Hier ga ik even over nadenken terwijl ik voor knuffelmeisje wat yoghurt ga halen.quote:Op woensdag 20 oktober 2010 14:34 schreef Duimelot het volgende:
[..]
nu heb ik het zo lief en prettig mogelijk proberen te brengen
maar t feit dat je wederom roept dat jij goed bezig bent VS anderen zijn DOM geeft aan dat je er nog niet bent.
Jij zegt voor dingen open te staan en daarom is dat anders.
Anderen staan net zo goed voor dingen open naar mijn mening
jullie delen beide een andere mening, willen die niet aanpassen en vinden dan beide dat de ander niet openminded is en dom is.
Doel hier dus op intolerantie vs tolerantie...
De heuse ware echte tolerantie zet een stapje opzij en respecteerd andermans keus om minder tolerant te zijn, probeerd deze waar kan zelfs te begrijpen en gaat vooral niet zeggen dat dat dan dus dom is!
Oh ja, prachtig voorbeeld waarom ALLE vrouwen 12+ weken zwangerschapsverlof moeten hebben. Nog even los van het feit dat haar psychische problemen an sich los staan van haar poepmachine uitbroeden.quote:Op woensdag 20 oktober 2010 14:34 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ohja dat ben ik met je eens.
[..]
Want zoals ik al zei hangt van de situatie af. Wat er op dat moment bij komt kijken. Een bekende van mij is ten tijden van haar bevalling bedreigd door haar man, diezelfde man heeft toen ook poging tot zelfmoord gedaan en is in een kliniek beland. Psychisch gezien zouden 4 weken voor haar niet genoeg geweest zijn.
Dat is best, desnoods gaat moeder nooit meer werken. Maar dan dus niet met behoud van salaris.quote:Op woensdag 20 oktober 2010 14:34 schreef El_Matador het volgende:
[..]
"Dat bepalen we allemaal samen."![]()
![]()
Het bestaat ook niet. Je kan niet iets "samen" bepalen. Dat is altijd en immer een compromis.
De praktische consequenties snap ik en ben ik met jou en Kluts eens. Maar moreel gezien is de moeder (en de vader) de enige die er ECHT over kan oordelen.
Nee, mensen kiezen voor een kind. Dat de overheid dat steunt in veel opzichten is mooi meegenomen.quote:Op woensdag 20 oktober 2010 14:34 schreef El_Matador het volgende:
[..]
"Dat bepalen we allemaal samen."![]()
![]()
Het bestaat ook niet. Je kan niet iets "samen" bepalen. Dat is altijd en immer een compromis.
De praktische consequenties snap ik en ben ik met jou en Kluts eens. Maar moreel gezien is de moeder (en de vader) de enige die er ECHT over kan oordelen.
quote:Op woensdag 20 oktober 2010 14:35 schreef STING het volgende:
[..]dat drugs gebeuren welSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
dat ik naar je verlang dat is al langer bekend toch!?![]()
![]()
lach er maar om, ik zit er maar meequote:
Ik heb beidequote:Op woensdag 20 oktober 2010 14:35 schreef Natalie78 het volgende:
[..]
Volg het niet helemaal, dus doe mij ook maar wat. Even teruglezen terwijl. Zoet of zout?
doe mij een pak vanilleyoghurtquote:Op woensdag 20 oktober 2010 14:36 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Hier ga ik even over nadenken terwijl ik voor knuffelmeisje wat yoghurt ga halen.![]()
Als deze kwaliteitspost geen tieten verdient weet ik het niet meerquote:Op woensdag 20 oktober 2010 14:33 schreef Godtje het volgende:
[..]
Baby en HW zijn tegen. Die zijn eigenlijk tegen elke vorm van leven onder de 18.
Boven de 18 zijn ze een stuk minder kritisch en staan ze open voor veelvuldig contact.
E_M heeft de mening die de minste mensen hebben zodat hij lekker een discussie aan kan gaan.
En wij gaan gewoon aan de drank.
Omdat onze regering van dit kleine landje heel graag wilt dat we kindjes maken.quote:
Colaatje light.quote:Op woensdag 20 oktober 2010 14:38 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Ik heb beide
Glaasje drinken erbij?
quote:Op woensdag 20 oktober 2010 14:39 schreef Rifoki het volgende:
[ afbeelding ]
Die wilde ik even met jullie delen.
Bijschrift zelf invullen.
ik zeg: jong geleerd is oud gedaanquote:Op woensdag 20 oktober 2010 14:39 schreef Rifoki het volgende:
[ afbeelding ]
Maar, ik mag dat toch belachelijk vinden? Ik snap de beredenering van NL/EU hoorquote:Op woensdag 20 oktober 2010 14:39 schreef Godtje het volgende:
[..]
Omdat onze regering van dit kleine landje heel graag wilt dat we kindjes maken.
Dat is op dit moment de visie en het beleid.
Dat jij daar bezwaren tegen hebt, waarvan sommige ook echt hout snijden, is prima maar niet het beleid wat we in Europa nu uitvoeren. Daarom mogen de broedmachines binnenkort 20 weken vrij. In de hoop dat meer vrouwen gaan broeden.
Daar denk de overheid en de samenleving dus heel anders over.quote:Op woensdag 20 oktober 2010 14:37 schreef Kluts het volgende:
[..]
Nee, mensen kiezen voor een kind. Dat de overheid dat steunt in veel opzichten is mooi meegenomen.
Maar alsnog is het de verantwoordelijkheid van ouders en vind ik niet dat de samenleving moet opdraaien voor de kinderwens van een ander.
Omdat we in een maatschappij leven waar wordt uitgegaan van gemiddelden.quote:Op woensdag 20 oktober 2010 14:36 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Oh ja, prachtig voorbeeld waarom ALLE vrouwen 12+ weken zwangerschapsverlof moeten hebben. Nog even los van het feit dat haar psychische problemen an sich los staan van haar poepmachine uitbroeden.
Zie daar weer een reden waarom de Zwarte Cross baas isquote:Op woensdag 20 oktober 2010 14:39 schreef Rifoki het volgende:
[ afbeelding ]
Dat mag je zeker belachelijk vinden. Je hebt recht op je mening zoals je weet.quote:
Precies, en kijkend naar het gemiddelde, ben ik van mening dat 4 weken voldoende is. Goed, ben ik schappelijk, 6 weken. Vind ik dan hequote:Op woensdag 20 oktober 2010 14:40 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Omdat we in een maatschappij leven waar wordt uitgegaan van gemiddelden.
De gemiddelde zwangere, de gemiddelde vader en het gemiddelde kind.
Kijken naar het individu is simpelweg niet haalbaar ivm regeltjes enz.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |