is that the best you got?quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 14:31 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
*knijpt met nagels in eikel*
Waar heb je je portemonnee schat?
Je woont ook te ver, heb onderweg naar jou toe altijd al teveel anderen verkracht, dan heb ik niks meer voor je overquote:Op dinsdag 19 oktober 2010 14:33 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Dan is er echt iets mis met mij.
Heb decolleté genoeg maar wordt nooit verkracht
nee, mn mond is beterquote:
Dat, maar dan zonder een jasje.quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 14:34 schreef PeuRac het volgende:
[..]
met een volle bos haar, rokje en hakkenals ze er nog een jasje over aan heeft sleept mn tong over de grond
Prima. Maar voor jou is het iets verder. Ik rekende vanuit knuffelmeisje.quote:
Raadsel vs belgenmop is niet seksuele grap vs racistische grapquote:Op dinsdag 19 oktober 2010 14:31 schreef Kluts het volgende:
[..]
Dat heb ik niet gezegd.
Moet ik je het verschil tussen een raadsel en een belgenmop ook uitleggen?
Je zei letterlijk:quote:IK heb last van een seksueel getinte grap als die over het randje gaat, bij mij op werk. Racistische grappen krijg ik niet naar mijn hoofd.
Maar ik ben heel vaak in het westen hoorquote:Op dinsdag 19 oktober 2010 14:37 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Je woont ook te ver, heb onderweg naar jou toe altijd al teveel anderen verkracht, dan heb ik niks meer voor je over
Nieuw woord voor je :quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 14:37 schreef Huppelmuts het volgende:
Ik heb trek. Beetje vroeg voor avondeten he
jasje is mij om het evenquote:Op dinsdag 19 oktober 2010 14:37 schreef El_Matador het volgende:
Rival, wat ben je sloom!![]()
[..]
Dat, maar dan zonder een jasje.![]()
Jij bent er niet echt het type naar.quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 14:33 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
als er iets is wat ik niet draag
ik weet de weg naar dawg zn huis alwelquote:Op dinsdag 19 oktober 2010 14:38 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Prima. Maar voor jou is het iets verder. Ik rekende vanuit knuffelmeisje.
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.♥ || Baby catcher in training || ♥
dat brandquote:Op dinsdag 19 oktober 2010 14:38 schreef Good.vs.Evil het volgende:
Toppunt van dom: je handen insmeren met desinfectant, en vergeten dat je een wondje aan je pink hebt
auchquote:Op dinsdag 19 oktober 2010 14:38 schreef Good.vs.Evil het volgende:
Toppunt van dom: je handen insmeren met desinfectant, en vergeten dat je een wondje aan je pink hebt
quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 14:39 schreef Yuki het volgende:
[..]en daar gaat het me om, just thatSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Zeg dat danquote:Op dinsdag 19 oktober 2010 14:38 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Maar ik ben heel vaak in het westen hoor
je blijft met je vingers uit mn oog!quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 14:38 schreef rival het volgende:
[..]
Als je kaken dichtvallen heb ik daar een truucje voor
Das met een N minder nog veel minder leukquote:Op dinsdag 19 oktober 2010 14:38 schreef Good.vs.Evil het volgende:
Niet in huis. Net even boodschappen gedaan en heel ego alleen voor mij en mn zoon avondeten gehaaldquote:
Grappig.quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 14:37 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Je woont ook te ver, heb onderweg naar jou toe altijd al teveel anderen verkracht, dan heb ik niks meer voor je over
gister ook al ontsmet met nagellakremoverquote:
Je gaat een vrouw toch geen snacks aanpraten?quote:
Uhmquote:
quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 14:40 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
gister ook al ontsmet met nagellakremover
Moet je wel eerst fappenquote:Op dinsdag 19 oktober 2010 14:40 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Das met een N minder nog veel minder leuk.
type of niet. Dat wurgende gevoelquote:Op dinsdag 19 oktober 2010 14:38 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Jij bent er niet echt het type naar.
En nu douchen.![]()
Ben ik alquote:Op dinsdag 19 oktober 2010 14:40 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Je gaat een vrouw toch geen snacks aanpraten?
Daar worden ze dik van hoor!
quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 14:40 schreef HeatWave het volgende:
[..]
So? Not my bitchquote:Op dinsdag 19 oktober 2010 14:40 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Je gaat een vrouw toch geen snacks aanpraten?
Daar worden ze dik van hoor!
heb je zo'n dikke nek dan?quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 14:41 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
type of niet. Dat wurgende gevoel
Doe mij maar decolletee
ja er is toch ook een gedeelte cf, of vergis ik me nou? distrito federal wist ik wel. ben er ook geweest maar bijna niks gezien, la lavadora in santa fe, en station tapo.quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 14:34 schreef El_Matador het volgende:
[..]
CF? Distrito Federal dus. 20 miljoen mensen om je heen. Ben er al es 4 dagen geweest.
Dat drink ik hier ook. Maar drink de laatste tijd sowieso veel minder bier. Blow meer en drink energy drinks.
ik denk dat ik dat leuker zou vindenquote:Op dinsdag 19 oktober 2010 14:40 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Zoals ik al 46545 keer zei, het gevaarlijke aan seksueel getinte grappen is dat het moeilijk te zeggen is wat een geintje is en wat niet. Ik vind racisme op de werkvloer hoe dan ook niet kunnen. Die maak je per definitie niet. Maar seksueel getinte grappen wel? Ik vind het niet professioneel.quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 14:38 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Raadsel vs belgenmop is niet seksuele grap vs racistische grap
Raadsel is geen belediging
Seksueel volgens jou wel, en racistisch ook
[..]
Je zei letterlijk:
Een seksueel getinte grap is heel anders dan een racistische grap of homoseksuele grap.
Ik zie niet in wat er dan anders is, in de discussie over erg vinden of niet.Natuurlijk krijg jij gene negergrap naar je hooft want je bent geen neger, dat snap ik ook wel.
Maar waarom zou een negergrap voor een neger anders zijn dan een seksueel getinte grap bij een secretaresse?
Omdat de neger er ook om vraagt net zoals de homo, want die staat graga in de belangstelling en maakt vaak zelf ook grapjes? (echt... wat een argument zeg)
Maar ik hou al op met de discussie. Zeker als je met dit soort bullshit aankomt
Moet ik nu beledigd reageren dat ik geen bitch ben of is het gewoon een algemene uitspraak van je?quote:
je vermijd de leukste stadquote:Op dinsdag 19 oktober 2010 14:41 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Uhm
Sliedrecht, Rotterdam, Amsterdam, Den Helder, Purmerend, Hoorn.
Daar kom ik wel regelmatig ja
niet bijten danquote:Op dinsdag 19 oktober 2010 14:39 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
je blijft met je vingers uit mn oog!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |