quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 15:00 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Pas erop, die zou weleens serieus opgevat kunnen worden
Loosdrechtse plassenquote:Op dinsdag 19 oktober 2010 15:09 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik doe niet FOK!ken tijdens het rijden. En ik weet pas waar ik heenga als ik er ben.
Even vluchten zeg maar. Het einddoel is water
waar?quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 15:10 schreef Duimelot het volgende:
[..]
je kijkt zeker stiekem telkens naar mijn boobfoto he![]()
Uiteraard is het boeiend wat ze twittertquote:Op dinsdag 19 oktober 2010 15:09 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Zal lekker boeiend zijn dan.
Leest ze nog mee?.
Vast wel. Verslaafd enzquote:Op dinsdag 19 oktober 2010 15:09 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Zal lekker boeiend zijn dan.
Leest ze nog mee?.
Het was of dat of je hebt zelf je lul in de glitter gedoopt om vervolgens ergens te dansen.quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 15:10 schreef rival het volgende:
[..]
Nee... je snapt me weer eens niet... geeft niet
quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 15:10 schreef missbehavin het volgende:
[..]
niet door mij hoor, ik neem niks serieus wat hij uitkraamt
Iets met disclaimerquote:Op dinsdag 19 oktober 2010 15:10 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Nee.quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 15:11 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Loosdrechtse plassenbootje huren en varen
Ahaquote:
morgen regen en windquote:Op dinsdag 19 oktober 2010 15:12 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Nee.
Aan de waterkant zitten en genieten
5quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 15:13 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Aha.
Flips! Ik hou van je! Wil je met me trouwen?![]()
Ten eerste: waar bemoei je je in godsnaam mee.quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 15:10 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Maar je reageert er nog steeds niet op.
Wat maakt een seksueel getint grapje zo anders dan een racistisch grapje. En hoe durf je te roepen dat homograppen mogen omdat ze die zelf uitlokken.
Ben je echt zo bekrompen?
Kan nietquote:Op dinsdag 19 oktober 2010 15:13 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Aha.
Flips! Ik hou van je! Wil je met me trouwen?![]()
En terechtquote:Op dinsdag 19 oktober 2010 15:10 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Maakt me niks uit.quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 15:13 schreef PeuRac het volgende:
[..]
morgen regen en winddat vind ik alleen leuk als ik op een boot of op de bank zit
Een discussie op een openbaar forum en dan mogen anderen niet meediscussiėren?quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 15:13 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ten eerste: waar bemoei je je in godsnaam mee.
Ten tweede: ik zeg niet dat homo's grappen uitlokken, maar dat, doordat ze zelf die grappen maken, mensen denken dat het oke is.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |