Popcornquote:Op woensdag 20 oktober 2010 14:11 schreef Duimelot het volgende:
[..]
ik zou geen bier pakken hoor straks ben je nog alcoholist
De eerste reactie van een niet-modern hippie zou zijn: WAT? het is pas 14:11? "Zou je dat nu wel doen?" "Onverantwoordelijke zak?!"quote:Op woensdag 20 oktober 2010 14:10 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Dus ik begrijp dat deze hele discussie gevoerd wordt omdat men het oneens met elkaar mag zijn?Er wordt hier namelijk niemand "gedwongen" te veranderen, maar er wordt wel heel erg de nadruk gelegd op hoe verkeerd men het allemaal niet ziet. Godverdomme, ik pak er even een biertje bij
je moet die aandacht gewoon opeisenquote:Op woensdag 20 oktober 2010 14:11 schreef JoeBravo het volgende:
[..]
heb niemand om me grote hoeveelheden aandacht te geven![]()
maar de groep mensen die ik om me heen verzamel word heel langzaam steeds iets groter, dus komt goed.
Welke omgeving?quote:Op woensdag 20 oktober 2010 14:11 schreef Kluts het volgende:
[..]
Vanuit een omgeving waarin je nooit tegen dit soort dingen aan bent gelopen is het wel verdomd makkelijk zulke oordelen over zulke situaties te vellen.
geen succesquote:Op woensdag 20 oktober 2010 14:11 schreef Samzz het volgende:
[..]
Hoe komt het?
Hoe ging het met de sollicitaties, btw?
Hangt ervanaf wie?quote:
Je hebt gelijk. Ik doe met Godt mee, aan de vodkaquote:Op woensdag 20 oktober 2010 14:11 schreef Duimelot het volgende:
[..]
ik zou geen bier pakken hoor straks ben je nog alcoholist
Dat laatste is ideaal om kracht uit te putten!quote:Op woensdag 20 oktober 2010 14:11 schreef JoeBravo het volgende:
[..]
heb niemand om me grote hoeveelheden aandacht te geven![]()
maar de groep mensen die ik om me heen verzamel word heel langzaam steeds iets groter, dus komt goed.
Wie mag dat wel niet wezen dan?quote:
Hmmmquote:Op woensdag 20 oktober 2010 14:12 schreef JoeBravo het volgende:
[..]
geen succes![]()
of beter gezegd: gesprekken gingen goed, maar het heeft me nog geen baan opgeleverd.
tja, daar zit 'm het probleem nog steeds. Maar doe m'n best dat te veranderen.quote:Op woensdag 20 oktober 2010 14:12 schreef Duimelot het volgende:
[..]
je moet die aandacht gewoon opeisen
Ben ik helemaal met je eens, maar zo is JoeBravo niet, lijkt me zo.quote:Op woensdag 20 oktober 2010 14:12 schreef Duimelot het volgende:
[..]
je moet die aandacht gewoon opeisen
dat is beter dat ruik je tenminste niet (is me verteld)quote:Op woensdag 20 oktober 2010 14:13 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Je hebt gelijk. Ik doe met Godt mee, aan de vodka
Ik drink dat nooit, schroeit m'n keel van wegquote:Op woensdag 20 oktober 2010 14:13 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Je hebt gelijk. Ik doe met Godt mee, aan de vodka
Die stond al op de lijst en is met kloon en knuffelmeisje de enige die het al ervaren heeft.quote:
komt helemaal goedquote:Op woensdag 20 oktober 2010 14:13 schreef JoeBravo het volgende:
[..]
tja, daar zit 'm het probleem nog steeds. Maar doe m'n best dat te veranderen.
En weer probeer je een hele groep weg te zetten en gedrag te vooroordelen.quote:Op woensdag 20 oktober 2010 14:12 schreef El_Matador het volgende:
[..]
De eerste reactie van een niet-modern hippie zou zijn: WAT? het is pas 14:11? "Zou je dat nu wel doen?" "Onverantwoordelijke zak?!"
De eerste reactie van een modern hippie: "Relaxed dat je meedoet met het gesprek, geniet van je biertje"
nee, helemaal niks atm. En dat was raar na ruim een maand continu een lopende sollicitatie hebben, dus flinke dip gisteren.quote:Op woensdag 20 oktober 2010 14:13 schreef Samzz het volgende:
[..]
HmmmZonde... Heb je nog wat opties open staan?
jawel hoor hij heeft t alleen nog niet doorquote:Op woensdag 20 oktober 2010 14:14 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Ben ik helemaal met je eens, maar zo is JoeBravo niet, lijkt me zo.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |