abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_87750458
quote:
Op woensdag 20 oktober 2010 13:23 schreef mahlah het volgende:

[..]

Alleen maar de ........ BESTE FILM OOIT! :D
Dat niet voor mij, maar wel in mijn top15.

Arenofsky is wel een baas. The Fountain is onbetwist nummer 1. No chance of beating. True Romance (net als The Fountain een modern hippie film) onbetwist nummer 2.

Nog een goed voorbeeld van moderne hippiefilms zijn Into the Wild en Berlin Calling.
The only limit is your own imagination
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia

Waarom er geen vliegtuig in het WTC vloog
  woensdag 20 oktober 2010 @ 13:25:57 #102
253769 Good.vs.Evil
Hope I ruin your day!
pi_87750472
quote:
Op woensdag 20 oktober 2010 13:23 schreef El_Matador het volgende:

[..]

Precies.

En het is deel van het leerproces van het leven om je eigen grenzen te verkennen (vandaar ook de TT) en die af te bakenen. Ook heel duidelijk wat je NIET wil. Niet dat ongestructureerde ouwe hippie verhaal.

Films, ik ben een filmcollectie aan het samenstellen waar het concept of de gevoelens of delen ervan in uitgelicht worden.
precies. Het is ook belangrijk voor de kwaliteit van je leven om te doen wat je wilt en niet te doen wat je absoluut niet wilt :)
So if you see me, and I’m lonesome and stoned,
So far down, the devil loved me high...
I’m just trying to untangle my mind.
  woensdag 20 oktober 2010 @ 13:26:00 #103
299208 Rifoki
Met de noorderzon vertrokken.
pi_87750474
quote:
Op woensdag 20 oktober 2010 13:23 schreef L-E het volgende:

[..]
Drugs gebruiken is iets totaal anders dan een drugsverslaving, die dingen staan los van elkaar.
Zelden ben ik het zo met je eens geweest. (Sorry, alle :r 's. :') )
While writing the story of your life, don't let anyone else hold the pen.
  woensdag 20 oktober 2010 @ 13:26:00 #104
88561 Lotusss
Queen of Topic Kill
pi_87750475
quote:
Op woensdag 20 oktober 2010 13:24 schreef Kluts het volgende:

[..]

O+
Ja ik ben nu snipverkouden en keelpijn enzo... en ik kwam gisteravond helemaal gaar aan in Breda, en hij maakte meteen een kop thee voor me enzo O+

Moet er wel aan wennen want ben dat niet gewend... maar was hartstikke lief!
-----------------------------------------------------
So happy to show us, I ate the lotus
... and I feel fine.
pi_87750479
quote:
Op woensdag 20 oktober 2010 13:23 schreef Lotusss het volgende:

[..]

Ik heb af en toe nog een off-day hoor, depressie is niet meteen weg! Maar ik heb tegenwoordig een hele lieve vriend die mij dan gaat knuffelen en verzorgen als ik een off-day heb! :Y
O+
pi_87750483
quote:
Op woensdag 20 oktober 2010 13:23 schreef L-E het volgende:

[..]

'

Drugs gebruiken is iets totaal anders dan een drugsverslaving, die dingen staan los van elkaar.
Idd. Daarbij ken ik toch echt veel meer mensen die recreatief af en toe gebruiken dan mensen die verslaafd zijn. Maar het is vaak "eng" en onbekend, waardoor mensen dat soort oordelen erover hebben.
[b] Unstable. Volatile. Dangerous. [/b]
YES! The rhythm, the rebel.
  woensdag 20 oktober 2010 @ 13:26:23 #107
299208 Rifoki
pi_87750488
quote:
Op woensdag 20 oktober 2010 13:25 schreef El_Matador het volgende:

[..]

Arenofsky is wel een baas. The Fountain is onbetwist nummer 1. No chance of beating. True Romance (net als The Fountain een modern hippie film) onbetwist nummer 2.

Nog een goed voorbeeld van moderne hippiefilms zijn Into the Wild en Berlin Calling.
Hoewel beiden zeer verschillend ook beiden heerlijk. :D
pi_87750502
quote:
Op woensdag 20 oktober 2010 13:25 schreef Samzz het volgende:

[..]

Maar men mag van mij ook wel drugs gebruiken als men dat wil. Maar als er dan een verslaving uit voortkomt, dan is dat eigen schuld.
Dat weerspreekt niemand.

Maar tussen een keer een piletje slikken en een verslaving zit een heeeeeel groot gebied.
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia

pi_87750511
quote:

[..]

Maar men mag van mij ook wel drugs gebruiken als men dat wil. Maar als er dan een verslaving uit voortkomt, dan is dat eigen schuld.
Als je die lijn doortrekt mogen mensen die een auto-ongeluk krijgen door te hard rijden geen medische zorg ontvangen, rokers die longkanker krijgen niet behandeld worden, hetzelfde voor mensen die HIV oplopen door onveilige seks.. leuke maatschappij wordt dat..
pi_87750519
quote:
Op woensdag 20 oktober 2010 13:23 schreef Rifoki het volgende:

[..]

Andere keren waren zeker ook magisch!

Maar de 1e keer verkeerde ik in volle overtuiging dat ik David Bowie was. Daar kon niemand iets aan veranderen. :')
_O-

Mijn eerste keer is alweer ruim 16 jaar geleden, maar ik kan me nog herinneren dat ik urenlang heb gestaard naar 1 of ander mokkel wat uitdagend stond te dansen.

En oh ja, dat ik mijn kop kaal liet scheren, en mijn ma me de volgende dag dus kaal in bed vond, terwijl ik met haar was vertrokken de avond ervoor. :D
Let's drop some acid and go to a titty bar.
  woensdag 20 oktober 2010 @ 13:27:11 #111
191665 Samzz
Patagonische supergirl
pi_87750522
quote:
Op woensdag 20 oktober 2010 13:23 schreef Good.vs.Evil het volgende:

[..]

maar als ik verslaafd ben aan flossdraad en daar failliet aan ga maakt het niet uit? :7
Tuurlijk wel. Verslaafd raken is lame. Dan kan je blijkbaar geen grenzen stellen.

Maar ik ga er vanuit dat jij dat wel kan :P
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
pi_87750534
quote:

[..]

Waarom zijn dat hippiefilms vind je? :)

Overigens vond ik Berlin Calling dus echt geen fuck aan.
pi_87750536
quote:
Op woensdag 20 oktober 2010 13:25 schreef Good.vs.Evil het volgende:

[..]

precies. Het is ook belangrijk voor de kwaliteit van je leven om te doen wat je wilt en niet te doen wat je absoluut niet wilt :)
Helemaal.

En je omringen met mensen met wie je dat deelt en van hen kan leren (wederzijds).

Zo hebben al mijn vrienden iets waar ik voorbeelden in zie. Bij jou ook kloon. :* ;)

woensdag 20 oktober 2010 @ 13:27:53 #114
245701 naatje_1
Naatzipiraat
pi_87750551
Je kan een kettingblower zijn en nog steeds niet verslaafd zijn.
Hier schreef Aoibhin het volgende: Beter autist in de kist dan een feestje gemist w/ *O*
  woensdag 20 oktober 2010 @ 13:28:04 #115
238120 Duimelot
Ssssssssimsssssssalabimbambom
pi_87750560
:W allen
  woensdag 20 oktober 2010 @ 13:28:04 #116
253769 Good.vs.Evil
Hope I ruin your day!
pi_87750561
quote:
Op woensdag 20 oktober 2010 13:24 schreef naatje_1 het volgende:

[..]

Verslaafd zijn is nooit goed
dus dat :)
En dan boeit het niet of je een drugsverslaving of dropverslaving hebt. Maar gebruiken kan nooit een probleem zijn :)
pi_87750564
quote:
Op woensdag 20 oktober 2010 13:26 schreef Kluts het volgende:

[..]

Idd. Daarbij ken ik toch echt veel meer mensen die recreatief af en toe gebruiken dan mensen die verslaafd zijn. Maar het is vaak "eng" en onbekend, waardoor mensen dat soort oordelen erover hebben.
Jammer dat mensen oordelen over dingen waar ze niets vanaf weten. Dat zijn de grondbeginselen van de onverdraagzaamheid in onze maatschappij. Je meer open stellen voor alles dat anders of nieuw is, verbreed je horizon alleen maar.
pi_87750567
quote:
Op woensdag 20 oktober 2010 13:26 schreef Lotusss het volgende:

[..]

Ja ik ben nu snipverkouden en keelpijn enzo... en ik kwam gisteravond helemaal gaar aan in Breda, en hij maakte meteen een kop thee voor me enzo O+

Moet er wel aan wennen want ben dat niet gewend... maar was hartstikke lief!
ik wil niet bot doen oid maar dat is toch niet zo bijzonder lief? dat is zegmaar de normaalste zaak van de wereld toch? :?
pi_87750572
quote:
Op woensdag 20 oktober 2010 13:26 schreef L-E het volgende:

[..]

Als je die lijn doortrekt mogen mensen die een auto-ongeluk krijgen door te hard rijden geen medische zorg ontvangen, rokers die longkanker krijgen niet behandeld worden, hetzelfde voor mensen die HIV oplopen door onveilige seks.. leuke maatschappij wordt dat..
Dat dus.

quote:
Op woensdag 20 oktober 2010 13:27 schreef PBateman1978 het volgende:

[..]

_O-

En oh ja, dat ik mijn kop kaal liet scheren, en mijn ma me de volgende dag dus kaal in bed vond, terwijl ik met haar was vertrokken de avond ervoor. :D
Gelukkig hebben we de foto's nog. B-)
pi_87750573
quote:
_O_ Into the wild O+
Aut viam inveniam, aut faciam
There he goes. One of God's own prototypes. A high-powered mutant of some kind never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
  woensdag 20 oktober 2010 @ 13:28:23 #121
191665 Samzz
Patagonische supergirl
pi_87750574
quote:
Op woensdag 20 oktober 2010 13:26 schreef El_Matador het volgende:

[..]

Dat weerspreekt niemand.

Maar tussen een keer een piletje slikken en een verslaving zit een heeeeeel groot gebied.
Dat weet ik.
  woensdag 20 oktober 2010 @ 13:28:57 #122
299208 Rifoki
pi_87750594
quote:
Op woensdag 20 oktober 2010 13:27 schreef PBateman1978 het volgende:

[..]

_O-

Mijn eerste keer is alweer ruim 16 jaar geleden, maar ik kan me nog herinneren dat ik urenlang heb gestaard naar 1 of ander mokkel wat uitdagend stond te dansen.

Dat heb ik mijn moeder wel een keer nuchter aan gedaan. Ik vergiste me met de tondeuse. En nog eens en nog eens, dus tot laat in de avond bezig geweest om maar alles weg te halen. :')
pi_87750611
quote:
Op woensdag 20 oktober 2010 13:27 schreef Samzz het volgende:

[..]

Tuurlijk wel. Verslaafd raken is lame. Dan kan je blijkbaar geen grenzen stellen.

Heb je je uberhaupt wel eens verdiept in deze materie?
pi_87750617
quote:
Op woensdag 20 oktober 2010 13:28 schreef Kluts het volgende:
Gelukkig hebben we de foto's nog. B-)
Op die foto was ik al een tijdje kaal hoor, toen zat ik middenin mijn gabbertijd. :')
Let's drop some acid and go to a titty bar.
pi_87750625
'Middag
pi_87750631
quote:
Op woensdag 20 oktober 2010 13:27 schreef Kluts het volgende:

[..]

Waarom zijn dat hippiefilms vind je? :)

Overigens vond ik Berlin Calling dus echt geen fuck aan.
Benadrukken individualisme (Into the Wild, ook de soundtrack van Eddie Vedder O+ ), zoektochten naar jezelf en elkaar (The Fountain), passie voor iets goeds, muziek, etc.

Nog een kenmerk: cabaret als filosofie. Afkeer van politiek. Een min of meer tegendraadse houding tegen autoriteit.

woensdag 20 oktober 2010 @ 13:30:11 #127
245701 naatje_1
Naatzipiraat
pi_87750632
quote:

[..]

Neuh, ze mogen wel geholpen worden, maar er hangt wel een prijskaartje tegenover
Hier schreef Aoibhin het volgende: Beter autist in de kist dan een feestje gemist w/ *O*
  woensdag 20 oktober 2010 @ 13:30:12 #128
191665 Samzz
Patagonische supergirl
pi_87750633
quote:
Op woensdag 20 oktober 2010 13:28 schreef L-E het volgende:

[..]

Jammer dat mensen oordelen over dingen waar ze niets vanaf weten. Dat zijn de gromdbeginselen van de onverdraagzaamheid in onze maatschappij. Je meer open stellen voor alles dat anders of nieuw is, verbreed je horizon alleen maar.
Euh, sorry, maar waar oordeel ik over? :) Ik heb toch al duidelijk gemaakt dat het mij geen reet interesseert of iemand recreatief drugs gebruikt? Moet die persoon zelf weten.
pi_87750637
quote:

[..]

ben jij er ook zo een die geen donor is en ook vindt dat niet-donoren ook niet mogen ontvangen?
pi_87750653
quote:
[..] Dat niet voor mij, maar wel in mijn top15.
Nah .. hangt ook een beetje van m'n bui af.

quote:
The Fountain verwachtte ik teveel van denk ik ... het ging te lang door. Ik wil het echt met alle macht mooi vinden, maar lukte echt nét niet ;( Misschien nog maar een keer kijken binnenkort

quote:
Into the Wild is misschien wel de beste film die ik in het afgelopen jaar gezien heb.
Berlin Calling heb ik nog steeds liggen niet gekeken :7
De waarheid ligt altijd in het midden - mahlah
  woensdag 20 oktober 2010 @ 13:31:02 #131
191665 Samzz
Patagonische supergirl
pi_87750656
quote:

[..]

Tuurlijk wel :D
pi_87750669
quote:
Op woensdag 20 oktober 2010 13:29 schreef Kluts het volgende:

[..]

ik wou net zeggen, bedankt Samzz voor deze typering van mijn persoonlijkheid. :)
I bet I'm helium, I never get chemistry with anyone...
(╯°□°)╯︵ ┻━┻
"Unicorns don't whinny, they just open their mouths and Enya falls out" GWS
  woensdag 20 oktober 2010 @ 13:31:21 #133
253769 Good.vs.Evil
Hope I ruin your day!
pi_87750670
quote:
Op woensdag 20 oktober 2010 13:27 schreef Samzz het volgende:

[..]

ik heb ook mijn verslavingen. Zoals ieder normaal mens. Maar moet er onderscheid gemaakt worden waar je verslaafd aan bent? Want het is allemaal uiteindelijk een keuze. Het leven is een keuze. En er kunnen altijd foute keuzes gemaakt worden, maar het ligt eraan hoe je het opvangt om te zien of het daadwerkellijk een fout is :7
  woensdag 20 oktober 2010 @ 13:31:24 #134
191665 Samzz
Patagonische supergirl
pi_87750672
quote:
Op woensdag 20 oktober 2010 13:30 schreef dawg het volgende:

[..]

ben jij er ook zo een die geen donor is en ook vindt dat niet-donoren ook niet mogen ontvangen?
Ik ben donor :) Bloed en als ik dood ben mogen ze alles hebben.
  woensdag 20 oktober 2010 @ 13:31:27 #135
299208 Rifoki
pi_87750675
Ik vraag me af wat voor 'n mooi debat we zouden krijgen als ze voorafgaand aan een kamerdebat eens 150 rode kersjes zouden uitdelen in Den Haag. O+
pi_87750677
quote:
Op woensdag 20 oktober 2010 13:30 schreef dawg het volgende:

[..]

Ik ben donor en ik vind dat niet-donoren lekker de schijt kunnen krijgen als ze een orgaan nodig hebben.

Geven en nemen, een fundamenteel modern hippie idee. ;)

pi_87750691
quote:
Op woensdag 20 oktober 2010 13:28 schreef Duimelot het volgende:
:W
pi_87750699
quote:
Op woensdag 20 oktober 2010 13:31 schreef Good.vs.Evil het volgende:

[..]

ik heb ook mijn verslavingen. Zoals ieder normaal mens. Maar moet er onderscheid gemaakt worden waar je verslaafd aan bent? Want het is allemaal uiteindelijk een keuze. Het leven is een keuze. En er kunnen altijd foute keuzes gemaakt worden, maar het ligt eraan hoe je het opvangt om te zien of het daadwerkellijk een fout is :7
Inlijsten! O+

pi_87750701
quote:
Op woensdag 20 oktober 2010 13:30 schreef El_Matador het volgende:

[..]

Benadrukken individualisme (Into the Wild, ook de soundtrack van Eddie Vedder O+ ), zoektochten naar jezelf en elkaar (The Fountain), passie voor iets goeds, muziek, etc.

Nog een kenmerk: cabaret als filosofie. Afkeer van politiek. Een min of meer tegendraadse houding tegen autoriteit.
Ja, maar ik bedoelde vooral True Romance en Berlin Calling. :)
  woensdag 20 oktober 2010 @ 13:32:17 #140
238120 Duimelot
pi_87750704
quote:
Op woensdag 20 oktober 2010 13:31 schreef Rifoki het volgende:
Ik vraag me af wat voor 'n mooi debat we zouden krijgen als ze voorafgaand aan een kamerdebat eens 150 rode kersjes zouden uitdelen in Den Haag. O+
als ik die rode kersjes begrijp dan zijn alle problemen in NL heel snel opgelost O+ :+
  woensdag 20 oktober 2010 @ 13:32:21 #141
191665 Samzz
Patagonische supergirl
pi_87750708
quote:
Op woensdag 20 oktober 2010 13:29 schreef Kluts het volgende:

[..]

Jawel :) En het is een moeilijk iets, dat weet ik ook wel.
pi_87750720
quote:
Beste idee van vandaag! O+
  woensdag 20 oktober 2010 @ 13:32:40 #143
112899 missbehavin
konnichiwa bitches
pi_87750723
quote:
Op woensdag 20 oktober 2010 13:31 schreef Samzz het volgende:

[..]

Tuurlijk wel :D
Dus ben je niet echt consequent.
I'm in the basement, you're in the sky
I'm in the basement baby, drop on by
~ this world is only gonna break your heart ~
  woensdag 20 oktober 2010 @ 13:32:41 #144
238120 Duimelot
pi_87750724
quote:
Op woensdag 20 oktober 2010 13:31 schreef mahlah het volgende:

[..]

ah iemand die me wel ziet staan :+
:*
  woensdag 20 oktober 2010 @ 13:32:49 #145
299208 Rifoki
pi_87750726
quote:
Op woensdag 20 oktober 2010 13:32 schreef Duimelot het volgende:

[..]

als ik die rode kersjes begrijp dan zijn alle problemen in NL heel snel opgelost O+ :+
Dan begrijp je ze. :D
pi_87750732
quote:
Op woensdag 20 oktober 2010 13:28 schreef Duimelot het volgende:
(╯°□°)╯︵ ┻━┻
  woensdag 20 oktober 2010 @ 13:32:59 #147
245701 naatje_1
Naatzipiraat
pi_87750735
quote:
Op dinsdag 19 oktober 2010 16:06 schreef naatje_1 het volgende:
Trouwens, die verslavingsbegeleider bij holland sport zei het volgende:

'Je bent pas verslaafd als het tot problemen gaat leiden' Dus je kan dan een kettingroker zijn, maar zolang je gezondheid er niet van achteruit gaat en je nog steeds goed sociaal bezig ben enzo, is het geen probleem. Als je dus ook niet in geldnood raakt enzo.
pi_87750744
quote:
Ja!

XTC is -door de werking- wel een deel van modern hippie, maar uiteraard geen verplichting. Verplichtingen zijn sowieso geen onderdeel van modern hippie, dat ondergraaft het hele concept.

pi_87750746
quote:
Op woensdag 20 oktober 2010 13:31 schreef El_Matador het volgende:

[..]

Ik ben donor en ik vind dat niet-donoren lekker de schijt kunnen krijgen als ze een orgaan nodig hebben.

Geven en nemen, een fundamenteel modern hippie idee. ;)
Ik ben dat helemaal met je eens, mits het om morele bezwaren gaat die iemand aandraagt om geen donor te worden. Als je vanwege je gezondheid niet kan doneren is dat anders.
  woensdag 20 oktober 2010 @ 13:33:41 #150
191665 Samzz
Patagonische supergirl
pi_87750763
quote:
Op woensdag 20 oktober 2010 13:31 schreef Good.vs.Evil het volgende:

[..]

En ik heb toch nergens gezegd dat iemand niet die keuzes mag maken? :) Maar dan ook zelf voor de gevolgen opdraaien.
  woensdag 20 oktober 2010 @ 13:34:05 #151
238120 Duimelot
pi_87750775
quote:
Op woensdag 20 oktober 2010 13:32 schreef JoeBravo het volgende:

[..]

*O* :* lekker geslapen?
  woensdag 20 oktober 2010 @ 13:34:16 #152
253769 Good.vs.Evil
Hope I ruin your day!
pi_87750780
quote:
Op woensdag 20 oktober 2010 13:32 schreef El_Matador het volgende:

[..]

Inlijsten! O+
:') vroeg opstaan doet toch wat voor me :P
pi_87750790
quote:
Op woensdag 20 oktober 2010 13:33 schreef Samzz het volgende:

[..]

En ik heb toch nergens gezegd dat iemand niet die keuzes mag maken? :) Maar dan ook zelf voor de gevolgen opdraaien.
dan is het in zekere zin geen keuze meer. vind het kwalijk dat je op zo'n manier anderen je opvatting op wilt dringen. ~:)
pi_87750797
quote:
Op woensdag 20 oktober 2010 13:32 schreef Kluts het volgende:

[..]

Ja, maar ik bedoelde vooral True Romance en Berlin Calling. :)
Wat ik in True Romance zie -de titel is erg goed gekozen- is een romantische relatie waarin je gek op elkaar bent, de meest gekke dingen doet en voor elkaar door het vuur gaat.

Berlin Calling is een beetje negatief, dat is jammer, maar de combinatie van het zoeken naar perfectie in je creatieve passie (in Pauls wereld is dat techno) vind ik erg sterk modern hippie.

woensdag 20 oktober 2010 @ 13:34:52 #155
191665 Samzz
Patagonische supergirl
pi_87750800
quote:
Op woensdag 20 oktober 2010 13:32 schreef missbehavin het volgende:

[..]

Dus ben je niet echt consequent.
Jawel :) Medische hulp moet altijd geboden worden.
pi_87750808
quote:
Op woensdag 20 oktober 2010 13:32 schreef Samzz het volgende:

[..]

Jawel :) En het is een moeilijk iets, dat weet ik ook wel.
Praat er dan niet over alsof het iets simpels is. ;)
pi_87750820
quote:
Op woensdag 20 oktober 2010 13:31 schreef El_Matador het volgende:

[..]

Ik ben geen donor, en krijg gewoon een orgaan :6
pi_87750822
quote:
Op woensdag 20 oktober 2010 13:34 schreef Good.vs.Evil het volgende:

[..]

:') vroeg opstaan doet toch wat voor me :P
Maar is niet erg modern hippie. ;)

Nachtmensen O+

woensdag 20 oktober 2010 @ 13:35:30 #159
191665 Samzz
Patagonische supergirl
pi_87750826
quote:
Op woensdag 20 oktober 2010 13:34 schreef dawg het volgende:

[..]

dan is het in zekere zin geen keuze meer. vind het kwalijk dat je op zo'n manier anderen je opvatting op wilt dringen. ~:)
Ik wil helemaal niks opdringen. Ik geef mijn mening.
  woensdag 20 oktober 2010 @ 13:35:47 #160
253769 Good.vs.Evil
Hope I ruin your day!
pi_87750839
quote:
Op woensdag 20 oktober 2010 13:33 schreef Samzz het volgende:

[..]

dan kan je alle sociale voorzieningen schrappen, want dan is er niks sociaals meer aan :r
pi_87750843
quote:
Op woensdag 20 oktober 2010 13:35 schreef rival het volgende:

[..]

Terwijl donoren langer moeten wachten? Dat is nou onrechtvaardig. :{w

pi_87750844
quote:
Op woensdag 20 oktober 2010 13:34 schreef Samzz het volgende:

[..]

Jawel :) Medische hulp moet altijd geboden worden.
Hulp bij een verslaving dan toch ook?
  woensdag 20 oktober 2010 @ 13:36:25 #163
191665 Samzz
Patagonische supergirl
pi_87750866
quote:
Op woensdag 20 oktober 2010 13:35 schreef L-E het volgende:

[..]

Hulp bij een verslaving dan toch ook?
Ja. Maar dat kan dan zelf betaald worden, lijkt me.
pi_87750868
quote:
Op woensdag 20 oktober 2010 13:34 schreef El_Matador het volgende:

[..]

Wat ik in True Romance zie -de titel is erg goed gekozen- is een romantische relatie waarin je gek op elkaar bent, de meest gekke dingen doet en voor elkaar door het vuur gaat.

Berlin Calling is een beetje negatief, dat is jammer, maar de combinatie van het zoeken naar perfectie in je creatieve passie (in Pauls wereld is dat techno) vind ik erg sterk modern hippie.
Wat True Romance betreft, dat is geen hippie, maar ware liefde. O+

Berlin Calling vond ik zelf niets aan, maar ik snap denk ik wel wat je ermee bedoelt.
pi_87750872
quote:

[..]

Damn you!
  woensdag 20 oktober 2010 @ 13:36:45 #166
299208 Rifoki
pi_87750876
quote:
Op woensdag 20 oktober 2010 13:36 schreef Samzz het volgende:

[..]

Sociaal! :')
pi_87750889
quote:

[..]

Als jij morgen van je paard af lazert, betaal je dat dan ook ff lekker zelf? :)
pi_87750896
quote:
Op woensdag 20 oktober 2010 13:34 schreef Duimelot het volgende:

[..]

*O* :* lekker geslapen?
beetje te :')
wekker gezet om kwart over 7 om te gaan zwemmen. Toen hij afging 't ding uitgezet, me omgedraaid en tot na 9-en doorgeslapen :')
toen niet het risico gaan lopen om tussen de vakantievierende jeugd m'n baantjes te moeten trekken.
(╯°□°)╯︵ ┻━┻
  woensdag 20 oktober 2010 @ 13:37:27 #169
238120 Duimelot
pi_87750900
quote:

[..]

doneer jij gewoon even tijdelijk een orgaan van jou in mij en alles is weer in ere hersteld 8-)
pi_87750905
quote:
Op woensdag 20 oktober 2010 13:35 schreef Samzz het volgende:

[..]

Een mening over recreatieve drugsgebruikers hebben en zelf geen drugs aanraken is lastig.

Drugs zijn een mind changer. En bij goed gebruik (dus in 99% van de gevallen) is dat een goede zaak.

Maar daarom heb je ook positieve en negatieve drugs.

Een typische modern hippie die dat perfect heeft verwoord is Bill Hicks:

_O_ _O_ _O_

pi_87750908
quote:
Op woensdag 20 oktober 2010 13:32 schreef Duimelot het volgende:

[..]

ah iemand die me wel ziet staan :+ :*
Ik raakte opgewonden toen ik je UI zag :7
  woensdag 20 oktober 2010 @ 13:37:50 #172
238120 Duimelot
pi_87750912
quote:

[..]

waarom lijkt jou dat?
  woensdag 20 oktober 2010 @ 13:38:15 #173
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_87750924
quote:
Op woensdag 20 oktober 2010 13:36 schreef Rifoki het volgende:

[..]

Sociaal! :')
Sociaal is dan ook hevig overrated :7.
A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!
  woensdag 20 oktober 2010 @ 13:38:24 #174
253769 Good.vs.Evil
Hope I ruin your day!
pi_87750929
quote:
Op woensdag 20 oktober 2010 13:37 schreef Kluts het volgende:

[..]

ook dat was een gevolg van je keuze idd :7
  woensdag 20 oktober 2010 @ 13:38:25 #175
238120 Duimelot
pi_87750931
quote:
Op woensdag 20 oktober 2010 13:37 schreef JoeBravo het volgende:

[..]

beetje te :')
wekker gezet om kwart over 7 om te gaan zwemmen. Toen hij afging 't ding uitgezet, me omgedraaid en tot na 9-en doorgeslapen :')
toen niet het risico gaan lopen om tussen de vakantievierende jeugd m'n baantjes te moeten trekken.
:') ben je al wel eens nog gaan zwemmen de afgelopen weken? ;)
pi_87750932
quote:
Op woensdag 20 oktober 2010 13:35 schreef Samzz het volgende:

[..]

als jij t voor t zeggen zou hebben wel. je verkondigt hier toch dat jij vindt dat je als je drugs gebruikt geen zorgverzieningen meer mag gebruiken? dat vind ik een erg gevaarlijke mening. vrijheidsbeperking op een walgelijke manier. :)
pi_87750941
quote:
Op woensdag 20 oktober 2010 13:36 schreef Kluts het volgende:

[..]

Wat True Romance betreft, dat is geen hippie, maar ware liefde. O+

Berlin Calling vond ik zelf niets aan, maar ik snap denk ik wel wat je ermee bedoelt.
Ja klopt, maar met de gekke dingen erbij, maakt het het ook tot modern hippie vind ik.

Heb jij films in deze richting die jij erbij vindt passen?

woensdag 20 oktober 2010 @ 13:38:52 #178
238120 Duimelot
pi_87750950
quote:
Op woensdag 20 oktober 2010 13:37 schreef mahlah het volgende:

[..]

Ik raakte opgewonden toen ik je UI zag :7
en dat zelfs zonder het traantje :D
pi_87750952
quote:
Op woensdag 20 oktober 2010 13:38 schreef Good.vs.Evil het volgende:

[..]

ook dat was een gevolg van je keuze idd :7
Daarom! Ik ga echt niet betalen voor iemand die van haar peerd afklettert.
pi_87750961
quote:
Op woensdag 20 oktober 2010 13:38 schreef Duimelot het volgende:

[..]

:') ben je al wel eens nog gaan zwemmen de afgelopen weken? ;)
nope :')
morgen nieuwe poging :@
(╯°□°)╯︵ ┻━┻
  woensdag 20 oktober 2010 @ 13:39:26 #181
191665 Samzz
Patagonische supergirl
pi_87750969
quote:
Op woensdag 20 oktober 2010 13:37 schreef Kluts het volgende:

[..]

Verzekering he :) Daar heeft mijn vader, ikzelf en mijn werkgever genoeg geld heen gebracht.
  woensdag 20 oktober 2010 @ 13:39:29 #182
299208 Rifoki
pi_87750971
Mij dunkt dat eenieder die zich niet ingraaft in een schuilkelder en alleen verantwoorde voeding tot zich neemt (let op de ADH) alle kosten voor medische zorg maar zelf moet betalen. Schoften zijn het om zichzelf aan risico's bloot te stellen en vervolgens de hand op te houden! :(
pi_87750974
quote:
Op woensdag 20 oktober 2010 13:38 schreef Duimelot het volgende:

[..]

en dat zelfs zonder het traantje :D
Ik ben nog steeds benieuwd naar de rest :X
pi_87750975
quote:
Op woensdag 20 oktober 2010 13:38 schreef dawg het volgende:

[..]

als jij t voor t zeggen zou hebben wel. je verkondigt hier toch dat jij vindt dat je als je drugs gebruikt geen zorgverzieningen meer mag gebruiken? dat vind ik een erg gevaarlijke mening. vrijheidsbeperking op een walgelijke manier. :)
Eens met dawg.
pi_87750977
quote:
Op woensdag 20 oktober 2010 13:38 schreef HeatWave het volgende:

[..]

Sociaal is dan ook hevig overrated :7.
HW heeft zijn ondertitel vervangen, jammer. Hedonisme is 100% modern hippie. ;)

Individualist op 1 en sociaal als toevoeging. ^O^

pi_87750978
quote:
Op woensdag 20 oktober 2010 13:36 schreef L-E het volgende:

[..]

Damn you!
Sue me :)
  woensdag 20 oktober 2010 @ 13:39:39 #187
245701 naatje_1
Naatzipiraat
pi_87750982
Ik vind dat mensen die verslaafd zijn aan wat dan ook, gewoon alles mogen krijgen wat ze willen, dus medische hulp ed, maar dan moeten ze er wel zelf voor betalen. Ik wil niet dat mijn premie wordt verhoogd, omdat iemand anders door drugs de kans heeft in het ziekenhuis te belanden.
  woensdag 20 oktober 2010 @ 13:39:50 #188
238120 Duimelot
pi_87750994
quote:
Op woensdag 20 oktober 2010 13:39 schreef JoeBravo het volgende:

[..]

_O-
pi_87751004
quote:
Op woensdag 20 oktober 2010 13:38 schreef El_Matador het volgende:

[..]

Ja klopt, maar met de gekke dingen erbij, maakt het het ook tot modern hippie vind ik.

Heb jij films in deze richting die jij erbij vindt passen?
Zou ik echt ff goed over na moeten denken.

Vind je niet dat het label "modern hippie" er juist voor zorgt dat het niet modern hippie is?
  woensdag 20 oktober 2010 @ 13:40:14 #190
253769 Good.vs.Evil
Hope I ruin your day!
pi_87751010
quote:
Op woensdag 20 oktober 2010 13:35 schreef El_Matador het volgende:

[..]

Maar is niet erg modern hippie. ;)

Nachtmensen O+
jaa.. Dit werk is dan ook niks voor me. Maar ik ben wel lekker rebels bezig :') ik moet mn piercings uit en ze kunnen de schijt krijgen. Mijn lichaam, mijn keuze. :7
pi_87751013
quote:
Op woensdag 20 oktober 2010 13:39 schreef Rifoki het volgende:
Mij dunkt dat eenieder die zich niet ingraaft in een schuilkelder en alleen verantwoorde voeding tot zich neemt (let op de ADH) alle kosten voor medische zorg maar zelf moet betalen. Schoften zijn het om zichzelf aan risico's bloot te stellen en vervolgens de hand op te houden! :(
:')
  woensdag 20 oktober 2010 @ 13:40:19 #192
191665 Samzz
Patagonische supergirl
pi_87751015
quote:
Op woensdag 20 oktober 2010 13:38 schreef dawg het volgende:

[..]

Mag je vinden. Als jij bewust een verslaving aangaat vind ik dat je zelf voor de gevolgen op moet draaien.

En ik heb het niet voor het zeggen en zal dat ook nooit krijgen, die ambities heb ik helemaal niet, gelukkig.
  woensdag 20 oktober 2010 @ 13:40:19 #193
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_87751017
quote:
Op woensdag 20 oktober 2010 13:39 schreef El_Matador het volgende:

[..]

HW heeft zijn ondertitel vervangen, jammer. Hedonisme is 100% modern hippie. ;)

Individualist op 1 en sociaal als toevoeging. ^O^
Die fase is afgerond, nu ben ik weer mezelf :7.
A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!
pi_87751022
quote:
Op woensdag 20 oktober 2010 13:37 schreef Duimelot het volgende:

[..]

doneer jij gewoon even tijdelijk een orgaan van jou in mij en alles is weer in ere hersteld 8-)
Klinkt als een deal :7
  woensdag 20 oktober 2010 @ 13:40:28 #195
238120 Duimelot
pi_87751024
quote:
Op woensdag 20 oktober 2010 13:39 schreef Samzz het volgende:

[..]

Verzekering he :) Daar heeft mijn vader, ikzelf en mijn werkgever genoeg geld heen gebracht.
mensen die drugsgebruiken betalen ook hun verzekering
het is nml VERPLICHT in nederland om een gezondheidsverzekering te hebben ^O^
pi_87751042
quote:
Op woensdag 20 oktober 2010 13:39 schreef Rifoki het volgende:
Het is zo mooi dat mensen die zich zo sterk tegen recreatieve leuke drugs (XTC, wiet en paddo's bijvoorbeeld) keren, wel gewoon op skivakantie gaan. Een gevaarlijke doch recreatieve bezigheid die dodelijk kan zijn als je het overdoet (anglicisme, sorry). :')

woensdag 20 oktober 2010 @ 13:41:04 #197
238120 Duimelot
pi_87751045
quote:
Op woensdag 20 oktober 2010 13:39 schreef JoeBravo het volgende:

[..]

ik geef je deze week nog, vanaf volgende week geen pogingen meer dan GA JE GEWOON! }:| :+
pi_87751051
Okeee....

quote:
Modern hippie

A person of modern times who rejects established institutions and values and seeks spontaneity and escapism, direct personal relations expressing love and happiness, and an expanded consciousness. they often express their lifestyle externally by wearing casual, folksy clothing, such as: beads, headbands, tie dye, leather, used garments, goes barefoot often, etc. a modern day hippie can, but is not expected to: go live in the woods for months or years at a time, not shower- or shave- for weeks on end, have long hair, smoke 10 Ibs. of weed every day, trip on LSD on a regular basis, or have sex with every friend they know.
http://www.urbandictionary.com/define.php?term=modern%20hippie
Aut viam inveniam, aut faciam
There he goes. One of God's own prototypes. A high-powered mutant of some kind never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
  woensdag 20 oktober 2010 @ 13:41:18 #199
191665 Samzz
Patagonische supergirl
pi_87751053
quote:
Op woensdag 20 oktober 2010 13:39 schreef naatje_1 het volgende:
Ik vind dat mensen die verslaafd zijn aan wat dan ook, gewoon alles mogen krijgen wat ze willen, dus medische hulp ed, maar dan moeten ze er wel zelf voor betalen. Ik wil niet dat mijn premie wordt verhoogd, omdat iemand anders door drugs de kans heeft in het ziekenhuis te belanden.
Hier ben ik het mee eens.
pi_87751055
quote:
Op woensdag 20 oktober 2010 13:39 schreef Samzz het volgende:

[..]

Dat geldt ook voor de persoon met de drugsverslaving. Zijn niet allemaal dakloze zwervers he, ook gewoon mensen die belasting afdragen.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')