Vertel eens meer dan, het is een state of mind, een levensinstelling, begrijp ik?quote:Op woensdag 20 oktober 2010 13:10 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Het is niet alleen dat.![]()
Het is een combinatie van factoren. Jij bent te conservatief op drugsgebied voor modern hippie.
quote:
Blowen, heeeeeeeeeeeeeel veeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel blowen.quote:Op woensdag 20 oktober 2010 13:11 schreef L-E het volgende:
[..]
Vertel eens meer dan, het is een state of mind, een levensinstelling, begrijp ik?
quote:Op woensdag 20 oktober 2010 13:12 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Blowen, heeeeeeeeeeeeeel veeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel blowen.
Lotusssquote:Op woensdag 20 oktober 2010 13:13 schreef Lotusss het volgende:
Werk nu met de nieuwe layout.... eigenlijk best relaxt...
quote:Op woensdag 20 oktober 2010 13:12 schreef El_Matador het volgende:
[..]
![]()
![]()
Hoop echt dat knuffelmeisje een beetje beter is. Ze ligt nu ziek in bed maar wil je graaaaag zien. Ff lekker laten rusten dus. Maar niet shoppen vandaag.
Vind ik niet lekker.quote:Op woensdag 20 oktober 2010 13:12 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
ik hoop het ook.. Lijkt me iig gezellig.. Nja balen van het shoppen maar je hebt binnenkort 5 weken om dat te doenquote:Op woensdag 20 oktober 2010 13:12 schreef El_Matador het volgende:
[..]
![]()
![]()
Hoop echt dat knuffelmeisje een beetje beter is. Ze ligt nu ziek in bed maar wil je graaaaag zien. Ff lekker laten rusten dus. Maar niet shoppen vandaag.
Hoe bourgoisquote:
hij komt binnen no time voor het gehele fokpubliekquote:Op woensdag 20 oktober 2010 13:13 schreef Lotusss het volgende:
Werk nu met de nieuwe layout.... eigenlijk best relaxt...
Barbje!quote:
dat is niet het hele modern hippie conceptquote:Op woensdag 20 oktober 2010 13:12 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.How much wood would a wood chop chop if a wood chop would chop wood?
How many cans can a cannibal can if a cannibal can can cans?
Dan neem je eerst een XTC pil, daarna vind je blowen wel lekker.quote:
quote:Op woensdag 20 oktober 2010 13:15 schreef Kluts het volgende:
Ik heb al een ontzettende off-day en nu blijkt dat ik ook nog eens stomme fouten maak op werk.
Nee juist niet.quote:Op woensdag 20 oktober 2010 13:12 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |