Maar je snapt mijn punt? En een junk die ziektekostenverzekerd is dan?quote:Op woensdag 20 oktober 2010 13:39 schreef Samzz het volgende:
[..]
Verzekering heDaar heeft mijn vader, ikzelf en mijn werkgever genoeg geld heen gebracht.
ja baasquote:Op woensdag 20 oktober 2010 13:41 schreef Duimelot het volgende:
[..]
ik geef je deze week nog, vanaf volgende week geen pogingen meer dan GA JE GEWOON!![]()
Wat dacht je van mensen die alcohol drinken? Dat is toch 'n stuk gevaarlijker dan veel andere drugs.quote:Op woensdag 20 oktober 2010 13:40 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Het is zo mooi dat mensen die zich zo sterk tegen recreatieve leuke drugs (XTC, wiet en paddo's bijvoorbeeld) keren, wel gewoon op skivakantie gaan. Een gevaarlijke doch recreatieve bezigheid die dodelijk kan zijn als je het overdoet (anglicisme, sorry).
I knowquote:Op woensdag 20 oktober 2010 13:40 schreef Duimelot het volgende:
[..]
mensen die drugsgebruiken betalen ook hun verzekering
het is nml VERPLICHT in nederland om een gezondheidsverzekering te hebben
Dat is echt een heel goed punt.quote:Op woensdag 20 oktober 2010 13:40 schreef Kluts het volgende:
[..]
Zou ik echt ff goed over na moeten denken.
Vind je niet dat het label "modern hippie" er juist voor zorgt dat het niet modern hippie is?
ik ga niet zoeken voor jequote:Op woensdag 20 oktober 2010 13:39 schreef mahlah het volgende:
[..]
Ik ben nog steeds benieuwd naar de rest
Ik snap je punt helemaalquote:Op woensdag 20 oktober 2010 13:41 schreef Kluts het volgende:
[..]
Maar je snapt mijn punt? En een junk die ziektekostenverzekerd is dan?
nee, daarvoor wil ik ook mijn premie niet verhoogt hebben.. De kans is best groot dat je van die knol afstuitert en iets breekt. Daar wil ik niet voor opdraaienquote:Op woensdag 20 oktober 2010 13:38 schreef Kluts het volgende:
[..]
Daarom! Ik ga echt niet betalen voor iemand die van haar peerd afklettert.
quote:Op woensdag 20 oktober 2010 13:41 schreef Barbusse het volgende:
Okeee....
[..]
http://www.urbandictionary.com/define.php?term=modern%20hippie
quote:Op woensdag 20 oktober 2010 13:40 schreef Samzz het volgende:
[..]
Mag je vinden. Als jij bewust een verslaving aangaat vind ik dat je zelf voor de gevolgen op moet draaien.
En ik heb het niet voor het zeggen en zal dat ook nooit krijgen, die ambities heb ik helemaal niet, gelukkig.
Die mensen kunnen dan ook gewoon geholpen wordenquote:Op woensdag 20 oktober 2010 13:41 schreef L-E het volgende:
[..]
Dat geldt ook voor de persoon met de drugsverslaving. Zijn niet allemaal dakloze zwervers he, ook gewoon mensen die belasting afdragen.
Ik wist niet dat het echt bestond?!quote:Op woensdag 20 oktober 2010 13:41 schreef Barbusse het volgende:
Okeee....
[..]
http://www.urbandictionary.com/define.php?term=modern%20hippie
quote:Op woensdag 20 oktober 2010 13:42 schreef missbehavin het volgende:
Godverdomme, begint de hele shit weer overnieuw! Weer bedreigingen e.d. ik ben het zo zat
![]()
Ligt 't aan mij, of spreek je jezelf tegen?quote:Op woensdag 20 oktober 2010 13:42 schreef Samzz het volgende:
[..]
Die mensen kunnen dan ook gewoon geholpen wordenWant daar hebben ze voor betaald.
Daar draai je ook niet voor opquote:Op woensdag 20 oktober 2010 13:42 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
nee, daarvoor wil ik ook mijn premie niet verhoogt hebben.. De kans is best groot dat je van die knol afstuitert en iets breekt. Daar wil ik niet voor opdraaien
Ik denk dat je eerder een hoge premie betaalt omdat je 93jarige oma tot in den treure in leven gehouden wordt dan dat dat aan een paar junks ligt.quote:
politiequote:Op woensdag 20 oktober 2010 13:42 schreef missbehavin het volgende:Godverdomme, begint de hele shit weer overnieuw! Weer bedreigingen e.d. ik ben het zo zat
![]()
Dus alleen de verslaafden die op straat leven verdienen geen hulp?quote:Op woensdag 20 oktober 2010 13:42 schreef Samzz het volgende:
[..]
Die mensen kunnen dan ook gewoon geholpen wordenWant daar hebben ze voor betaald.
Blijkbaarquote:Op woensdag 20 oktober 2010 13:43 schreef Rifoki het volgende:
[..]
Ligt 't aan mij, of spreek je jezelf tegen?
ga even uit van drugsverslaving, hoeveel mensen denk jij dat er BEWUST die verslaving aangegaan zijn?quote:Op woensdag 20 oktober 2010 13:40 schreef Samzz het volgende:
[..]
Mag je vinden. Als jij bewust een verslaving aangaat vind ik dat je zelf voor de gevolgen op moet draaien.
En ik heb het niet voor het zeggen en zal dat ook nooit krijgen, die ambities heb ik helemaal niet, gelukkig.
Indeed. Maar ik vond het wel een grappige constatering.quote:Op woensdag 20 oktober 2010 13:41 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Dat is echt een heel goed punt.![]()
Een afkeer van hokjesdenken vangen in een hokje heeft iets tegenstrijdig. Maar laat het dan een paradox zijn en geen echte tegenstelling.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |