quote:
dan is het in zekere zin geen keuze meer. vind het kwalijk dat je op zo'n manier anderen je opvatting op wilt dringen.quote:Op woensdag 20 oktober 2010 13:33 schreef Samzz het volgende:
[..]
En ik heb toch nergens gezegd dat iemand niet die keuzes mag maken?Maar dan ook zelf voor de gevolgen opdraaien.
Wat ik in True Romance zie -de titel is erg goed gekozen- is een romantische relatie waarin je gek op elkaar bent, de meest gekke dingen doet en voor elkaar door het vuur gaat.quote:Op woensdag 20 oktober 2010 13:32 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ja, maar ik bedoelde vooral True Romance en Berlin Calling.
Jawelquote:Op woensdag 20 oktober 2010 13:32 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Dus ben je niet echt consequent.
Praat er dan niet over alsof het iets simpels is.quote:Op woensdag 20 oktober 2010 13:32 schreef Samzz het volgende:
[..]
JawelEn het is een moeilijk iets, dat weet ik ook wel.
Ik ben geen donor, en krijg gewoon een orgaanquote:Op woensdag 20 oktober 2010 13:31 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Ik ben donor en ik vind dat niet-donoren lekker de schijt kunnen krijgen als ze een orgaan nodig hebben.
Maar is niet erg modern hippie.quote:Op woensdag 20 oktober 2010 13:34 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
vroeg opstaan doet toch wat voor me
Ik wil helemaal niks opdringen. Ik geef mijn mening.quote:Op woensdag 20 oktober 2010 13:34 schreef dawg het volgende:
[..]
dan is het in zekere zin geen keuze meer. vind het kwalijk dat je op zo'n manier anderen je opvatting op wilt dringen.
dan kan je alle sociale voorzieningen schrappen, want dan is er niks sociaals meer aanquote:Op woensdag 20 oktober 2010 13:33 schreef Samzz het volgende:
[..]
En ik heb toch nergens gezegd dat iemand niet die keuzes mag maken?Maar dan ook zelf voor de gevolgen opdraaien.
Terwijl donoren langer moeten wachten? Dat is nou onrechtvaardig.quote:Op woensdag 20 oktober 2010 13:35 schreef rival het volgende:
[..]
Ik ben geen donor, en krijg gewoon een orgaan
Hulp bij een verslaving dan toch ook?quote:Op woensdag 20 oktober 2010 13:34 schreef Samzz het volgende:
[..]
JawelMedische hulp moet altijd geboden worden.
Ja. Maar dat kan dan zelf betaald worden, lijkt me.quote:Op woensdag 20 oktober 2010 13:35 schreef L-E het volgende:
[..]
Hulp bij een verslaving dan toch ook?
Wat True Romance betreft, dat is geen hippie, maar ware liefde.quote:Op woensdag 20 oktober 2010 13:34 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Wat ik in True Romance zie -de titel is erg goed gekozen- is een romantische relatie waarin je gek op elkaar bent, de meest gekke dingen doet en voor elkaar door het vuur gaat.
Berlin Calling is een beetje negatief, dat is jammer, maar de combinatie van het zoeken naar perfectie in je creatieve passie (in Pauls wereld is dat techno) vind ik erg sterk modern hippie.
Damn you!quote:Op woensdag 20 oktober 2010 13:35 schreef rival het volgende:
[..]
Sociaal!quote:Op woensdag 20 oktober 2010 13:36 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja. Maar dat kan dan zelf betaald worden, lijkt me.
Als jij morgen van je paard af lazert, betaal je dat dan ook ff lekker zelf?quote:Op woensdag 20 oktober 2010 13:36 schreef Samzz het volgende:
[..]
beetje tequote:
doneer jij gewoon even tijdelijk een orgaan van jou in mij en alles is weer in ere hersteldquote:Op woensdag 20 oktober 2010 13:35 schreef rival het volgende:
[..]
Een mening over recreatieve drugsgebruikers hebben en zelf geen drugs aanraken is lastig.quote:Op woensdag 20 oktober 2010 13:35 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik wil helemaal niks opdringen. Ik geef mijn mening.
waarom lijkt jou dat?quote:Op woensdag 20 oktober 2010 13:36 schreef Samzz het volgende:
[..]
Sociaal is dan ook hevig overratedquote:
ook dat was een gevolg van je keuze iddquote:Op woensdag 20 oktober 2010 13:37 schreef Kluts het volgende:
[..]
Als jij morgen van je paard af lazert, betaal je dat dan ook ff lekker zelf?
quote:Op woensdag 20 oktober 2010 13:37 schreef JoeBravo het volgende:
[..]
beetje te![]()
wekker gezet om kwart over 7 om te gaan zwemmen. Toen hij afging 't ding uitgezet, me omgedraaid en tot na 9-en doorgeslapen![]()
toen niet het risico gaan lopen om tussen de vakantievierende jeugd m'n baantjes te moeten trekken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |