Door jou gaat de wereld naar de klote, weet je dat, REALISEER JE DAT!!!! GEWOON HELEMAAL NAAR DE KLOTE!!!!quote:Op woensdag 20 oktober 2010 13:55 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Sowieso "maatschappij". Flikker op, willekeurige andere mensen boeien me gewoon NIET.
Ik geef om mijzelf (op 1), mijn knuffelmeisje (gedeeld op 2) en mijn vrienden (gedeeld op 2).
Ouwe zeiksnor!quote:Op woensdag 20 oktober 2010 13:55 schreef rival het volgende:
[..]
ik krijg nooit een hartje van jullie
Als je nou XTC neemt is de wereld niet meer zo naar de klote.quote:Op woensdag 20 oktober 2010 13:56 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Door jou gaat de wereld naar de klote, weet je dat, REALISEER JE DAT!!!! GEWOON HELEMAAL NAAR DE KLOTE!!!!
Je moet echt eens verder kijken dan de bijbel. Dan zal er een wereld voor je open gaan.quote:Op woensdag 20 oktober 2010 13:56 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Door jou gaat de wereld naar de klote, weet je dat, REALISEER JE DAT!!!! GEWOON HELEMAAL NAAR DE KLOTE!!!!
wat ben je harteloosquote:
Dat mag bij je wederhelft. Dan hoef je je niet meer anders voor te doen dan je bentquote:
De wereld is schitterend. En je maakt je eigen wereld uiteindelijk. Allemaal keuzes. Zeker in het rijke Westen. Er wordt zo gezeken over onzin.quote:Op woensdag 20 oktober 2010 13:56 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Verdomme. Ik heb heroine ingeslagen voor komend weekend.quote:Op woensdag 20 oktober 2010 13:58 schreef L-E het volgende:
Ik ben moeeee.
Toch eens wat minder drugs gebruiken.
owjaquote:Op woensdag 20 oktober 2010 13:58 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Dat mag bij je wederhelft. Dan hoef je je niet meer anders voor te doen dan je bent
het gros denkt toch echt andersquote:Op woensdag 20 oktober 2010 13:55 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Sowieso "maatschappij". Flikker op
Eens, je hebt je leven in de hand. Dat is toch heerlijk?quote:Op woensdag 20 oktober 2010 13:58 schreef El_Matador het volgende:
[..]
De wereld is schitterend. En je maakt je eigen wereld uiteindelijk. Allemaal keuzes. Zeker in het rijke Westen. Er wordt zo gezeken over onzin.
Hoeveel kilo?quote:Op woensdag 20 oktober 2010 13:58 schreef Rifoki het volgende:
[..]
Verdomme. Ik heb heroine ingeslagen voor komend weekend.
je hebt zwartquote:Op woensdag 20 oktober 2010 13:55 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik snap wel wat je bedoelt. Maar dan nog staat het je vrij, vooral in Nederland, waar voor iedereen hulp is, deze hulp te zoeken voor het zover is dat je in een verslaving valt
Hoe ging het op het circuit?quote:Op woensdag 20 oktober 2010 13:55 schreef rival het volgende:
[..]
ik krijg nooit een hartje van jullie
O ja natuurlijkquote:
Dacht ik nu dus gewoon te foutquote:
Op FOK! geen probleem, en anders moet ik je hart brekenquote:Op woensdag 20 oktober 2010 13:56 schreef mahlah het volgende:
[..]
van Flippiee = [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ]
Deze prins heeft een leuk prinsesje gevonden [ afbeelding ]
Dat kun je toch delen met Peuter?quote:Op woensdag 20 oktober 2010 13:58 schreef Rifoki het volgende:
[..]
Verdomme. Ik heb heroine ingeslagen voor komend weekend.
500 gram, maar alleen de aller aller beste. Iemand nog een spuit11?quote:
Ja precies, mij heeft ie er niet mee hoor. Mag ik het weer gaan rechtbreien...quote:Op woensdag 20 oktober 2010 13:51 schreef JoeBravo het volgende:
[..]
idd, met name voor de kleine meneer in kwestie
Dat weet ik. Maar ik snap dus niet waarom iemand niet in staat is hulp te vragen. Maar dat zal wel aan mij liggen.quote:Op woensdag 20 oktober 2010 13:59 schreef Duimelot het volgende:
[..]
je hebt zwart
je hebt wit
en je hebt een heeeeeeeeleboel grijs![]()
ik begrijp je punt maar theorie en praktijk verschillen nu eenmaal enorm
niet iedereen is in staat hulp te vragen
Quantum Physics, overigens meende ik dat niet hehquote:Op woensdag 20 oktober 2010 13:58 schreef El_Matador het volgende:
[..]
De wereld is schitterend. En je maakt je eigen wereld uiteindelijk. Allemaal keuzes. Zeker in het rijke Westen. Er wordt zo gezeken over onzin.
What the bleep do we know?quote:Op woensdag 20 oktober 2010 13:59 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Quantum Physics, overigens meende ik dat niet hehZie PI
Dat is HUN probleem!quote:
En je gaat vanavond 19h toch wel luisteren hehquote:
quote:[..]
Dacht ik nu dus gewoon te fout
[..]
Op FOK! geen probleem, en anders moet ik je hart breken
quote:Op woensdag 20 oktober 2010 13:59 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ja precies, mij heeft ie er niet mee hoor. Mag ik het weer gaan rechtbreien...
Godver zeg, kind is al 4 weekends niet bij m geweest, en dan ben ik een kutmoeder die haar kind altijd dumpt, omdat ie m zaterdag bij mijn moeder op zou halen?![]()
Je kunt je echt niet voorstellen dat er gevoelens als trots, schaamte, pijn, etc bij komen kijken als iemand hulp moet vragen?quote:Op woensdag 20 oktober 2010 13:59 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dat weet ik. Maar ik snap dus niet waarom iemand niet in staat is hulp te vragen. Maar dat zal wel aan mij liggen.
Vertelquote:Op woensdag 20 oktober 2010 14:00 schreef rival het volgende:
[..]
het was een redelijke dag waaruit bleek dat er veel potentie is totdat het noodlot toesloeg
Daar noem je ook iets. Zet 't eens af tegen wiet / xtc?quote:Op woensdag 20 oktober 2010 14:00 schreef stbabylon het volgende:
Drugs are bad mkay.
Ja alcohol ook. Maar zolang niemand mij kan laten zien dat er substantieel meer cocaine en heroine gebruikers zijn, dan mensen waar het fout mee gaat, blijven die verboden, en alcohol legaal.
Dit geldt uiteraard ook voor speed, pep en lsd.
Verdomme ik haat dat soort vaders.quote:Op woensdag 20 oktober 2010 13:59 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ja precies, mij heeft ie er niet mee hoor. Mag ik het weer gaan rechtbreien...
Godver zeg, kind is al 4 weekends niet bij m geweest, en dan ben ik een kutmoeder die haar kind altijd dumpt, omdat ie m zaterdag bij mijn moeder op zou halen?![]()
Goed dat je me er aan herinnert , ik ga mijn best doen, beloofdquote:Op woensdag 20 oktober 2010 14:00 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
En je gaat vanavond 19h toch wel luisteren heh![]()
![]()
![]()
[..]
wa..wa ... wat bedoel jequote:Op woensdag 20 oktober 2010 13:59 schreef Flippiee het volgende:
Op FOK! geen probleem, en anders moet ik je hart breken
trots en schaamte doen een hoop.quote:Op woensdag 20 oktober 2010 13:59 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dat weet ik. Maar ik snap dus niet waarom iemand niet in staat is hulp te vragen. Maar dat zal wel aan mij liggen.
Wiet en xtc (mits niet gemengt met echte rommel) heb ik geen probleem mee.quote:Op woensdag 20 oktober 2010 14:01 schreef Rifoki het volgende:
[..]
Daar noem je ook iets. Zet 't eens af tegen wiet / xtc?
ik hou daar niet zo van, ik doe lekker mijn dingquote:Op woensdag 20 oktober 2010 14:00 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Dat is HUN probleem!![]()
"Dat hoort niet"
"Dat is niet de bedoeling" (filosofisch stukje van Maassen valt me in)
![]()
Mensen bemoeien zich veel teveel met ANDERMANS leven uit onvrede over hun eigen leven.
Vol goede moed gekeken.quote:
Natuurlijk wel. Maar ik zie niet waarom dat een remmend effect moet hebben, soms heb je hulp nodig om je leven op de rails te krijgen. Maar ook dat is een keuze.quote:Op woensdag 20 oktober 2010 14:00 schreef L-E het volgende:
[..]
Je kunt je echt niet voorstellen dat er gevoelens als trots, schaamte, pijn, etc bij komen kijken als iemand hulp moet vragen?
Ooooh dat zou ik doen vandaagquote:Op woensdag 20 oktober 2010 14:01 schreef Spirit82 het volgende:
Ik ga straks de ultieme chocoladetaart maken
Ja nou zoals ik het zegquote:Op woensdag 20 oktober 2010 14:01 schreef mahlah het volgende:
[..]
wa..wa ... wat bedoel je [ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |