Bah XTC!quote:Op woensdag 20 oktober 2010 13:15 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Dan neem je eerst een XTC pil, daarna vind je blowen wel lekker.
[..]
Jij ook al keelpijnquote:
quote:Op woensdag 20 oktober 2010 13:15 schreef Nouk84 het volgende:
Het ging over banken?
Ik wil deze
Die lijkt op de mijneSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
I'm in the basement, you're in the sky
I'm in the basement baby, drop on by
~ this world is only gonna break your heart ~
Ga er ff serieus op in.quote:Op woensdag 20 oktober 2010 13:15 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Nee juist niet.
Dat is old-fashioned hippie. Laveloos ergens in een hoek hangen. Complete filthy sex-orgies van lelijke mensen, etc. Armoede, zelfverkozen het liefst. Nope.
Het draait om genieten, om individualist zijn en toch sociaal. Moderne techniek niet verafschuwen maar ter genotsverhoging toepassen. En het belangrijkste is: niet moeilijk doen.
Al mijn modern hippievrienden delen ook een bepaalde creatieve passie (schilderen, dansen, feesten organiseren, muziek, toneel etc.)
Ik haat drugsquote:Op woensdag 20 oktober 2010 13:10 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Het is niet alleen dat.![]()
Het is een combinatie van factoren. Jij bent te conservatief op drugsgebied voor modern hippie.
quote:Op woensdag 20 oktober 2010 13:15 schreef Kluts het volgende:
Ik heb al een ontzettende off-day en nu blijkt dat ik ook nog eens stomme fouten maak op werk.
Staat genoteerd.quote:Op woensdag 20 oktober 2010 13:15 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Dan neem je eerst een XTC pil, daarna vind je blowen wel lekker.
Ehm ja, maar we wilden shoppen voor 20 en 27 nov. 2 vette feesten op een rij met outfits enzulks.quote:Op woensdag 20 oktober 2010 13:14 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
ik hoop het ook.. Lijkt me iig gezellig.. Nja balen van het shoppen maar je hebt binnenkort 5 weken om dat te doen
Mja.. Ik maak een soepie en kan het niet, dan jammer maar helaas en een volgende keer beter
Doe dr maar een kusje
Het model is hetzelfde, maar ik vind Ikea banken echt voor geen meter zittenquote:
* Lotusss geeft Klutsje een hele dikke knuffel!quote:Op woensdag 20 oktober 2010 13:15 schreef Kluts het volgende:
Ik heb al een ontzettende off-day en nu blijkt dat ik ook nog eens stomme fouten maak op werk.
Dat dusquote:Op woensdag 20 oktober 2010 13:17 schreef Kluts het volgende:
Echt, van mij mag deze week snel over zijn.
ik haat oneerlijkheid en onverdraagzaamheid en dat soort dingen. Drugs is niet iets om te hatenquote:
Nou ik ging er enigszins bevooroordeeld heen, maar hij zit werkelijk geweldig.quote:Op woensdag 20 oktober 2010 13:17 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Het model is hetzelfde, maar ik vind Ikea banken echt voor geen meter zitten
In feite is dus iedereen een modern hippiequote:Op woensdag 20 oktober 2010 13:15 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Nee juist niet.
Dat is old-fashioned hippie. Laveloos ergens in een hoek hangen. Complete filthy sex-orgies van lelijke mensen, etc. Armoede, zelfverkozen het liefst. Nope.
Het draait om genieten, om individualist zijn en toch sociaal. Moderne techniek niet verafschuwen maar ter genotsverhoging toepassen. En het belangrijkste is: niet moeilijk doen.
Al mijn modern hippievrienden delen ook een bepaalde creatieve passie (schilderen, dansen, feesten organiseren, muziek, toneel etc.)
Hoest met de liefde?quote:
Ik wilde je testen jongen. Wat vind jij ervan?quote:
komt vast goedquote:Op woensdag 20 oktober 2010 13:17 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Ehm ja, maar we wilden shoppen voor 20 en 27 nov. 2 vette feesten op een rij met outfits enzulks.
Misschien dat we zaterdag nog wat kunnen doen.
Bij de 1e x wel. Ik heb nooit de 1e x meer kunnen evenaren.quote:Op woensdag 20 oktober 2010 13:17 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
De nacht van je leven, gegarandeerd.
Drugshaters zijn kortzichtig.quote:
Beter dan ik ooit had kunnen denken!quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |