+1 .. nofiquote:Op woensdag 20 oktober 2010 14:18 schreef Duimelot het volgende:
[..]
ze heeft WEL gelijk dat je zo OVERKOMT hier in singles
Ik heb van heel dichtbij meegemaakt wat drugs kan doen met een familiequote:
hij bedoeld dat je wel predikt tolerant te zijnquote:Op woensdag 20 oktober 2010 14:18 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Het punt is niet wat anderen ervan vinden, maar wat Barbusse ervan vindt. HIJ maakt die keuze. Die keuze kan je steunen, neutraal benaderen of afwijzen. Ik vind steunen een veel opbouwendere manier van ermee omgaan. Neutraal is uiteraard niks mis mee. Afwijzen vind ik zo zinloos. Wie heb je ermee?
Tolerantie is goed. Tolerantie tegenover intolerantie niet. Dan snijd je jezelf in je vingers.
lukt niet altijd, maar als het lukt is het top!quote:
Kluts en ik vliegen elkaar vaak in de haren, maar ik vind dat ze op veel vlakken gelijk heeft. En hier ook. En ik leer van haar, dat maakt haar cool.quote:Op woensdag 20 oktober 2010 14:19 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Waarom zie je haar als kortzichtig? Vind je jezelf zo ruimdenkend? Want ik vind dat namelijk een beetje tegen vallen helaas
Uit ervaring: HELL NO!!!quote:
Boooooooooooooooooooooooooooring!quote:Op woensdag 20 oktober 2010 14:18 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ja, ik ben nog aan het leren.Ik moet eens ophouden met dat nodeloze gebler en iets langer nadenken voor ik driftig ergens op in ga.
zoals gisterenquote:Op woensdag 20 oktober 2010 14:18 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ja, ik ben nog aan het leren.Ik moet eens ophouden met dat nodeloze gebler en iets langer nadenken voor ik driftig ergens op in ga.
Zou jij eens met mijn zus willen praten en haar dat aan dr verstand peuteren?quote:Op woensdag 20 oktober 2010 14:18 schreef Kluts het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 20 oktober 2010 14:18 schreef Duimelot het volgende:
[..]
ach hij wil niet![]()
doen wij straks nog wel een lepeltje tochje hé! dat vervolg zei je er bij mij niet bij!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
I bet I'm helium, I never get chemistry with anyone...
(╯°□°)╯︵ ┻━┻
"Unicorns don't whinny, they just open their mouths and Enya falls out" GWS
Prediken hoop ik niet.quote:Op woensdag 20 oktober 2010 14:20 schreef Duimelot het volgende:
[..]
hij bedoeld dat je wel predikt tolerant te zijn
maar je nu weer erg intolerant bent tov intolerantie
oh sja nee dat is wat anders, ik bedoel gewoon aandacht krijgen kan iedereenquote:Op woensdag 20 oktober 2010 14:18 schreef rival het volgende:
[..]
je bent toch echt afhankelijk van degene van wie je de aandacht wilt... of die het je wel wilt geven...?
tenzij negatieve aandacht, dat kan je makkelijk overal vandaan halen
quote:Op woensdag 20 oktober 2010 14:18 schreef Duimelot het volgende:
[..]
ach hij wil niet![]()
doen wij straks nog wel een lepeltje tochSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
ja ik geniet ook.. maar heb weleens op maandagmorgen in de trein gestaan dat ik weer begon te spacen.... dan hoef ik niet achter het stuur te zittenquote:Op woensdag 20 oktober 2010 14:19 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Nooit. Ik geniet er juist van na. Goeie gesprekken, slechte grappen. Dat verhaal.
En ja, soms maak je verkeerde keuzes, en daar leer je weer van.
En als diegene je niet 24/7 de aandacht wil geven die jij wil ga dan niet jankmuilen dat je vriendin niet van je houdt en al dat soort bullshit meer. En nog belangrijker, trap dan geen deuken in mn auto gvd.quote:Op woensdag 20 oktober 2010 14:18 schreef rival het volgende:
[..]
je bent toch echt afhankelijk van degene van wie je de aandacht wilt... of die het je wel wilt geven...?
tenzij negatieve aandacht, dat kan je makkelijk overal vandaan halen
Ik heb er ook respect voor, want ik kan dat niet.quote:Op woensdag 20 oktober 2010 14:21 schreef L-E het volgende:
[..]
Zou jij eens met mijn zus willen praten en haar dat aan dr verstand peuteren?
Maar serieus, lijkt me lastig om te leren als je de neiging hebt alles eruit te gooien, dus respect daarvoor.
quote:Op woensdag 20 oktober 2010 14:21 schreef STING het volgende:
[..]Of tijdens.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
er stond kortzichtig op DIT VLAKquote:Op woensdag 20 oktober 2010 14:19 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Waarom zie je haar als kortzichtig? Vind je jezelf zo ruimdenkend? Want ik vind dat namelijk een beetje tegen vallen helaas
Haha, oh zo. Nee, dat heb ik nooit zo gehad (wel andere ervaringen). Maar dan weet je of dat je verantwoord moet aanpakken (zoals jij) of in het vervolg wat minderen.quote:Op woensdag 20 oktober 2010 14:22 schreef rival het volgende:
[..]
ja ik geniet ook.. maar heb weleens op maandagmorgen in de trein gestaan dat ik weer begon te spacen.... dan hoef ik niet achter het stuur te zitten
Alles valt te leren!quote:Op woensdag 20 oktober 2010 14:22 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Ik heb er ook respect voor, want ik kan dat niet.![]()
quote:Het zwangerschapsverlof in Nederland, nu zestien weken, wordt met vier weken verlengd. Dat wil het Europees Parlement in Straatsburg.
Het parlement besloot woensdag het minimumverlof voor werkende vrouwen in de Europese Unie uit te breiden van veertien naar twintig weken. Het parlement wil dat vaders recht moeten krijgen op twee weken verlof.
Met de bijna vijf maanden moederschapsverlof gaat het parlement verder dan de Europese Commissie, die achttien weken voldoende vindt.
Daar vraag ik ook niet om hoor.quote:
Dat mag jij vinden. Laat ik het zo zeggen, ik dacht vroeger net zoals Samzz nu doet, maar dat kwam omdat IK uit een gezin kom waarin ik heel erg beschermd werd en dus vooral een oordeel had over dingen waar ik niks van weet. Ik zeg ook nergens dat ik wél ruimdenkend ben,.quote:
komt met de leeftijd, zou moeten komen iigquote:Op woensdag 20 oktober 2010 14:21 schreef L-E het volgende:
Maar serieus, lijkt me lastig om te leren als je de neiging hebt alles eruit te gooien, dus respect daarvoor.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |