quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 15:03 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Ik volg niemand. Ik leid.![]()
heb je hem weer met zijn grote mond.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
ik ben geen homo, maar als een kerel z'n leuter in de glitter dipt en op een podium gaat dansen, moet ik t eigenlijk wel zienquote:Op dinsdag 19 oktober 2010 15:04 schreef Duimelot het volgende:
[..]
soms moet je dingen gewoon opzij leggen
dit is zo'n geval
je gaat echt je piemel dippen in de glitter en dan ergens op een blok danesen!? (WAAR)
Donderdagavond?quote:
Tevens vind ik boobs wel een grappige bijnaamquote:Op dinsdag 19 oktober 2010 15:04 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ooow Boobs! Maak nog eens zo'n grap ten koste van mij
Ik sta graag in de belangstelling!
Ik heb geen kloon (meer)quote:
Die heb je niet nodig om toch te leiden, dawg.quote:
HeulVolwassen van je!quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 15:07 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik heb geen kloon (meer)
Die laatste heb ik opgebiecht. En dat was de enige!
Dat noemen ze een discussie.quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 15:06 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Voor iemand die zegt dat ze Ang3l negeert quote je hem wel heeeeeeeeeel vaak
doe maar een PM sturen danquote:Op dinsdag 19 oktober 2010 15:04 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik ga morgen water opzoeken. Geen idee waar nog. Kans is dat ik dan in de buurt ben, kleine kans wel.
Dude, i've got something to tell youquote:Op dinsdag 19 oktober 2010 15:06 schreef PeuRac het volgende:
[..]
ik ben geen homo, maar als een kerel z'n leuter in de glitter dipt en op een podium gaat dansen, moet ik t eigenlijk wel zien
je hebt er stiekem van genoeten ik snap mquote:Op dinsdag 19 oktober 2010 15:05 schreef rival het volgende:
[..]
ik heel erg, maar deze zag ik aankomen!
juist niet dus... ach je snapt me wel
En je hebt al een paar keer de discussie beeindigd en opgestart in 1 post. Je wil zijn punt niet zien. Jij wil alleen je eigen punt duidelijk maken en opdringen.quote:
Nu wel een MI?quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 15:08 schreef rival het volgende:
[..]
Dude, i've got something to tell you
nope. natuurlijk overwicht.quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 15:07 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Die heb je niet nodig om toch te leiden, dawg.![]()
je hebt lipjes ook opgebiecht??quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 15:07 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik heb geen kloon (meer)
Die laatste heb ik opgebiecht. En dat was de enige!
ik heb de afgelopen dagen maar 1 beeld voor me hoor, duimquote:Op dinsdag 19 oktober 2010 15:08 schreef Duimelot het volgende:
[..]
je hebt er stiekem van genoeten ik snap m
quote:
Als er gepost wordt dat ik niet reageer op een vraag mag ik daar nog best even op inhaken.quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 15:08 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
En je hebt al een paar keer de discussie beeindigd en opgestart in 1 post. Je wil zijn punt niet zien. Jij wil alleen je eigen punt duidelijk maken en opdringen.
Maar dat is mijn mening maar he
Ik doe niet FOK!ken tijdens het rijden. En ik weet pas waar ik heenga als ik er ben.quote:
Zal lekker boeiend zijn danquote:Op dinsdag 19 oktober 2010 15:03 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ja flips twittert. Als een echte spamslet
je kijkt zeker stiekem telkens naar mijn boobfoto hequote:Op dinsdag 19 oktober 2010 15:09 schreef rival het volgende:
[..]
ik heb de afgelopen dagen maar 1 beeld voor me hoor, duim
Maar je reageert er nog steeds niet op.quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 15:09 schreef Kluts het volgende:
[..]
Als er gepost wordt dat ik niet reageer op een vraag mag ik daar nog best even op inhaken.
quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 15:00 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Pas erop, die zou weleens serieus opgevat kunnen worden
Loosdrechtse plassenquote:Op dinsdag 19 oktober 2010 15:09 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik doe niet FOK!ken tijdens het rijden. En ik weet pas waar ik heenga als ik er ben.
Even vluchten zeg maar. Het einddoel is water
waar?quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 15:10 schreef Duimelot het volgende:
[..]
je kijkt zeker stiekem telkens naar mijn boobfoto he![]()
Uiteraard is het boeiend wat ze twittertquote:Op dinsdag 19 oktober 2010 15:09 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Zal lekker boeiend zijn dan.
Leest ze nog mee?.
Vast wel. Verslaafd enzquote:Op dinsdag 19 oktober 2010 15:09 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Zal lekker boeiend zijn dan.
Leest ze nog mee?.
Het was of dat of je hebt zelf je lul in de glitter gedoopt om vervolgens ergens te dansen.quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 15:10 schreef rival het volgende:
[..]
Nee... je snapt me weer eens niet... geeft niet
quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 15:10 schreef missbehavin het volgende:
[..]
niet door mij hoor, ik neem niks serieus wat hij uitkraamt
Iets met disclaimerquote:Op dinsdag 19 oktober 2010 15:10 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Nee.quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 15:11 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Loosdrechtse plassenbootje huren en varen
Ahaquote:
morgen regen en windquote:Op dinsdag 19 oktober 2010 15:12 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Nee.
Aan de waterkant zitten en genieten
5quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 15:13 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Aha.
Flips! Ik hou van je! Wil je met me trouwen?![]()
Ten eerste: waar bemoei je je in godsnaam mee.quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 15:10 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Maar je reageert er nog steeds niet op.
Wat maakt een seksueel getint grapje zo anders dan een racistisch grapje. En hoe durf je te roepen dat homograppen mogen omdat ze die zelf uitlokken.
Ben je echt zo bekrompen?
Kan nietquote:Op dinsdag 19 oktober 2010 15:13 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Aha.
Flips! Ik hou van je! Wil je met me trouwen?![]()
En terechtquote:Op dinsdag 19 oktober 2010 15:10 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Maakt me niks uit.quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 15:13 schreef PeuRac het volgende:
[..]
morgen regen en winddat vind ik alleen leuk als ik op een boot of op de bank zit
Een discussie op een openbaar forum en dan mogen anderen niet meediscussiëren?quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 15:13 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ten eerste: waar bemoei je je in godsnaam mee.
Ten tweede: ik zeg niet dat homo's grappen uitlokken, maar dat, doordat ze zelf die grappen maken, mensen denken dat het oke is.
Stiekem? Ik kijk gewoon steedsquote:Op dinsdag 19 oktober 2010 15:10 schreef Duimelot het volgende:
[..]
je kijkt zeker stiekem telkens naar mijn boobfoto he![]()
quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 15:15 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Behalve een scheetje op een plankje timmeren
quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 15:11 schreef PeuRac het volgende:
[..]zeg best vaak serieuze dingen hier.
quote:
Dan kan het wel lekker zijn jaquote:Op dinsdag 19 oktober 2010 15:14 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Maakt me niks uit.
Enige plek waar ik tot rust kan komen. En rust in mn kop heb ik nu echt wel nodig.
doe ook eens hierheenquote:
Geen idee?quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 15:16 schreef Duimelot het volgende:
[..]
![]()
waarom moet ik om dit soort grapjes lachen!?!?
Daaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaag tokkie.quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 15:15 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Een discussie op een openbaar forum en dan mogen anderen niet meediscussiëren?
Jij kraamt echt de ene onzin na de andere uit.
Ik heb gelukkig negeerknopjes
graag gedaanquote:
Om een totaal onbekende uitdrukken te bezigen...quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 15:15 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Behalve een scheetje op een plankje timmeren
Omdat ik verlegen benquote:Op dinsdag 19 oktober 2010 15:11 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Vast wel. Verslaafd enz![]()
[..]
Het was of dat of je hebt zelf je lul in de glitter gedoopt om vervolgens ergens te dansen.
In het geval van het laatste heb ik maar 1 ding te zeggen: Waarom heb ik daar geen foto van gezien??
Ze trouwt al met mijquote:Op dinsdag 19 oktober 2010 15:17 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Om een totaal onbekende uitdrukken te bezigen...
Maar ik zie niet in waarom ik niet met flips kan trouwen?.
zucht daar heb ik toch niks aanquote:
Ow, je denkt concurrentie te zijn?quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 15:18 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Ze trouwt al met mijEn ze is ook al verloofd met 3xniks, dus als ik het niet word, dan wordt hij het wel
Neequote:Op dinsdag 19 oktober 2010 15:19 schreef dawg het volgende:
[..]
ik zie in jullie wel een leuk stelletje eigenlijk.
Man, als ze jou ziet klapt ze al dubbelquote:Op dinsdag 19 oktober 2010 15:19 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ow, je denkt concurrentie te zijn?
Aandoenlijk.
je bedoelt de laatste 2 keer dat ik dr in het echt gezien heb?quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 15:20 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Man, als ze jou ziet klapt ze al dubbel
Dat is echt geen kloon van mijquote:
ga maar even zoeken ja. al hoef je volgens mij niet zolang te zoeken.quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 15:19 schreef rival het volgende:
[..]
Ik lees net dat het mag, zal en ff voor je zoeken
En bij jou zal ze niet spontaan in dr broek zeiken van het lachen denk je?quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 15:20 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Man, als ze jou ziet klapt ze al dubbel
ben nu wel benieuwd welke je gaat sturenquote:Op dinsdag 19 oktober 2010 15:19 schreef rival het volgende:
[..]
Ik lees net dat het mag, zal en ff voor je zoeken
Ik dacht dat je er klaar mee was na mijn piercingquote:Op dinsdag 19 oktober 2010 15:17 schreef Duimelot het volgende:
[..]
graag gedaan
krijg ik er nu een van je piemel in de glitter gedipt, die heb ik nog niet in mn verzameling...
allemaal natuurlijkquote:Op dinsdag 19 oktober 2010 15:20 schreef Duimelot het volgende:
[..]
ben nu wel benieuwd welke je gaat sturen![]()
ik geloof er niets van, weet je het zeker?quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 15:20 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Dat is echt geen kloon van mijSerieus!
Ze zei tegen mij, ik citeer: "Het zal eerder zo zijn dat jij in je broek doet van het lachen om mij, dan dat ik dubbel lig om jouw uiterlijk"quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 15:20 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
En bij jou zal ze niet spontaan in dr broek zeiken van het lachen denk je?
quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 15:21 schreef rival het volgende:
[..]
Ik dacht dat je er klaar mee was na mijn piercing
Leuk is dat hequote:Op dinsdag 19 oktober 2010 15:23 schreef Good.vs.Evil het volgende:
Tis keilang droog gweest maar elke keer als ik naar buiten moet moet het keihard regenen
quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 15:21 schreef Duimelot het volgende:
[..]
ik geloof er niets van, weet je het zeker?
hier is het droog de hele dag alquote:Op dinsdag 19 oktober 2010 15:23 schreef Good.vs.Evil het volgende:
Tis keilang droog gweest maar elke keer als ik naar buiten moet moet het keihard regenen
de wereld is tegen mijquote:
Ik heb het zonnescherm omlaag omdat de zon me te fel isquote:
Lipjes? Lips. de buuf? Of hangen er nog meer lippen rond op fok?quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 15:23 schreef Ang3l het volgende:
[..]![]()
Vraag het me op de man af en ik zal niet liegen
Maar niemand heeft ooit gevraagd of HeulMacho een kloon van mij was.
Of of ie uberhaupt een kloon was.
Maar Lipjes... is geen kloon van mij
ach voor wat hoort wat hequote:Op dinsdag 19 oktober 2010 15:22 schreef Duimelot het volgende:
[..]ik ben een beetje masochistisch geloof ik
vanochtend stortregende het, waar mn jas nog steeds nat van is en nu regent het 'normaal'quote:
quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 15:25 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik heb het zonnescherm omlaag omdat de zon me te fel is
Altijdquote:
ik heb gordijn dicht omdat ik anders niks op mijn scherm kan zienquote:Op dinsdag 19 oktober 2010 15:25 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik heb het zonnescherm omlaag omdat de zon me te fel is
Ja mijn gordijnen zijn niet verduisterend verdommequote:Op dinsdag 19 oktober 2010 15:26 schreef Giertje het volgende:
[..]
ik heb gordijn dicht omdat ik anders niks op mijn scherm kan zien
muziek of dr kop?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |