Waar iedereen last van heeft in deze discussie; men maakt zich schuldig aan precies datgene waar men anderen van beschuldigt. Maar niemand ziet het.quote:Op woensdag 20 oktober 2010 14:20 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Kluts en ik vliegen elkaar vaak in de haren, maar ik vind dat ze op veel vlakken gelijk heeft. En hier ook. En ik leer van haar, dat maakt haar cool.
Ik dacht dat we Het Heuglijke Nieuws nog even voor onszelf zouden houden?quote:Op woensdag 20 oktober 2010 14:23 schreef Rifoki het volgende:
Seks.
Ter uwer informatie, wellicht ter discussie, de metro-stelling van morgen!
De huidige zestien weken zwangerschapsverlof is lang genoeg
Naar aanleiding van het volgende bericht:
[..]
Ik moest er wel om lachenquote:Op woensdag 20 oktober 2010 14:24 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Waar iedereen last van heeft in deze discussie; men maakt zich schuldig aan precies datgene waar men anderen van beschuldigt. Maar niemand ziet het.Vandaar mijn dappere, edoch futiele poging Zwitserland te spelen en verder te gaan met mijn tempelverhuur. :)
Ik gaf je gelijk, blinde emigreerder!quote:Op woensdag 20 oktober 2010 14:24 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Waar iedereen last van heeft in deze discussie; men maakt zich schuldig aan precies datgene waar men anderen van beschuldigt. Maar niemand ziet het.Vandaar mijn dappere, edoch futiele poging Zwitserland te spelen en verder te gaan met mijn tempelverhuur.
Laten we het zo zeggen: het gaat met vallen en opstaan. Vraag maar aan Ang3l. Of Mata.quote:
Eens, oprotten zeg.quote:Op woensdag 20 oktober 2010 14:23 schreef Rifoki het volgende:
Seks.
[..]
ja maarquote:Op woensdag 20 oktober 2010 14:21 schreef Duimelot het volgende:
[..]
oh sja nee dat is wat anders, ik bedoel gewoon aandacht krijgen kan iedereen
als je het van een specifiek iemand wil KAN het lastiger worden ja
de mensen voor wie het bedoeld was zagen het niet. wil niet zeggen dat niemand het zagquote:Op woensdag 20 oktober 2010 14:24 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Waar iedereen last van heeft in deze discussie; men maakt zich schuldig aan precies datgene waar men anderen van beschuldigt. Maar niemand ziet het.Vandaar mijn dappere, edoch futiele poging Zwitserland te spelen en verder te gaan met mijn tempelverhuur.
Wel Godverdomme! 20 weken je gezicht niet laten zien op het werk, wel betaald krijgen uit de gedeelde ruif, terwijl je jezelf hebt zwanger laten schoppen????quote:Op woensdag 20 oktober 2010 14:23 schreef Rifoki het volgende:
Seks.
[..]
Jeetje, wordt er verwacht genuanceerd te zijn?quote:Op woensdag 20 oktober 2010 14:22 schreef Duimelot het volgende:
[..]
er stond kortzichtig op DIT VLAK
Sorry. Maar we vertellen niemand dat je in verwachting bent, oke?quote:Op woensdag 20 oktober 2010 14:24 schreef L-E het volgende:
[..]
Ik dacht dat we Het Heuglijke Nieuws nog even voor onszelf zouden houden?
Het feit dat je een dag later inziet hoe of wat en dan een pm stuurt siert je welquote:Op woensdag 20 oktober 2010 14:24 schreef Kluts het volgende:
[..]
Laten we het zo zeggen: het gaat met vallen en opstaan. Vraag maar aan Ang3l. Of Mata.
je blijft het doen lieverdquote:Op woensdag 20 oktober 2010 14:21 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Prediken hoop ik niet.![]()
Maar dat probeer ik uit te leggen. Tolerant tegenover intolerantie is aardig blijven doen tegen mensen die jou misbruiken.
Dat is dom in mijn ogen. Want je leert er niks van en komt er niet verder mee.
Er is een nuanceverschil.quote:Op woensdag 20 oktober 2010 14:24 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ik zie het eigenlijk meer zo dat ik iets herken van mezelf, en ik vind het iets waar je wat van kan leren. Mensen hebben vaak een mening uit onwetendheid, ik vroeg me vooral af waar het bij Sam vandaan kwam.quote:Op woensdag 20 oktober 2010 14:24 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Maar ik kom dus niet uit een gezin waarin ik erg beschermd word. En ik weet dus wel wat een drugsverslaving inhoudt.quote:Op woensdag 20 oktober 2010 14:23 schreef Kluts het volgende:
[..]
Daar vraag ik ook niet om hoor.
[..]
Dat mag jij vinden. Laat ik het zo zeggen, ik dacht vroeger net zoals Samzz nu doet, maar dat kwam omdat IK uit een gezin kom waarin ik heel erg beschermd werd en dus vooral een oordeel had over dingen waar ik niks van weet. Ik zeg ook nergens dat ik wél ruimdenkend ben,.
Als ik zin heb in een lange vakantie, raak ik gewoon zwanger.quote:Op woensdag 20 oktober 2010 14:25 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Wel Godverdomme! 20 weken je gezicht niet laten zien op het werk, wel betaald krijgen uit de gedeelde ruif, terwijl je jezelf hebt zwanger laten schoppen????
KUTLAND!
quote:Op woensdag 20 oktober 2010 14:21 schreef STING het volgende:
[..]je kan ook met lepeltje lepeltje beginnenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Mij lijkt 4 weken lang genoeg.quote:Op woensdag 20 oktober 2010 14:26 schreef Rifoki het volgende:
Ik vind 16 weken overigens ook voldoende. Daarna ga je maar 's je eigen verlof aanspreken.
wat iedereenquote:Op woensdag 20 oktober 2010 14:24 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Of jij jouw verlof.quote:Op woensdag 20 oktober 2010 14:26 schreef Rifoki het volgende:
Ik vind 16 weken overigens ook voldoende. Daarna ga je maar 's je eigen verlof aanspreken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |