Oh, als je wil moet het zeker kunnenquote:Op woensdag 20 oktober 2010 13:18 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
ik haat oneerlijkheid en onverdraagzaamheid en dat soort dingen. Drugs is niet iets om te haten
En nee, ik ben geen junk oid, maar als je wil moet het kunnen
quote:Op woensdag 20 oktober 2010 13:18 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
ik haat oneerlijkheid en onverdraagzaamheid en dat soort dingen. Drugs is niet iets om te haten
En nee, ik ben geen junk oid, maar als je wil moet het kunnen
dankjoe.quote:Op woensdag 20 oktober 2010 13:17 schreef Lotusss het volgende:
[..]
* Lotusss geeft Klutsje een hele dikke knuffel!
quote:Op woensdag 20 oktober 2010 13:18 schreef L-E het volgende:
[..]
IEDEREEN DIE DRUGS GEBRUIKT MOET HET GEVANG IN! ONZE MAATSCHAPPIJ VERLOEDERT!
Jeetje joh!! Weer een update gemistquote:Op woensdag 20 oktober 2010 13:19 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Beter dan ik ooit had kunnen denken!
Vannacht blijven slapen in Breda... hij heeft dus ook al zijn eigen stekje...
Check: No modern hippie.quote:Op woensdag 20 oktober 2010 13:19 schreef Samzz het volgende:
[..]
Oh, als je wil moet het zeker kunnenMaar dan niet bij de sociale voorzieningen aan komen kloppen als het misgaat
Dan ben ik maar kortzichtig. Ik heb er helemaal niks mee.quote:
Haat .. ik heb echt nog nooit nut gevonden voor die emotie. Zonde van m'n energie.quote:
Dat zeg jij ook tegen een alcoholist?quote:Op woensdag 20 oktober 2010 13:19 schreef Samzz het volgende:
[..]
Oh, als je wil moet het zeker kunnenMaar dan niet bij de sociale voorzieningen aan komen kloppen als het misgaat
Vind ik dus nietquote:Op woensdag 20 oktober 2010 13:18 schreef missbehavin het volgende:
Nou ik ging er enigszins bevooroordeeld heen, maar hij zit werkelijk geweldig.
Ik heb geen mening.quote:Op woensdag 20 oktober 2010 13:18 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Ik wilde je testen jongen. Wat vind jij ervan?
1e keer is het mooiste, maar de tig keren daarna waren ook geweldig, heb er ook weer zin in, maar Pfeiffer houdt me tegen.quote:Op woensdag 20 oktober 2010 13:19 schreef Rifoki het volgende:
[..]
Bij de 1e x wel. Ik heb nooit de 1e x meer kunnen evenaren.
Naaaiiiss!quote:Op woensdag 20 oktober 2010 13:19 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Beter dan ik ooit had kunnen denken!
Vannacht blijven slapen in Breda... hij heeft dus ook al zijn eigen stekje...
En weer een vinkje van de lijst. Misunderstood.quote:Op woensdag 20 oktober 2010 13:18 schreef Samzz het volgende:
[..]
In feite is dus iedereen een modern hippie
Jaja, 10 minuten lopen van het centrum vandaan, dus dat is ook helemaal goed!quote:Op woensdag 20 oktober 2010 13:20 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Jeetje joh!! Weer een update gemist
Oh maar als je zo gaat beginnen, laat dan ook meteen iedereen die zijn lever naar de tering drinkt fijn aan zijn lot over...quote:Op woensdag 20 oktober 2010 13:19 schreef Samzz het volgende:
[..]
JATOCH, DE HELE WERELD NAAR DE KLOTEquote:Op woensdag 20 oktober 2010 13:18 schreef L-E het volgende:
[..]
IEDEREEN DIE DRUGS GEBRUIKT MOET HET GEVANG IN! ONZE MAATSCHAPPIJ VERLOEDERT!
Als wát mis gaat precies?quote:Op woensdag 20 oktober 2010 13:19 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja.quote:Op woensdag 20 oktober 2010 13:20 schreef Kluts het volgende:
[..]
Dat zeg jij ook tegen een alcoholist?
en waarom niet?quote:Op woensdag 20 oktober 2010 13:19 schreef Samzz het volgende:
[..]
Yup.quote:
Waar zijn jouw depri posts gebleven joh! Doe es niet zo eng gelukkigquote:Op woensdag 20 oktober 2010 13:20 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Jaja, 10 minuten lopen van het centrum vandaan, dus dat is ook helemaal goed!
quote:Op woensdag 20 oktober 2010 13:20 schreef mahlah het volgende:
[..]
Haat .. ik heb echt nog nooit nut gevonden voor die emotie. Zonde van m'n energie.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |