Door jou gaat de wereld naar de klote, weet je dat, REALISEER JE DAT!!!! GEWOON HELEMAAL NAAR DE KLOTE!!!!quote:Op woensdag 20 oktober 2010 13:55 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Sowieso "maatschappij". Flikker op, willekeurige andere mensen boeien me gewoon NIET.
Ik geef om mijzelf (op 1), mijn knuffelmeisje (gedeeld op 2) en mijn vrienden (gedeeld op 2).
Ouwe zeiksnor!quote:Op woensdag 20 oktober 2010 13:55 schreef rival het volgende:
[..]
ik krijg nooit een hartje van jullie
Als je nou XTC neemt is de wereld niet meer zo naar de klote.quote:Op woensdag 20 oktober 2010 13:56 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Door jou gaat de wereld naar de klote, weet je dat, REALISEER JE DAT!!!! GEWOON HELEMAAL NAAR DE KLOTE!!!!
Je moet echt eens verder kijken dan de bijbel. Dan zal er een wereld voor je open gaan.quote:Op woensdag 20 oktober 2010 13:56 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Door jou gaat de wereld naar de klote, weet je dat, REALISEER JE DAT!!!! GEWOON HELEMAAL NAAR DE KLOTE!!!!
wat ben je harteloosquote:
Dat mag bij je wederhelft. Dan hoef je je niet meer anders voor te doen dan je bentquote:
De wereld is schitterend. En je maakt je eigen wereld uiteindelijk. Allemaal keuzes. Zeker in het rijke Westen. Er wordt zo gezeken over onzin.quote:Op woensdag 20 oktober 2010 13:56 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Verdomme. Ik heb heroine ingeslagen voor komend weekend.quote:Op woensdag 20 oktober 2010 13:58 schreef L-E het volgende:
Ik ben moeeee.
Toch eens wat minder drugs gebruiken.
owjaquote:Op woensdag 20 oktober 2010 13:58 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Dat mag bij je wederhelft. Dan hoef je je niet meer anders voor te doen dan je bent
het gros denkt toch echt andersquote:Op woensdag 20 oktober 2010 13:55 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Sowieso "maatschappij". Flikker op
Eens, je hebt je leven in de hand. Dat is toch heerlijk?quote:Op woensdag 20 oktober 2010 13:58 schreef El_Matador het volgende:
[..]
De wereld is schitterend. En je maakt je eigen wereld uiteindelijk. Allemaal keuzes. Zeker in het rijke Westen. Er wordt zo gezeken over onzin.
Hoeveel kilo?quote:Op woensdag 20 oktober 2010 13:58 schreef Rifoki het volgende:
[..]
Verdomme. Ik heb heroine ingeslagen voor komend weekend.
je hebt zwartquote:Op woensdag 20 oktober 2010 13:55 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik snap wel wat je bedoelt. Maar dan nog staat het je vrij, vooral in Nederland, waar voor iedereen hulp is, deze hulp te zoeken voor het zover is dat je in een verslaving valt
Hoe ging het op het circuit?quote:Op woensdag 20 oktober 2010 13:55 schreef rival het volgende:
[..]
ik krijg nooit een hartje van jullie
O ja natuurlijkquote:
Dacht ik nu dus gewoon te foutquote:
Op FOK! geen probleem, en anders moet ik je hart brekenquote:Op woensdag 20 oktober 2010 13:56 schreef mahlah het volgende:
[..]
van Flippiee = [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ]
Deze prins heeft een leuk prinsesje gevonden [ afbeelding ]
Dat kun je toch delen met Peuter?quote:Op woensdag 20 oktober 2010 13:58 schreef Rifoki het volgende:
[..]
Verdomme. Ik heb heroine ingeslagen voor komend weekend.
500 gram, maar alleen de aller aller beste. Iemand nog een spuit11?quote:
Ja precies, mij heeft ie er niet mee hoor. Mag ik het weer gaan rechtbreien...quote:Op woensdag 20 oktober 2010 13:51 schreef JoeBravo het volgende:
[..]
idd, met name voor de kleine meneer in kwestie
Dat weet ik. Maar ik snap dus niet waarom iemand niet in staat is hulp te vragen. Maar dat zal wel aan mij liggen.quote:Op woensdag 20 oktober 2010 13:59 schreef Duimelot het volgende:
[..]
je hebt zwart
je hebt wit
en je hebt een heeeeeeeeleboel grijs![]()
ik begrijp je punt maar theorie en praktijk verschillen nu eenmaal enorm
niet iedereen is in staat hulp te vragen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |