het blijft oneerlijkquote:Op dinsdag 19 oktober 2010 14:29 schreef dawg het volgende:
[..]
jullie worden nergens toe verplicht, je moet wat voor onze aandacht over hebben.
Zelfs dan zie je mn boobs hoorquote:Op dinsdag 19 oktober 2010 14:30 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Maakt dat de homoseksuele grap bij iemand die er niet van gediend is dan niet erg?
Want nee, als je er zelf grapjes over maakt dan maakt het ook niet uit of andedren het wel doen, en hoe en wanneer.
Nou, een vrouw heeft tieten, en die zie je. Tenzij ze een dikke wolle wijde trui aanheeft.
Dus ik ga er ook opmerkingen over maken.
Ze vraagt er om
Dat laat nog even op zich wachten he?quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 14:30 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
ik wil niet een
Mijn 3/4e arm moet vol met rode rozen en 1 witte, en schedels erdoorheen en 1 groot katholiek kruis
Dat heb ik niet gezegd.quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 14:27 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Da's geen antwoord op de vraag.
Waarom is een seksueel getinte grap maken anders, of ongepaster, dan een racistische grap?
MissB leg eens uit aubquote:Op dinsdag 19 oktober 2010 14:31 schreef rival het volgende:
[..]
dat is niet netjes, vraag het haar maar gewoon...
*knijpt met nagels in eikel*quote:
quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 14:31 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Zelfs dan zie je mn boobs hoor
quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 14:28 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Geen enkel normaaldenkend mens doet dat.
Je kan alleen "last" hebben van een grap als je je iets aantrekt van wat anderen van je vinden.quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 14:31 schreef Kluts het volgende:
[..]
Dat heb ik niet gezegd.
Moet ik je het verschil tussen een raadsel en een belgenmop ook uitleggen? IK heb last van een seksueel getinte grap als die over het randje gaat, bij mij op werk. Racistische grappen krijg ik niet naar mijn hoofd.
quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 14:31 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Dat laat nog even op zich wachten he?
die heb ik ookquote:Op dinsdag 19 oktober 2010 14:32 schreef HeatWave het volgende:
Ik heb nog steeds de Grolsch Music Bag, incl speaker.
Dan is er echt iets mis met mij.quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 14:30 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Is geen verkrachting, ze vraagt er toch zelf om, snap dat dan!
df en cf, het verschil weet ik niet zo goed, jij wel neem ik aan?quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 14:30 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Is goed plan. Helmond is maar iets van 35 km van hier.
2 weken cursus geven in DF. Ben er met Halloween en Dia de los Muertos
jij bent een nicht. Die hebben sowieso geen smaak.quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 14:32 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Maar een skinny zit bij mij nog steeds baggy, vandaar
Als je zelf grapjes over iets maakt, gaan mensen daarin mee.quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 14:30 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Maakt dat de homoseksuele grap bij iemand die er niet van gediend is dan niet erg?
Want nee, als je er zelf grapjes over maakt dan maakt het ook niet uit of andedren het wel doen, en hoe en wanneer.
Nou, een vrouw heeft tieten, en die zie je. Tenzij ze een dikke wolle wijde trui aanheeft.
Dus ik ga er ook opmerkingen over maken.
Ze vraagt er om
als er iets is wat ik niet draagquote:Op dinsdag 19 oktober 2010 14:32 schreef El_Matador het volgende:
[..]
![]()
Rondborstige vrouwen in coltruien![]()
met een volle bos haar, rokje en hakkenquote:Op dinsdag 19 oktober 2010 14:32 schreef El_Matador het volgende:
[..]
![]()
Rondborstige vrouwen in coltruien![]()
zet nog een biertje koudquote:Op dinsdag 19 oktober 2010 14:30 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Is goed plan. Helmond is maar iets van 35 km van hier.
nah ik ben een halfbloedje en heb met beide te makenquote:Op dinsdag 19 oktober 2010 14:31 schreef Kluts het volgende:
[..]
Dat heb ik niet gezegd.
Moet ik je het verschil tussen een raadsel en een belgenmop ook uitleggen? IK heb last van een seksueel getinte grap als die over het randje gaat, bij mij op werk. Racistische grappen krijg ik niet naar mijn hoofd.
CF? Distrito Federal dus. 20 miljoen mensen om je heen. Ben er al es 4 dagen geweest.quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 14:33 schreef dawg het volgende:
[..]
df en cf, het verschil weet ik niet zo goed, jij wel neem ik aan?
dia de los muertos schijnt wel cool te zijn.
35km is niks. wel bavaria he.
Je hebt de discussie niet eens meegekrgen.quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 14:32 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Je kan alleen "last" hebben van een grap als je je iets aantrekt van wat anderen van je vinden.
Stap daar toch overheen en je leeft veel relaxeder, Kluts.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |