Door jou gaat de wereld naar de klote, weet je dat, REALISEER JE DAT!!!! GEWOON HELEMAAL NAAR DE KLOTE!!!!quote:Op woensdag 20 oktober 2010 13:55 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Sowieso "maatschappij". Flikker op, willekeurige andere mensen boeien me gewoon NIET.
Ik geef om mijzelf (op 1), mijn knuffelmeisje (gedeeld op 2) en mijn vrienden (gedeeld op 2).
Ouwe zeiksnor!quote:Op woensdag 20 oktober 2010 13:55 schreef rival het volgende:
[..]
ik krijg nooit een hartje van jullie
Als je nou XTC neemt is de wereld niet meer zo naar de klote.quote:Op woensdag 20 oktober 2010 13:56 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Door jou gaat de wereld naar de klote, weet je dat, REALISEER JE DAT!!!! GEWOON HELEMAAL NAAR DE KLOTE!!!!
Je moet echt eens verder kijken dan de bijbel. Dan zal er een wereld voor je open gaan.quote:Op woensdag 20 oktober 2010 13:56 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Door jou gaat de wereld naar de klote, weet je dat, REALISEER JE DAT!!!! GEWOON HELEMAAL NAAR DE KLOTE!!!!
wat ben je harteloosquote:
Dat mag bij je wederhelft. Dan hoef je je niet meer anders voor te doen dan je bentquote:
De wereld is schitterend. En je maakt je eigen wereld uiteindelijk. Allemaal keuzes. Zeker in het rijke Westen. Er wordt zo gezeken over onzin.quote:Op woensdag 20 oktober 2010 13:56 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Verdomme. Ik heb heroine ingeslagen voor komend weekend.quote:Op woensdag 20 oktober 2010 13:58 schreef L-E het volgende:
Ik ben moeeee.
Toch eens wat minder drugs gebruiken.
owjaquote:Op woensdag 20 oktober 2010 13:58 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Dat mag bij je wederhelft. Dan hoef je je niet meer anders voor te doen dan je bent
het gros denkt toch echt andersquote:Op woensdag 20 oktober 2010 13:55 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Sowieso "maatschappij". Flikker op
Eens, je hebt je leven in de hand. Dat is toch heerlijk?quote:Op woensdag 20 oktober 2010 13:58 schreef El_Matador het volgende:
[..]
De wereld is schitterend. En je maakt je eigen wereld uiteindelijk. Allemaal keuzes. Zeker in het rijke Westen. Er wordt zo gezeken over onzin.
Hoeveel kilo?quote:Op woensdag 20 oktober 2010 13:58 schreef Rifoki het volgende:
[..]
Verdomme. Ik heb heroine ingeslagen voor komend weekend.
je hebt zwartquote:Op woensdag 20 oktober 2010 13:55 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik snap wel wat je bedoelt. Maar dan nog staat het je vrij, vooral in Nederland, waar voor iedereen hulp is, deze hulp te zoeken voor het zover is dat je in een verslaving valt
Hoe ging het op het circuit?quote:Op woensdag 20 oktober 2010 13:55 schreef rival het volgende:
[..]
ik krijg nooit een hartje van jullie
O ja natuurlijkquote:
Dacht ik nu dus gewoon te foutquote:
Op FOK! geen probleem, en anders moet ik je hart brekenquote:Op woensdag 20 oktober 2010 13:56 schreef mahlah het volgende:
[..]
van Flippiee = [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ]
Deze prins heeft een leuk prinsesje gevonden [ afbeelding ]
Dat kun je toch delen met Peuter?quote:Op woensdag 20 oktober 2010 13:58 schreef Rifoki het volgende:
[..]
Verdomme. Ik heb heroine ingeslagen voor komend weekend.
500 gram, maar alleen de aller aller beste. Iemand nog een spuit11?quote:
Ja precies, mij heeft ie er niet mee hoor. Mag ik het weer gaan rechtbreien...quote:Op woensdag 20 oktober 2010 13:51 schreef JoeBravo het volgende:
[..]
idd, met name voor de kleine meneer in kwestie
Dat weet ik. Maar ik snap dus niet waarom iemand niet in staat is hulp te vragen. Maar dat zal wel aan mij liggen.quote:Op woensdag 20 oktober 2010 13:59 schreef Duimelot het volgende:
[..]
je hebt zwart
je hebt wit
en je hebt een heeeeeeeeleboel grijs![]()
ik begrijp je punt maar theorie en praktijk verschillen nu eenmaal enorm
niet iedereen is in staat hulp te vragen
Quantum Physics, overigens meende ik dat niet hehquote:Op woensdag 20 oktober 2010 13:58 schreef El_Matador het volgende:
[..]
De wereld is schitterend. En je maakt je eigen wereld uiteindelijk. Allemaal keuzes. Zeker in het rijke Westen. Er wordt zo gezeken over onzin.
What the bleep do we know?quote:Op woensdag 20 oktober 2010 13:59 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Quantum Physics, overigens meende ik dat niet hehZie PI
Dat is HUN probleem!quote:
En je gaat vanavond 19h toch wel luisteren hehquote:
quote:[..]
Dacht ik nu dus gewoon te fout
[..]
Op FOK! geen probleem, en anders moet ik je hart breken
quote:Op woensdag 20 oktober 2010 13:59 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ja precies, mij heeft ie er niet mee hoor. Mag ik het weer gaan rechtbreien...
Godver zeg, kind is al 4 weekends niet bij m geweest, en dan ben ik een kutmoeder die haar kind altijd dumpt, omdat ie m zaterdag bij mijn moeder op zou halen?![]()
Je kunt je echt niet voorstellen dat er gevoelens als trots, schaamte, pijn, etc bij komen kijken als iemand hulp moet vragen?quote:Op woensdag 20 oktober 2010 13:59 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dat weet ik. Maar ik snap dus niet waarom iemand niet in staat is hulp te vragen. Maar dat zal wel aan mij liggen.
Vertelquote:Op woensdag 20 oktober 2010 14:00 schreef rival het volgende:
[..]
het was een redelijke dag waaruit bleek dat er veel potentie is totdat het noodlot toesloeg
Daar noem je ook iets. Zet 't eens af tegen wiet / xtc?quote:Op woensdag 20 oktober 2010 14:00 schreef stbabylon het volgende:
Drugs are bad mkay.
Ja alcohol ook. Maar zolang niemand mij kan laten zien dat er substantieel meer cocaine en heroine gebruikers zijn, dan mensen waar het fout mee gaat, blijven die verboden, en alcohol legaal.
Dit geldt uiteraard ook voor speed, pep en lsd.
Verdomme ik haat dat soort vaders.quote:Op woensdag 20 oktober 2010 13:59 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ja precies, mij heeft ie er niet mee hoor. Mag ik het weer gaan rechtbreien...
Godver zeg, kind is al 4 weekends niet bij m geweest, en dan ben ik een kutmoeder die haar kind altijd dumpt, omdat ie m zaterdag bij mijn moeder op zou halen?![]()
Goed dat je me er aan herinnert , ik ga mijn best doen, beloofdquote:Op woensdag 20 oktober 2010 14:00 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
En je gaat vanavond 19h toch wel luisteren heh![]()
![]()
![]()
[..]
wa..wa ... wat bedoel jequote:Op woensdag 20 oktober 2010 13:59 schreef Flippiee het volgende:
Op FOK! geen probleem, en anders moet ik je hart breken
trots en schaamte doen een hoop.quote:Op woensdag 20 oktober 2010 13:59 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dat weet ik. Maar ik snap dus niet waarom iemand niet in staat is hulp te vragen. Maar dat zal wel aan mij liggen.
Wiet en xtc (mits niet gemengt met echte rommel) heb ik geen probleem mee.quote:Op woensdag 20 oktober 2010 14:01 schreef Rifoki het volgende:
[..]
Daar noem je ook iets. Zet 't eens af tegen wiet / xtc?
ik hou daar niet zo van, ik doe lekker mijn dingquote:Op woensdag 20 oktober 2010 14:00 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Dat is HUN probleem!![]()
"Dat hoort niet"
"Dat is niet de bedoeling" (filosofisch stukje van Maassen valt me in)
![]()
Mensen bemoeien zich veel teveel met ANDERMANS leven uit onvrede over hun eigen leven.
Vol goede moed gekeken.quote:
Natuurlijk wel. Maar ik zie niet waarom dat een remmend effect moet hebben, soms heb je hulp nodig om je leven op de rails te krijgen. Maar ook dat is een keuze.quote:Op woensdag 20 oktober 2010 14:00 schreef L-E het volgende:
[..]
Je kunt je echt niet voorstellen dat er gevoelens als trots, schaamte, pijn, etc bij komen kijken als iemand hulp moet vragen?
Ooooh dat zou ik doen vandaagquote:Op woensdag 20 oktober 2010 14:01 schreef Spirit82 het volgende:
Ik ga straks de ultieme chocoladetaart maken
Ja nou zoals ik het zegquote:Op woensdag 20 oktober 2010 14:01 schreef mahlah het volgende:
[..]
wa..wa ... wat bedoel je [ afbeelding ]
Ik blijf het geniaal vinden dat je dus eigenlijk gewoon je speelgoed kan laten praten met Quantum Physicsquote:
omdat jij het niet snapt wil niet zeggen dat het onmogelijk isquote:Op woensdag 20 oktober 2010 13:59 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik vind dat je dan maar moet leren om dat opzij te zetten.quote:Op woensdag 20 oktober 2010 14:00 schreef L-E het volgende:
[..]
Je kunt je echt niet voorstellen dat er gevoelens als trots, schaamte, pijn, etc bij komen kijken als iemand hulp moet vragen?
datquote:
Mee eens. Maar je kunt er zinnige dingen uit filteren.quote:Op woensdag 20 oktober 2010 14:02 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Vol goede moed gekeken.
Wat een new age baggerzooi was dat. Het concept is leuk, maar veel te ver doorgevoerd.
Nou...quote:Op woensdag 20 oktober 2010 14:02 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Ik blijf het geniaal vinden dat je dus eigenlijk gewoon je speelgoed kan laten praten met Quantum Physics
je best doen, dat zei ik ook toen ik voor het eerst klas 3 deed, dat ik mijn best ging doenquote:Op woensdag 20 oktober 2010 14:01 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Goed dat je me er aan herinnert , ik ga mijn best doen, beloofd
De avond waarop ik van 10 uur 's avonds tot 2 uur 's nachts moet vakkenvullen zodat de 5000 dozen aan vulling erin zit op de dag voor kerstquote:Op woensdag 20 oktober 2010 14:02 schreef L-E het volgende:
[..]
Zullen we het weer over 23 december hebben?
Ik weet dat het mogelijk is.quote:Op woensdag 20 oktober 2010 14:02 schreef Duimelot het volgende:
[..]
omdat jij het niet snapt wil niet zeggen dat het onmogelijk is
*zet vinkje bij uit te nodigen voor Aachens hippiefeestje*quote:Op woensdag 20 oktober 2010 14:02 schreef rival het volgende:
[..]
ik hou daar niet zo van, ik doe lekker mijn ding
Iedereen veroordeelt andermans leven, zeker als men een andere levensinstelling op na houdt. Jij doet dat ook. En ik nu ookquote:Op woensdag 20 oktober 2010 14:00 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Dat is HUN probleem!![]()
"Dat hoort niet"
"Dat is niet de bedoeling" (filosofisch stukje van Maassen valt me in)
![]()
Mensen bemoeien zich veel teveel met ANDERMANS leven uit onvrede over hun eigen leven.
geloof me, dat heeft het. En veel.quote:Op woensdag 20 oktober 2010 14:02 schreef Samzz het volgende:
[..]
Natuurlijk wel. Maar ik zie niet waarom dat een remmend effect moet hebben, soms heb je hulp nodig om je leven op de rails te krijgen. Maar ook dat is een keuze.
En je heel rijk naar huis gaat.quote:Op woensdag 20 oktober 2010 14:03 schreef Flippiee het volgende:
[..]
De avond waarop ik van 10 uur 's avonds tot 2 uur 's nachts moet vakkenvullen zodat de 5000 dozen aan vulling erin zit op de dag voor kerst
Dan hoop ik in Goa, het hippieparadijs (?) op aarde te zitten. In India, dat wel.quote:Op woensdag 20 oktober 2010 14:02 schreef L-E het volgende:
[..]
Zullen we het weer over 23 december hebben?
Of je wat meer verdiepen in QPquote:Op woensdag 20 oktober 2010 14:04 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Misschien moet ik wat minder aan de drugs
Welk hippiefeestje?quote:Op woensdag 20 oktober 2010 14:04 schreef El_Matador het volgende:
[..]
*zet vinkje bij uit te nodigen voor Aachens hippiefeestje*![]()
Waarom zou je mn hart willen breken?quote:
Ik zeg elke dag dat ik naar buiten ga en nuttige dingen doe, ik eindig achter min laptop aan mijn studie -> FOK!quote:Op woensdag 20 oktober 2010 14:03 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
je best doen, dat zei ik ook toen ik voor het eerst klas 3 deed, dat ik mijn best ging doen
Sja, wat zal ik zeggen. Ik zal er wel te simpel over denken.quote:Op woensdag 20 oktober 2010 14:04 schreef JoeBravo het volgende:
[..]
geloof me, dat heeft het. En veel.
Que? Dat ontgaat mij even. Wat is dat?quote:
dat moet ook. maar dat is dan vaak ook meteen de moeilijkste stap. Dat overwinnen en je hebt de grootste winst al gehaald.quote:Op woensdag 20 oktober 2010 14:02 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ik vind dat je dan maar moet leren om dat opzij te zetten.
zullen we samen een flinke lepel meth gaan opwarmen?quote:Op woensdag 20 oktober 2010 14:04 schreef JoeBravo het volgende:
[..]
geloof me, dat heeft het. En veel.
16e in de kwalificatie.. tijdens de race opgeklommen naar positie 10. dus een top10 positie was te behalen...quote:
quote:Op woensdag 20 oktober 2010 14:05 schreef Duimelot het volgende:
[..]
zullen we samen een flinke lepel meth gaan opwarmen?
Het is waar, we willen heel openminded zijn maar in mijn openmindedheid (dat is vanaf nu een woord) veroordeel ik stiekem dus wel de mensen die minder openminded zijn.quote:Op woensdag 20 oktober 2010 14:04 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Iedereen veroordeelt andermans leven, zeker als men een andere levensinstelling op na houdt. Jij doet dat ook. En ik nu ook
dat proberen we je idd duidelijk te maken.quote:Op woensdag 20 oktober 2010 14:05 schreef Samzz het volgende:
[..]
Sja, wat zal ik zeggen. Ik zal er wel te simpel over denken.
Veroordelen is het punt niet. Mensen willen dwingen tot verandering wel.quote:Op woensdag 20 oktober 2010 14:04 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Iedereen veroordeelt andermans leven, zeker als men een andere levensinstelling op na houdt. Jij doet dat ook. En ik nu ook
Dat welquote:
Ik wil ook geen hartenbrekenquote:Op woensdag 20 oktober 2010 14:05 schreef mahlah het volgende:
[..]
Waarom zou je mn hart willen breken? [ afbeelding ]
Dat doen prinsesjes niet... dat is heel onprinsesselijk!
Ik gebruik altijd een analogie met vangnetten. Als je er echt niks aan kan doen, val je recht naar beneden en is er wel een vangnet dat je vangt hier in Nederland. Je kunt alleen maar alle vangnetten missen als je zelf mikt.quote:Op woensdag 20 oktober 2010 14:05 schreef JoeBravo het volgende:
[..]
dat moet ook. maar dat is dan vaak ook meteen de moeilijkste stap. Dat overwinnen en je hebt de grootste winst al gehaald.
Dus bontkraagje kon opgelucht adem halen?quote:Op woensdag 20 oktober 2010 14:05 schreef rival het volgende:
[..]
16e in de kwalificatie.. tijdens de race opgeklommen naar positie 10. dus een top10 positie was te behalen...
2 ronden voor het einde brak er een wiel af toen ie met 160 door de bocht ging![]()
een wiel dat ik had gemonteerd![]()
GELUKKIG bleek het een technisch mankement en geen montagefout![]()
Dennis leeft nog en de schade aan de auto viel mee... over 4 maanden begint het nieuwe seizoen en dan beginnen wij met een verbeterde auto en gaan we prijzen winnen
Dat bedoel ik, geen voornemens, gewoon doenquote:Op woensdag 20 oktober 2010 14:05 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ik zeg elke dag dat ik naar buiten ga en nuttige dingen doe, ik eindig achter min laptop aan mijn studie -> FOK!
Waar we het gisteren over hadden.quote:
En gelijk heb je!quote:Op woensdag 20 oktober 2010 14:05 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ik zeg elke dag dat ik naar buiten ga en nuttige dingen doe, ik eindig achter min laptop aan mijn studie -> FOK!
met mijn verslavingsgevoeligheid? nee dank jequote:Op woensdag 20 oktober 2010 14:05 schreef Duimelot het volgende:
[..]
zullen we samen een flinke lepel meth gaan opwarmen?
ja ik weet, normaal doe ik dat met jouquote:
Oh jeequote:Op woensdag 20 oktober 2010 14:05 schreef rival het volgende:
[..]
16e in de kwalificatie.. tijdens de race opgeklommen naar positie 10. dus een top10 positie was te behalen...
2 ronden voor het einde brak er een wiel af toen ie met 160 door de bocht ging![]()
een wiel dat ik had gemonteerd![]()
GELUKKIG bleek het een technisch mankement en geen montagefout![]()
Dennis leeft nog en de schade aan de auto viel mee... over 4 maanden begint het nieuwe seizoen en dan beginnen wij met een verbeterde auto en gaan we prijzen winnen
zou je al doenquote:Op woensdag 20 oktober 2010 14:04 schreef El_Matador het volgende:
[..]
*zet vinkje bij uit te nodigen voor Aachens hippiefeestje*![]()
Met een ander forum heb ik ooit es een SOA-feestje gehad. Wel bij een ex-junk thuis, maar dat was toeval en in die tijd gebruikte ik nog helemaal niks, op alcohol na, maar gewoon een goeie groep gezellige lui samen. Was top!
Nou.. zeg dan niet van die rare dingenquote:Op woensdag 20 oktober 2010 14:06 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ik wil ook geen hartenbrekenEnn dat klopt..
zal ik je dan maar gewoon nog eenquote:Op woensdag 20 oktober 2010 14:07 schreef JoeBravo het volgende:
[..]
met mijn verslavingsgevoeligheid? nee dank je![]()
Man, ik raak al verslaafd aan een beetje aandacht.
Gewoon een naam, puur voor de gein. Ik was er met mijn ex, die ik ook kende via dat forum. En mijn beste maat ken ik daar ook van. Grappige groep enorm verschillende mensen bij elkaar.quote:Op woensdag 20 oktober 2010 14:05 schreef Rifoki het volgende:
[..]
Que? Dat ontgaat mij even. Wat is dat?
Ik moet echt stoppen met drugs én alcohol, ik heb geen flauw idee.quote:Op woensdag 20 oktober 2010 14:06 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Waar we het gisteren over hadden.
quote:Op woensdag 20 oktober 2010 14:07 schreef JoeBravo het volgende:
Man, ik raak al verslaafd aan een beetje aandacht.
quote:Op woensdag 20 oktober 2010 14:08 schreef Duimelot het volgende:
[..]
zal ik je dan maar gewoon nog eengeven
Succesquote:Op woensdag 20 oktober 2010 14:08 schreef naatje_1 het volgende:
En nu ben ik weg, verdomme, kuthumeur, kom maar op
Nooit meerquote:Op woensdag 20 oktober 2010 14:08 schreef mahlah het volgende:
[..]
Nou.. zeg dan niet van die rare dingen [ afbeelding ]
Voordeel aan 18 zijn.quote:Op woensdag 20 oktober 2010 14:06 schreef HeatWave het volgende:
[..]
En gelijk heb je!
Je de hele dag op een taak storten kan je de rest van je leven nog.
weinig te genieten atmquote:
denk dat het al te laat is schatjequote:Op woensdag 20 oktober 2010 14:08 schreef JoeBravo het volgende:
[..]
![]()
maar niet teveel, straks raak ik er aan verslaafd
Ergens in januari een avondje bij mij komen hippie'en? Op uitnodiging, maar semi-open.quote:Op woensdag 20 oktober 2010 14:08 schreef L-E het volgende:
[..]
Ik moet echt stoppen met drugs én alcohol, ik heb geen flauw idee.
ze heet Gabriellequote:Op woensdag 20 oktober 2010 14:06 schreef Godtje het volgende:
[..]
Dus bontkraagje kon opgelucht adem halen?
Een van de vele voordelen hoor, maar helaas weet je dat nog nietquote:
Dan hoop ik dat ik niet net eet. PM me maar ook, twitter mis ik wel eens gisteren zag ik ook 4 uur later een tweet van jequote:Op woensdag 20 oktober 2010 14:06 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Dat bedoel ik, geen voornemens, gewoon doenEn anders stuur ik je wel een stuk of 5 twitterberichten om 18:30 ofzo
wat doe je me aan?!quote:Op woensdag 20 oktober 2010 14:09 schreef Duimelot het volgende:
[..]
denk dat het al te laat is schatje![]()
![]()
quote:
I consider myself invited.quote:Op woensdag 20 oktober 2010 14:09 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Ergens in januari een avondje bij mij komen hippie'en? Op uitnodiging, maar semi-open.
Dus ik begrijp dat deze hele discussie gevoerd wordt omdat men het oneens met elkaar mag zijn?quote:Op woensdag 20 oktober 2010 14:06 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Veroordelen is het punt niet. Mensen willen dwingen tot verandering wel.
Wat is er gebeurd met het let's agree to disagree principe? Heel mooi en dan hoeven we ook geen Afghaanse woestijnen te bevolken met "goedbedoelende" Amerikaanse soldaten.![]()
Nog een film op dit vlak die dat (modern hippie) concept geniaal uitwerkt is The Men Who Stare At Goats.
Neuh pas als ik 30 ben en ik zie wat voor een prachtleven ik nu hebquote:Op woensdag 20 oktober 2010 14:09 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Een van de vele voordelen hoor, maar helaas weet je dat nog niet.
Vodka graag.quote:Op woensdag 20 oktober 2010 14:10 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Dus ik begrijp dat deze hele discussie gevoerd wordt omdat men het oneens met elkaar mag zijn?Er wordt hier namelijk niemand "gedwongen" te veranderen, maar er wordt wel heel erg de nadruk gelegd op hoe verkeerd men het allemaal niet ziet. Godverdomme, ik pak er even een biertje bij
Mag ik iemand mee nemen?quote:Op woensdag 20 oktober 2010 14:09 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Ergens in januari een avondje bij mij komen hippie'en? Op uitnodiging, maar semi-open.
Hoe komt het?quote:
heb niemand om me grote hoeveelheden aandacht te gevenquote:
Vanuit een omgeving waarin je nooit tegen dit soort dingen aan bent gelopen is het wel verdomd makkelijk zulke oordelen over zulke situaties te vellen.quote:Op woensdag 20 oktober 2010 13:59 schreef Samzz het volgende:
[..]
ik zou geen bier pakken hoor straks ben je nog alcoholistquote:Op woensdag 20 oktober 2010 14:10 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Dus ik begrijp dat deze hele discussie gevoerd wordt omdat men het oneens met elkaar mag zijn?Er wordt hier namelijk niemand "gedwongen" te veranderen, maar er wordt wel heel erg de nadruk gelegd op hoe verkeerd men het allemaal niet ziet. Godverdomme, ik pak er even een biertje bij
damn, bustedquote:Op woensdag 20 oktober 2010 14:11 schreef Duimelot het volgende:
[..]
ik geef je gewoon even wat exhrta giegeltjes en grinnikjes voor achter je pc![]()
Popcornquote:Op woensdag 20 oktober 2010 14:11 schreef Duimelot het volgende:
[..]
ik zou geen bier pakken hoor straks ben je nog alcoholist
De eerste reactie van een niet-modern hippie zou zijn: WAT? het is pas 14:11? "Zou je dat nu wel doen?" "Onverantwoordelijke zak?!"quote:Op woensdag 20 oktober 2010 14:10 schreef Barbusse het volgende:
[..]
je moet die aandacht gewoon opeisenquote:Op woensdag 20 oktober 2010 14:11 schreef JoeBravo het volgende:
[..]
heb niemand om me grote hoeveelheden aandacht te geven![]()
maar de groep mensen die ik om me heen verzamel word heel langzaam steeds iets groter, dus komt goed.
Welke omgeving?quote:Op woensdag 20 oktober 2010 14:11 schreef Kluts het volgende:
[..]
Vanuit een omgeving waarin je nooit tegen dit soort dingen aan bent gelopen is het wel verdomd makkelijk zulke oordelen over zulke situaties te vellen.
geen succesquote:Op woensdag 20 oktober 2010 14:11 schreef Samzz het volgende:
[..]
Hoe komt het?
Hoe ging het met de sollicitaties, btw?
Hangt ervanaf wie?quote:
Je hebt gelijk. Ik doe met Godt mee, aan de vodkaquote:Op woensdag 20 oktober 2010 14:11 schreef Duimelot het volgende:
[..]
ik zou geen bier pakken hoor straks ben je nog alcoholist
Dat laatste is ideaal om kracht uit te putten!quote:Op woensdag 20 oktober 2010 14:11 schreef JoeBravo het volgende:
[..]
heb niemand om me grote hoeveelheden aandacht te geven![]()
maar de groep mensen die ik om me heen verzamel word heel langzaam steeds iets groter, dus komt goed.
Wie mag dat wel niet wezen dan?quote:
Hmmmquote:Op woensdag 20 oktober 2010 14:12 schreef JoeBravo het volgende:
[..]
geen succes![]()
of beter gezegd: gesprekken gingen goed, maar het heeft me nog geen baan opgeleverd.
tja, daar zit 'm het probleem nog steeds. Maar doe m'n best dat te veranderen.quote:Op woensdag 20 oktober 2010 14:12 schreef Duimelot het volgende:
[..]
je moet die aandacht gewoon opeisen
Ben ik helemaal met je eens, maar zo is JoeBravo niet, lijkt me zo.quote:Op woensdag 20 oktober 2010 14:12 schreef Duimelot het volgende:
[..]
je moet die aandacht gewoon opeisen
dat is beter dat ruik je tenminste niet (is me verteld)quote:Op woensdag 20 oktober 2010 14:13 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Je hebt gelijk. Ik doe met Godt mee, aan de vodka
Ik drink dat nooit, schroeit m'n keel van wegquote:Op woensdag 20 oktober 2010 14:13 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Je hebt gelijk. Ik doe met Godt mee, aan de vodka
Die stond al op de lijst en is met kloon en knuffelmeisje de enige die het al ervaren heeft.quote:
komt helemaal goedquote:Op woensdag 20 oktober 2010 14:13 schreef JoeBravo het volgende:
[..]
tja, daar zit 'm het probleem nog steeds. Maar doe m'n best dat te veranderen.
En weer probeer je een hele groep weg te zetten en gedrag te vooroordelen.quote:Op woensdag 20 oktober 2010 14:12 schreef El_Matador het volgende:
[..]
De eerste reactie van een niet-modern hippie zou zijn: WAT? het is pas 14:11? "Zou je dat nu wel doen?" "Onverantwoordelijke zak?!"
De eerste reactie van een modern hippie: "Relaxed dat je meedoet met het gesprek, geniet van je biertje"
nee, helemaal niks atm. En dat was raar na ruim een maand continu een lopende sollicitatie hebben, dus flinke dip gisteren.quote:Op woensdag 20 oktober 2010 14:13 schreef Samzz het volgende:
[..]
HmmmZonde... Heb je nog wat opties open staan?
jawel hoor hij heeft t alleen nog niet doorquote:Op woensdag 20 oktober 2010 14:14 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Ben ik helemaal met je eens, maar zo is JoeBravo niet, lijkt me zo.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |