quote:
Het is vooral kortzichtig je zo'n mening over iets te vormen terwijl je er waarschijnlijk gewoon te weinig over weet om erover te kunnen oordelen.quote:Op woensdag 20 oktober 2010 13:20 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dan ben ik maar kortzichtig. Ik heb er helemaal niks mee.
Verslaafd raken, alles kwijtraken door die verslaving enz.quote:
Maar dat laatste vind ik ook niet normaalquote:Op woensdag 20 oktober 2010 13:21 schreef Kluts het volgende:
[..]
Het is vooral kortzichtig je zo'n mening over iets te vormen terwijl je er waarschijnlijk gewoon te weinig over weet om erover te kunnen oordelen.
Daarbij, veel mensen zijn anti-drugs, maar heel volkstammen vinden het normaal je kind onder de Ritalin te drukken als het lastig is.
In feite is alcohol veel gevaarlijker en verslavingsgevoeliger dan wiet.... vreemd eigenlijk.quote:Op woensdag 20 oktober 2010 13:20 schreef Kluts het volgende:
[..]
Dat zeg jij ook tegen een alcoholist?
kloonquote:Op woensdag 20 oktober 2010 13:19 schreef El_Matador het volgende:
[..]
![]()
Zo is het.
Oh ja nog iets: een diepgewortelde afkeer van geweld en verbazing over de belachelijk lichte bestraffing van (straat)tuig. Juist omdat geweldpleging het modern hippie gevoel verstoort.
Precies.quote:Op woensdag 20 oktober 2010 13:21 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
en waarom niet?het kan altijd misgaan.. Met of zonder drugs.
Iedereen heeft daar recht op
Andere keren waren zeker ook magisch!quote:Op woensdag 20 oktober 2010 13:20 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Ik heb geen mening.
[..]
1e keer is het mooiste, maar de tig keren daarna waren ook geweldig, heb er ook weer zin in, maar Pfeiffer houdt me tegen.
Ik heb af en toe nog een off-day hoor, depressie is niet meteen weg! Maar ik heb tegenwoordig een hele lieve vriend die mij dan gaat knuffelen en verzorgen als ik een off-day heb!quote:Op woensdag 20 oktober 2010 13:21 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Waar zijn jouw depri posts gebleven joh! Doe es niet zo eng gelukkig
'quote:Op woensdag 20 oktober 2010 13:21 schreef Samzz het volgende:
[..]
Verslaafd raken, alles kwijtraken door die verslaving enz.
maar als ik verslaafd ben aan flossdraad en daar failliet aan ga maakt het niet uit?quote:Op woensdag 20 oktober 2010 13:21 schreef Samzz het volgende:
[..]
Verslaafd raken, alles kwijtraken door die verslaving enz.
Een ijzersterke film die de keerzijde van drugs laat zien.quote:
Jaaaa, weet ik wel! Maar je bent zo anders en dat vind ik zo fijn voor jequote:Op woensdag 20 oktober 2010 13:23 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Ik heb af en toe nog een off-day hoor, depressie is niet meteen weg! Maar ik heb tegenwoordig een hele lieve vriend die mij dan gaat knuffelen en verzorgen als ik een off-day heb!
quote:Op woensdag 20 oktober 2010 13:23 schreef Rifoki het volgende:
[..]
Andere keren waren zeker ook magisch!
Maar de 1e keer verkeerde ik in volle overtuiging dat ik David Bowie was. Daar kon niemand iets aan veranderen.
Verslaafd zijn is nooit goedquote:Op woensdag 20 oktober 2010 13:23 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
maar als ik verslaafd ben aan flossdraad en daar failliet aan ga maakt het niet uit?
Dat was ik sowieso al door de pillenquote:Op woensdag 20 oktober 2010 13:24 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Jaaaa, weet ik wel! Maar je bent zo anders en dat vind ik zo fijn voor je
Dude, ben jij Bowie níet?quote:Op woensdag 20 oktober 2010 13:23 schreef Rifoki het volgende:
[..]
Andere keren waren zeker ook magisch!
Maar de 1e keer verkeerde ik in volle overtuiging dat ik David Bowie was. Daar kon niemand iets aan veranderen.
quote:Op woensdag 20 oktober 2010 13:23 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Ik heb af en toe nog een off-day hoor, depressie is niet meteen weg! Maar ik heb tegenwoordig een hele lieve vriend die mij dan gaat knuffelen en verzorgen als ik een off-day heb!
Maar men mag van mij ook wel drugs gebruiken als men dat wil. Maar als er dan een verslaving uit voortkomt, dan is dat eigen schuld.quote:Op woensdag 20 oktober 2010 13:23 schreef L-E het volgende:
[..]
'
Drugs gebruiken is iets totaal anders dan een drugsverslaving, die dingen staan los van elkaar.
Precies.quote:Op woensdag 20 oktober 2010 13:23 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
maar als ik verslaafd ben aan flossdraad en daar failliet aan ga maakt het niet uit?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |