Ik dacht dat je er klaar mee was na mijn piercingquote:Op dinsdag 19 oktober 2010 15:17 schreef Duimelot het volgende:
[..]
graag gedaan
krijg ik er nu een van je piemel in de glitter gedipt, die heb ik nog niet in mn verzameling...
allemaal natuurlijkquote:Op dinsdag 19 oktober 2010 15:20 schreef Duimelot het volgende:
[..]
ben nu wel benieuwd welke je gaat sturen![]()
ik geloof er niets van, weet je het zeker?quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 15:20 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Dat is echt geen kloon van mijSerieus!
Ze zei tegen mij, ik citeer: "Het zal eerder zo zijn dat jij in je broek doet van het lachen om mij, dan dat ik dubbel lig om jouw uiterlijk"quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 15:20 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
En bij jou zal ze niet spontaan in dr broek zeiken van het lachen denk je?
quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 15:21 schreef rival het volgende:
[..]
Ik dacht dat je er klaar mee was na mijn piercing
Leuk is dat hequote:Op dinsdag 19 oktober 2010 15:23 schreef Good.vs.Evil het volgende:
Tis keilang droog gweest maar elke keer als ik naar buiten moet moet het keihard regenen
quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 15:21 schreef Duimelot het volgende:
[..]
ik geloof er niets van, weet je het zeker?
hier is het droog de hele dag alquote:Op dinsdag 19 oktober 2010 15:23 schreef Good.vs.Evil het volgende:
Tis keilang droog gweest maar elke keer als ik naar buiten moet moet het keihard regenen
de wereld is tegen mijquote:
Ik heb het zonnescherm omlaag omdat de zon me te fel isquote:
Lipjes? Lips. de buuf? Of hangen er nog meer lippen rond op fok?quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 15:23 schreef Ang3l het volgende:
[..]![]()
Vraag het me op de man af en ik zal niet liegen
Maar niemand heeft ooit gevraagd of HeulMacho een kloon van mij was.
Of of ie uberhaupt een kloon was.
Maar Lipjes... is geen kloon van mij
ach voor wat hoort wat hequote:Op dinsdag 19 oktober 2010 15:22 schreef Duimelot het volgende:
[..]ik ben een beetje masochistisch geloof ik
vanochtend stortregende het, waar mn jas nog steeds nat van is en nu regent het 'normaal'quote:
quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 15:25 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik heb het zonnescherm omlaag omdat de zon me te fel is
Altijdquote:
ik heb gordijn dicht omdat ik anders niks op mijn scherm kan zienquote:Op dinsdag 19 oktober 2010 15:25 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik heb het zonnescherm omlaag omdat de zon me te fel is
Ja mijn gordijnen zijn niet verduisterend verdommequote:Op dinsdag 19 oktober 2010 15:26 schreef Giertje het volgende:
[..]
ik heb gordijn dicht omdat ik anders niks op mijn scherm kan zien
muziek of dr kop?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |