is that the best you got?quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 14:31 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
*knijpt met nagels in eikel*
Waar heb je je portemonnee schat?
Je woont ook te ver, heb onderweg naar jou toe altijd al teveel anderen verkracht, dan heb ik niks meer voor je overquote:Op dinsdag 19 oktober 2010 14:33 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Dan is er echt iets mis met mij.
Heb decolleté genoeg maar wordt nooit verkracht
nee, mn mond is beterquote:
Dat, maar dan zonder een jasje.quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 14:34 schreef PeuRac het volgende:
[..]
met een volle bos haar, rokje en hakkenals ze er nog een jasje over aan heeft sleept mn tong over de grond
Prima. Maar voor jou is het iets verder. Ik rekende vanuit knuffelmeisje.quote:
Raadsel vs belgenmop is niet seksuele grap vs racistische grapquote:Op dinsdag 19 oktober 2010 14:31 schreef Kluts het volgende:
[..]
Dat heb ik niet gezegd.
Moet ik je het verschil tussen een raadsel en een belgenmop ook uitleggen?
Je zei letterlijk:quote:IK heb last van een seksueel getinte grap als die over het randje gaat, bij mij op werk. Racistische grappen krijg ik niet naar mijn hoofd.
Maar ik ben heel vaak in het westen hoorquote:Op dinsdag 19 oktober 2010 14:37 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Je woont ook te ver, heb onderweg naar jou toe altijd al teveel anderen verkracht, dan heb ik niks meer voor je over
Nieuw woord voor je :quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 14:37 schreef Huppelmuts het volgende:
Ik heb trek. Beetje vroeg voor avondeten he
jasje is mij om het evenquote:Op dinsdag 19 oktober 2010 14:37 schreef El_Matador het volgende:
Rival, wat ben je sloom!![]()
[..]
Dat, maar dan zonder een jasje.![]()
Jij bent er niet echt het type naar.quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 14:33 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
als er iets is wat ik niet draag
ik weet de weg naar dawg zn huis alwelquote:Op dinsdag 19 oktober 2010 14:38 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Prima. Maar voor jou is het iets verder. Ik rekende vanuit knuffelmeisje.
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.♥ || Baby catcher in training || ♥
dat brandquote:Op dinsdag 19 oktober 2010 14:38 schreef Good.vs.Evil het volgende:
Toppunt van dom: je handen insmeren met desinfectant, en vergeten dat je een wondje aan je pink hebt
auchquote:Op dinsdag 19 oktober 2010 14:38 schreef Good.vs.Evil het volgende:
Toppunt van dom: je handen insmeren met desinfectant, en vergeten dat je een wondje aan je pink hebt
quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 14:39 schreef Yuki het volgende:
[..]en daar gaat het me om, just thatSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Zeg dat danquote:Op dinsdag 19 oktober 2010 14:38 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Maar ik ben heel vaak in het westen hoor
je blijft met je vingers uit mn oog!quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 14:38 schreef rival het volgende:
[..]
Als je kaken dichtvallen heb ik daar een truucje voor
Das met een N minder nog veel minder leukquote:Op dinsdag 19 oktober 2010 14:38 schreef Good.vs.Evil het volgende:
Niet in huis. Net even boodschappen gedaan en heel ego alleen voor mij en mn zoon avondeten gehaaldquote:
Grappig.quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 14:37 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Je woont ook te ver, heb onderweg naar jou toe altijd al teveel anderen verkracht, dan heb ik niks meer voor je over
gister ook al ontsmet met nagellakremoverquote:
Je gaat een vrouw toch geen snacks aanpraten?quote:
Uhmquote:
quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 14:40 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
gister ook al ontsmet met nagellakremover
Moet je wel eerst fappenquote:Op dinsdag 19 oktober 2010 14:40 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Das met een N minder nog veel minder leuk.
type of niet. Dat wurgende gevoelquote:Op dinsdag 19 oktober 2010 14:38 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Jij bent er niet echt het type naar.
En nu douchen.![]()
Ben ik alquote:Op dinsdag 19 oktober 2010 14:40 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Je gaat een vrouw toch geen snacks aanpraten?
Daar worden ze dik van hoor!
quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 14:40 schreef HeatWave het volgende:
[..]
So? Not my bitchquote:Op dinsdag 19 oktober 2010 14:40 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Je gaat een vrouw toch geen snacks aanpraten?
Daar worden ze dik van hoor!
heb je zo'n dikke nek dan?quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 14:41 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
type of niet. Dat wurgende gevoel
Doe mij maar decolletee
ja er is toch ook een gedeelte cf, of vergis ik me nou? distrito federal wist ik wel. ben er ook geweest maar bijna niks gezien, la lavadora in santa fe, en station tapo.quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 14:34 schreef El_Matador het volgende:
[..]
CF? Distrito Federal dus. 20 miljoen mensen om je heen. Ben er al es 4 dagen geweest.
Dat drink ik hier ook. Maar drink de laatste tijd sowieso veel minder bier. Blow meer en drink energy drinks.
ik denk dat ik dat leuker zou vindenquote:Op dinsdag 19 oktober 2010 14:40 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Zoals ik al 46545 keer zei, het gevaarlijke aan seksueel getinte grappen is dat het moeilijk te zeggen is wat een geintje is en wat niet. Ik vind racisme op de werkvloer hoe dan ook niet kunnen. Die maak je per definitie niet. Maar seksueel getinte grappen wel? Ik vind het niet professioneel.quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 14:38 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Raadsel vs belgenmop is niet seksuele grap vs racistische grap
Raadsel is geen belediging
Seksueel volgens jou wel, en racistisch ook
[..]
Je zei letterlijk:
Een seksueel getinte grap is heel anders dan een racistische grap of homoseksuele grap.
Ik zie niet in wat er dan anders is, in de discussie over erg vinden of niet.Natuurlijk krijg jij gene negergrap naar je hooft want je bent geen neger, dat snap ik ook wel.
Maar waarom zou een negergrap voor een neger anders zijn dan een seksueel getinte grap bij een secretaresse?
Omdat de neger er ook om vraagt net zoals de homo, want die staat graga in de belangstelling en maakt vaak zelf ook grapjes? (echt... wat een argument zeg)
Maar ik hou al op met de discussie. Zeker als je met dit soort bullshit aankomt
Moet ik nu beledigd reageren dat ik geen bitch ben of is het gewoon een algemene uitspraak van je?quote:
je vermijd de leukste stadquote:Op dinsdag 19 oktober 2010 14:41 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Uhm
Sliedrecht, Rotterdam, Amsterdam, Den Helder, Purmerend, Hoorn.
Daar kom ik wel regelmatig ja
niet bijten danquote:Op dinsdag 19 oktober 2010 14:39 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
je blijft met je vingers uit mn oog!
zelfs een sjaal benauwd me. En mn jas zit nooit helemaal dicht.. Ik kan niks tegen mn keel hebben. Dan wordt ik gekquote:
niet ZIJN bitchquote:Op dinsdag 19 oktober 2010 14:42 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Moet ik nu beledigd reageren dat ik geen bitch ben of is het gewoon een algemene uitspraak van je?
Dat laatste popjequote:Op dinsdag 19 oktober 2010 14:42 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Moet ik nu beledigd reageren dat ik geen bitch ben of is het gewoon een algemene uitspraak van je?
das toch juist slim omdat je de wond dan desinfecteerdquote:Op dinsdag 19 oktober 2010 14:38 schreef Good.vs.Evil het volgende:
*zet zonnebril op*quote:
Ja maar maar maar daar heb ik niks te zoeken gehad nog.quote:
Goed zoquote:
geen wurgsex voor jou dusquote:Op dinsdag 19 oktober 2010 14:43 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
zelfs een sjaal benauwd me. En mn jas zit nooit helemaal dicht.. Ik kan niks tegen mn keel hebben. Dan wordt ik gek
maar zelf de grapjes maken over jezelf is wat anders dan dat een ander dat doetquote:Op dinsdag 19 oktober 2010 14:43 schreef Kluts het volgende:
Edit: en wat ik bedoelde met homo-grapjes, is dat ik tot nu toe alleen maar homo's heb meegemaakt die zelf nog de meeste grappen over hun geaardheid maakten, tot je er flauw van wordt. Dat maakt dat het overkomt dat ze het oke vinden dat daar grappen over worden gemaakt.
Ik ben geen homohater ofzo.
Ik was dan ook niet serieusquote:Op dinsdag 19 oktober 2010 14:43 schreef Duimelot het volgende:
[..]
niet ZIJN bitch
is wat anders dan geen bitch zijn...
ja. Maar ik hou niet van dat soort zeerquote:Op dinsdag 19 oktober 2010 14:43 schreef Under_Score het volgende:
[..]
das toch juist slim omdat je de wond dan desinfecteerdja het doet zeer, dat dan weer wel.
En ik vraag je al 5x (ik overdrijf niet) waarom de seksueel getinte grap dan anders is als de racistische grap? Bij beide heb je toch de scheidslijn tussen geintje of geen geintje. Niets anders aan! Om nog maar even te zwijgen over het feit dat de homograp minder erg is omdat we graag in de belangstelling staan en er zelf ook wel eens geintjes over maken.quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 14:42 schreef Kluts het volgende:
[..]
Zoals ik al 46545 keer zei, het gevaarlijke aan seksueel getinte grappen is dat het moeilijk te zeggen is wat een geintje is en wat niet. Ik vind racisme op de werkvloer hoe dan ook niet kunnen. Die maak je per definitie niet. Maar seksueel getinte grappen wel? Ik vind het niet professioneel.
Het seizoen is een beetje overquote:Op dinsdag 19 oktober 2010 14:44 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ja maar maar maar daar heb ik niks te zoeken gehad nog.![]()
[..]
Goed zo![]()
Wanneer gaan we weer terrassen? Ze hebben daar ook wel snacks
neequote:
maar je wond gaat nu niet meer etteren ontsteken en nog veul meer pijn doenquote:Op dinsdag 19 oktober 2010 14:45 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
ja. Maar ik hou niet van dat soort zeer
Niet eens, er werken hier ook homo's waarvan ik het echt alleen weet, merk het verder nergens aan. En ja, we hebben ook een aantal echte nichten...quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 14:43 schreef Kluts het volgende:
Edit: en wat ik bedoelde met homo-grapjes, is dat ik tot nu toe alleen maar homo's heb meegemaakt die zelf nog de meeste grappen over hun geaardheid maakten, tot je er flauw van wordt. Dat maakt dat het overkomt dat ze het oke vinden dat daar grappen over worden gemaakt.
Ik ben geen homohater ofzo.
Smoothquote:Op dinsdag 19 oktober 2010 14:45 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Het seizoen is een beetje over. het zal een binnenafspraak moeten worden vrees ik
.
Humor is een schild.quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 14:45 schreef Duimelot het volgende:
[..]
maar zelf de grapjes maken over jezelf is wat anders dan dat een ander dat doet
ikzelf kan dan wel grapjes maken over een dikke kont ofzo, als een ander het grapje maakt is hij toch een stuk minder leuk
Ja, maar...quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 14:44 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ja maar maar maar daar heb ik niks te zoeken gehad nog.![]()
Als er maar gesnackt kan wordenquote:Op dinsdag 19 oktober 2010 14:45 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Het seizoen is een beetje over. het zal een binnenafspraak moeten worden vrees ik
.
hmmz okee dat kanquote:
haren trekken resulteert alleen in harder bijten. Dat kan je navragen aan een van mn exscharrels die een hapje uit zn arm mistquote:
precies, maar wel een gevaarlijke.quote:
Dat moet te regelen zijnquote:Op dinsdag 19 oktober 2010 14:47 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Als er maar gesnackt kan worden
mij ook niet ik maak ze zelf nog het meestequote:Op dinsdag 19 oktober 2010 14:47 schreef naatje_1 het volgende:
Mij maakt het geen flikker uit of iemand grapjes over mij maakt
Ja ik weet pas sinds net dat jij daar zit dus dat telt nietquote:
mijn wonden ontsteken nooitquote:Op dinsdag 19 oktober 2010 14:46 schreef Under_Score het volgende:
[..]
maar je wond gaat nu niet meer etteren ontsteken en nog veul meer pijn doen
ik geef een goeie stoot op je kaak. op de juiste plek. je mond valt er van open.... wil je proberen?quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 14:47 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
haren trekken resulteert alleen in harder bijten. Dat kan je navragen aan een van mn exscharrels die een hapje uit zn arm mist
een beetje zelfspot moet kunnenquote:Op dinsdag 19 oktober 2010 14:48 schreef Giertje het volgende:
[..]
mij ook niet ik maak ze zelf nog het meeste
Gezelligquote:
oke, dan is het goedquote:Op dinsdag 19 oktober 2010 14:48 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ja ik weet pas sinds net dat jij daar zit dus dat telt niet
Het zal mij ook glitterworst wezenquote:Op dinsdag 19 oktober 2010 14:47 schreef naatje_1 het volgende:
Mij maakt het geen flikker uit of iemand grapjes over mij maakt
je had het al beter omschreven jaquote:
absoluutquote:
sja, misschien een van de andere dames.. Maar niet bij mijquote:Op dinsdag 19 oktober 2010 14:47 schreef Giertje het volgende:
[..]
hmmz okee dat kan
ik vond het wel geinig om te doen
met goeie afspraken van te voren dat dan weer wel
joe ko kurl!quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 14:50 schreef Flippiee het volgende:
Kamer opgeruimdHeb zelfs kaarsjes aan. Als ik nu nog aan mijn studie ga zitten ben ik blij met mezelf.
Morgen ook allemaal plannen, ik gok dat ik nog eens kan afkicken van FOK!
So truequote:
whehehe et is ook geen must hoorquote:Op dinsdag 19 oktober 2010 14:50 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
sja, misschien een van de andere dames.. Maar niet bij mij
Ik sta idd bekend als een humorloos en seksloos figuur. En het interesseert me geen reet wat jij van mij vind. Sterker nog, probeer zoals ik bij jou al maanden doe, me te negeren als je me irritant vindt.quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 14:45 schreef Ang3l het volgende:
[..]
En ik vraag je al 5x (ik overdrijf niet) waarom de seksueel getinte grap dan anders is als de racistische grap? Bij beide heb je toch de scheidslijn tussen geintje of geen geintje. Niets anders aan! Om nog maar even te zwijgen over het feit dat de homograp minder erg is omdat we graag in de belangstelling staan en er zelf ook wel eens geintjes over maken.
Want dat laatste is in vele gevallen een dingetje van zelfspot als schild. Zelf eerst het geintje maken voordat anderen dat doen, dan komt heet minder hard aan.
Anyway, doe maar lekker je seksloze niets uitlokkende kledij aan want o o o er zou eens 1 grapje komen en je kan de comissie ongewenst gedrag niet vinden. Ik zit er niet mee. Ik werk gelukkig niet met je. Ik heb een leuke vriendelijke grappige secretaresse. Net wie ik kan geinen
En ik dan?quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 14:48 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ja ik weet pas sinds net dat jij daar zit dus dat telt niet
Het maakt mij niet uit als er over mijn rug gelult wordt hoor, weet ik in ieder geval dat ik het contact moet verbreken met die 'vrienden'quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 14:49 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Het zal mij ook glitterworst wezen
Nou nee, da's niet waar.
Je merkt wel of iemand een grapje grapje over iemand maakt of een gemeen grapje over iemands rug.
True, de scheidslijn kan grijs zijn, en die lijn ligt bij een ieder ergens anders.
the bitter endquote:
als jij dat aandurftquote:Op dinsdag 19 oktober 2010 14:48 schreef rival het volgende:
[..]
ik geef een goeie stoot op je kaak. op de juiste plek. je mond valt er van open.... wil je proberen?
ik bedoel nooit wat met mijn grapjes hoor goorquote:Op dinsdag 19 oktober 2010 14:49 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Nou nee, da's niet waar.
Je merkt wel of iemand een grapje grapje over iemand maakt of een gemeen grapje over iemands rug.
True, de scheidslijn kan grijs zijn, en die lijn ligt bij een ieder ergens anders.
Dat meen je nietquote:Op dinsdag 19 oktober 2010 14:50 schreef Flippiee het volgende:
Kamer opgeruimdHeb zelfs kaarsjes aan. Als ik nu nog aan mijn studie ga zitten ben ik blij met mezelf.
Morgen ook allemaal plannen, ik gok dat ik nog eens kan afkicken van FOK!
quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 14:49 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Nou nee, da's niet waar.
MI, bedanktquote:Op dinsdag 19 oktober 2010 14:51 schreef missbehavin het volgende:
Ik stel me Ang3l nu ook zo voor met zo'n glitterpiemel
Yepz en sinds ik dat weet ben ik 1 keer erlangs gereden en toen uhm was ik een labiel en emotioneel wrakquote:
kaak juist vastpakken, gaat die vanzelf openquote:Op dinsdag 19 oktober 2010 14:48 schreef rival het volgende:
[..]
ik geef een goeie stoot op je kaak. op de juiste plek. je mond valt er van open.... wil je proberen?
de 1e keer kon ik 'm tegenhouden, maar nu je er alsnog de nadruk op legt, krijg ik 'm ookquote:Op dinsdag 19 oktober 2010 14:51 schreef Duimelot het volgende:
[..]
is het normaal dat ik dar en MI bij krijg!?
quote:
Jawel, want nu ga ik na dit gemeld te hebben even aan mijn studie. En lurk ik stiekem mee. Ik moet en zal alles op orde krijgenquote:
quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 14:51 schreef missbehavin het volgende:
Wedden dat elke vriend(in) die je ooit nog in je leven gaat krijgen, achter je rug om lult ?quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 14:51 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Het maakt mij niet uit als er over mijn rug gelult wordt hoor, weet ik in ieder geval dat ik het contact moet verbreken met die 'vrienden'
een van mijn favoriete van hun en english summer rain vind ik ook zeer goedquote:
en bedanktquote:Op dinsdag 19 oktober 2010 14:51 schreef missbehavin het volgende:
hebben ze eigenlijk ook glittercondooms? lijkt me wel wat voor als ik in een disco bui benquote:Op dinsdag 19 oktober 2010 14:51 schreef missbehavin het volgende:Ik stel me Ang3l nu ook zo voor met zo'n glitterpiemel
quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 14:52 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Jawel, want nu ga ik na dit gemeld te hebben even aan mijn studie. En lurk ik stiekem mee. Ik moet en zal alles op orde krijgen
wat voor studie volg je?quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 14:52 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Jawel, want nu ga ik na dit gemeld te hebben even aan mijn studie. En lurk ik stiekem mee. Ik moet en zal alles op orde krijgen
Ja en de ouwe shizzle, van toen ik nog jong wasquote:Op dinsdag 19 oktober 2010 14:53 schreef Giertje het volgende:
[..]
een van mijn favoriete van hun en english summer rain vind ik ook zeer goed
Jij bent niet fokkerwaardigquote:Op dinsdag 19 oktober 2010 14:52 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Vast welquote:Op dinsdag 19 oktober 2010 14:53 schreef Under_Score het volgende:
[..]
hebben ze eigenlijk ook glittercondooms? lijkt me wel wat voor als ik in een disco bui ben
Dan gaan we allemaal dingen over je schrijven, en dan MOET je wel reageren!quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 14:52 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Volgens mij welquote:Op dinsdag 19 oktober 2010 14:53 schreef Under_Score het volgende:
[..]
hebben ze eigenlijk ook glittercondooms? lijkt me wel wat voor als ik in een disco bui ben
Toch is het in het echt leuker hequote:Op dinsdag 19 oktober 2010 14:53 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Dan gaan we allemaal dingen over je schrijven, en dan MOET je wel reageren!.
quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 14:52 schreef JoeBravo het volgende:
[..]
de 1e keer kon ik 'm tegenhouden, maar nu je er alsnog de nadruk op legt, krijg ik 'm ook
als ze mij helemaal de hemel inprijst achter mijn rug om, mij bestquote:Op dinsdag 19 oktober 2010 14:53 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Wedden dat elke vriend(in) die je ooit nog in je leven gaat krijgen, achter je rug om lult ?
Iedereen roddelt over iedereen.
Daarom onthou ik altijd het mooie tegeltje uit de WC van mijn oma (RIP) :
''Doe wat je wilt, kletsen doen ze toch''
dat zou truucje 3 zijn.. weet precies waar te drukkenquote:Op dinsdag 19 oktober 2010 14:52 schreef PeuRac het volgende:
[..]
kaak juist vastpakken, gaat die vanzelf open
ja veel mannen ook, eigenlijk moet angel ons nu toch echt wel enorm bedankenquote:Op dinsdag 19 oktober 2010 14:54 schreef missbehavin het volgende:
Ang3l, dankzij mij en duim denken een heleboel mannen hier nu aan JOUW PIEMEL
mijn zelfbeeld, wat doe je?!quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 14:54 schreef Duimelot het volgende:
[..]
viespeuk, beetje aan de glitterlul van Angel denken
Uhuh, al moet ze de volgende keer maar iets wakkerder zijn, dan kunnen we ook gewoon pratenquote:Op dinsdag 19 oktober 2010 14:54 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Toch is het in het echt leuker he
waarom 6 minuten?quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 14:54 schreef Good.vs.Evil het volgende:
Nog 6 minuten proberen niet in slaap te vallen.. Het wordt steeds moeilijker
absoluut nietquote:Op dinsdag 19 oktober 2010 14:54 schreef missbehavin het volgende:
Ang3l, dankzij mij en duim denken een heleboel mannen hier nu aan JOUW PIEMEL
Bij racistische grapjes kan het net zo goed onduidelijk zijn of ze niet ergensd gemeend zijn of niet. Vandaar dat ik dat verschil niet zie en dus ook niet wil maken. Daarom vroeg ik naar de reden waarom het dan zo anders zou zijn: een seksuele grap vs een racistische grap.quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 14:49 schreef Duimelot het volgende:
[..]
je had het al beter omschreven ja
maar waar jullie over vallen is puur het woord GRAPJE volgens mij
Kluts bedoeld gewoon dat het bij seksueelgetinte grapjes soms niet geheel duidelijk is dat het om een grapje gaat (en geen grapje is dan niet leuk meer)
daarom zijn zulke grapjes op kantoor misschien minder gepast.
Ik kan hem ook naar een magazijnmedewerker maken hoorquote:en in jouw geval is het een ander verhaal want als een homo zo'n opmerking maakt naar de spannende secretaresse is toch alwel duidelijk dat het om een GRAPJE gaat natuurlijk. Zou een hetero datzelfde grapje maken kan het dus verkeerd over kunnen komen.
Ja dat vond ik nou ook. Doe maar lingerie Ang3lquote:Op dinsdag 19 oktober 2010 14:54 schreef Duimelot het volgende:
[..]
ja veel mannen ook, eigenlijk moet angel ons nu toch echt wel enorm bedanken
opoequote:Op dinsdag 19 oktober 2010 14:53 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ja en de ouwe shizzle, van toen ik nog jong was
Lol. Dan moet je banaanvraag doen voor alleen snachts zodat ze niet kan nachtbaggerenquote:Op dinsdag 19 oktober 2010 14:55 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Uhuh, al moet ze de volgende keer maar iets wakkerder zijn, dan kunnen we ook gewoon praten.
Hmzzzzz, goed plan!quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 14:55 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Lol. Dan moet je banaanvraag doen voor alleen snachts zodat ze niet kan nachtbaggeren
dan ben ik klaar met me te vervelenquote:
je zou aan wat anders kunnen denken ipv aan angel in zijn nakie met van die witte vluegeldingen op zijn rug en zijn piemel fier de lucht in, gedipt in de glitter.....quote:
quote:
Dankjequote:
Management, economie en rechtquote:
Jongeuh de dagcijfers gezien vandaag, plek 15 manquote:
Sterkteeequote:Op dinsdag 19 oktober 2010 14:53 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Dan gaan we allemaal dingen over je schrijven, en dan MOET je wel reageren!.
jajajajajajaajjaquote:Op dinsdag 19 oktober 2010 14:54 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Toch is het in het echt leuker he
En dan gaat ze wel twitteren net als nuquote:
Gaat je goed af, dat zie ik alquote:Op dinsdag 19 oktober 2010 14:50 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ik sta idd bekend als een humorloos en seksloos figuur. En het interesseert me geen reet wat jij van mij vind. Sterker nog, probeer zoals ik bij jou al maanden doe, me te negeren als je me irritant vindt.
trouwen?quote:
wat ben jij evilquote:Op dinsdag 19 oktober 2010 14:56 schreef Duimelot het volgende:
[..]
je zou aan wat anders kunnen denken ipv aan angel in zijn nakie met van die witte vluegeldingen op zijn rug en zijn piemel fier de lucht in, gedipt in de glitter.....
Ik laat liever iedereen in zijn waarde en dus ZELF beslissen of ze dat soort grappen "vinden kunnen".quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 14:42 schreef Kluts het volgende:
[..]
Zoals ik al 46545 keer zei, het gevaarlijke aan seksueel getinte grappen is dat het moeilijk te zeggen is wat een geintje is en wat niet. Ik vind racisme op de werkvloer hoe dan ook niet kunnen. Die maak je per definitie niet. Maar seksueel getinte grappen wel? Ik vind het niet professioneel.
Waarom lees ik ALTIJD banaan-vraag?quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 14:55 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Lol. Dan moet je banaanvraag doen voor alleen snachts zodat ze niet kan nachtbaggeren
Het werkt blijkbaar welquote:
dat hij de M.I kreeg heeft weinig met jullie woorden te maken, meer met zijn hoofd...quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 14:56 schreef Duimelot het volgende:
[..]
je zou aan wat anders kunnen denken ipv aan angel in zijn nakie met van die witte vluegeldingen op zijn rug en zijn piemel fier de lucht in, gedipt in de glitter.....
onderbewust zin om een banaan te eten?quote:
Ja maar dat zegt niks, als al je vrienden 13-14 zijn he...quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 14:57 schreef Giertje het volgende:
[..]
trouwen?
mijn bijnaam is ook opa
aangezien ik zon beetje de oudste ben van mijn vrienden
Geen ideequote:
dat zei ik een paar dagen geleden ook al: een MI is 100% je eigen schuld.quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 14:58 schreef rival het volgende:
[..]
dat hij de M.I kreeg heeft weinig met jullie woorden te maken, meer met zijn hoofd...
het heeft op mij namelijk geen enkel effect
ik begrijp je wel hoor en ben het met je eensquote:Op dinsdag 19 oktober 2010 14:55 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Bij racistische grapjes kan het net zo goed onduidelijk zijn of ze niet ergensd gemeend zijn of niet. Vandaar dat ik dat verschil niet zie en dus ook niet wil maken. Daarom vroeg ik naar de reden waarom het dan zo anders zou zijn: een seksuele grap vs een racistische grap.
Dat daarbij dan een extra schiet-in-verkeerde-keelsgat opmerking komt met "Jullie vragen er om", da's een tweede.
[..]
Ik kan hem ook naar een magazijnmedewerker maken hoor![]()
Maar het ging nog niet eens over grapjes die ik zou maken. Het ging over dat soort grappen in het algemeen.
De grap is erg als degene waaroveer de grap gaat hem kwetsend vind, niet fijn, beledigend etc.
Ongeacht of het gaat om man/vrouw (vuil viswijf), seksueel getint (geile secretaresse), ras (kut mocro), geaardheid (vieze flikker), haarkleur (gingers have no soul). Ik maak daar geen onderscheid in. en zeker niet met een opmerking als "jullie maken er zelf genoeg grappen over, dus je vraagt er om, je staat graga in de belangstelling".
ja en? Ik heb een paar weken consequent in de top 10 en vaak zelfs top 5 gestaanquote:Op dinsdag 19 oktober 2010 14:56 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Dankje![]()
[..]
Management, economie en recht
[..]
Jongeuh de dagcijfers gezien vandaag, plek 15 man
[..]
Sterkteee
[..]
jajajajajajaajja
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Do me a favor, try not to think, you're going to hurt yourself"
"You go to heaven for the climate and hell for the company"
whehehehe zo jong zijn ze niet ik zover ik weet zijn we de 18 allemaal wel voorbijquote:Op dinsdag 19 oktober 2010 14:58 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ja maar dat zegt niks, als al je vrienden 13-14 zijn he...
quote:
Mag je geen bananen?quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 14:59 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ik ook, maar da's natuurlijk omdat ik ze niet mag
Allergisch?quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 14:59 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Waarom wil ik hier nu een sexuele reactie op plaatsenquote:Op dinsdag 19 oktober 2010 14:59 schreef missbehavin het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 14:57 schreef JoeBravo het volgende:
[..]
wat ben jij evil![]()
*beeld van Duim bijstelt*
quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 14:56 schreef Duimelot het volgende:
[..]
Pas erop, die zou weleens serieus opgevat kunnen wordenquote:Op dinsdag 19 oktober 2010 15:00 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Waarom wil ik hier nu een sexuele reactie op plaatsen
Als dat maar niet het antwoord is op de vraag wanneer je weer in de buurt bentquote:
quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 15:00 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Pas erop, die zou weleens serieus opgevat kunnen worden
Uhm hihi ... uhmquote:Op dinsdag 19 oktober 2010 15:01 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Als dat maar niet het antwoord is op de vraag wanneer je weer in de buurt bent
Daarom waarschuw ik ook evenquote:Op dinsdag 19 oktober 2010 15:00 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
sommige mensen zijn meer visueel ingesteld dan anderenquote:Op dinsdag 19 oktober 2010 14:58 schreef rival het volgende:
[..]
dat hij de M.I kreeg heeft weinig met jullie woorden te maken, meer met zijn hoofd...
het heeft op mij namelijk geen enkel effect
Daar val ik dan ook niet meer over, dat was al duidelijk, ook bij mij.quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 14:58 schreef Duimelot het volgende:
[..]
ik begrijp je wel hoor en ben het met je eens
maar nu is duidelijk dat voor iedereen de grens anders ligt en er dus met alle grappen die mensen zouden kunnen kwetsen voorizchtig omgegaan dient te worden.
denk dat het een stukje feeling is en verder ligt het ook aan de grappenmaker en de setting etc etc
verder is de discussie niet nodig, meningen verschillen, de een kan meer hebben dan een ander.
MIquote:Op dinsdag 19 oktober 2010 15:00 schreef Duimelot het volgende:
[..]
je probeerd nu mij met vleugeltjes in de glittergedipt voor te stellen?
of wat heb je bijgesteld![]()
Slim van jou ja.quote:
Je bevestigt hier alleen maar het beeld van een valse nicht mee hoor.quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 14:57 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Gaat je goed af, dat zie ik al
Ik vind het niet fijn om de kluts kwijt te zijn, maar soms...................
quote:
[..]
Ja flips twittert. Als een echte spamsletquote:Op dinsdag 19 oktober 2010 15:02 schreef HeatWave het volgende:
Flips op twitter?.
Ik volg eigenlijk alleen, ik tweet nooit wat.
Ik volg niemand. Ik leid.quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 15:02 schreef HeatWave het volgende:
Flips op twitter?.
Ik volg eigenlijk alleen, ik tweet nooit wat.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The only limit is your own imagination
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia
Waarom er geen vliegtuig in het WTC vloog
quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 15:02 schreef Duimelot het volgende:
[..]
en ik heb m nog 3x gelezen voor ik las wat er WEL stond
Ik ga morgen water opzoeken. Geen idee waar nog. Kans is dat ik dan in de buurt ben, kleine kans wel.quote:
soms moet je dingen gewoon opzij leggenquote:Op dinsdag 19 oktober 2010 15:02 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Daar val ik dan ook niet meer over, dat was al duidelijk, ook bij mij.
Ik val meer over het onderscheid seksueel vs racistisch en nog meer over het "je vraagt er om".
Maar daar krijg ik verder geen steekhoudend antwoorden op, en ze negeert me blijkbaar al weken omdat ik irritant ben, dus vandaar het geen antwoord krijgen
Dan houdt het verder op he
Dan maar verder met de piemel beglitteren, want ik moet vanaaf nog dansen!
Ooow Boobs! Maak nog eens zo'n grap ten koste van mijquote:Op dinsdag 19 oktober 2010 15:02 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Slim van jou ja.
Kijk als het nou een racistische apengrap was geweest dan is het een heel ander verhaal. En bij een grap naar Ang3l ja hey die vraagt er toch zelf om he.
Nichtenkloon!quote:
Hoe oud ben je Angel? Ik negeer jou over het algemeen inderdaad altijd ja, bij sommige mensen heb je zoiets van: Tja, niet mijn soort figuur om lekker mee te ouwehoeren. En bij jou heb ik dat omdat je altijd (zo komt het over) de onwijs grappige homo moet uithangen. Ik vertel toch ook niet na elke zin dat ik hetero ben?quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 15:02 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Daar val ik dan ook niet meer over, dat was al duidelijk, ook bij mij.
Ik val meer over het onderscheid seksueel vs racistisch en nog meer over het "je vraagt er om".
Maar daar krijg ik verder geen steekhoudend antwoorden op, en ze negeert me blijkbaar al weken omdat ik irritant ben, dus vandaar het geen antwoord krijgen
Dan houdt het verder op he
Dan maar verder met de piemel beglitteren, want ik moet vanaaf nog dansen!
Met een gagbal in je mond.quote:
Ja hallo jij wil te graagquote:Op dinsdag 19 oktober 2010 15:04 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ooow Boobs! Maak nog eens zo'n grap ten koste van mij
Ik sta graag in de belangstelling!
Daarom, kijk bij een vrouw moet je eerst een disclaimer plaatsen, als ze het dan niet wil, mag ik niks meer zeggenquote:Op dinsdag 19 oktober 2010 15:02 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Slim van jou ja.
Kijk als het nou een racistische apengrap was geweest dan is het een heel ander verhaal. En bij een grap naar Ang3l ja hey die vraagt er toch zelf om he.
Ben ik slecht in als in pertinent belachelijke beweringen en opmerkingen zie. Kwaaltje van mij. I will let it rest,quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 15:04 schreef Duimelot het volgende:
[..]
soms moet je dingen gewoon opzij leggen
dit is zo'n geval
quote:je gaat echt je piemel dippen in de glitter en dan ergens op een blok danesen!? (WAAR)
ik heel erg, maar deze zag ik aankomen!quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 15:01 schreef Duimelot het volgende:
[..]
sommige mensen zijn meer visueel ingesteld dan anderen
Voor iemand die zegt dat ze Ang3l negeert quote je hem wel heeeeeeeeeel vaakquote:Op dinsdag 19 oktober 2010 15:05 schreef Kluts het volgende:
[..]
Hoe oud ben je Angel? Ik negeer jou over het algemeen inderdaad altijd ja, bij sommige mensen heb je zoiets van: Tja, niet mijn soort figuur om lekker mee te ouwehoeren. En bij jou heb ik dat omdat je altijd (zo komt het over) de onwijs grappige homo moet uithangen. Ik vertel toch ook niet na elke zin dat ik hetero ben?
En het feit dat je mijn antwoorden niet bevredigend vindt, wil niet zeggen dat ik niet antwoord.
quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 15:03 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Ik volg niemand. Ik leid.![]()
heb je hem weer met zijn grote mond.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
ik ben geen homo, maar als een kerel z'n leuter in de glitter dipt en op een podium gaat dansen, moet ik t eigenlijk wel zienquote:Op dinsdag 19 oktober 2010 15:04 schreef Duimelot het volgende:
[..]
soms moet je dingen gewoon opzij leggen
dit is zo'n geval
je gaat echt je piemel dippen in de glitter en dan ergens op een blok danesen!? (WAAR)
Donderdagavond?quote:
Tevens vind ik boobs wel een grappige bijnaamquote:Op dinsdag 19 oktober 2010 15:04 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ooow Boobs! Maak nog eens zo'n grap ten koste van mij
Ik sta graag in de belangstelling!
Ik heb geen kloon (meer)quote:
Die heb je niet nodig om toch te leiden, dawg.quote:
HeulVolwassen van je!quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 15:07 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik heb geen kloon (meer)
Die laatste heb ik opgebiecht. En dat was de enige!
Dat noemen ze een discussie.quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 15:06 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Voor iemand die zegt dat ze Ang3l negeert quote je hem wel heeeeeeeeeel vaak
doe maar een PM sturen danquote:Op dinsdag 19 oktober 2010 15:04 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik ga morgen water opzoeken. Geen idee waar nog. Kans is dat ik dan in de buurt ben, kleine kans wel.
Dude, i've got something to tell youquote:Op dinsdag 19 oktober 2010 15:06 schreef PeuRac het volgende:
[..]
ik ben geen homo, maar als een kerel z'n leuter in de glitter dipt en op een podium gaat dansen, moet ik t eigenlijk wel zien
je hebt er stiekem van genoeten ik snap mquote:Op dinsdag 19 oktober 2010 15:05 schreef rival het volgende:
[..]
ik heel erg, maar deze zag ik aankomen!
juist niet dus... ach je snapt me wel
En je hebt al een paar keer de discussie beeindigd en opgestart in 1 post. Je wil zijn punt niet zien. Jij wil alleen je eigen punt duidelijk maken en opdringen.quote:
Nu wel een MI?quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 15:08 schreef rival het volgende:
[..]
Dude, i've got something to tell you
nope. natuurlijk overwicht.quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 15:07 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Die heb je niet nodig om toch te leiden, dawg.![]()
je hebt lipjes ook opgebiecht??quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 15:07 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik heb geen kloon (meer)
Die laatste heb ik opgebiecht. En dat was de enige!
ik heb de afgelopen dagen maar 1 beeld voor me hoor, duimquote:Op dinsdag 19 oktober 2010 15:08 schreef Duimelot het volgende:
[..]
je hebt er stiekem van genoeten ik snap m
quote:
Als er gepost wordt dat ik niet reageer op een vraag mag ik daar nog best even op inhaken.quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 15:08 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
En je hebt al een paar keer de discussie beeindigd en opgestart in 1 post. Je wil zijn punt niet zien. Jij wil alleen je eigen punt duidelijk maken en opdringen.
Maar dat is mijn mening maar he
Ik doe niet FOK!ken tijdens het rijden. En ik weet pas waar ik heenga als ik er ben.quote:
Zal lekker boeiend zijn danquote:Op dinsdag 19 oktober 2010 15:03 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ja flips twittert. Als een echte spamslet
je kijkt zeker stiekem telkens naar mijn boobfoto hequote:Op dinsdag 19 oktober 2010 15:09 schreef rival het volgende:
[..]
ik heb de afgelopen dagen maar 1 beeld voor me hoor, duim
Maar je reageert er nog steeds niet op.quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 15:09 schreef Kluts het volgende:
[..]
Als er gepost wordt dat ik niet reageer op een vraag mag ik daar nog best even op inhaken.
[..]
Loosdrechtse plassenquote:Op dinsdag 19 oktober 2010 15:09 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik doe niet FOK!ken tijdens het rijden. En ik weet pas waar ik heenga als ik er ben.
Even vluchten zeg maar. Het einddoel is water
waar?quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 15:10 schreef Duimelot het volgende:
[..]
je kijkt zeker stiekem telkens naar mijn boobfoto he![]()
Uiteraard is het boeiend wat ze twittertquote:Op dinsdag 19 oktober 2010 15:09 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Zal lekker boeiend zijn dan.
Leest ze nog mee?.
Vast wel. Verslaafd enzquote:Op dinsdag 19 oktober 2010 15:09 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Zal lekker boeiend zijn dan.
Leest ze nog mee?.
Het was of dat of je hebt zelf je lul in de glitter gedoopt om vervolgens ergens te dansen.quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 15:10 schreef rival het volgende:
[..]
Nee... je snapt me weer eens niet... geeft niet
quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 15:10 schreef missbehavin het volgende:
[..]
niet door mij hoor, ik neem niks serieus wat hij uitkraamt
Iets met disclaimerquote:Op dinsdag 19 oktober 2010 15:10 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Nee.quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 15:11 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Loosdrechtse plassenbootje huren en varen
Ahaquote:
morgen regen en windquote:Op dinsdag 19 oktober 2010 15:12 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Nee.
Aan de waterkant zitten en genieten
5quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 15:13 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Aha.
Flips! Ik hou van je! Wil je met me trouwen?![]()
Ten eerste: waar bemoei je je in godsnaam mee.quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 15:10 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Maar je reageert er nog steeds niet op.
Wat maakt een seksueel getint grapje zo anders dan een racistisch grapje. En hoe durf je te roepen dat homograppen mogen omdat ze die zelf uitlokken.
Ben je echt zo bekrompen?
Kan nietquote:Op dinsdag 19 oktober 2010 15:13 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Aha.
Flips! Ik hou van je! Wil je met me trouwen?![]()
En terechtquote:Op dinsdag 19 oktober 2010 15:10 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Maakt me niks uit.quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 15:13 schreef PeuRac het volgende:
[..]
morgen regen en winddat vind ik alleen leuk als ik op een boot of op de bank zit
Een discussie op een openbaar forum en dan mogen anderen niet meediscussiëren?quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 15:13 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ten eerste: waar bemoei je je in godsnaam mee.
Ten tweede: ik zeg niet dat homo's grappen uitlokken, maar dat, doordat ze zelf die grappen maken, mensen denken dat het oke is.
Stiekem? Ik kijk gewoon steedsquote:Op dinsdag 19 oktober 2010 15:10 schreef Duimelot het volgende:
[..]
je kijkt zeker stiekem telkens naar mijn boobfoto he![]()
quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 15:15 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Behalve een scheetje op een plankje timmeren
quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 15:11 schreef PeuRac het volgende:
[..]zeg best vaak serieuze dingen hier.
quote:
Dan kan het wel lekker zijn jaquote:Op dinsdag 19 oktober 2010 15:14 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Maakt me niks uit.
Enige plek waar ik tot rust kan komen. En rust in mn kop heb ik nu echt wel nodig.
doe ook eens hierheenquote:
Geen idee?quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 15:16 schreef Duimelot het volgende:
[..]
![]()
waarom moet ik om dit soort grapjes lachen!?!?
Daaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaag tokkie.quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 15:15 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Een discussie op een openbaar forum en dan mogen anderen niet meediscussiëren?
Jij kraamt echt de ene onzin na de andere uit.
Ik heb gelukkig negeerknopjes
graag gedaanquote:
Om een totaal onbekende uitdrukken te bezigen...quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 15:15 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Behalve een scheetje op een plankje timmeren
Omdat ik verlegen benquote:Op dinsdag 19 oktober 2010 15:11 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Vast wel. Verslaafd enz![]()
[..]
Het was of dat of je hebt zelf je lul in de glitter gedoopt om vervolgens ergens te dansen.
In het geval van het laatste heb ik maar 1 ding te zeggen: Waarom heb ik daar geen foto van gezien??
Ze trouwt al met mijquote:Op dinsdag 19 oktober 2010 15:17 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Om een totaal onbekende uitdrukken te bezigen...
Maar ik zie niet in waarom ik niet met flips kan trouwen?.
zucht daar heb ik toch niks aanquote:
Ow, je denkt concurrentie te zijn?quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 15:18 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Ze trouwt al met mijEn ze is ook al verloofd met 3xniks, dus als ik het niet word, dan wordt hij het wel
Neequote:Op dinsdag 19 oktober 2010 15:19 schreef dawg het volgende:
[..]
ik zie in jullie wel een leuk stelletje eigenlijk.
Man, als ze jou ziet klapt ze al dubbelquote:Op dinsdag 19 oktober 2010 15:19 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ow, je denkt concurrentie te zijn?
Aandoenlijk.
je bedoelt de laatste 2 keer dat ik dr in het echt gezien heb?quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 15:20 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Man, als ze jou ziet klapt ze al dubbel
Dat is echt geen kloon van mijquote:
ga maar even zoeken ja. al hoef je volgens mij niet zolang te zoeken.quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 15:19 schreef rival het volgende:
[..]
Ik lees net dat het mag, zal en ff voor je zoeken
En bij jou zal ze niet spontaan in dr broek zeiken van het lachen denk je?quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 15:20 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Man, als ze jou ziet klapt ze al dubbel
ben nu wel benieuwd welke je gaat sturenquote:Op dinsdag 19 oktober 2010 15:19 schreef rival het volgende:
[..]
Ik lees net dat het mag, zal en ff voor je zoeken
Ik dacht dat je er klaar mee was na mijn piercingquote:Op dinsdag 19 oktober 2010 15:17 schreef Duimelot het volgende:
[..]
graag gedaan
krijg ik er nu een van je piemel in de glitter gedipt, die heb ik nog niet in mn verzameling...
allemaal natuurlijkquote:Op dinsdag 19 oktober 2010 15:20 schreef Duimelot het volgende:
[..]
ben nu wel benieuwd welke je gaat sturen![]()
ik geloof er niets van, weet je het zeker?quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 15:20 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Dat is echt geen kloon van mijSerieus!
Ze zei tegen mij, ik citeer: "Het zal eerder zo zijn dat jij in je broek doet van het lachen om mij, dan dat ik dubbel lig om jouw uiterlijk"quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 15:20 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
En bij jou zal ze niet spontaan in dr broek zeiken van het lachen denk je?
quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 15:21 schreef rival het volgende:
[..]
Ik dacht dat je er klaar mee was na mijn piercing
Leuk is dat hequote:Op dinsdag 19 oktober 2010 15:23 schreef Good.vs.Evil het volgende:
Tis keilang droog gweest maar elke keer als ik naar buiten moet moet het keihard regenen
quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 15:21 schreef Duimelot het volgende:
[..]
ik geloof er niets van, weet je het zeker?
hier is het droog de hele dag alquote:Op dinsdag 19 oktober 2010 15:23 schreef Good.vs.Evil het volgende:
Tis keilang droog gweest maar elke keer als ik naar buiten moet moet het keihard regenen
de wereld is tegen mijquote:
Ik heb het zonnescherm omlaag omdat de zon me te fel isquote:
Lipjes? Lips. de buuf? Of hangen er nog meer lippen rond op fok?quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 15:23 schreef Ang3l het volgende:
[..]![]()
Vraag het me op de man af en ik zal niet liegen
Maar niemand heeft ooit gevraagd of HeulMacho een kloon van mij was.
Of of ie uberhaupt een kloon was.
Maar Lipjes... is geen kloon van mij
ach voor wat hoort wat hequote:Op dinsdag 19 oktober 2010 15:22 schreef Duimelot het volgende:
[..]ik ben een beetje masochistisch geloof ik
vanochtend stortregende het, waar mn jas nog steeds nat van is en nu regent het 'normaal'quote:
quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 15:25 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik heb het zonnescherm omlaag omdat de zon me te fel is
Altijdquote:
ik heb gordijn dicht omdat ik anders niks op mijn scherm kan zienquote:Op dinsdag 19 oktober 2010 15:25 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik heb het zonnescherm omlaag omdat de zon me te fel is
Ja mijn gordijnen zijn niet verduisterend verdommequote:Op dinsdag 19 oktober 2010 15:26 schreef Giertje het volgende:
[..]
ik heb gordijn dicht omdat ik anders niks op mijn scherm kan zien
muziek of dr kop?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |