als jij t voor t zeggen zou hebben wel. je verkondigt hier toch dat jij vindt dat je als je drugs gebruikt geen zorgverzieningen meer mag gebruiken? dat vind ik een erg gevaarlijke mening. vrijheidsbeperking op een walgelijke manier.quote:Op woensdag 20 oktober 2010 13:35 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik wil helemaal niks opdringen. Ik geef mijn mening.
Ja klopt, maar met de gekke dingen erbij, maakt het het ook tot modern hippie vind ik.quote:Op woensdag 20 oktober 2010 13:36 schreef Kluts het volgende:
[..]
Wat True Romance betreft, dat is geen hippie, maar ware liefde.
Berlin Calling vond ik zelf niets aan, maar ik snap denk ik wel wat je ermee bedoelt.
en dat zelfs zonder het traantjequote:Op woensdag 20 oktober 2010 13:37 schreef mahlah het volgende:
[..]
Ik raakte opgewonden toen ik je UI zag
Daarom! Ik ga echt niet betalen voor iemand die van haar peerd afklettert.quote:Op woensdag 20 oktober 2010 13:38 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
ook dat was een gevolg van je keuze idd
nopequote:Op woensdag 20 oktober 2010 13:38 schreef Duimelot het volgende:
[..]ben je al wel eens nog gaan zwemmen de afgelopen weken?
Verzekering hequote:Op woensdag 20 oktober 2010 13:37 schreef Kluts het volgende:
[..]
Als jij morgen van je paard af lazert, betaal je dat dan ook ff lekker zelf?
Ik ben nog steeds benieuwd naar de restquote:Op woensdag 20 oktober 2010 13:38 schreef Duimelot het volgende:
[..]
en dat zelfs zonder het traantje
Eens met dawg.quote:Op woensdag 20 oktober 2010 13:38 schreef dawg het volgende:
[..]
als jij t voor t zeggen zou hebben wel. je verkondigt hier toch dat jij vindt dat je als je drugs gebruikt geen zorgverzieningen meer mag gebruiken? dat vind ik een erg gevaarlijke mening. vrijheidsbeperking op een walgelijke manier.
HW heeft zijn ondertitel vervangen, jammer. Hedonisme is 100% modern hippie.quote:Op woensdag 20 oktober 2010 13:38 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Sociaal is dan ook hevig overrated.
Zou ik echt ff goed over na moeten denken.quote:Op woensdag 20 oktober 2010 13:38 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Ja klopt, maar met de gekke dingen erbij, maakt het het ook tot modern hippie vind ik.
Heb jij films in deze richting die jij erbij vindt passen?
jaa.. Dit werk is dan ook niks voor me. Maar ik ben wel lekker rebels bezigquote:Op woensdag 20 oktober 2010 13:35 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Maar is niet erg modern hippie.![]()
Nachtmensen
quote:Op woensdag 20 oktober 2010 13:39 schreef Rifoki het volgende:
Mij dunkt dat eenieder die zich niet ingraaft in een schuilkelder en alleen verantwoorde voeding tot zich neemt (let op de ADH) alle kosten voor medische zorg maar zelf moet betalen. Schoften zijn het om zichzelf aan risico's bloot te stellen en vervolgens de hand op te houden!
Mag je vinden. Als jij bewust een verslaving aangaat vind ik dat je zelf voor de gevolgen op moet draaien.quote:Op woensdag 20 oktober 2010 13:38 schreef dawg het volgende:
[..]
als jij t voor t zeggen zou hebben wel. je verkondigt hier toch dat jij vindt dat je als je drugs gebruikt geen zorgverzieningen meer mag gebruiken? dat vind ik een erg gevaarlijke mening. vrijheidsbeperking op een walgelijke manier.
Die fase is afgerond, nu ben ik weer mezelfquote:Op woensdag 20 oktober 2010 13:39 schreef El_Matador het volgende:
[..]
HW heeft zijn ondertitel vervangen, jammer. Hedonisme is 100% modern hippie.![]()
Individualist op 1 en sociaal als toevoeging.
Klinkt als een dealquote:Op woensdag 20 oktober 2010 13:37 schreef Duimelot het volgende:
[..]
doneer jij gewoon even tijdelijk een orgaan van jou in mij en alles is weer in ere hersteld
mensen die drugsgebruiken betalen ook hun verzekeringquote:Op woensdag 20 oktober 2010 13:39 schreef Samzz het volgende:
[..]
Verzekering heDaar heeft mijn vader, ikzelf en mijn werkgever genoeg geld heen gebracht.
Het is zo mooi dat mensen die zich zo sterk tegen recreatieve leuke drugs (XTC, wiet en paddo's bijvoorbeeld) keren, wel gewoon op skivakantie gaan. Een gevaarlijke doch recreatieve bezigheid die dodelijk kan zijn als je het overdoet (anglicisme, sorry).quote:Op woensdag 20 oktober 2010 13:39 schreef Rifoki het volgende:
Mij dunkt dat eenieder die zich niet ingraaft in een schuilkelder en alleen verantwoorde voeding tot zich neemt (let op de ADH) alle kosten voor medische zorg maar zelf moet betalen. Schoften zijn het om zichzelf aan risico's bloot te stellen en vervolgens de hand op te houden!
http://www.urbandictionary.com/define.php?term=modern%20hippiequote:Modern hippie
A person of modern times who rejects established institutions and values and seeks spontaneity and escapism, direct personal relations expressing love and happiness, and an expanded consciousness. they often express their lifestyle externally by wearing casual, folksy clothing, such as: beads, headbands, tie dye, leather, used garments, goes barefoot often, etc. a modern day hippie can, but is not expected to: go live in the woods for months or years at a time, not shower- or shave- for weeks on end, have long hair, smoke 10 Ibs. of weed every day, trip on LSD on a regular basis, or have sex with every friend they know.
Hier ben ik het mee eens.quote:Op woensdag 20 oktober 2010 13:39 schreef naatje_1 het volgende:
Ik vind dat mensen die verslaafd zijn aan wat dan ook, gewoon alles mogen krijgen wat ze willen, dus medische hulp ed, maar dan moeten ze er wel zelf voor betalen. Ik wil niet dat mijn premie wordt verhoogd, omdat iemand anders door drugs de kans heeft in het ziekenhuis te belanden.
Dat geldt ook voor de persoon met de drugsverslaving. Zijn niet allemaal dakloze zwervers he, ook gewoon mensen die belasting afdragen.quote:Op woensdag 20 oktober 2010 13:39 schreef Samzz het volgende:
[..]
Verzekering heDaar heeft mijn vader, ikzelf en mijn werkgever genoeg geld heen gebracht.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |