2010 14:00 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Dat is HUN probleem!![]()
"Dat hoort niet"
"Dat is niet de bedoeling" (filosofisch stukje van Maassen valt me in)
![]()
Mensen bemoeien zich veel teveel met ANDERMANS leven uit onvrede over hun eigen leven.
geloof me, dat heeft het. En veel.quote:Op woensdag 20 oktober 2010 14:02 schreef Samzz het volgende:
[..]
Natuurlijk wel. Maar ik zie niet waarom dat een remmend effect moet hebben, soms heb je hulp nodig om je leven op de rails te krijgen. Maar ook dat is een keuze.
En je heel rijk naar huis gaat.quote:Op woensdag 20 oktober 2010 14:03 schreef Flippiee het volgende:
[..]
De avond waarop ik van 10 uur 's avonds tot 2 uur 's nachts moet vakkenvullen zodat de 5000 dozen aan vulling erin zit op de dag voor kerst
Dan hoop ik in Goa, het hippieparadijs (?) op aarde te zitten. In India, dat wel.quote:Op woensdag 20 oktober 2010 14:02 schreef L-E het volgende:
[..]
Zullen we het weer over 23 december hebben?
Of je wat meer verdiepen in QPquote:Op woensdag 20 oktober 2010 14:04 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Misschien moet ik wat minder aan de drugs
Welk hippiefeestje?quote:Op woensdag 20 oktober 2010 14:04 schreef El_Matador het volgende:
[..]
*zet vinkje bij uit te nodigen voor Aachens hippiefeestje*![]()
Waarom zou je mn hart willen breken?quote:
Ik zeg elke dag dat ik naar buiten ga en nuttige dingen doe, ik eindig achter min laptop aan mijn studie -> FOK!quote:Op woensdag 20 oktober 2010 14:03 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
je best doen, dat zei ik ook toen ik voor het eerst klas 3 deed, dat ik mijn best ging doen
Sja, wat zal ik zeggen. Ik zal er wel te simpel over denken.quote:Op woensdag 20 oktober 2010 14:04 schreef JoeBravo het volgende:
[..]
geloof me, dat heeft het. En veel.
Que? Dat ontgaat mij even. Wat is dat?quote:
dat moet ook. maar dat is dan vaak ook meteen de moeilijkste stap. Dat overwinnen en je hebt de grootste winst al gehaald.quote:Op woensdag 20 oktober 2010 14:02 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ik vind dat je dan maar moet leren om dat opzij te zetten.
zullen we samen een flinke lepel meth gaan opwarmen?quote:Op woensdag 20 oktober 2010 14:04 schreef JoeBravo het volgende:
[..]
geloof me, dat heeft het. En veel.
16e in de kwalificatie.. tijdens de race opgeklommen naar positie 10. dus een top10 positie was te behalen...quote:
quote:Op woensdag 20 oktober 2010 14:05 schreef Duimelot het volgende:
[..]
zullen we samen een flinke lepel meth gaan opwarmen?
Het is waar, we willen heel openminded zijn maar in mijn openmindedheid (dat is vanaf nu een woord) veroordeel ik stiekem dus wel de mensen die minder openminded zijn.quote:Op woensdag 20 oktober 2010 14:04 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Iedereen veroordeelt andermans leven, zeker als men een andere levensinstelling op na houdt. Jij doet dat ook. En ik nu ook
dat proberen we je idd duidelijk te maken.quote:Op woensdag 20 oktober 2010 14:05 schreef Samzz het volgende:
[..]
Sja, wat zal ik zeggen. Ik zal er wel te simpel over denken.
Veroordelen is het punt niet. Mensen willen dwingen tot verandering wel.quote:Op woensdag 20 oktober 2010 14:04 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Iedereen veroordeelt andermans leven, zeker als men een andere levensinstelling op na houdt. Jij doet dat ook. En ik nu ook
Dat welquote:
Ik wil ook geen hartenbrekenquote:Op woensdag 20 oktober 2010 14:05 schreef mahlah het volgende:
[..]
Waarom zou je mn hart willen breken? [ afbeelding ]
Dat doen prinsesjes niet... dat is heel onprinsesselijk!
Ik gebruik altijd een analogie met vangnetten. Als je er echt niks aan kan doen, val je recht naar beneden en is er wel een vangnet dat je vangt hier in Nederland. Je kunt alleen maar alle vangnetten missen als je zelf mikt.quote:Op woensdag 20 oktober 2010 14:05 schreef JoeBravo het volgende:
[..]
dat moet ook. maar dat is dan vaak ook meteen de moeilijkste stap. Dat overwinnen en je hebt de grootste winst al gehaald.
Dus bontkraagje kon opgelucht adem halen?quote:Op woensdag 20 oktober 2010 14:05 schreef rival het volgende:
[..]
16e in de kwalificatie.. tijdens de race opgeklommen naar positie 10. dus een top10 positie was te behalen...
2 ronden voor het einde brak er een wiel af toen ie met 160 door de bocht ging![]()
een wiel dat ik had gemonteerd![]()
GELUKKIG bleek het een technisch mankement en geen montagefout![]()
Dennis leeft nog en de schade aan de auto viel mee... over 4 maanden begint het nieuwe seizoen en dan beginnen wij met een verbeterde auto en gaan we prijzen winnen
Dat bedoel ik, geen voornemens, gewoon doenquote:Op woensdag 20 oktober 2010 14:05 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ik zeg elke dag dat ik naar buiten ga en nuttige dingen doe, ik eindig achter min laptop aan mijn studie -> FOK!
Waar we het gisteren over hadden.quote:
En gelijk heb je!quote:Op woensdag 20 oktober 2010 14:05 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ik zeg elke dag dat ik naar buiten ga en nuttige dingen doe, ik eindig achter min laptop aan mijn studie -> FOK!
met mijn verslavingsgevoeligheid? nee dank jequote:Op woensdag 20 oktober 2010 14:05 schreef Duimelot het volgende:
[..]
zullen we samen een flinke lepel meth gaan opwarmen?
ja ik weet, normaal doe ik dat met jouquote:
Oh jeequote:Op woensdag 20 oktober 2010 14:05 schreef rival het volgende:
[..]
16e in de kwalificatie.. tijdens de race opgeklommen naar positie 10. dus een top10 positie was te behalen...
2 ronden voor het einde brak er een wiel af toen ie met 160 door de bocht ging![]()
een wiel dat ik had gemonteerd![]()
GELUKKIG bleek het een technisch mankement en geen montagefout![]()
Dennis leeft nog en de schade aan de auto viel mee... over 4 maanden begint het nieuwe seizoen en dan beginnen wij met een verbeterde auto en gaan we prijzen winnen
zou je al doenquote:Op woensdag 20 oktober 2010 14:04 schreef El_Matador het volgende:
[..]
*zet vinkje bij uit te nodigen voor Aachens hippiefeestje*![]()
Met een ander forum heb ik ooit es een SOA-feestje gehad. Wel bij een ex-junk thuis, maar dat was toeval en in die tijd gebruikte ik nog helemaal niks, op alcohol na, maar gewoon een goeie groep gezellige lui samen. Was top!
Nou.. zeg dan niet van die rare dingenquote:Op woensdag 20 oktober 2010 14:06 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ik wil ook geen hartenbrekenEnn dat klopt..
zal ik je dan maar gewoon nog eenquote:Op woensdag 20 oktober 2010 14:07 schreef JoeBravo het volgende:
[..]
met mijn verslavingsgevoeligheid? nee dank je![]()
Man, ik raak al verslaafd aan een beetje aandacht.
Gewoon een naam, puur voor de gein. Ik was er met mijn ex, die ik ook kende via dat forum. En mijn beste maat ken ik daar ook van. Grappige groep enorm verschillende mensen bij elkaar.quote:Op woensdag 20 oktober 2010 14:05 schreef Rifoki het volgende:
[..]
Que? Dat ontgaat mij even. Wat is dat?
Ik moet echt stoppen met drugs én alcohol, ik heb geen flauw idee.quote:Op woensdag 20 oktober 2010 14:06 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Waar we het gisteren over hadden.
quote:Op woensdag 20 oktober 2010 14:07 schreef JoeBravo het volgende:
Man, ik raak al verslaafd aan een beetje aandacht.
quote:Op woensdag 20 oktober 2010 14:08 schreef Duimelot het volgende:
[..]
zal ik je dan maar gewoon nog eengeven
Succesquote:Op woensdag 20 oktober 2010 14:08 schreef naatje_1 het volgende:
En nu ben ik weg, verdomme, kuthumeur, kom maar op
Nooit meerquote:Op woensdag 20 oktober 2010 14:08 schreef mahlah het volgende:
[..]
Nou.. zeg dan niet van die rare dingen [ afbeelding ]
Voordeel aan 18 zijn.quote:Op woensdag 20 oktober 2010 14:06 schreef HeatWave het volgende:
[..]
En gelijk heb je!
Je de hele dag op een taak storten kan je de rest van je leven nog.
weinig te genieten atmquote:
denk dat het al te laat is schatjequote:Op woensdag 20 oktober 2010 14:08 schreef JoeBravo het volgende:
[..]
![]()
maar niet teveel, straks raak ik er aan verslaafd
Ergens in januari een avondje bij mij komen hippie'en? Op uitnodiging, maar semi-open.quote:Op woensdag 20 oktober 2010 14:08 schreef L-E het volgende:
[..]
Ik moet echt stoppen met drugs én alcohol, ik heb geen flauw idee.
ze heet Gabriellequote:Op woensdag 20 oktober 2010 14:06 schreef Godtje het volgende:
[..]
Dus bontkraagje kon opgelucht adem halen?
Een van de vele voordelen hoor, maar helaas weet je dat nog nietquote:
Dan hoop ik dat ik niet net eet. PM me maar ook, twitter mis ik wel eens gisteren zag ik ook 4 uur later een tweet van jequote:Op woensdag 20 oktober 2010 14:06 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Dat bedoel ik, geen voornemens, gewoon doenEn anders stuur ik je wel een stuk of 5 twitterberichten om 18:30 ofzo
wat doe je me aan?!quote:Op woensdag 20 oktober 2010 14:09 schreef Duimelot het volgende:
[..]
denk dat het al te laat is schatje![]()
![]()
quote:
I consider myself invited.quote:Op woensdag 20 oktober 2010 14:09 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Ergens in januari een avondje bij mij komen hippie'en? Op uitnodiging, maar semi-open.
Dus ik begrijp dat deze hele discussie gevoerd wordt omdat men het oneens met elkaar mag zijn?quote:Op woensdag 20 oktober 2010 14:06 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Veroordelen is het punt niet. Mensen willen dwingen tot verandering wel.
Wat is er gebeurd met het let's agree to disagree principe? Heel mooi en dan hoeven we ook geen Afghaanse woestijnen te bevolken met "goedbedoelende" Amerikaanse soldaten.![]()
Nog een film op dit vlak die dat (modern hippie) concept geniaal uitwerkt is The Men Who Stare At Goats.
Neuh pas als ik 30 ben en ik zie wat voor een prachtleven ik nu hebquote:Op woensdag 20 oktober 2010 14:09 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Een van de vele voordelen hoor, maar helaas weet je dat nog niet.
Vodka graag.quote:Op woensdag 20 oktober 2010 14:10 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Dus ik begrijp dat deze hele discussie gevoerd wordt omdat men het oneens met elkaar mag zijn?Er wordt hier namelijk niemand "gedwongen" te veranderen, maar er wordt wel heel erg de nadruk gelegd op hoe verkeerd men het allemaal niet ziet. Godverdomme, ik pak er even een biertje bij
Mag ik iemand mee nemen?quote:Op woensdag 20 oktober 2010 14:09 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Ergens in januari een avondje bij mij komen hippie'en? Op uitnodiging, maar semi-open.
Hoe komt het?quote:
heb niemand om me grote hoeveelheden aandacht te gevenquote:
Vanuit een omgeving waarin je nooit tegen dit soort dingen aan bent gelopen is het wel verdomd makkelijk zulke oordelen over zulke situaties te vellen.quote:Op woensdag 20 oktober 2010 13:59 schreef Samzz het volgende:
[..]
ik zou geen bier pakken hoor straks ben je nog alcoholistquote:Op woensdag 20 oktober 2010 14:10 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Dus ik begrijp dat deze hele discussie gevoerd wordt omdat men het oneens met elkaar mag zijn?Er wordt hier namelijk niemand "gedwongen" te veranderen, maar er wordt wel heel erg de nadruk gelegd op hoe verkeerd men het allemaal niet ziet. Godverdomme, ik pak er even een biertje bij
damn, bustedquote:Op woensdag 20 oktober 2010 14:11 schreef Duimelot het volgende:
[..]
ik geef je gewoon even wat exhrta giegeltjes en grinnikjes voor achter je pc![]()
Popcornquote:Op woensdag 20 oktober 2010 14:11 schreef Duimelot het volgende:
[..]
ik zou geen bier pakken hoor straks ben je nog alcoholist
De eerste reactie van een niet-modern hippie zou zijn: WAT? het is pas 14:11? "Zou je dat nu wel doen?" "Onverantwoordelijke zak?!"quote:Op woensdag 20 oktober 2010 14:10 schreef Barbusse het volgende:
[..]
je moet die aandacht gewoon opeisenquote:Op woensdag 20 oktober 2010 14:11 schreef JoeBravo het volgende:
[..]
heb niemand om me grote hoeveelheden aandacht te geven![]()
maar de groep mensen die ik om me heen verzamel word heel langzaam steeds iets groter, dus komt goed.
Welke omgeving?quote:Op woensdag 20 oktober 2010 14:11 schreef Kluts het volgende:
[..]
Vanuit een omgeving waarin je nooit tegen dit soort dingen aan bent gelopen is het wel verdomd makkelijk zulke oordelen over zulke situaties te vellen.
geen succesquote:Op woensdag 20 oktober 2010 14:11 schreef Samzz het volgende:
[..]
Hoe komt het?
Hoe ging het met de sollicitaties, btw?
Hangt ervanaf wie?quote:
Je hebt gelijk. Ik doe met Godt mee, aan de vodkaquote:Op woensdag 20 oktober 2010 14:11 schreef Duimelot het volgende:
[..]
ik zou geen bier pakken hoor straks ben je nog alcoholist
Dat laatste is ideaal om kracht uit te putten!quote:Op woensdag 20 oktober 2010 14:11 schreef JoeBravo het volgende:
[..]
heb niemand om me grote hoeveelheden aandacht te geven![]()
maar de groep mensen die ik om me heen verzamel word heel langzaam steeds iets groter, dus komt goed.
Wie mag dat wel niet wezen dan?quote:
Hmmmquote:Op woensdag 20 oktober 2010 14:12 schreef JoeBravo het volgende:
[..]
geen succes![]()
of beter gezegd: gesprekken gingen goed, maar het heeft me nog geen baan opgeleverd.
tja, daar zit 'm het probleem nog steeds. Maar doe m'n best dat te veranderen.quote:Op woensdag 20 oktober 2010 14:12 schreef Duimelot het volgende:
[..]
je moet die aandacht gewoon opeisen
Ben ik helemaal met je eens, maar zo is JoeBravo niet, lijkt me zo.quote:Op woensdag 20 oktober 2010 14:12 schreef Duimelot het volgende:
[..]
dat is beter dat ruik je tenminste niet (is me verteld)quote:Op woensdag 20 oktober 2010 14:13 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Je hebt gelijk. Ik doe met Godt mee, aan de vodka
Ik drink dat nooit, schroeit m'n keel van wegquote:Op woensdag 20 oktober 2010 14:13 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Je hebt gelijk. Ik doe met Godt mee, aan de vodka
Die stond al op de lijst en is met kloon en knuffelmeisje de enige die het al ervaren heeft.quote:
komt helemaal goedquote:Op woensdag 20 oktober 2010 14:13 schreef JoeBravo het volgende:
[..]
tja, daar zit 'm het probleem nog steeds. Maar doe m'n best dat te veranderen.
En weer probeer je een hele groep weg te zetten en gedrag te vooroordelen.quote:Op woensdag 20 oktober 2010 14:12 schreef El_Matador het volgende:
[..]
De eerste reactie van een niet-modern hippie zou zijn: WAT? het is pas 14:11? "Zou je dat nu wel doen?" "Onverantwoordelijke zak?!"
De eerste reactie van een modern hippie: "Relaxed dat je meedoet met het gesprek, geniet van je biertje"
nee, helemaal niks atm. En dat was raar na ruim een maand continu een lopende sollicitatie hebben, dus flinke dip gisteren.quote:Op woensdag 20 oktober 2010 14:13 schreef Samzz het volgende:
[..]
HmmmZonde... Heb je nog wat opties open staan?
jawel hoor hij heeft t alleen nog niet doorquote:Op woensdag 20 oktober 2010 14:14 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Ben ik helemaal met je eens, maar zo is JoeBravo niet, lijkt me zo.
Kan ik me voorstellen. Jammer hoor.quote:Op woensdag 20 oktober 2010 14:14 schreef JoeBravo het volgende:
[..]
nee, helemaal niks atm. En dat was raar na ruim een maand continu een lopende sollicitatie hebben, dus flinke dip gisteren.
Bij mij kan er natuurlijk geslapen worden. Ik ben tegen autorijden en drugs/alcohol, dus sowieso verstandiger. En ik heb een groot huis met veel slaapplaatsen. En nog gezelliger ook.quote:Op woensdag 20 oktober 2010 14:14 schreef rival het volgende:
[..]
gezellig!
op de terugweg wil ik niet rijden.... heen is geen probleem
Dan ben ik tevreden!quote:Op woensdag 20 oktober 2010 14:14 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Die stond al op de lijst en is met kloon en knuffelmeisje de enige die het al ervaren heeft.
makkelijk gezegtquote:Op woensdag 20 oktober 2010 14:12 schreef Duimelot het volgende:
[..]
Als ik jou het afgelopen jaar een beetje huis-tuin-en-keuken-analyseer, krijg ik niet de indruk dat jij in een omgeving woont waarin je met mensen met die problemen, dat soort situaties of iets van dien aard bent opgegroeid. Een beetje beschermd misschien. Dat geeft niet, maar die indruk krijg ik door je ogenschijnlijke kortzichtigheid op dit vlak.quote:
Wauw, wat druk je je netjes en genuanceerd uit.quote:Op woensdag 20 oktober 2010 14:16 schreef Kluts het volgende:
[..]
Als ik jou het afgelopen jaar een beetje huis-tuin-en-keuken-analyseer, krijg ik niet de indruk dat jij in een omgeving woont waarin je met mensen met die problemen, dat soort situaties of iets van dien aard bent opgegroeid. Een beetje beschermd misschien. Dat geeft niet, maar die indruk krijg ik door je ogenschijnlijke kortzichtigheid op dit vlak.
Sorry, maar je hebt geen gelijkquote:Op woensdag 20 oktober 2010 14:16 schreef Kluts het volgende:
[..]
Als ik jou het afgelopen jaar een beetje huis-tuin-en-keuken-analyseer, krijg ik niet de indruk dat jij in een omgeving woont waarin je met mensen met die problemen, dat soort situaties of iets van dien aard bent opgegroeid. Een beetje beschermd misschien. Dat geeft niet, maar die indruk krijg ik door je ogenschijnlijke kortzichtigheid op dit vlak.
heel verstandig EMquote:Op woensdag 20 oktober 2010 14:15 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Bij mij kan er natuurlijk geslapen worden. Ik ben tegen autorijden en drugs/alcohol, dus sowieso verstandiger. En ik heb een groot huis met veel slaapplaatsen. En nog gezelliger ook.
jij hebt op maandag nooit een "flashback" gekregen?quote:Op woensdag 20 oktober 2010 14:15 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Bij mij kan er natuurlijk geslapen worden. Ik ben tegen autorijden en drugs/alcohol, dus sowieso verstandiger. En ik heb een groot huis met veel slaapplaatsen. En nog gezelliger ook.
Das ook 1 van de twee redenen dat het bestaat. De andere is vodka martiniquote:Op woensdag 20 oktober 2010 14:14 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik drink dat nooit, schroeit m'n keel van weg
Het punt is niet wat anderen ervan vinden, maar wat Barbusse ervan vindt. HIJ maakt die keuze. Die keuze kan je steunen, neutraal benaderen of afwijzen. Ik vind steunen een veel opbouwendere manier van ermee omgaan. Neutraal is uiteraard niks mis mee. Afwijzen vind ik zo zinloos. Wie heb je ermee?quote:Op woensdag 20 oktober 2010 14:14 schreef Godtje het volgende:
[..]
En weer probeer je een hele groep weg te zetten en gedrag te vooroordelen.
Je predikt tolerantie en vrijheid wat een mooi iets is maar je woorden drukken met grote regelmaat anders uit. Je woorden zijn doordrenkt met achterdocht, vooroordelen en veroordelingen. Dat is jammer.
Wat cute, pyjamaatjes en tandenborsteltjes mee.quote:Op woensdag 20 oktober 2010 14:15 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Of vodka Red Bull.quote:Op woensdag 20 oktober 2010 14:17 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Das ook 1 van de twee redenen dat het bestaat. De andere is vodka martini
Maar daarom drink ik het nietquote:
Ja, ik ben nog aan het leren.quote:
Ik hoop niet ooit zo te gaan denken .... het verleden romantiseren is best, maar als ik iets uit het verleden terug wil hebben, dan moet ik er voor gaan, ookal lijkt het onmogelijk. Iets willen, waarvan ik denk dat ik het niet ga krijgen is echt zonde van m'n tijd.quote:Op woensdag 20 oktober 2010 14:10 schreef Flippiee het volgende:
[..] Neuh pas als ik 30 ben en ik zie wat voor een prachtleven ik nu heb
ach hij wil nietquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
je bent toch echt afhankelijk van degene van wie je de aandacht wilt... of die het je wel wilt geven...?quote:Op woensdag 20 oktober 2010 14:16 schreef Duimelot het volgende:
[..]
doe jij toch ook heel makkelijk?
Dat kan. Maar ik ga dan ook echt niet mijn levensverhaal en die van mijn familie in Singles optekenenquote:
Waarom zie je haar als kortzichtig? Vind je jezelf zo ruimdenkend? Want ik vind dat namelijk een beetje tegen vallen helaasquote:Op woensdag 20 oktober 2010 14:16 schreef Kluts het volgende:
[..]
Dan vraag ik me af hoe het dan komt.quote:
Nooit. Ik geniet er juist van na. Goeie gesprekken, slechte grappen. Dat verhaal.quote:Op woensdag 20 oktober 2010 14:17 schreef rival het volgende:
[..]
jij hebt op maandag nooit een "flashback" gekregen?
+1 .. nofiquote:Op woensdag 20 oktober 2010 14:18 schreef Duimelot het volgende:
[..]
ze heeft WEL gelijk dat je zo OVERKOMT hier in singles
Ik heb van heel dichtbij meegemaakt wat drugs kan doen met een familiequote:
hij bedoeld dat je wel predikt tolerant te zijnquote:Op woensdag 20 oktober 2010 14:18 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Het punt is niet wat anderen ervan vinden, maar wat Barbusse ervan vindt. HIJ maakt die keuze. Die keuze kan je steunen, neutraal benaderen of afwijzen. Ik vind steunen een veel opbouwendere manier van ermee omgaan. Neutraal is uiteraard niks mis mee. Afwijzen vind ik zo zinloos. Wie heb je ermee?
Tolerantie is goed. Tolerantie tegenover intolerantie niet. Dan snijd je jezelf in je vingers.
lukt niet altijd, maar als het lukt is het top!quote:
Kluts en ik vliegen elkaar vaak in de haren, maar ik vind dat ze op veel vlakken gelijk heeft. En hier ook. En ik leer van haar, dat maakt haar cool.quote:Op woensdag 20 oktober 2010 14:19 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Waarom zie je haar als kortzichtig? Vind je jezelf zo ruimdenkend? Want ik vind dat namelijk een beetje tegen vallen helaas
Uit ervaring: HELL NO!!!quote:
Boooooooooooooooooooooooooooring!quote:Op woensdag 20 oktober 2010 14:18 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ja, ik ben nog aan het leren.Ik moet eens ophouden met dat nodeloze gebler en iets langer nadenken voor ik driftig ergens op in ga.
zoals gisterenquote:Op woensdag 20 oktober 2010 14:18 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ja, ik ben nog aan het leren.Ik moet eens ophouden met dat nodeloze gebler en iets langer nadenken voor ik driftig ergens op in ga.
Zou jij eens met mijn zus willen praten en haar dat aan dr verstand peuteren?quote:Op woensdag 20 oktober 2010 14:18 schreef Kluts het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 20 oktober 2010 14:18 schreef Duimelot het volgende:
[..]
ach hij wil niet![]()
doen wij straks nog wel een lepeltje tochje hé! dat vervolg zei je er bij mij niet bij!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
I bet I'm helium, I never get chemistry with anyone...
(╯°□°)╯︵ ┻━┻
"Unicorns don't whinny, they just open their mouths and Enya falls out" GWS
Prediken hoop ik niet.quote:Op woensdag 20 oktober 2010 14:20 schreef Duimelot het volgende:
[..]
hij bedoeld dat je wel predikt tolerant te zijn
maar je nu weer erg intolerant bent tov intolerantie
oh sja nee dat is wat anders, ik bedoel gewoon aandacht krijgen kan iedereenquote:Op woensdag 20 oktober 2010 14:18 schreef rival het volgende:
[..]
je bent toch echt afhankelijk van degene van wie je de aandacht wilt... of die het je wel wilt geven...?
tenzij negatieve aandacht, dat kan je makkelijk overal vandaan halen
quote:Op woensdag 20 oktober 2010 14:18 schreef Duimelot het volgende:
[..]
ach hij wil niet![]()
doen wij straks nog wel een lepeltje tochSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
ja ik geniet ook.. maar heb weleens op maandagmorgen in de trein gestaan dat ik weer begon te spacen.... dan hoef ik niet achter het stuur te zittenquote:Op woensdag 20 oktober 2010 14:19 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Nooit. Ik geniet er juist van na. Goeie gesprekken, slechte grappen. Dat verhaal.
En ja, soms maak je verkeerde keuzes, en daar leer je weer van.
En als diegene je niet 24/7 de aandacht wil geven die jij wil ga dan niet jankmuilen dat je vriendin niet van je houdt en al dat soort bullshit meer. En nog belangrijker, trap dan geen deuken in mn auto gvd.quote:Op woensdag 20 oktober 2010 14:18 schreef rival het volgende:
[..]
je bent toch echt afhankelijk van degene van wie je de aandacht wilt... of die het je wel wilt geven...?
tenzij negatieve aandacht, dat kan je makkelijk overal vandaan halen
Ik heb er ook respect voor, want ik kan dat niet.quote:Op woensdag 20 oktober 2010 14:21 schreef L-E het volgende:
[..]
Zou jij eens met mijn zus willen praten en haar dat aan dr verstand peuteren?
Maar serieus, lijkt me lastig om te leren als je de neiging hebt alles eruit te gooien, dus respect daarvoor.
quote:Op woensdag 20 oktober 2010 14:21 schreef STING het volgende:
[..]Of tijdens.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
er stond kortzichtig op DIT VLAKquote:Op woensdag 20 oktober 2010 14:19 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Waarom zie je haar als kortzichtig? Vind je jezelf zo ruimdenkend? Want ik vind dat namelijk een beetje tegen vallen helaas
Haha, oh zo. Nee, dat heb ik nooit zo gehad (wel andere ervaringen). Maar dan weet je of dat je verantwoord moet aanpakken (zoals jij) of in het vervolg wat minderen.quote:Op woensdag 20 oktober 2010 14:22 schreef rival het volgende:
[..]
ja ik geniet ook.. maar heb weleens op maandagmorgen in de trein gestaan dat ik weer begon te spacen.... dan hoef ik niet achter het stuur te zitten
Alles valt te leren!quote:Op woensdag 20 oktober 2010 14:22 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Ik heb er ook respect voor, want ik kan dat niet.![]()
quote:Het zwangerschapsverlof in Nederland, nu zestien weken, wordt met vier weken verlengd. Dat wil het Europees Parlement in Straatsburg.
Het parlement besloot woensdag het minimumverlof voor werkende vrouwen in de Europese Unie uit te breiden van veertien naar twintig weken. Het parlement wil dat vaders recht moeten krijgen op twee weken verlof.
Met de bijna vijf maanden moederschapsverlof gaat het parlement verder dan de Europese Commissie, die achttien weken voldoende vindt.
Daar vraag ik ook niet om hoor.quote:
Dat mag jij vinden. Laat ik het zo zeggen, ik dacht vroeger net zoals Samzz nu doet, maar dat kwam omdat IK uit een gezin kom waarin ik heel erg beschermd werd en dus vooral een oordeel had over dingen waar ik niks van weet. Ik zeg ook nergens dat ik wél ruimdenkend ben,.quote:
komt met de leeftijd, zou moeten komen iigquote:Op woensdag 20 oktober 2010 14:21 schreef L-E het volgende:
Maar serieus, lijkt me lastig om te leren als je de neiging hebt alles eruit te gooien, dus respect daarvoor.
Waar iedereen last van heeft in deze discussie; men maakt zich schuldig aan precies datgene waar men anderen van beschuldigt. Maar niemand ziet het.quote:Op woensdag 20 oktober 2010 14:20 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Kluts en ik vliegen elkaar vaak in de haren, maar ik vind dat ze op veel vlakken gelijk heeft. En hier ook. En ik leer van haar, dat maakt haar cool.
Ik dacht dat we Het Heuglijke Nieuws nog even voor onszelf zouden houden?quote:Op woensdag 20 oktober 2010 14:23 schreef Rifoki het volgende:
Seks.
Ter uwer informatie, wellicht ter discussie, de metro-stelling van morgen!
De huidige zestien weken zwangerschapsverlof is lang genoeg
Naar aanleiding van het volgende bericht:
[..]
Ik moest er wel om lachenquote:Op woensdag 20 oktober 2010 14:24 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Waar iedereen last van heeft in deze discussie; men maakt zich schuldig aan precies datgene waar men anderen van beschuldigt. Maar niemand ziet het.Vandaar mijn dappere, edoch futiele poging Zwitserland te spelen en verder te gaan met mijn tempelverhuur. :)
Ik gaf je gelijk, blinde emigreerder!quote:Op woensdag 20 oktober 2010 14:24 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Waar iedereen last van heeft in deze discussie; men maakt zich schuldig aan precies datgene waar men anderen van beschuldigt. Maar niemand ziet het.Vandaar mijn dappere, edoch futiele poging Zwitserland te spelen en verder te gaan met mijn tempelverhuur.
Laten we het zo zeggen: het gaat met vallen en opstaan. Vraag maar aan Ang3l. Of Mata.quote:
Eens, oprotten zeg.quote:Op woensdag 20 oktober 2010 14:23 schreef Rifoki het volgende:
Seks.
[..]
ja maarquote:Op woensdag 20 oktober 2010 14:21 schreef Duimelot het volgende:
[..]
oh sja nee dat is wat anders, ik bedoel gewoon aandacht krijgen kan iedereen
als je het van een specifiek iemand wil KAN het lastiger worden ja
de mensen voor wie het bedoeld was zagen het niet. wil niet zeggen dat niemand het zagquote:Op woensdag 20 oktober 2010 14:24 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Waar iedereen last van heeft in deze discussie; men maakt zich schuldig aan precies datgene waar men anderen van beschuldigt. Maar niemand ziet het.Vandaar mijn dappere, edoch futiele poging Zwitserland te spelen en verder te gaan met mijn tempelverhuur.
Wel Godverdomme! 20 weken je gezicht niet laten zien op het werk, wel betaald krijgen uit de gedeelde ruif, terwijl je jezelf hebt zwanger laten schoppen????quote:Op woensdag 20 oktober 2010 14:23 schreef Rifoki het volgende:
Seks.
[..]
Jeetje, wordt er verwacht genuanceerd te zijn?quote:Op woensdag 20 oktober 2010 14:22 schreef Duimelot het volgende:
[..]
er stond kortzichtig op DIT VLAK
Sorry. Maar we vertellen niemand dat je in verwachting bent, oke?quote:Op woensdag 20 oktober 2010 14:24 schreef L-E het volgende:
[..]
Ik dacht dat we Het Heuglijke Nieuws nog even voor onszelf zouden houden?
Het feit dat je een dag later inziet hoe of wat en dan een pm stuurt siert je welquote:Op woensdag 20 oktober 2010 14:24 schreef Kluts het volgende:
[..]
Laten we het zo zeggen: het gaat met vallen en opstaan. Vraag maar aan Ang3l. Of Mata.
je blijft het doen lieverdquote:Op woensdag 20 oktober 2010 14:21 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Prediken hoop ik niet.![]()
Maar dat probeer ik uit te leggen. Tolerant tegenover intolerantie is aardig blijven doen tegen mensen die jou misbruiken.
Dat is dom in mijn ogen. Want je leert er niks van en komt er niet verder mee.
Er is een nuanceverschil.quote:Op woensdag 20 oktober 2010 14:24 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ik zie het eigenlijk meer zo dat ik iets herken van mezelf, en ik vind het iets waar je wat van kan leren. Mensen hebben vaak een mening uit onwetendheid, ik vroeg me vooral af waar het bij Sam vandaan kwam.quote:Op woensdag 20 oktober 2010 14:24 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Maar ik kom dus niet uit een gezin waarin ik erg beschermd word. En ik weet dus wel wat een drugsverslaving inhoudt.quote:Op woensdag 20 oktober 2010 14:23 schreef Kluts het volgende:
[..]
Daar vraag ik ook niet om hoor.
[..]
Dat mag jij vinden. Laat ik het zo zeggen, ik dacht vroeger net zoals Samzz nu doet, maar dat kwam omdat IK uit een gezin kom waarin ik heel erg beschermd werd en dus vooral een oordeel had over dingen waar ik niks van weet. Ik zeg ook nergens dat ik wél ruimdenkend ben,.
Als ik zin heb in een lange vakantie, raak ik gewoon zwanger.quote:Op woensdag 20 oktober 2010 14:25 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Wel Godverdomme! 20 weken je gezicht niet laten zien op het werk, wel betaald krijgen uit de gedeelde ruif, terwijl je jezelf hebt zwanger laten schoppen????
KUTLAND!
quote:Op woensdag 20 oktober 2010 14:21 schreef STING het volgende:
[..]je kan ook met lepeltje lepeltje beginnenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Mij lijkt 4 weken lang genoeg.quote:Op woensdag 20 oktober 2010 14:26 schreef Rifoki het volgende:
Ik vind 16 weken overigens ook voldoende. Daarna ga je maar 's je eigen verlof aanspreken.
wat iedereenquote:Op woensdag 20 oktober 2010 14:24 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Of jij jouw verlof.quote:Op woensdag 20 oktober 2010 14:26 schreef Rifoki het volgende:
Ik vind 16 weken overigens ook voldoende. Daarna ga je maar 's je eigen verlof aanspreken.
ik ook niet. en ik vind één zinloze discussie wel genoeg, dus ga er ook niet op inquote:
Daar begint het zolangzamerhand wel op te lijken ja.quote:Op woensdag 20 oktober 2010 14:26 schreef L-E het volgende:
[..]
Als ik zin heb in een lange vakantie, raak ik gewoon zwanger.
Ik vind van niet. Een mening hebben en die bereid zijn aan te passen indien nodig (als je van anderen leert dus) vind ik helemaal niet kortzichtig.quote:Op woensdag 20 oktober 2010 14:26 schreef Duimelot het volgende:
[..]
je blijft het doen lieverd
je hebt ook je mening heel duidelijk klaar, dat is ook een vorm van intolerantie en kortzichtigheid....
zeg nu niet dat ik de rest van je manier van denken niet stimuleer
je zou misschien nog kunnen werken aan het stukje begrip op brengen voor mensen die er voor kiezen anders te denken en handelen dan jij ipv dat dan dom te noemen
als je dat kan dan ben je bijna perfect bezig
Dat wel. Maar standaard 20 weken vind ik wel heul overdreven hoorquote:
Ik doe lekker met je mee.quote:Op woensdag 20 oktober 2010 14:27 schreef JoeBravo het volgende:
[..]
ik ook niet. en ik vind één zinloze discussie wel genoeg, dus ga er ook niet op in
quote:Op woensdag 20 oktober 2010 14:24 schreef L-E het volgende:
[..]
Ik gaf je gelijk, blinde emigreerder!
Sorry, ook ik ben niet perfect zonder drank opquote:Op woensdag 20 oktober 2010 14:25 schreef JoeBravo het volgende:
[..]
de mensen voor wie het bedoeld was zagen het niet. wil niet zeggen dat niemand het zag
Want? 4 weken is ruim voldoende tijd om bij te komen van een bevalling.quote:Op woensdag 20 oktober 2010 14:27 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Hangt van de situatie af denk ik.
sja ik neuk dan ook niet rond lieverd, dat is alleen voor mn echte drugsmaatjes enzoquote:Op woensdag 20 oktober 2010 14:21 schreef JoeBravo het volgende:
[..]
je hé! dat vervolg zei je er bij mij niet bij!![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ze oordelen niet over andere dingen. Ze oordelen misschien anders over die onderwerpen.quote:
Kom, niet iedereen heeft een moeiteloze bevalling. Bij complicaties heeft iemand die langere tijd gewoon nodig.quote:
en E_M en babs op dreef, dat kan één topic niet aan.quote:
Bepaal jij dat?quote:Op woensdag 20 oktober 2010 14:28 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Want? 4 weken is ruim voldoende tijd om bij te komen van een bevalling.
Ik heb nog 9 weken! Dan kom ik nog steeds niet in de buurt van jouw zwangerschapsverlof.quote:
Same.quote:
quote:Op woensdag 20 oktober 2010 14:29 schreef Duimelot het volgende:
[..]
sja ik neuk dan ook niet rond lieverd, dat is alleen voor mn echte drugsmaatjes enzoow, het was maar een verzinsel! *opgelucht ademhaalt*SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I bet I'm helium, I never get chemistry with anyone...
(╯°□°)╯︵ ┻━┻
"Unicorns don't whinny, they just open their mouths and Enya falls out" GWS
Biertje om het goed te maken?quote:
En dan zou 4 weken niet voldoende zijn? Als je ziet wat vrijwel elke moeder alweer allemaal doet thuis na 4 weken. En dan zou ze nog niet kunnen werken? Ik dacht dat huisvrouw ook als werken werd beschouwt.quote:Op woensdag 20 oktober 2010 14:29 schreef Samzz het volgende:
[..]
Kom, niet iedereen heeft een moeiteloze bevalling. Bij complicaties heeft iemand die tijd gewoon nodig.
Ik ben het volledig met de tegenstanders eens dat 20 weken gewoon te lang is. Nergens voor nodig in mijn ogen.quote:
oowwwww, kan iemand een hek op de bovenrand van de kast zetten? met prikkeldraad aub.quote:
Dat bepalen we allemaal samen. Helaas hebben we allemaal samen blijkbaar nu gekozen voor 20 weken.quote:Op woensdag 20 oktober 2010 14:29 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Bepaal jij dat?![]()
![]()
Of diegene die 9 maanden met zo'n mormel in d'r buik heeft gezeten?
Als jij die dan even vermeld, dan kunnen we daarna verder met bier en tieten.quote:Op woensdag 20 oktober 2010 14:30 schreef Godtje het volgende:
[..]
Same.
Ik kan de reacties van iedereen wel geven ik ken ze nu wel lang genoeg over dit onderwerp.
Dat zeg ik dus net, hier doen we alsof het heel wat is zeg. herhaling: in china werken ze meteen na de bevalling weer door...quote:Op woensdag 20 oktober 2010 14:30 schreef stbabylon het volgende:
[..]
En dan zou 4 weken niet voldoende zijn? Als je ziet wat vrijwel elke moeder alweer allemaal doet thuis na 4 weken. En dan zou ze nog niet kunnen werken? Ik dacht dat huisvrouw ook als werken werd beschouwt.
Ik waak juist voor een TE open houding. Ik vind het juist goed om bepaalde principes te hebben. Ik heb ook absoluut geen problemen met mensen die vegetarier zijn of nooit drugs willen proberen. Dat is HUN keuze, hun principe. Prima. Maar wel met de "juiste" motivatie. En ja, "juist" kan je zien als een oordeel, maar dat oordeel hang ik graag op aan het individu, niet aan een of ander universeel moreel gelijk en al helemaal niet het mijne. Wat ik moreel juist zie is voor MIJ. En natuurlijk probeer ik anderen daarin mee te krijgen, niet omdat ik van hen afhankelijk ben of een kliekje wil vormen ofzo, maar omdat ikzelf ervan geleerd heb en dat anderen ook wil leren. En als ze het niks vinden dan is het (nog een heel goed principe): "even goeie vrienden".quote:Op woensdag 20 oktober 2010 14:29 schreef Godtje het volgende:
[..]
Ze oordelen niet over andere dingen. Ze oordelen misschien anders over die onderwerpen.
De verlichting is nog een eind weg aangezien je zoals duim al aangeeft nog vol zit met vooroordelen. Dat is niet erg want dat heeft bijna iedereen maar je neigt er nogal naar om ze te ontkennen en weg te willen stoppen. Je kan er beter open voor staan.
Maar dat zijn dan ook niet de vrouwen die ernstige complicaties hebben gehadquote:
je vrouw zit dus 20 weken thuis met alle tijd om het huis aan kant te maken, en nog klaag je?quote:Op woensdag 20 oktober 2010 14:30 schreef stbabylon het volgende:
[..]
En dan zou 4 weken niet voldoende zijn? Als je ziet wat vrijwel elke moeder alweer allemaal doet thuis na 4 weken. En dan zou ze nog niet kunnen werken? Ik dacht dat huisvrouw ook als werken werd beschouwt.
* Barbusse geeft bier aan rival Proost kerel!quote:
Wijze woorden Godt.quote:Op woensdag 20 oktober 2010 14:29 schreef Godtje het volgende:
[..]
Ze oordelen niet over andere dingen. Ze oordelen misschien anders over die onderwerpen.
De verlichting is nog een eind weg aangezien je zoals duim al aangeeft nog vol zit met vooroordelen. Dat is niet erg want dat heeft bijna iedereen maar je neigt er nogal naar om ze te ontkennen en weg te willen stoppen. Je kan er beter open voor staan.
In plaats van de 1 maar 2 weken en de ander 20 allebei 6 weken ofzoquote:Op woensdag 20 oktober 2010 14:31 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ik ben het volledig met de tegenstanders eens dat 20 weken gewoon te lang is. Nergens voor nodig in mijn ogen.
Wél vind ik dat vaders meer verlof zouden moeten krijgen.
Baby en HW zijn tegen. Die zijn eigenlijk tegen elke vorm van leven onder de 18.quote:
Ik ben het er ook mee eensquote:
Ohja dat ben ik met je eens.quote:
Want zoals ik al zei hangt van de situatie af. Wat er op dat moment bij komt kijken. Een bekende van mij is ten tijden van haar bevalling bedreigd door haar man, diezelfde man heeft toen ook poging tot zelfmoord gedaan en is in een kliniek beland. Psychisch gezien zouden 4 weken voor haar niet genoeg geweest zijn.quote:
quote:Op woensdag 20 oktober 2010 14:31 schreef JoeBravo het volgende:
[..]
oowwwww, kan iemand een hek op de bovenrand van de kast zetten? met prikkeldraad aub.
Okeee, we laten het wel aborteren, jemig zeg. Als het zo moet.quote:Op woensdag 20 oktober 2010 14:29 schreef Rifoki het volgende:
[..]
Ik heb nog 9 weken! Dan kom ik nog steeds niet in de buurt van jouw zwangerschapsverlof.
drank zo vroeg op de dag trek ik niet zo goed, is koffie ook goed?quote:Op woensdag 20 oktober 2010 14:33 schreef Godtje het volgende:
[..]
Baby en HW zijn tegen. Die zijn eigenlijk tegen elke vorm van leven onder de 18.
Boven de 18 zijn ze een stuk minder kritisch en staan ze open voor veelvuldig contact.
E_M heeft de mening die de minste mensen hebben zodat hij lekker een discussie aan kan gaan.
En wij gaan gewoon aan de drank.
nu heb ik het zo lief en prettig mogelijk proberen te brengenquote:Op woensdag 20 oktober 2010 14:28 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Ik vind van niet. Een mening hebben en die bereid zijn aan te passen indien nodig (als je van anderen leert dus) vind ik helemaal niet kortzichtig.
Geen mening hebben vind ik makkelijk en ergens wel een beetje dom. Je denkt toch over dingen na? Ook dingen die je niet kent?
Ja, want de regering vindt blijkbaar dat dat wijf daar 5 maanden de tijd voor nodig heeft. De regering zegt ook nog eens dat ik niet mag slaan als ze het niet in 4 weken doet. Waar gaat het heen met dit land.quote:Op woensdag 20 oktober 2010 14:32 schreef rival het volgende:
[..]
je vrouw zit dus 4 weken thuis met alle tijd om het huis aan kant te maken, en nog klaag je?
"Dat bepalen we allemaal samen."quote:Op woensdag 20 oktober 2010 14:31 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Dat bepalen we allemaal samen. Helaas hebben we allemaal samen blijkbaar nu gekozen voor 20 weken.
En dat mormel zit er 9 maanden in dankzij de keuzes van de moeder he.
quote:Op woensdag 20 oktober 2010 14:33 schreef Godtje het volgende:
[..]
Baby en HW zijn tegen. Die zijn eigenlijk tegen elke vorm van leven onder de 18.
Boven de 18 zijn ze een stuk minder kritisch en staan ze open voor veelvuldig contact.
E_M heeft de mening die de minste mensen hebben zodat hij lekker een discussie aan kan gaan.
Scherp.quote:Op woensdag 20 oktober 2010 14:33 schreef Godtje het volgende:
[..]
16...quote:Op woensdag 20 oktober 2010 14:33 schreef Godtje het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 20 oktober 2010 14:27 schreef Duimelot het volgende:
[..]
je kan ook met lepeltje lepeltje beginnenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat is ook zo'n excessieve situatie dat ze daar met reguliere wetgeving echt geen rekening mee gaan houden.quote:Op woensdag 20 oktober 2010 14:34 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ohja dat ben ik met je eens.
[..]
Want zoals ik al zei hangt van de situatie af. Wat er op dat moment bij komt kijken. Een bekende van mij is ten tijden van haar bevalling bedreigd door haar man, diezelfde man heeft toen ook poging tot zelfmoord gedaan en is in een kliniek beland. Psychisch gezien zouden 4 weken voor haar niet genoeg geweest zijn.
Hier ga ik even over nadenken terwijl ik voor knuffelmeisje wat yoghurt ga halen.quote:Op woensdag 20 oktober 2010 14:34 schreef Duimelot het volgende:
[..]
nu heb ik het zo lief en prettig mogelijk proberen te brengen
maar t feit dat je wederom roept dat jij goed bezig bent VS anderen zijn DOM geeft aan dat je er nog niet bent.
Jij zegt voor dingen open te staan en daarom is dat anders.
Anderen staan net zo goed voor dingen open naar mijn mening
jullie delen beide een andere mening, willen die niet aanpassen en vinden dan beide dat de ander niet openminded is en dom is.
Doel hier dus op intolerantie vs tolerantie...
De heuse ware echte tolerantie zet een stapje opzij en respecteerd andermans keus om minder tolerant te zijn, probeerd deze waar kan zelfs te begrijpen en gaat vooral niet zeggen dat dat dan dus dom is!
Oh ja, prachtig voorbeeld waarom ALLE vrouwen 12+ weken zwangerschapsverlof moeten hebben. Nog even los van het feit dat haar psychische problemen an sich los staan van haar poepmachine uitbroeden.quote:Op woensdag 20 oktober 2010 14:34 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ohja dat ben ik met je eens.
[..]
Want zoals ik al zei hangt van de situatie af. Wat er op dat moment bij komt kijken. Een bekende van mij is ten tijden van haar bevalling bedreigd door haar man, diezelfde man heeft toen ook poging tot zelfmoord gedaan en is in een kliniek beland. Psychisch gezien zouden 4 weken voor haar niet genoeg geweest zijn.
Dat is best, desnoods gaat moeder nooit meer werken. Maar dan dus niet met behoud van salaris.quote:Op woensdag 20 oktober 2010 14:34 schreef El_Matador het volgende:
[..]
"Dat bepalen we allemaal samen."![]()
![]()
Het bestaat ook niet. Je kan niet iets "samen" bepalen. Dat is altijd en immer een compromis.
De praktische consequenties snap ik en ben ik met jou en Kluts eens. Maar moreel gezien is de moeder (en de vader) de enige die er ECHT over kan oordelen.
Nee, mensen kiezen voor een kind. Dat de overheid dat steunt in veel opzichten is mooi meegenomen.quote:Op woensdag 20 oktober 2010 14:34 schreef El_Matador het volgende:
[..]
"Dat bepalen we allemaal samen."![]()
![]()
Het bestaat ook niet. Je kan niet iets "samen" bepalen. Dat is altijd en immer een compromis.
De praktische consequenties snap ik en ben ik met jou en Kluts eens. Maar moreel gezien is de moeder (en de vader) de enige die er ECHT over kan oordelen.
quote:Op woensdag 20 oktober 2010 14:35 schreef STING het volgende:
[..]dat drugs gebeuren welSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
dat ik naar je verlang dat is al langer bekend toch!?![]()
![]()
lach er maar om, ik zit er maar meequote:
Ik heb beidequote:Op woensdag 20 oktober 2010 14:35 schreef Natalie78 het volgende:
[..]
Volg het niet helemaal, dus doe mij ook maar wat. Even teruglezen terwijl. Zoet of zout?
doe mij een pak vanilleyoghurtquote:Op woensdag 20 oktober 2010 14:36 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Hier ga ik even over nadenken terwijl ik voor knuffelmeisje wat yoghurt ga halen.![]()
Als deze kwaliteitspost geen tieten verdient weet ik het niet meerquote:Op woensdag 20 oktober 2010 14:33 schreef Godtje het volgende:
[..]
Omdat onze regering van dit kleine landje heel graag wilt dat we kindjes maken.quote:
Colaatje light.quote:Op woensdag 20 oktober 2010 14:38 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Ik heb beide
Glaasje drinken erbij?
quote:Op woensdag 20 oktober 2010 14:39 schreef Rifoki het volgende:
[ afbeelding ]
Die wilde ik even met jullie delen.
Bijschrift zelf invullen.
ik zeg: jong geleerd is oud gedaanquote:Op woensdag 20 oktober 2010 14:39 schreef Rifoki het volgende:
[ afbeelding ]
Maar, ik mag dat toch belachelijk vinden? Ik snap de beredenering van NL/EU hoorquote:Op woensdag 20 oktober 2010 14:39 schreef Godtje het volgende:
[..]
Omdat onze regering van dit kleine landje heel graag wilt dat we kindjes maken.
Dat is op dit moment de visie en het beleid.
Dat jij daar bezwaren tegen hebt, waarvan sommige ook echt hout snijden, is prima maar niet het beleid wat we in Europa nu uitvoeren. Daarom mogen de broedmachines binnenkort 20 weken vrij. In de hoop dat meer vrouwen gaan broeden.
Daar denk de overheid en de samenleving dus heel anders over.quote:Op woensdag 20 oktober 2010 14:37 schreef Kluts het volgende:
[..]
Nee, mensen kiezen voor een kind. Dat de overheid dat steunt in veel opzichten is mooi meegenomen.
Maar alsnog is het de verantwoordelijkheid van ouders en vind ik niet dat de samenleving moet opdraaien voor de kinderwens van een ander.
Omdat we in een maatschappij leven waar wordt uitgegaan van gemiddelden.quote:Op woensdag 20 oktober 2010 14:36 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Oh ja, prachtig voorbeeld waarom ALLE vrouwen 12+ weken zwangerschapsverlof moeten hebben. Nog even los van het feit dat haar psychische problemen an sich los staan van haar poepmachine uitbroeden.
Zie daar weer een reden waarom de Zwarte Cross baas isquote:Op woensdag 20 oktober 2010 14:39 schreef Rifoki het volgende:
[ afbeelding ]
Dat mag je zeker belachelijk vinden. Je hebt recht op je mening zoals je weet.quote:
Precies, en kijkend naar het gemiddelde, ben ik van mening dat 4 weken voldoende is. Goed, ben ik schappelijk, 6 weken. Vind ik dan hequote:Op woensdag 20 oktober 2010 14:40 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Omdat we in een maatschappij leven waar wordt uitgegaan van gemiddelden.
De gemiddelde zwangere, de gemiddelde vader en het gemiddelde kind.
Kijken naar het individu is simpelweg niet haalbaar ivm regeltjes enz.
Owkutjequote:Op woensdag 20 oktober 2010 14:38 schreef stbabylon het volgende:
[..]
He, 16 is legaal. Je moet alleen geen foto's nemen zei de rechter laatst...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |