Heroine en crystal meth zijn dan ook geen POSITIEVE drugs. Een modern hippie sluit die zooi juist uit en geniet van dingen die WEL positiviteit brengen. XTC, wiet en paddo's ken ik. Ik wil meer dingen proberen om te zien hoe het is. In bescheiden hoeveelheden, want je moet er verstandig mee omgaan.quote:Op woensdag 20 oktober 2010 13:46 schreef Samzz het volgende:
[..]
Met bewust een verslaving aangaan bedoel ik heroine junks en meth junksDaar ben je meteen verslaafd aan, dat is dus een keuze.
En ik neem aan dat je die laatste alinea betrekt op mij? Ik ben geen rijkeluis meisje. Verre van.
Ben ik het met je eensquote:Op woensdag 20 oktober 2010 13:47 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Er gaat wel heel veel om in dat koppie van je he?.
Ach, ik denk dat als je onsterfelijk zou zijn dat je gewoon niet beter weet.
jouw gedachtesquote:Op woensdag 20 oktober 2010 13:47 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ja noujaHet hoort erbij zullen we maar zeggen. Ik zou niet mijn oma als een 18 jarige vrouw willen zien. Stel dat ze er lekker uit zou zien en mijn toekomstige vriendjes op haar geilen. Nou nee dankje.
Alcohol, chocola, nicotine e.d. zijn evengoed verslavend en ongezond. Mensen zijn nu eenmaal geboren zondaars op hun tijd.quote:Op woensdag 20 oktober 2010 13:47 schreef Aneurism het volgende:
[..]
Joh je neemt met je volle verstand een drug waar iedereen tegenwoordig van weet: Hier kan ik verslaafd aan raken. Er is nooit sprake van onwetendheid.
Nou, christenen geloven dat men eeuwig leeft. Dat doen trouwens bijna alle geloven. Dus ik snap ineens die atheïsten...quote:
En jij zei vanmorgen dat vrouwelijk aandacht nooit te weinig kon zijn.quote:Op woensdag 20 oktober 2010 13:48 schreef mahlah het volgende:
[..]
Is het "hartjes voor mahlah"-dag?![]()
thnx anyway![]()
Dat zuigtquote:Op woensdag 20 oktober 2010 13:49 schreef missbehavin het volgende:En natuurlijk komt ie terug op afspraken die gemaakt zijn over zijn zoon voor dit weekend.
Maar je bent wel onderdeel van een trotse, edoch sociologisch erkende groep van de maatschappijquote:Op woensdag 20 oktober 2010 13:43 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Ik wist niet dat het echt bestond?!![]()
Een redelijke beschrijving, maar veel te beperkt en teveel nadruk op drugs. Het is slechts een klein, toegepast onderdeel bedoeld ter genot en vooral verrijking.
Ik ga er inderdaad vanuit dat jij slim genoeg bent om van die zooi af te blijven.quote:Op woensdag 20 oktober 2010 13:48 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Heroine en crystal meth zijn dan ook geen POSITIEVE drugs. Een modern hippie sluit die zooi juist uit en geniet van dingen die WEL positiviteit brengen. XTC, wiet en paddo's ken ik. Ik wil meer dingen proberen om te zien hoe het is. In bescheiden hoeveelheden, want je moet er verstandig mee omgaan.
Net als met alles (alcohol, autorijden, skien).
Ik heb geen idee, maar heb wel het idee dat het vooral heel veel isquote:Op woensdag 20 oktober 2010 13:48 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ben ik het met je eens
En op het eerste, je moest eens weten waar ik soms allemaal aan denk
of je meer of minder betaald boeit niet. Je moet iets voor een ander over hebben ook al sta je niet volledig achter zijn/haar keuze. Buiten dat kan jij het wel betalen en de crackhoer die gedwongen wordt haar lichaam te verkopen nietquote:Op woensdag 20 oktober 2010 13:47 schreef Samzz het volgende:
[..]
Klopt. Maar ik betaal wel meer. Ik betaal ook mee aan de gehandicaptenzorg van mijn nichtje, geen probleem.
En daarbij, ik ben nog nooit in het ziekenhuis beland door mijn sport, gelukkig *klopt af*.
Precies!quote:Op woensdag 20 oktober 2010 13:49 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Nou, christenen geloven dat men eeuwig leeft. Dat doen trouwens bijna alle geloven. Dus ik snap ineens die atheïsten...
Sorryquote:
Oh zo, maar ik geloof wel in leven na de dood en ik ben atheistquote:Op woensdag 20 oktober 2010 13:49 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Nou, christenen geloven dat men eeuwig leeft. Dat doen trouwens bijna alle geloven. Dus ik snap ineens die atheïsten...
Dat sowieso, just in casequote:Op woensdag 20 oktober 2010 13:50 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Precies!
Een atheist realiseert zich dat het leven maar 1 keer geleefd wordt. Dus zoveel mogelijk eruithalen (TT)!
Ergens wel. Maar ergens ook niet. Goed punt.quote:Op woensdag 20 oktober 2010 13:49 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Maar je bent wel onderdeel van een trotse, edoch sociologisch erkende groep van de maatschappijOf is dat weer te veel hokjes denken?
Nopequote:Op woensdag 20 oktober 2010 13:45 schreef JoeBravo het volgende:
[..]
I'm never gonna hear the end of this
idd, met name voor de kleine meneer in kwestiequote:
Op chocola na staat overal met koeienletters dat het schadelijk is voor de gezondheid of is er een label erop wat duidelijk maakt dat het niet heel goed voor je is, dus je punt is?quote:Op woensdag 20 oktober 2010 13:49 schreef Rifoki het volgende:
[..]
Alcohol, chocola, nicotine e.d. zijn evengoed verslavend en ongezond. Mensen zijn nu eenmaal geboren zondaars op hun tijd.
Dan heb je een eeuwig leven, dan gaan je buurjongetjes geilen op je oma, NOES!!!quote:Op woensdag 20 oktober 2010 13:50 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Sorry
[..]
Oh zo, maar ik geloof wel in leven na de dood en ik ben atheist
Jawel hoor ... hartstikke goed! kommaar opquote:Op woensdag 20 oktober 2010 13:49 schreef Flippiee het volgende:
[..]
En jij zei vanmorgen dat vrouwelijk aandacht nooit te weinig kon zijn.
Sturen ze je liefdevolle hartjes is het nog niet goed.
En dat zijn al mijn vrienden. Allemaal werk, vrienden, prima leven. Niks op straat hangen ofzo. Juist NIET.quote:Op woensdag 20 oktober 2010 13:49 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik ga er inderdaad vanuit dat jij slim genoeg bent om van die zooi af te blijven.
Ik heb ook iets voor een ander over. Ik ben niet voor niks donor. En iemand dwingen iets te doen is wat anders van vrijwillig iets doen.quote:Op woensdag 20 oktober 2010 13:50 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
of je meer of minder betaald boeit niet. Je moet iets voor een ander over hebben ook al sta je niet volledig achter zijn/haar keuze. Buiten dat kan jij het wel betalen en de crackhoer die gedwongen wordt haar lichaam te verkopen niet
Dat dat ook voor chocola zou moeten!!quote:Op woensdag 20 oktober 2010 13:51 schreef Aneurism het volgende:
[..]
Op chocola na staat overal met koeienletters dat het schadelijk is voor de gezondheid of is er een label erop wat duidelijk maakt dat het niet heel goed voor je is, dus je punt is?
is er geen instantie die hem kan dwingen ofzo? iets waar consequenties aan verbonden zitten ofzo?quote:Op woensdag 20 oktober 2010 13:49 schreef missbehavin het volgende:En natuurlijk komt ie terug op afspraken die gemaakt zijn over zijn zoon voor dit weekend.
Maar die zijn dan ook niet verslaafd in de negatieve zin van het woordquote:Op woensdag 20 oktober 2010 13:51 schreef El_Matador het volgende:
[..]
En dat zijn al mijn vrienden. Allemaal werk, vrienden, prima leven. Niks op straat hangen ofzo. Juist NIET.
Ik heb geen buurjongentjes en anders zijn ze veel te oudquote:Op woensdag 20 oktober 2010 13:51 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Dan heb je een eeuwig leven, dan gaan je buurjongetjes geilen op je oma, NOES!!!
quote:Op woensdag 20 oktober 2010 13:51 schreef mahlah het volgende:
[..]
Jawel hoor ... hartstikke goed! kommaar op![]()
![]()
![]()
GROTE hoeveelheden zijn niet goed.quote:Op woensdag 20 oktober 2010 13:51 schreef Aneurism het volgende:
[..]
Op chocola na staat overal met koeienletters dat het schadelijk is voor de gezondheid of is er een label erop wat duidelijk maakt dat het niet heel goed voor je is, dus je punt is?
Mijn lichaam is als een tempel maar vanwege teruglopend kerkbezoek ben ik gedwongen de tempel te verhuren voor horecabeurzen en techno feestjesquote:Op woensdag 20 oktober 2010 13:50 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Precies!
Een atheist realiseert zich dat het leven maar 1 keer geleefd wordt. Dus zoveel mogelijk eruithalen (TT)!
Heb je al overwogen (kan zijn dat ik het totaal gemist heb...) om rechterlijke stappen te nemen?quote:Op woensdag 20 oktober 2010 13:48 schreef missbehavin het volgende:
Zou er geen lief eilandje in de stille zuidzee zijn die onderdak wil bieden aan mij en kind?
Samzz .. wat zeg je nou!?quote:Op woensdag 20 oktober 2010 13:51 schreef Samzz het volgende:
[..]
Maar die zijn dan ook niet verslaafd in de negatieve zin van het woord
Een 'normaal' mens die misschien afentoe recreatief gebruikt zal ook niet denken: joh laat ik eens meth of heroine proberen....quote:Op woensdag 20 oktober 2010 13:46 schreef Samzz het volgende:
[..]
Met bewust een verslaving aangaan bedoel ik heroine junks en meth junksDaar ben je meteen verslaafd aan, dat is dus een keuze.
En ik neem aan dat je die laatste alinea betrekt op mij? Ik ben geen rijkeluis meisje. Verre van.
quote:Op woensdag 20 oktober 2010 13:52 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Mijn lichaam is als een tempel maar vanwege teruglopend kerkbezoek ben ik gedwongen de tempel te verhuren voor horecabeurzen en techno feestjes
Je wilt me gewoon weghebben hier hehquote:Op woensdag 20 oktober 2010 13:52 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ik heb geen buurjongentjes en anders zijn ze veel te oudNog 8
[..]![]()
Mijn punt is dat mensen risico's nemen, dat zit 'm in de aard van 't beestje. Als je geen enkel risico neemt, heb je geen leven. (Ik noem maar iets, vooraan staan bij The Prodigy is bijv. ook riskant)quote:Op woensdag 20 oktober 2010 13:51 schreef Aneurism het volgende:
[..]
OMDAT ONZE MAATSCHAPPIJ VERLOEDERT!quote:Op woensdag 20 oktober 2010 13:52 schreef El_Matador het volgende:
[..]
GROTE hoeveelheden zijn niet goed.
Maar dat is met ALLES?! Waarom worden drugs dan gecriminaliseerd?
[..]
Mijn lichaam is als een tempel maar vanwege teruglopend kerkbezoek ben ik gedwongen de tempel te verhuren voor horecabeurzen en techno feestjes
Ja. Nee eigenlijk niet, na vandaag ga ik je niet meer spreken tot het weekendquote:Op woensdag 20 oktober 2010 13:52 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Je wilt me gewoon weghebben hier heh
quote:Op woensdag 20 oktober 2010 13:48 schreef mahlah het volgende:
[..]
Is het "hartjes voor mahlah"-dag?![]()
thnx anyway![]()
DAT DIT KAN IN NEDERLAND!!!!quote:
[..]
Sowieso "maatschappij". Flikker op, willekeurige andere mensen boeien me gewoon NIET.quote:
twitter is geen optie?quote:Op woensdag 20 oktober 2010 13:54 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ja. Nee eigenlijk niet, na vandaag ga ik je niet meer spreken tot het weekend
Ik snap wel wat je bedoelt. Maar dan nog staat het je vrij, vooral in Nederland, waar voor iedereen hulp is, deze hulp te zoeken voor het zover is dat je in een verslaving valtquote:Op woensdag 20 oktober 2010 13:52 schreef Duimelot het volgende:
[..]
Een 'normaal' mens die misschien afentoe recreatief gebruikt zal ook niet denken: joh laat ik eens meth of heroine proberen....
Maar soms komen mensen in een verkeerd milieu terrecht door wat voor gebeurtenissen dan ook, zakken langzaamaan steeds verder weg met de nodige geestelijke pijn erbij.
Anderen om hun heen gebruiken misschien al wel en vertellen keer op keer hoe veel het ze helpt bij die pijn.
Die grens wordt vager en steeds makkelijker te overschrijden. Een heel bewuste keus zal er zelfs dan niet zijn.
En nee die had geen betrekking op jou, ik probeerde het contrast extragroot te maken vandaar dat ik zo'n persoon omschreef
quote:
True storyquote:
Leugens!quote:Op woensdag 20 oktober 2010 13:55 schreef rival het volgende:
[..]
ik krijg nooit een hartje van jullie
Zei je 'Flikker op' tegen mij?quote:Op woensdag 20 oktober 2010 13:55 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Sowieso "maatschappij". Flikker op, willekeurige andere mensen boeien me gewoon NIET.
Ik geef om mijzelf (op 1), mijn knuffelmeisje (gedeeld op 2) en mijn vrienden (gedeeld op 2).
quote:Op woensdag 20 oktober 2010 13:52 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ik heb geen buurjongentjes en anders zijn ze veel te oudNog 8
[..]![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |