abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_87750458
quote:
Op woensdag 20 oktober 2010 13:23 schreef mahlah het volgende:

[..]

Alleen maar de ........ BESTE FILM OOIT! :D
Dat niet voor mij, maar wel in mijn top15.

Arenofsky is wel een baas. The Fountain is onbetwist nummer 1. No chance of beating. True Romance (net als The Fountain een modern hippie film) onbetwist nummer 2.

Nog een goed voorbeeld van moderne hippiefilms zijn Into the Wild en Berlin Calling.
The only limit is your own imagination
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia

Waarom er geen vliegtuig in het WTC vloog
  woensdag 20 oktober 2010 @ 13:25:57 #102
253769 Good.vs.Evil
Hope I ruin your day!
pi_87750472
quote:
Op woensdag 20 oktober 2010 13:23 schreef El_Matador het volgende:

[..]

Precies.

En het is deel van het leerproces van het leven om je eigen grenzen te verkennen (vandaar ook de TT) en die af te bakenen. Ook heel duidelijk wat je NIET wil. Niet dat ongestructureerde ouwe hippie verhaal.

Films, ik ben een filmcollectie aan het samenstellen waar het concept of de gevoelens of delen ervan in uitgelicht worden.
precies. Het is ook belangrijk voor de kwaliteit van je leven om te doen wat je wilt en niet te doen wat je absoluut niet wilt :)
So if you see me, and I’m lonesome and stoned,
So far down, the devil loved me high...
I’m just trying to untangle my mind.
  woensdag 20 oktober 2010 @ 13:26:00 #103
299208 Rifoki
Met de noorderzon vertrokken.
pi_87750474
quote:
Op woensdag 20 oktober 2010 13:23 schreef L-E het volgende:

[..]
Drugs gebruiken is iets totaal anders dan een drugsverslaving, die dingen staan los van elkaar.
Zelden ben ik het zo met je eens geweest. (Sorry, alle :r 's. :') )
While writing the story of your life, don't let anyone else hold the pen.
  woensdag 20 oktober 2010 @ 13:26:00 #104
88561 Lotusss
Queen of Topic Kill
pi_87750475
quote:
Op woensdag 20 oktober 2010 13:24 schreef Kluts het volgende:

[..]

O+
Ja ik ben nu snipverkouden en keelpijn enzo... en ik kwam gisteravond helemaal gaar aan in Breda, en hij maakte meteen een kop thee voor me enzo O+

Moet er wel aan wennen want ben dat niet gewend... maar was hartstikke lief!
-----------------------------------------------------
So happy to show us, I ate the lotus
... and I feel fine.
pi_87750479
quote:
Op woensdag 20 oktober 2010 13:23 schreef Lotusss het volgende:

[..]

Ik heb af en toe nog een off-day hoor, depressie is niet meteen weg! Maar ik heb tegenwoordig een hele lieve vriend die mij dan gaat knuffelen en verzorgen als ik een off-day heb! :Y
O+
pi_87750483
quote:
Op woensdag 20 oktober 2010 13:23 schreef L-E het volgende:

[..]

'

Drugs gebruiken is iets totaal anders dan een drugsverslaving, die dingen staan los van elkaar.
Idd. Daarbij ken ik toch echt veel meer mensen die recreatief af en toe gebruiken dan mensen die verslaafd zijn. Maar het is vaak "eng" en onbekend, waardoor mensen dat soort oordelen erover hebben.
[b] Unstable. Volatile. Dangerous. [/b]
YES! The rhythm, the rebel.
  woensdag 20 oktober 2010 @ 13:26:23 #107
299208 Rifoki
pi_87750488
quote:
Op woensdag 20 oktober 2010 13:25 schreef El_Matador het volgende:

[..]

Arenofsky is wel een baas. The Fountain is onbetwist nummer 1. No chance of beating. True Romance (net als The Fountain een modern hippie film) onbetwist nummer 2.

Nog een goed voorbeeld van moderne hippiefilms zijn Into the Wild en Berlin Calling.
Hoewel beiden zeer verschillend ook beiden heerlijk. :D
pi_87750502
quote:
Op woensdag 20 oktober 2010 13:25 schreef Samzz het volgende:

[..]

Maar men mag van mij ook wel drugs gebruiken als men dat wil. Maar als er dan een verslaving uit voortkomt, dan is dat eigen schuld.
Dat weerspreekt niemand.

Maar tussen een keer een piletje slikken en een verslaving zit een heeeeeel groot gebied.
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia

pi_87750511
quote:
Op woensdag 20 oktober 2010 13:25 schreef Samzz het volgende:

[..]

Maar men mag van mij ook wel drugs gebruiken als men dat wil. Maar als er dan een verslaving uit voortkomt, dan is dat eigen schuld.
Als je die lijn doortrekt mogen mensen die een auto-ongeluk krijgen door te hard rijden geen medische zorg ontvangen, rokers die longkanker krijgen niet behandeld worden, hetzelfde voor mensen die HIV oplopen door onveilige seks.. leuke maatschappij wordt dat..
pi_87750519
quote:
Op woensdag 20 oktober 2010 13:23 schreef Rifoki het volgende:

[..]

Andere keren waren zeker ook magisch!

Maar de 1e keer verkeerde ik in volle overtuiging dat ik David Bowie was. Daar kon niemand iets aan veranderen. :')
_O-

Mijn eerste keer is alweer ruim 16 jaar geleden, maar ik kan me nog herinneren dat ik urenlang heb gestaard naar 1 of ander mokkel wat uitdagend stond te dansen.

En oh ja, dat ik mijn kop kaal liet scheren, en mijn ma me de volgende dag dus kaal in bed vond, terwijl ik met haar was vertrokken de avond ervoor. :D
Let's drop some acid and go to a titty bar.
  woensdag 20 oktober 2010 @ 13:27:11 #111
191665 Samzz
Patagonische supergirl
pi_87750522
quote:
Op woensdag 20 oktober 2010 13:23 schreef Good.vs.Evil het volgende:

[..]

maar als ik verslaafd ben aan flossdraad en daar failliet aan ga maakt het niet uit? :7
Tuurlijk wel. Verslaafd raken is lame. Dan kan je blijkbaar geen grenzen stellen.

Maar ik ga er vanuit dat jij dat wel kan :P
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
pi_87750534
quote:

[..]

Waarom zijn dat hippiefilms vind je? :)

Overigens vond ik Berlin Calling dus echt geen fuck aan.
pi_87750536
quote:
Op woensdag 20 oktober 2010 13:25 schreef Good.vs.Evil het volgende:

[..]

precies. Het is ook belangrijk voor de kwaliteit van je leven om te doen wat je wilt en niet te doen wat je absoluut niet wilt :)
Helemaal.

En je omringen met mensen met wie je dat deelt en van hen kan leren (wederzijds).

Zo hebben al mijn vrienden iets waar ik voorbeelden in zie. Bij jou ook kloon. :* ;)

woensdag 20 oktober 2010 @ 13:27:53 #114
245701 naatje_1
Naatzipiraat
pi_87750551
Je kan een kettingblower zijn en nog steeds niet verslaafd zijn.
Hier schreef Aoibhin het volgende: Beter autist in de kist dan een feestje gemist w/ *O*
  woensdag 20 oktober 2010 @ 13:28:04 #115
238120 Duimelot
Ssssssssimsssssssalabimbambom
pi_87750560
:W allen
  woensdag 20 oktober 2010 @ 13:28:04 #116
253769 Good.vs.Evil
Hope I ruin your day!
pi_87750561
quote:
Op woensdag 20 oktober 2010 13:24 schreef naatje_1 het volgende:

[..]

Verslaafd zijn is nooit goed
dus dat :)
En dan boeit het niet of je een drugsverslaving of dropverslaving hebt. Maar gebruiken kan nooit een probleem zijn :)
So if you see me, and I’m lonesome and stoned,
So far down, the devil loved me high...
I’m just trying to untangle my mind.
pi_87750564
quote:
Op woensdag 20 oktober 2010 13:26 schreef Kluts het volgende:

[..]

Idd. Daarbij ken ik toch echt veel meer mensen die recreatief af en toe gebruiken dan mensen die verslaafd zijn. Maar het is vaak "eng" en onbekend, waardoor mensen dat soort oordelen erover hebben.
Jammer dat mensen oordelen over dingen waar ze niets vanaf weten. Dat zijn de grondbeginselen van de onverdraagzaamheid in onze maatschappij. Je meer open stellen voor alles dat anders of nieuw is, verbreed je horizon alleen maar.
pi_87750567
quote:
Op woensdag 20 oktober 2010 13:26 schreef Lotusss het volgende:

[..]

Ja ik ben nu snipverkouden en keelpijn enzo... en ik kwam gisteravond helemaal gaar aan in Breda, en hij maakte meteen een kop thee voor me enzo O+

Moet er wel aan wennen want ben dat niet gewend... maar was hartstikke lief!
ik wil niet bot doen oid maar dat is toch niet zo bijzonder lief? dat is zegmaar de normaalste zaak van de wereld toch? :?
pi_87750572
quote:
Op woensdag 20 oktober 2010 13:26 schreef L-E het volgende:

[..]

Als je die lijn doortrekt mogen mensen die een auto-ongeluk krijgen door te hard rijden geen medische zorg ontvangen, rokers die longkanker krijgen niet behandeld worden, hetzelfde voor mensen die HIV oplopen door onveilige seks.. leuke maatschappij wordt dat..
Dat dus.

quote:
Op woensdag 20 oktober 2010 13:27 schreef PBateman1978 het volgende:

[..]

_O-

En oh ja, dat ik mijn kop kaal liet scheren, en mijn ma me de volgende dag dus kaal in bed vond, terwijl ik met haar was vertrokken de avond ervoor. :D
Gelukkig hebben we de foto's nog. B-)
pi_87750573
quote:
_O_ Into the wild O+
Aut viam inveniam, aut faciam
There he goes. One of God's own prototypes. A high-powered mutant of some kind never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
  woensdag 20 oktober 2010 @ 13:28:23 #121
191665 Samzz
Patagonische supergirl
pi_87750574
quote:
Op woensdag 20 oktober 2010 13:26 schreef El_Matador het volgende:

[..]

Dat weerspreekt niemand.

Maar tussen een keer een piletje slikken en een verslaving zit een heeeeeel groot gebied.
Dat weet ik.
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
  woensdag 20 oktober 2010 @ 13:28:57 #122
299208 Rifoki
pi_87750594
quote:
Op woensdag 20 oktober 2010 13:27 schreef PBateman1978 het volgende:

[..]

_O-

Mijn eerste keer is alweer ruim 16 jaar geleden, maar ik kan me nog herinneren dat ik urenlang heb gestaard naar 1 of ander mokkel wat uitdagend stond te dansen.

Dat heb ik mijn moeder wel een keer nuchter aan gedaan. Ik vergiste me met de tondeuse. En nog eens en nog eens, dus tot laat in de avond bezig geweest om maar alles weg te halen. :')
pi_87750611
quote:
Op woensdag 20 oktober 2010 13:27 schreef Samzz het volgende:

[..]

Tuurlijk wel. Verslaafd raken is lame. Dan kan je blijkbaar geen grenzen stellen.

Maar ik ga er vanuit dat jij dat wel kan :P
Heb je je uberhaupt wel eens verdiept in deze materie?
pi_87750617
quote:
Op woensdag 20 oktober 2010 13:28 schreef Kluts het volgende:
Gelukkig hebben we de foto's nog. B-)
Op die foto was ik al een tijdje kaal hoor, toen zat ik middenin mijn gabbertijd. :')
Let's drop some acid and go to a titty bar.
pi_87750625
'Middag
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')