denk dat het al te laat is schatjequote:Op woensdag 20 oktober 2010 14:08 schreef JoeBravo het volgende:
[..]
![]()
maar niet teveel, straks raak ik er aan verslaafd
Ergens in januari een avondje bij mij komen hippie'en? Op uitnodiging, maar semi-open.quote:Op woensdag 20 oktober 2010 14:08 schreef L-E het volgende:
[..]
Ik moet echt stoppen met drugs én alcohol, ik heb geen flauw idee.
ze heet Gabriellequote:Op woensdag 20 oktober 2010 14:06 schreef Godtje het volgende:
[..]
Dus bontkraagje kon opgelucht adem halen?
Een van de vele voordelen hoor, maar helaas weet je dat nog nietquote:
Dan hoop ik dat ik niet net eet. PM me maar ook, twitter mis ik wel eens gisteren zag ik ook 4 uur later een tweet van jequote:Op woensdag 20 oktober 2010 14:06 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Dat bedoel ik, geen voornemens, gewoon doenEn anders stuur ik je wel een stuk of 5 twitterberichten om 18:30 ofzo
wat doe je me aan?!quote:Op woensdag 20 oktober 2010 14:09 schreef Duimelot het volgende:
[..]
denk dat het al te laat is schatje![]()
![]()
quote:
I consider myself invited.quote:Op woensdag 20 oktober 2010 14:09 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Ergens in januari een avondje bij mij komen hippie'en? Op uitnodiging, maar semi-open.
Dus ik begrijp dat deze hele discussie gevoerd wordt omdat men het oneens met elkaar mag zijn?quote:Op woensdag 20 oktober 2010 14:06 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Veroordelen is het punt niet. Mensen willen dwingen tot verandering wel.
Wat is er gebeurd met het let's agree to disagree principe? Heel mooi en dan hoeven we ook geen Afghaanse woestijnen te bevolken met "goedbedoelende" Amerikaanse soldaten.![]()
Nog een film op dit vlak die dat (modern hippie) concept geniaal uitwerkt is The Men Who Stare At Goats.
Neuh pas als ik 30 ben en ik zie wat voor een prachtleven ik nu hebquote:Op woensdag 20 oktober 2010 14:09 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Een van de vele voordelen hoor, maar helaas weet je dat nog niet.
Vodka graag.quote:Op woensdag 20 oktober 2010 14:10 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Dus ik begrijp dat deze hele discussie gevoerd wordt omdat men het oneens met elkaar mag zijn?Er wordt hier namelijk niemand "gedwongen" te veranderen, maar er wordt wel heel erg de nadruk gelegd op hoe verkeerd men het allemaal niet ziet. Godverdomme, ik pak er even een biertje bij
Mag ik iemand mee nemen?quote:Op woensdag 20 oktober 2010 14:09 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Ergens in januari een avondje bij mij komen hippie'en? Op uitnodiging, maar semi-open.
Hoe komt het?quote:
heb niemand om me grote hoeveelheden aandacht te gevenquote:
Vanuit een omgeving waarin je nooit tegen dit soort dingen aan bent gelopen is het wel verdomd makkelijk zulke oordelen over zulke situaties te vellen.quote:Op woensdag 20 oktober 2010 13:59 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dat weet ik. Maar ik snap dus niet waarom iemand niet in staat is hulp te vragen. Maar dat zal wel aan mij liggen.
ik zou geen bier pakken hoor straks ben je nog alcoholistquote:Op woensdag 20 oktober 2010 14:10 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Dus ik begrijp dat deze hele discussie gevoerd wordt omdat men het oneens met elkaar mag zijn?Er wordt hier namelijk niemand "gedwongen" te veranderen, maar er wordt wel heel erg de nadruk gelegd op hoe verkeerd men het allemaal niet ziet. Godverdomme, ik pak er even een biertje bij
damn, bustedquote:Op woensdag 20 oktober 2010 14:11 schreef Duimelot het volgende:
[..]
ik geef je gewoon even wat exhrta giegeltjes en grinnikjes voor achter je pc![]()
Popcornquote:Op woensdag 20 oktober 2010 14:11 schreef Duimelot het volgende:
[..]
ik zou geen bier pakken hoor straks ben je nog alcoholist
De eerste reactie van een niet-modern hippie zou zijn: WAT? het is pas 14:11? "Zou je dat nu wel doen?" "Onverantwoordelijke zak?!"quote:Op woensdag 20 oktober 2010 14:10 schreef Barbusse het volgende:
[..]
je moet die aandacht gewoon opeisenquote:Op woensdag 20 oktober 2010 14:11 schreef JoeBravo het volgende:
[..]
heb niemand om me grote hoeveelheden aandacht te geven![]()
maar de groep mensen die ik om me heen verzamel word heel langzaam steeds iets groter, dus komt goed.
Welke omgeving?quote:Op woensdag 20 oktober 2010 14:11 schreef Kluts het volgende:
[..]
Vanuit een omgeving waarin je nooit tegen dit soort dingen aan bent gelopen is het wel verdomd makkelijk zulke oordelen over zulke situaties te vellen.
geen succesquote:Op woensdag 20 oktober 2010 14:11 schreef Samzz het volgende:
[..]
Hoe komt het?
Hoe ging het met de sollicitaties, btw?
Hangt ervanaf wie?quote:
Je hebt gelijk. Ik doe met Godt mee, aan de vodkaquote:Op woensdag 20 oktober 2010 14:11 schreef Duimelot het volgende:
[..]
ik zou geen bier pakken hoor straks ben je nog alcoholist
Dat laatste is ideaal om kracht uit te putten!quote:Op woensdag 20 oktober 2010 14:11 schreef JoeBravo het volgende:
[..]
heb niemand om me grote hoeveelheden aandacht te geven![]()
maar de groep mensen die ik om me heen verzamel word heel langzaam steeds iets groter, dus komt goed.
Wie mag dat wel niet wezen dan?quote:
Hmmmquote:Op woensdag 20 oktober 2010 14:12 schreef JoeBravo het volgende:
[..]
geen succes![]()
of beter gezegd: gesprekken gingen goed, maar het heeft me nog geen baan opgeleverd.
tja, daar zit 'm het probleem nog steeds. Maar doe m'n best dat te veranderen.quote:Op woensdag 20 oktober 2010 14:12 schreef Duimelot het volgende:
[..]
je moet die aandacht gewoon opeisen
Ben ik helemaal met je eens, maar zo is JoeBravo niet, lijkt me zo.quote:Op woensdag 20 oktober 2010 14:12 schreef Duimelot het volgende:
[..]
dat is beter dat ruik je tenminste niet (is me verteld)quote:Op woensdag 20 oktober 2010 14:13 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Je hebt gelijk. Ik doe met Godt mee, aan de vodka
Ik drink dat nooit, schroeit m'n keel van wegquote:Op woensdag 20 oktober 2010 14:13 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Je hebt gelijk. Ik doe met Godt mee, aan de vodka
Die stond al op de lijst en is met kloon en knuffelmeisje de enige die het al ervaren heeft.quote:
komt helemaal goedquote:Op woensdag 20 oktober 2010 14:13 schreef JoeBravo het volgende:
[..]
tja, daar zit 'm het probleem nog steeds. Maar doe m'n best dat te veranderen.
En weer probeer je een hele groep weg te zetten en gedrag te vooroordelen.quote:Op woensdag 20 oktober 2010 14:12 schreef El_Matador het volgende:
[..]
De eerste reactie van een niet-modern hippie zou zijn: WAT? het is pas 14:11? "Zou je dat nu wel doen?" "Onverantwoordelijke zak?!"
De eerste reactie van een modern hippie: "Relaxed dat je meedoet met het gesprek, geniet van je biertje"
nee, helemaal niks atm. En dat was raar na ruim een maand continu een lopende sollicitatie hebben, dus flinke dip gisteren.quote:Op woensdag 20 oktober 2010 14:13 schreef Samzz het volgende:
[..]
HmmmZonde... Heb je nog wat opties open staan?
jawel hoor hij heeft t alleen nog niet doorquote:Op woensdag 20 oktober 2010 14:14 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Ben ik helemaal met je eens, maar zo is JoeBravo niet, lijkt me zo.
Kan ik me voorstellen. Jammer hoor.quote:Op woensdag 20 oktober 2010 14:14 schreef JoeBravo het volgende:
[..]
nee, helemaal niks atm. En dat was raar na ruim een maand continu een lopende sollicitatie hebben, dus flinke dip gisteren.
Bij mij kan er natuurlijk geslapen worden. Ik ben tegen autorijden en drugs/alcohol, dus sowieso verstandiger. En ik heb een groot huis met veel slaapplaatsen. En nog gezelliger ook.quote:Op woensdag 20 oktober 2010 14:14 schreef rival het volgende:
[..]
gezellig!
op de terugweg wil ik niet rijden.... heen is geen probleem
Dan ben ik tevreden!quote:Op woensdag 20 oktober 2010 14:14 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Die stond al op de lijst en is met kloon en knuffelmeisje de enige die het al ervaren heeft.
makkelijk gezegtquote:Op woensdag 20 oktober 2010 14:12 schreef Duimelot het volgende:
[..]
Als ik jou het afgelopen jaar een beetje huis-tuin-en-keuken-analyseer, krijg ik niet de indruk dat jij in een omgeving woont waarin je met mensen met die problemen, dat soort situaties of iets van dien aard bent opgegroeid. Een beetje beschermd misschien. Dat geeft niet, maar die indruk krijg ik door je ogenschijnlijke kortzichtigheid op dit vlak.quote:
Wauw, wat druk je je netjes en genuanceerd uit.quote:Op woensdag 20 oktober 2010 14:16 schreef Kluts het volgende:
[..]
Als ik jou het afgelopen jaar een beetje huis-tuin-en-keuken-analyseer, krijg ik niet de indruk dat jij in een omgeving woont waarin je met mensen met die problemen, dat soort situaties of iets van dien aard bent opgegroeid. Een beetje beschermd misschien. Dat geeft niet, maar die indruk krijg ik door je ogenschijnlijke kortzichtigheid op dit vlak.
Sorry, maar je hebt geen gelijkquote:Op woensdag 20 oktober 2010 14:16 schreef Kluts het volgende:
[..]
Als ik jou het afgelopen jaar een beetje huis-tuin-en-keuken-analyseer, krijg ik niet de indruk dat jij in een omgeving woont waarin je met mensen met die problemen, dat soort situaties of iets van dien aard bent opgegroeid. Een beetje beschermd misschien. Dat geeft niet, maar die indruk krijg ik door je ogenschijnlijke kortzichtigheid op dit vlak.
heel verstandig EMquote:Op woensdag 20 oktober 2010 14:15 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Bij mij kan er natuurlijk geslapen worden. Ik ben tegen autorijden en drugs/alcohol, dus sowieso verstandiger. En ik heb een groot huis met veel slaapplaatsen. En nog gezelliger ook.
jij hebt op maandag nooit een "flashback" gekregen?quote:Op woensdag 20 oktober 2010 14:15 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Bij mij kan er natuurlijk geslapen worden. Ik ben tegen autorijden en drugs/alcohol, dus sowieso verstandiger. En ik heb een groot huis met veel slaapplaatsen. En nog gezelliger ook.
Das ook 1 van de twee redenen dat het bestaat. De andere is vodka martiniquote:Op woensdag 20 oktober 2010 14:14 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik drink dat nooit, schroeit m'n keel van weg
Het punt is niet wat anderen ervan vinden, maar wat Barbusse ervan vindt. HIJ maakt die keuze. Die keuze kan je steunen, neutraal benaderen of afwijzen. Ik vind steunen een veel opbouwendere manier van ermee omgaan. Neutraal is uiteraard niks mis mee. Afwijzen vind ik zo zinloos. Wie heb je ermee?quote:Op woensdag 20 oktober 2010 14:14 schreef Godtje het volgende:
[..]
En weer probeer je een hele groep weg te zetten en gedrag te vooroordelen.
Je predikt tolerantie en vrijheid wat een mooi iets is maar je woorden drukken met grote regelmaat anders uit. Je woorden zijn doordrenkt met achterdocht, vooroordelen en veroordelingen. Dat is jammer.
Wat cute, pyjamaatjes en tandenborsteltjes mee.quote:Op woensdag 20 oktober 2010 14:15 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Of vodka Red Bull.quote:Op woensdag 20 oktober 2010 14:17 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Das ook 1 van de twee redenen dat het bestaat. De andere is vodka martini
Maar daarom drink ik het nietquote:
Ja, ik ben nog aan het leren.quote:
Ik hoop niet ooit zo te gaan denken .... het verleden romantiseren is best, maar als ik iets uit het verleden terug wil hebben, dan moet ik er voor gaan, ookal lijkt het onmogelijk. Iets willen, waarvan ik denk dat ik het niet ga krijgen is echt zonde van m'n tijd.quote:Op woensdag 20 oktober 2010 14:10 schreef Flippiee het volgende:
[..] Neuh pas als ik 30 ben en ik zie wat voor een prachtleven ik nu heb
ach hij wil nietquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
je bent toch echt afhankelijk van degene van wie je de aandacht wilt... of die het je wel wilt geven...?quote:Op woensdag 20 oktober 2010 14:16 schreef Duimelot het volgende:
[..]
doe jij toch ook heel makkelijk?
Dat kan. Maar ik ga dan ook echt niet mijn levensverhaal en die van mijn familie in Singles optekenenquote:
Waarom zie je haar als kortzichtig? Vind je jezelf zo ruimdenkend? Want ik vind dat namelijk een beetje tegen vallen helaasquote:Op woensdag 20 oktober 2010 14:16 schreef Kluts het volgende:
[..]
Dan vraag ik me af hoe het dan komt.quote:
Nooit. Ik geniet er juist van na. Goeie gesprekken, slechte grappen. Dat verhaal.quote:Op woensdag 20 oktober 2010 14:17 schreef rival het volgende:
[..]
jij hebt op maandag nooit een "flashback" gekregen?
+1 .. nofiquote:Op woensdag 20 oktober 2010 14:18 schreef Duimelot het volgende:
[..]
ze heeft WEL gelijk dat je zo OVERKOMT hier in singles
Ik heb van heel dichtbij meegemaakt wat drugs kan doen met een familiequote:
hij bedoeld dat je wel predikt tolerant te zijnquote:Op woensdag 20 oktober 2010 14:18 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Het punt is niet wat anderen ervan vinden, maar wat Barbusse ervan vindt. HIJ maakt die keuze. Die keuze kan je steunen, neutraal benaderen of afwijzen. Ik vind steunen een veel opbouwendere manier van ermee omgaan. Neutraal is uiteraard niks mis mee. Afwijzen vind ik zo zinloos. Wie heb je ermee?
Tolerantie is goed. Tolerantie tegenover intolerantie niet. Dan snijd je jezelf in je vingers.
lukt niet altijd, maar als het lukt is het top!quote:
Kluts en ik vliegen elkaar vaak in de haren, maar ik vind dat ze op veel vlakken gelijk heeft. En hier ook. En ik leer van haar, dat maakt haar cool.quote:Op woensdag 20 oktober 2010 14:19 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Waarom zie je haar als kortzichtig? Vind je jezelf zo ruimdenkend? Want ik vind dat namelijk een beetje tegen vallen helaas
Uit ervaring: HELL NO!!!quote:
Boooooooooooooooooooooooooooring!quote:Op woensdag 20 oktober 2010 14:18 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ja, ik ben nog aan het leren.Ik moet eens ophouden met dat nodeloze gebler en iets langer nadenken voor ik driftig ergens op in ga.
zoals gisterenquote:Op woensdag 20 oktober 2010 14:18 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ja, ik ben nog aan het leren.Ik moet eens ophouden met dat nodeloze gebler en iets langer nadenken voor ik driftig ergens op in ga.
Zou jij eens met mijn zus willen praten en haar dat aan dr verstand peuteren?quote:Op woensdag 20 oktober 2010 14:18 schreef Kluts het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 20 oktober 2010 14:18 schreef Duimelot het volgende:
[..]
ach hij wil niet![]()
doen wij straks nog wel een lepeltje tochje hé! dat vervolg zei je er bij mij niet bij!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
I bet I'm helium, I never get chemistry with anyone...
(╯°□°)╯︵ ┻━┻
"Unicorns don't whinny, they just open their mouths and Enya falls out" GWS
Prediken hoop ik niet.quote:Op woensdag 20 oktober 2010 14:20 schreef Duimelot het volgende:
[..]
hij bedoeld dat je wel predikt tolerant te zijn
maar je nu weer erg intolerant bent tov intolerantie
oh sja nee dat is wat anders, ik bedoel gewoon aandacht krijgen kan iedereenquote:Op woensdag 20 oktober 2010 14:18 schreef rival het volgende:
[..]
je bent toch echt afhankelijk van degene van wie je de aandacht wilt... of die het je wel wilt geven...?
tenzij negatieve aandacht, dat kan je makkelijk overal vandaan halen
quote:Op woensdag 20 oktober 2010 14:18 schreef Duimelot het volgende:
[..]
ach hij wil niet![]()
doen wij straks nog wel een lepeltje tochSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
ja ik geniet ook.. maar heb weleens op maandagmorgen in de trein gestaan dat ik weer begon te spacen.... dan hoef ik niet achter het stuur te zittenquote:Op woensdag 20 oktober 2010 14:19 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Nooit. Ik geniet er juist van na. Goeie gesprekken, slechte grappen. Dat verhaal.
En ja, soms maak je verkeerde keuzes, en daar leer je weer van.
En als diegene je niet 24/7 de aandacht wil geven die jij wil ga dan niet jankmuilen dat je vriendin niet van je houdt en al dat soort bullshit meer. En nog belangrijker, trap dan geen deuken in mn auto gvd.quote:Op woensdag 20 oktober 2010 14:18 schreef rival het volgende:
[..]
je bent toch echt afhankelijk van degene van wie je de aandacht wilt... of die het je wel wilt geven...?
tenzij negatieve aandacht, dat kan je makkelijk overal vandaan halen
Ik heb er ook respect voor, want ik kan dat niet.quote:Op woensdag 20 oktober 2010 14:21 schreef L-E het volgende:
[..]
Zou jij eens met mijn zus willen praten en haar dat aan dr verstand peuteren?
Maar serieus, lijkt me lastig om te leren als je de neiging hebt alles eruit te gooien, dus respect daarvoor.
quote:Op woensdag 20 oktober 2010 14:21 schreef STING het volgende:
[..]Of tijdens.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
er stond kortzichtig op DIT VLAKquote:Op woensdag 20 oktober 2010 14:19 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Waarom zie je haar als kortzichtig? Vind je jezelf zo ruimdenkend? Want ik vind dat namelijk een beetje tegen vallen helaas
Haha, oh zo. Nee, dat heb ik nooit zo gehad (wel andere ervaringen). Maar dan weet je of dat je verantwoord moet aanpakken (zoals jij) of in het vervolg wat minderen.quote:Op woensdag 20 oktober 2010 14:22 schreef rival het volgende:
[..]
ja ik geniet ook.. maar heb weleens op maandagmorgen in de trein gestaan dat ik weer begon te spacen.... dan hoef ik niet achter het stuur te zitten
Alles valt te leren!quote:Op woensdag 20 oktober 2010 14:22 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Ik heb er ook respect voor, want ik kan dat niet.![]()
quote:Het zwangerschapsverlof in Nederland, nu zestien weken, wordt met vier weken verlengd. Dat wil het Europees Parlement in Straatsburg.
Het parlement besloot woensdag het minimumverlof voor werkende vrouwen in de Europese Unie uit te breiden van veertien naar twintig weken. Het parlement wil dat vaders recht moeten krijgen op twee weken verlof.
Met de bijna vijf maanden moederschapsverlof gaat het parlement verder dan de Europese Commissie, die achttien weken voldoende vindt.
Daar vraag ik ook niet om hoor.quote:
Dat mag jij vinden. Laat ik het zo zeggen, ik dacht vroeger net zoals Samzz nu doet, maar dat kwam omdat IK uit een gezin kom waarin ik heel erg beschermd werd en dus vooral een oordeel had over dingen waar ik niks van weet. Ik zeg ook nergens dat ik wél ruimdenkend ben,.quote:
komt met de leeftijd, zou moeten komen iigquote:Op woensdag 20 oktober 2010 14:21 schreef L-E het volgende:
Maar serieus, lijkt me lastig om te leren als je de neiging hebt alles eruit te gooien, dus respect daarvoor.
Waar iedereen last van heeft in deze discussie; men maakt zich schuldig aan precies datgene waar men anderen van beschuldigt. Maar niemand ziet het.quote:Op woensdag 20 oktober 2010 14:20 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Kluts en ik vliegen elkaar vaak in de haren, maar ik vind dat ze op veel vlakken gelijk heeft. En hier ook. En ik leer van haar, dat maakt haar cool.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |