Stiekem? Ik kijk gewoon steedsquote:Op dinsdag 19 oktober 2010 15:10 schreef Duimelot het volgende:
[..]
je kijkt zeker stiekem telkens naar mijn boobfoto he![]()
quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 15:15 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Behalve een scheetje op een plankje timmeren
quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 15:11 schreef PeuRac het volgende:
[..]zeg best vaak serieuze dingen hier.
quote:
Dan kan het wel lekker zijn jaquote:Op dinsdag 19 oktober 2010 15:14 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Maakt me niks uit.
Enige plek waar ik tot rust kan komen. En rust in mn kop heb ik nu echt wel nodig.
doe ook eens hierheenquote:
Geen idee?quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 15:16 schreef Duimelot het volgende:
[..]
![]()
waarom moet ik om dit soort grapjes lachen!?!?
Daaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaag tokkie.quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 15:15 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Een discussie op een openbaar forum en dan mogen anderen niet meediscussiëren?
Jij kraamt echt de ene onzin na de andere uit.
Ik heb gelukkig negeerknopjes
graag gedaanquote:
Om een totaal onbekende uitdrukken te bezigen...quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 15:15 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Behalve een scheetje op een plankje timmeren
Omdat ik verlegen benquote:Op dinsdag 19 oktober 2010 15:11 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Vast wel. Verslaafd enz![]()
[..]
Het was of dat of je hebt zelf je lul in de glitter gedoopt om vervolgens ergens te dansen.
In het geval van het laatste heb ik maar 1 ding te zeggen: Waarom heb ik daar geen foto van gezien??
Ze trouwt al met mijquote:Op dinsdag 19 oktober 2010 15:17 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Om een totaal onbekende uitdrukken te bezigen...
Maar ik zie niet in waarom ik niet met flips kan trouwen?.
zucht daar heb ik toch niks aanquote:
Ow, je denkt concurrentie te zijn?quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 15:18 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Ze trouwt al met mijEn ze is ook al verloofd met 3xniks, dus als ik het niet word, dan wordt hij het wel
Neequote:Op dinsdag 19 oktober 2010 15:19 schreef dawg het volgende:
[..]
ik zie in jullie wel een leuk stelletje eigenlijk.
Man, als ze jou ziet klapt ze al dubbelquote:Op dinsdag 19 oktober 2010 15:19 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ow, je denkt concurrentie te zijn?
Aandoenlijk.
je bedoelt de laatste 2 keer dat ik dr in het echt gezien heb?quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 15:20 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Man, als ze jou ziet klapt ze al dubbel
Dat is echt geen kloon van mijquote:
ga maar even zoeken ja. al hoef je volgens mij niet zolang te zoeken.quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 15:19 schreef rival het volgende:
[..]
Ik lees net dat het mag, zal en ff voor je zoeken
En bij jou zal ze niet spontaan in dr broek zeiken van het lachen denk je?quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 15:20 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Man, als ze jou ziet klapt ze al dubbel
ben nu wel benieuwd welke je gaat sturenquote:Op dinsdag 19 oktober 2010 15:19 schreef rival het volgende:
[..]
Ik lees net dat het mag, zal en ff voor je zoeken
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |