Dat niet voor mij, maar wel in mijn top15.quote:Op woensdag 20 oktober 2010 13:23 schreef mahlah het volgende:
[..]
Alleen maar de ........ BESTE FILM OOIT!
precies. Het is ook belangrijk voor de kwaliteit van je leven om te doen wat je wilt en niet te doen wat je absoluut niet wiltquote:Op woensdag 20 oktober 2010 13:23 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Precies.
En het is deel van het leerproces van het leven om je eigen grenzen te verkennen (vandaar ook de TT) en die af te bakenen. Ook heel duidelijk wat je NIET wil. Niet dat ongestructureerde ouwe hippie verhaal.
Films, ik ben een filmcollectie aan het samenstellen waar het concept of de gevoelens of delen ervan in uitgelicht worden.
Zelden ben ik het zo met je eens geweest. (Sorry, allequote:Op woensdag 20 oktober 2010 13:23 schreef L-E het volgende:
[..]
Drugs gebruiken is iets totaal anders dan een drugsverslaving, die dingen staan los van elkaar.
Ja ik ben nu snipverkouden en keelpijn enzo... en ik kwam gisteravond helemaal gaar aan in Breda, en hij maakte meteen een kop thee voor me enzoquote:
quote:Op woensdag 20 oktober 2010 13:23 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Ik heb af en toe nog een off-day hoor, depressie is niet meteen weg! Maar ik heb tegenwoordig een hele lieve vriend die mij dan gaat knuffelen en verzorgen als ik een off-day heb!
Idd. Daarbij ken ik toch echt veel meer mensen die recreatief af en toe gebruiken dan mensen die verslaafd zijn. Maar het is vaak "eng" en onbekend, waardoor mensen dat soort oordelen erover hebben.quote:Op woensdag 20 oktober 2010 13:23 schreef L-E het volgende:
[..]
'
Drugs gebruiken is iets totaal anders dan een drugsverslaving, die dingen staan los van elkaar.
Hoewel beiden zeer verschillend ook beiden heerlijk.quote:Op woensdag 20 oktober 2010 13:25 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Dat niet voor mij, maar wel in mijn top15.
Arenofsky is wel een baas. The Fountain is onbetwist nummer 1. No chance of beating. True Romance (net als The Fountain een modern hippie film) onbetwist nummer 2.
Nog een goed voorbeeld van moderne hippiefilms zijn Into the Wild en Berlin Calling.
Dat weerspreekt niemand.quote:Op woensdag 20 oktober 2010 13:25 schreef Samzz het volgende:
[..]
Maar men mag van mij ook wel drugs gebruiken als men dat wil. Maar als er dan een verslaving uit voortkomt, dan is dat eigen schuld.
Als je die lijn doortrekt mogen mensen die een auto-ongeluk krijgen door te hard rijden geen medische zorg ontvangen, rokers die longkanker krijgen niet behandeld worden, hetzelfde voor mensen die HIV oplopen door onveilige seks.. leuke maatschappij wordt dat..quote:Op woensdag 20 oktober 2010 13:25 schreef Samzz het volgende:
[..]
Maar men mag van mij ook wel drugs gebruiken als men dat wil. Maar als er dan een verslaving uit voortkomt, dan is dat eigen schuld.
quote:Op woensdag 20 oktober 2010 13:23 schreef Rifoki het volgende:
[..]
Andere keren waren zeker ook magisch!
Maar de 1e keer verkeerde ik in volle overtuiging dat ik David Bowie was. Daar kon niemand iets aan veranderen.
Tuurlijk wel. Verslaafd raken is lame. Dan kan je blijkbaar geen grenzen stellen.quote:Op woensdag 20 oktober 2010 13:23 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
maar als ik verslaafd ben aan flossdraad en daar failliet aan ga maakt het niet uit?
Waarom zijn dat hippiefilms vind je?quote:Op woensdag 20 oktober 2010 13:25 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Dat niet voor mij, maar wel in mijn top15.
Arenofsky is wel een baas. The Fountain is onbetwist nummer 1. No chance of beating. True Romance (net als The Fountain een modern hippie film) onbetwist nummer 2.
Nog een goed voorbeeld van moderne hippiefilms zijn Into the Wild en Berlin Calling.
Helemaal.quote:Op woensdag 20 oktober 2010 13:25 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
precies. Het is ook belangrijk voor de kwaliteit van je leven om te doen wat je wilt en niet te doen wat je absoluut niet wilt
dus datquote:
Jammer dat mensen oordelen over dingen waar ze niets vanaf weten. Dat zijn de grondbeginselen van de onverdraagzaamheid in onze maatschappij. Je meer open stellen voor alles dat anders of nieuw is, verbreed je horizon alleen maar.quote:Op woensdag 20 oktober 2010 13:26 schreef Kluts het volgende:
[..]
Idd. Daarbij ken ik toch echt veel meer mensen die recreatief af en toe gebruiken dan mensen die verslaafd zijn. Maar het is vaak "eng" en onbekend, waardoor mensen dat soort oordelen erover hebben.
ik wil niet bot doen oid maar dat is toch niet zo bijzonder lief? dat is zegmaar de normaalste zaak van de wereld toch?quote:Op woensdag 20 oktober 2010 13:26 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Ja ik ben nu snipverkouden en keelpijn enzo... en ik kwam gisteravond helemaal gaar aan in Breda, en hij maakte meteen een kop thee voor me enzo
Moet er wel aan wennen want ben dat niet gewend... maar was hartstikke lief!
Dat dus.quote:Op woensdag 20 oktober 2010 13:26 schreef L-E het volgende:
[..]
Als je die lijn doortrekt mogen mensen die een auto-ongeluk krijgen door te hard rijden geen medische zorg ontvangen, rokers die longkanker krijgen niet behandeld worden, hetzelfde voor mensen die HIV oplopen door onveilige seks.. leuke maatschappij wordt dat..
Gelukkig hebben we de foto's nog.quote:Op woensdag 20 oktober 2010 13:27 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]![]()
En oh ja, dat ik mijn kop kaal liet scheren, en mijn ma me de volgende dag dus kaal in bed vond, terwijl ik met haar was vertrokken de avond ervoor.
quote:Op woensdag 20 oktober 2010 13:25 schreef El_Matador het volgende:
Dat weet ik.quote:Op woensdag 20 oktober 2010 13:26 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Dat weerspreekt niemand.
Maar tussen een keer een piletje slikken en een verslaving zit een heeeeeel groot gebied.
Dat heb ik mijn moeder wel een keer nuchter aan gedaan. Ik vergiste me met de tondeuse. En nog eens en nog eens, dus tot laat in de avond bezig geweest om maar alles weg te halen.quote:Op woensdag 20 oktober 2010 13:27 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]![]()
Mijn eerste keer is alweer ruim 16 jaar geleden, maar ik kan me nog herinneren dat ik urenlang heb gestaard naar 1 of ander mokkel wat uitdagend stond te dansen.
En oh ja, dat ik mijn kop kaal liet scheren, en mijn ma me de volgende dag dus kaal in bed vond, terwijl ik met haar was vertrokken de avond ervoor.
Heb je je uberhaupt wel eens verdiept in deze materie?quote:Op woensdag 20 oktober 2010 13:27 schreef Samzz het volgende:
[..]
Tuurlijk wel. Verslaafd raken is lame. Dan kan je blijkbaar geen grenzen stellen.
Maar ik ga er vanuit dat jij dat wel kan
Op die foto was ik al een tijdje kaal hoor, toen zat ik middenin mijn gabbertijd.quote:
Benadrukken individualisme (Into the Wild, ook de soundtrack van Eddie Vedderquote:Op woensdag 20 oktober 2010 13:27 schreef Kluts het volgende:
[..]
Waarom zijn dat hippiefilms vind je?
Overigens vond ik Berlin Calling dus echt geen fuck aan.
Neuh, ze mogen wel geholpen worden, maar er hangt wel een prijskaartje tegenoverquote:Op woensdag 20 oktober 2010 13:26 schreef L-E het volgende:
[..]
Als je die lijn doortrekt mogen mensen die een auto-ongeluk krijgen door te hard rijden geen medische zorg ontvangen, rokers die longkanker krijgen niet behandeld worden, hetzelfde voor mensen die HIV oplopen door onveilige seks.. leuke maatschappij wordt dat..
Euh, sorry, maar waar oordeel ik over?quote:Op woensdag 20 oktober 2010 13:28 schreef L-E het volgende:
[..]
Jammer dat mensen oordelen over dingen waar ze niets vanaf weten. Dat zijn de gromdbeginselen van de onverdraagzaamheid in onze maatschappij. Je meer open stellen voor alles dat anders of nieuw is, verbreed je horizon alleen maar.
ben jij er ook zo een die geen donor is en ook vindt dat niet-donoren ook niet mogen ontvangen?quote:Op woensdag 20 oktober 2010 13:25 schreef Samzz het volgende:
[..]
Nah .. hangt ook een beetje van m'n bui af.quote:Op woensdag 20 oktober 2010 13:25 schreef El_Matador het volgende:
[..] Dat niet voor mij, maar wel in mijn top15.
The Fountain verwachtte ik teveel van denk ik ... het ging te lang door. Ik wil het echt met alle macht mooi vinden, maar lukte echt nét nietquote:Arenofsky is wel een baas. The Fountain is onbetwist nummer 1. No chance of beating. True Romance (net als The Fountain een modern hippie film) onbetwist nummer 2.
Into the Wild is misschien wel de beste film die ik in het afgelopen jaar gezien heb.quote:Nog een goed voorbeeld van moderne hippiefilms zijn Into the Wild en Berlin Calling.
Tuurlijk welquote:Op woensdag 20 oktober 2010 13:26 schreef L-E het volgende:
[..]
ik wou net zeggen, bedankt Samzz voor deze typering van mijn persoonlijkheid.quote:Op woensdag 20 oktober 2010 13:29 schreef Kluts het volgende:
[..]
Heb je je uberhaupt wel eens verdiept in deze materie?
ik heb ook mijn verslavingen. Zoals ieder normaal mens. Maar moet er onderscheid gemaakt worden waar je verslaafd aan bent? Want het is allemaal uiteindelijk een keuze. Het leven is een keuze. En er kunnen altijd foute keuzes gemaakt worden, maar het ligt eraan hoe je het opvangt om te zien of het daadwerkellijk een fout isquote:Op woensdag 20 oktober 2010 13:27 schreef Samzz het volgende:
[..]
Tuurlijk wel. Verslaafd raken is lame. Dan kan je blijkbaar geen grenzen stellen.
Maar ik ga er vanuit dat jij dat wel kan
Ik ben donorquote:Op woensdag 20 oktober 2010 13:30 schreef dawg het volgende:
[..]
ben jij er ook zo een die geen donor is en ook vindt dat niet-donoren ook niet mogen ontvangen?
Ik ben donor en ik vind dat niet-donoren lekker de schijt kunnen krijgen als ze een orgaan nodig hebben.quote:Op woensdag 20 oktober 2010 13:30 schreef dawg het volgende:
[..]
ben jij er ook zo een die geen donor is en ook vindt dat niet-donoren ook niet mogen ontvangen?
Inlijsten!quote:Op woensdag 20 oktober 2010 13:31 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
ik heb ook mijn verslavingen. Zoals ieder normaal mens. Maar moet er onderscheid gemaakt worden waar je verslaafd aan bent? Want het is allemaal uiteindelijk een keuze. Het leven is een keuze. En er kunnen altijd foute keuzes gemaakt worden, maar het ligt eraan hoe je het opvangt om te zien of het daadwerkellijk een fout is
Ja, maar ik bedoelde vooral True Romance en Berlin Calling.quote:Op woensdag 20 oktober 2010 13:30 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Benadrukken individualisme (Into the Wild, ook de soundtrack van Eddie Vedder), zoektochten naar jezelf en elkaar (The Fountain), passie voor iets goeds, muziek, etc.
Nog een kenmerk: cabaret als filosofie. Afkeer van politiek. Een min of meer tegendraadse houding tegen autoriteit.
als ik die rode kersjes begrijp dan zijn alle problemen in NL heel snel opgelostquote:Op woensdag 20 oktober 2010 13:31 schreef Rifoki het volgende:
Ik vraag me af wat voor 'n mooi debat we zouden krijgen als ze voorafgaand aan een kamerdebat eens 150 rode kersjes zouden uitdelen in Den Haag.
Jawelquote:Op woensdag 20 oktober 2010 13:29 schreef Kluts het volgende:
[..]
Heb je je uberhaupt wel eens verdiept in deze materie?
Beste idee van vandaag!quote:Op woensdag 20 oktober 2010 13:31 schreef Rifoki het volgende:
Ik vraag me af wat voor 'n mooi debat we zouden krijgen als ze voorafgaand aan een kamerdebat eens 150 rode kersjes zouden uitdelen in Den Haag.
Dus ben je niet echt consequent.quote:
Dan begrijp je ze.quote:Op woensdag 20 oktober 2010 13:32 schreef Duimelot het volgende:
[..]
als ik die rode kersjes begrijp dan zijn alle problemen in NL heel snel opgelost![]()
quote:
quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 16:06 schreef naatje_1 het volgende:
Trouwens, die verslavingsbegeleider bij holland sport zei het volgende:
'Je bent pas verslaafd als het tot problemen gaat leiden' Dus je kan dan een kettingroker zijn, maar zolang je gezondheid er niet van achteruit gaat en je nog steeds goed sociaal bezig ben enzo, is het geen probleem. Als je dus ook niet in geldnood raakt enzo.
Ja!quote:Op woensdag 20 oktober 2010 13:31 schreef Rifoki het volgende:
Ik ben dat helemaal met je eens, mits het om morele bezwaren gaat die iemand aandraagt om geen donor te worden. Als je vanwege je gezondheid niet kan doneren is dat anders.quote:Op woensdag 20 oktober 2010 13:31 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Ik ben donor en ik vind dat niet-donoren lekker de schijt kunnen krijgen als ze een orgaan nodig hebben.
Geven en nemen, een fundamenteel modern hippie idee.
En ik heb toch nergens gezegd dat iemand niet die keuzes mag maken?quote:Op woensdag 20 oktober 2010 13:31 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
ik heb ook mijn verslavingen. Zoals ieder normaal mens. Maar moet er onderscheid gemaakt worden waar je verslaafd aan bent? Want het is allemaal uiteindelijk een keuze. Het leven is een keuze. En er kunnen altijd foute keuzes gemaakt worden, maar het ligt eraan hoe je het opvangt om te zien of het daadwerkellijk een fout is
quote:
dan is het in zekere zin geen keuze meer. vind het kwalijk dat je op zo'n manier anderen je opvatting op wilt dringen.quote:Op woensdag 20 oktober 2010 13:33 schreef Samzz het volgende:
[..]
En ik heb toch nergens gezegd dat iemand niet die keuzes mag maken?Maar dan ook zelf voor de gevolgen opdraaien.
Wat ik in True Romance zie -de titel is erg goed gekozen- is een romantische relatie waarin je gek op elkaar bent, de meest gekke dingen doet en voor elkaar door het vuur gaat.quote:Op woensdag 20 oktober 2010 13:32 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ja, maar ik bedoelde vooral True Romance en Berlin Calling.
Jawelquote:Op woensdag 20 oktober 2010 13:32 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Dus ben je niet echt consequent.
Praat er dan niet over alsof het iets simpels is.quote:Op woensdag 20 oktober 2010 13:32 schreef Samzz het volgende:
[..]
JawelEn het is een moeilijk iets, dat weet ik ook wel.
Ik ben geen donor, en krijg gewoon een orgaanquote:Op woensdag 20 oktober 2010 13:31 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Ik ben donor en ik vind dat niet-donoren lekker de schijt kunnen krijgen als ze een orgaan nodig hebben.
Maar is niet erg modern hippie.quote:Op woensdag 20 oktober 2010 13:34 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
vroeg opstaan doet toch wat voor me
Ik wil helemaal niks opdringen. Ik geef mijn mening.quote:Op woensdag 20 oktober 2010 13:34 schreef dawg het volgende:
[..]
dan is het in zekere zin geen keuze meer. vind het kwalijk dat je op zo'n manier anderen je opvatting op wilt dringen.
dan kan je alle sociale voorzieningen schrappen, want dan is er niks sociaals meer aanquote:Op woensdag 20 oktober 2010 13:33 schreef Samzz het volgende:
[..]
En ik heb toch nergens gezegd dat iemand niet die keuzes mag maken?Maar dan ook zelf voor de gevolgen opdraaien.
Terwijl donoren langer moeten wachten? Dat is nou onrechtvaardig.quote:Op woensdag 20 oktober 2010 13:35 schreef rival het volgende:
[..]
Ik ben geen donor, en krijg gewoon een orgaan
Hulp bij een verslaving dan toch ook?quote:Op woensdag 20 oktober 2010 13:34 schreef Samzz het volgende:
[..]
JawelMedische hulp moet altijd geboden worden.
Ja. Maar dat kan dan zelf betaald worden, lijkt me.quote:Op woensdag 20 oktober 2010 13:35 schreef L-E het volgende:
[..]
Hulp bij een verslaving dan toch ook?
Wat True Romance betreft, dat is geen hippie, maar ware liefde.quote:Op woensdag 20 oktober 2010 13:34 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Wat ik in True Romance zie -de titel is erg goed gekozen- is een romantische relatie waarin je gek op elkaar bent, de meest gekke dingen doet en voor elkaar door het vuur gaat.
Berlin Calling is een beetje negatief, dat is jammer, maar de combinatie van het zoeken naar perfectie in je creatieve passie (in Pauls wereld is dat techno) vind ik erg sterk modern hippie.
Damn you!quote:Op woensdag 20 oktober 2010 13:35 schreef rival het volgende:
[..]
Sociaal!quote:Op woensdag 20 oktober 2010 13:36 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja. Maar dat kan dan zelf betaald worden, lijkt me.
Als jij morgen van je paard af lazert, betaal je dat dan ook ff lekker zelf?quote:Op woensdag 20 oktober 2010 13:36 schreef Samzz het volgende:
[..]
beetje tequote:
doneer jij gewoon even tijdelijk een orgaan van jou in mij en alles is weer in ere hersteldquote:Op woensdag 20 oktober 2010 13:35 schreef rival het volgende:
[..]
Een mening over recreatieve drugsgebruikers hebben en zelf geen drugs aanraken is lastig.quote:Op woensdag 20 oktober 2010 13:35 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik wil helemaal niks opdringen. Ik geef mijn mening.
waarom lijkt jou dat?quote:Op woensdag 20 oktober 2010 13:36 schreef Samzz het volgende:
[..]
Sociaal is dan ook hevig overratedquote:
ook dat was een gevolg van je keuze iddquote:Op woensdag 20 oktober 2010 13:37 schreef Kluts het volgende:
[..]
Als jij morgen van je paard af lazert, betaal je dat dan ook ff lekker zelf?
quote:Op woensdag 20 oktober 2010 13:37 schreef JoeBravo het volgende:
[..]
beetje te![]()
wekker gezet om kwart over 7 om te gaan zwemmen. Toen hij afging 't ding uitgezet, me omgedraaid en tot na 9-en doorgeslapen![]()
toen niet het risico gaan lopen om tussen de vakantievierende jeugd m'n baantjes te moeten trekken.
als jij t voor t zeggen zou hebben wel. je verkondigt hier toch dat jij vindt dat je als je drugs gebruikt geen zorgverzieningen meer mag gebruiken? dat vind ik een erg gevaarlijke mening. vrijheidsbeperking op een walgelijke manier.quote:Op woensdag 20 oktober 2010 13:35 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik wil helemaal niks opdringen. Ik geef mijn mening.
Ja klopt, maar met de gekke dingen erbij, maakt het het ook tot modern hippie vind ik.quote:Op woensdag 20 oktober 2010 13:36 schreef Kluts het volgende:
[..]
Wat True Romance betreft, dat is geen hippie, maar ware liefde.
Berlin Calling vond ik zelf niets aan, maar ik snap denk ik wel wat je ermee bedoelt.
en dat zelfs zonder het traantjequote:Op woensdag 20 oktober 2010 13:37 schreef mahlah het volgende:
[..]
Ik raakte opgewonden toen ik je UI zag
Daarom! Ik ga echt niet betalen voor iemand die van haar peerd afklettert.quote:Op woensdag 20 oktober 2010 13:38 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
ook dat was een gevolg van je keuze idd
nopequote:Op woensdag 20 oktober 2010 13:38 schreef Duimelot het volgende:
[..]ben je al wel eens nog gaan zwemmen de afgelopen weken?
Verzekering hequote:Op woensdag 20 oktober 2010 13:37 schreef Kluts het volgende:
[..]
Als jij morgen van je paard af lazert, betaal je dat dan ook ff lekker zelf?
Ik ben nog steeds benieuwd naar de restquote:Op woensdag 20 oktober 2010 13:38 schreef Duimelot het volgende:
[..]
en dat zelfs zonder het traantje
Eens met dawg.quote:Op woensdag 20 oktober 2010 13:38 schreef dawg het volgende:
[..]
als jij t voor t zeggen zou hebben wel. je verkondigt hier toch dat jij vindt dat je als je drugs gebruikt geen zorgverzieningen meer mag gebruiken? dat vind ik een erg gevaarlijke mening. vrijheidsbeperking op een walgelijke manier.
HW heeft zijn ondertitel vervangen, jammer. Hedonisme is 100% modern hippie.quote:Op woensdag 20 oktober 2010 13:38 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Sociaal is dan ook hevig overrated.
Zou ik echt ff goed over na moeten denken.quote:Op woensdag 20 oktober 2010 13:38 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Ja klopt, maar met de gekke dingen erbij, maakt het het ook tot modern hippie vind ik.
Heb jij films in deze richting die jij erbij vindt passen?
jaa.. Dit werk is dan ook niks voor me. Maar ik ben wel lekker rebels bezigquote:Op woensdag 20 oktober 2010 13:35 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Maar is niet erg modern hippie.![]()
Nachtmensen
quote:Op woensdag 20 oktober 2010 13:39 schreef Rifoki het volgende:
Mij dunkt dat eenieder die zich niet ingraaft in een schuilkelder en alleen verantwoorde voeding tot zich neemt (let op de ADH) alle kosten voor medische zorg maar zelf moet betalen. Schoften zijn het om zichzelf aan risico's bloot te stellen en vervolgens de hand op te houden!
Mag je vinden. Als jij bewust een verslaving aangaat vind ik dat je zelf voor de gevolgen op moet draaien.quote:Op woensdag 20 oktober 2010 13:38 schreef dawg het volgende:
[..]
als jij t voor t zeggen zou hebben wel. je verkondigt hier toch dat jij vindt dat je als je drugs gebruikt geen zorgverzieningen meer mag gebruiken? dat vind ik een erg gevaarlijke mening. vrijheidsbeperking op een walgelijke manier.
Die fase is afgerond, nu ben ik weer mezelfquote:Op woensdag 20 oktober 2010 13:39 schreef El_Matador het volgende:
[..]
HW heeft zijn ondertitel vervangen, jammer. Hedonisme is 100% modern hippie.![]()
Individualist op 1 en sociaal als toevoeging.
Klinkt als een dealquote:Op woensdag 20 oktober 2010 13:37 schreef Duimelot het volgende:
[..]
doneer jij gewoon even tijdelijk een orgaan van jou in mij en alles is weer in ere hersteld
mensen die drugsgebruiken betalen ook hun verzekeringquote:Op woensdag 20 oktober 2010 13:39 schreef Samzz het volgende:
[..]
Verzekering heDaar heeft mijn vader, ikzelf en mijn werkgever genoeg geld heen gebracht.
Het is zo mooi dat mensen die zich zo sterk tegen recreatieve leuke drugs (XTC, wiet en paddo's bijvoorbeeld) keren, wel gewoon op skivakantie gaan. Een gevaarlijke doch recreatieve bezigheid die dodelijk kan zijn als je het overdoet (anglicisme, sorry).quote:Op woensdag 20 oktober 2010 13:39 schreef Rifoki het volgende:
Mij dunkt dat eenieder die zich niet ingraaft in een schuilkelder en alleen verantwoorde voeding tot zich neemt (let op de ADH) alle kosten voor medische zorg maar zelf moet betalen. Schoften zijn het om zichzelf aan risico's bloot te stellen en vervolgens de hand op te houden!
http://www.urbandictionary.com/define.php?term=modern%20hippiequote:Modern hippie
A person of modern times who rejects established institutions and values and seeks spontaneity and escapism, direct personal relations expressing love and happiness, and an expanded consciousness. they often express their lifestyle externally by wearing casual, folksy clothing, such as: beads, headbands, tie dye, leather, used garments, goes barefoot often, etc. a modern day hippie can, but is not expected to: go live in the woods for months or years at a time, not shower- or shave- for weeks on end, have long hair, smoke 10 Ibs. of weed every day, trip on LSD on a regular basis, or have sex with every friend they know.
Hier ben ik het mee eens.quote:Op woensdag 20 oktober 2010 13:39 schreef naatje_1 het volgende:
Ik vind dat mensen die verslaafd zijn aan wat dan ook, gewoon alles mogen krijgen wat ze willen, dus medische hulp ed, maar dan moeten ze er wel zelf voor betalen. Ik wil niet dat mijn premie wordt verhoogd, omdat iemand anders door drugs de kans heeft in het ziekenhuis te belanden.
Dat geldt ook voor de persoon met de drugsverslaving. Zijn niet allemaal dakloze zwervers he, ook gewoon mensen die belasting afdragen.quote:Op woensdag 20 oktober 2010 13:39 schreef Samzz het volgende:
[..]
Verzekering heDaar heeft mijn vader, ikzelf en mijn werkgever genoeg geld heen gebracht.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |